NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 13, 2009 9:06 pm

ise ha escrit:Bueno... el meu no és que hagi sigut gaire bó...

Que ja has començat les classes???

Tranquil.la pitjor que el meu segur que no l'ha tingut ningú, els nens staven pitjor que mai no podia fer les classes, potser això no és lo meu... no sé... amb lo que m'agrada però els nens són pitjor que terroristes tinc el seu rumor xarraire al cap i no me'l trec!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:07 pm

lluneta29 ha escrit:Cucaaaaaaaaaaaa hoola!!!!! jo em vull trobar amb tu a l'avió....!!!!!!!!! Heu de venir a cantar amb el singstar a casa meva!!! Voleu venir aquest divendres a casa meva i així ens estem allí i us l'ensenyo?? Km vulgueu... o kdem a lleida i dsps pujem! Què us smbla?? (Faig un descansillo de l'estudi q porto 2 hores i tinc el cap com un cabás)!!!!

woooola bonicaaaaaaaaa
aixi me agrada que estudiis!!
jo penso que si tens gent a casa per sopar ja en tindras prou el divendres....pero si vols anem a casa teua...a mi com tu vulguis......pero que ens veiem divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La miriameta te classe i me sembla que fins les sis no pot, la ise deia que no sabia si plegaria a 6 o les 7...
primer ens hem de posar d'acord am l'hora.
Jo a partir de les 5 puc!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:08 pm

ara torno princeses que vaig a treue el nene de casa (el odin) jejejeje :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 13, 2009 9:12 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Cucaaaaaaaaaaaa hoola!!!!! jo em vull trobar amb tu a l'avió....!!!!!!!!! Heu de venir a cantar amb el singstar a casa meva!!! Voleu venir aquest divendres a casa meva i així ens estem allí i us l'ensenyo?? Km vulgueu... o kdem a lleida i dsps pujem! Què us smbla?? (Faig un descansillo de l'estudi q porto 2 hores i tinc el cap com un cabás)!!!!

woooola bonicaaaaaaaaa
jo penso que si tens gent a casa per sopar ja en tindras prou el divendres....pero si vols anem a casa teua...a mi com tu vulguis......pero que ens veiem divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La miriameta te classe i me sembla que fins les sis no pot, la ise deia que no sabia si plegaria a 6 o les 7...

Clar!!! Bé, doncs jo también a partir de les 5 ja puc també!!! La nuvia m'ha dit que li envii un sms amb l'hora també... així que quan sapiguem l'hora i el lloc, li diré. X cert, què puc fer per sopar el divendres? Algo fàcil i que quedi bé, som 6 al final???!!! Ajudeu-me...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 13, 2009 9:16 pm

ai boniquetes que wapes que sou...

Ja hu intento ja.. porto desde dijous pasat intentant ferho, no hi penso en això, però hi ha dies que burxen.. i es inevitable sentirte malament. Penses que un any nou haura cambiat algo i no.. la gent segueix igual de malintencionada que sempre...

Aixi que nenes, no vui parlar d´això que aquest es el meu any i no vui estar trista..no vui plorar...i no se surtiran amb la seva.. NO!!

Tinc ganes de veureus, de que sigui divendres!! Mes igual que fem o on anem jo mu paso molt be amb vosaltres!!
Lo que pase que no tinc cotxe si he d´anar lluny, el te mon pare.

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:18 pm

miriameta ha escrit:ai boniquetes que wapes que sou...

Ja hu intento ja.. porto desde dijous pasat intentant ferho, no hi penso en això, però hi ha dies que burxen.. i es inevitable sentirte malament. Penses que un any nou haura cambiat algo i no.. la gent segueix igual de malintencionada que sempre...

Aixi que nenes, no vui parlar d´això que aquest es el meu any i no vui estar trista..no vui plorar...i no se surtiran amb la seva.. NO!!

Tinc ganes de veureus, de que sigui divendres!! Mes igual que fem o on anem jo mu paso molt be amb vosaltres!!
Lo que pase que no tinc cotxe si he d´anar lluny, el te mon pare.

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::

tranki que pel buga no te cal patir....jo te porto on sigui!! :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 13, 2009 9:19 pm

lluneta un enciam sempre quede be i de segon pues una truiteta de patata amb pa amb tomàquet jejej

Això es el meu sopar predilecte!! :p

No se que podries fer..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:19 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

woooola bonicaaaaaaaaa

Clar!!! Bé, doncs jo también a partir de les 5 ja puc també!!! La nuvia m'ha dit que li envii un sms amb l'hora també... així que quan sapiguem l'hora i el lloc, li diré. X cert, què puc fer per sopar el divendres? Algo fàcil i que quedi bé, som 6 al final???!!! Ajudeu-me...

no se pero un pa am tomata ....aixo sempre li agrade a tothom...no se quin nivell de confi hi ha....i sino qeu vols carn o peix"????
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:22 pm

miriameta ha escrit:lluneta un enciam sempre quede be i de segon pues una truiteta de patata amb pa amb tomàquet jejej

No se que podries fer..

que bo nena!!! hem dit casi el mateix!!!!! jejejejejej
jo tambe voto pel pa am tomata....esta de muerteeeeeeeeeee
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 13, 2009 9:23 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:lluneta un enciam sempre quede be i de segon pues una truiteta de patata amb pa amb tomàquet jejej

No se que podries fer..

que bo nena!!! hem dit casi el mateix!!!!! jejejejejej
jo tambe voto pel pa am tomata....esta de muerteeeeeeeeeee

tenim molt bon gust jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:32 pm

mira una coseta que esta mlt bona i no coste ni temps ni diners...i que es super facil! pero es per picotejar....esta de vici!!
INGERDIENTS:
Massa hojaldre de Netslee
Frankfurts (dels petits que van en pack)
Formatge GOUDA(un tipus de formatge, comprar en lamines)

Estens la massa (que es rodona) am el paper que porta, sobre del marbre de la cuina. Agafes els frankfurts i els talles en tres o quatre trossets (al vostre gust). Quan tens els trossets agafes un i el poses a la massa i talles en linia recta (mes o menos) Poses el frankfurt i una mica de formatge i fas un rollito. Jo de cada tira que surt en faig dos o tres rollets (per a k tingueu una idea)
Quan ja els tens tots enrollats, poses el paper d la massa a la safata del forn i els coloques, distribuits. Separes la clara i el rovell d'un ou, i te quedes el rovell. Amb akest pintes els rollets am un pincellet. 10 o 15 minuts (depen de si us agraden torradets o no, s'ha de anar vigilant) de forn i ja tens hojaldres de frankfurt!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:34 pm

princeses ho sento pero haig de marxar, dema si puc tornare...jejeje xx;-.) xx;-.) fins dema princeses qeu tingueu dolços somnis!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: gemma84 » dt. gen. 13, 2009 11:44 pm

Holaaaaa wapeessss!!!!! ara mateix acabo d'entrar, he tingut un momentet i he vist que comentaveu de quedar, no se si us referiu a aquest divendres i no se si tothom hi està invitat, pk com que ultimament sembla que hagi deixat el foro de banda, doncs clar....no se si también puc venir, en el cas que la kdada no sigui restringida jo de camarasa surto a les 5.30, arribo a lleida sobre les 6.15/6.30, m'aniria be sobre les 7:00, ja direu alguna coseta! de totes maneres fare tot lo possible per a conectar-me cada dia una estoneta i a veure si així participo mes i estic mes amb contacte amb vosaltres!

Petonets reinessss!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 12:16 am

Gemmeta has de saber que tu formes part de les fantàstiques, que no t´exclou ningu, i que la quedada es per totes!!!

Si no entres massa sovint es perque no pots o tens coses a fer, i això ho entenem totes, perque no podem entrar cada dia o nomes estonetes.

Tenim el teu nº de movil i ja saps que sempre contem amb tu.

Es aquest divendres si :-)ok: jo plego a les 6, la Iseta a les 6 o 7 i les demes a les 5 ja els va be. Aixi que tu no et preocupis wapa!! Ni que sol sigui un ratet ja tinc ganes d´estar totes juntes, de coneixer a la nuvia i de quedar i xerrar una miquetona.

Desconectar de la vida real.

Aixi que divendres ja tens una cita amb nosaltres!!!

I no pensis coses rares, si algu s´exclogués d´aqui seria jo perque vaig ser la que me vaig colar. (Espero que no jejeje que hi estic molt be!!!)

Besitos!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: ::love:: :-)ok: i :-)09:-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 14, 2009 12:25 am

Osti nenes... que dieu danar a sopar el divendres??? Jo pensava que aniriem a prendre algo...
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 12:32 am

es que anirem a pendre un cafetonet, la lluneta te gent a sopar a casa i ens ha demanat consell.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dc. gen. 14, 2009 8:08 am

Bon dia noies!!!

Miriameta, ja saps el que et diem totes d'aquestes cries que tens de companyes a les classes... deixa-les estar i passa d'elles com de la merda pq són això!!!

Gemma, que estas molt ocupada???? Com estas preciosa???
Com t'ha dit la miri, no estàs exclosa en res del que organitzem nosaltres!!! Només faltaria!!!

Cuca, ja veig que el teu bixito ja està recuperat!!! M'he n'alegro moltíssim!!

Bueno noies, us deixo que ja seria hora que començes a treballar...
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 14, 2009 10:48 am

miriameta ha escrit:es que anirem a pendre un cafetonet, la lluneta te gent a sopar a casa i ens ha demanat consell.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Millor :) Ja hi ha algun lloc o alguna hora en concret???
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 4:30 pm

nuvia2010 ha escrit:Osti nenes... que dieu danar a sopar el divendres??? Jo pensava que aniriem a prendre algo...

Deu ser prendre algo eh pq jo sopar no puc ke tinc els amics convidats a casa... ja ho havia dit :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 4:32 pm

ise ha escrit:Bon dia noies!!!

Miriameta, ja saps el que et diem totes d'aquestes cries que tens de companyes a les classes... deixa-les estar i passa d'elles com de la merda pq són això!!!

Gemma, que estas molt ocupada???? Com estas preciosa???
Com t'ha dit la miri, no estàs exclosa en res del que organitzem nosaltres!!! Només faltaria!!!

Cuca, ja veig que el teu bixito ja està recuperat!!! M'he n'alegro moltíssim!!

Bueno noies, us deixo que ja seria hora que començes a treballar...

i a mi ke?? Ja no em dius res... :--( :--( :--( jo aquí sola a la Seu i ningú s'enrecorda de mi... jooooooooooooooooooo
Gemma jo ja pensava dir-te algo, només falta que digueu una hora i un lloc. A les 5.15 h he kdat amb les de l'Abacus segurament pq des ke saben que ens casem, ke volen veure totes... jejeje però només mitja hora ja els hi he dit que tinc compromissos més importants: les meves nenes!!! Vinga, digueu lloc i hora i kdem totes!!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant