NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 13, 2009 7:21 pm

Esther&Edu ha escrit:Bona Tarda noies!!!

Començo a atablarme mirant coses, no se si a vosaltres us passava el mateix al principi pero vec que tinc massa feina a fer i no tinc res!!!!!! Arribo a casa de treballar i ja em poso a mirar per internet tota l'informació que em serveixi.

Suposo que aquest cap de setmana nairem a parlar a l'esglèsia, tenim pensat anar a l'ermita del Llorito a Tarragona pero estic nerviosa de que la data ja estigui agafada. Despres vindrà el restaurant que m'agrada Mas Sedò pero no he mirat cap altre... despres em tocara el fotograf que no se en quin mirar ni se el preus que ronden els albums i despres comencem amb el vestit, el ram i etc

Nenes!!!! Necessito ajuda!!!

Petonets

hola esther! benvinguda!!

tranquila, no t'estressis! entenc com et sents xq jo quan vaig entrar per primera vegada al foro i vaig veure q per aki totes ho tenien molt adelantat i jo no tenia res, em vaig agoviar molt!!!
pero es qüestió d'anar mirant...

jo el primer lloc on vaig anar a mirar va ser el Mas Sedó. Al primer moment ens va agradar molt: la sala, els jardins... però el que no ens va agradar va ser que fan dos bodes per dia i comparteixen wc i discoteca. A més a més, hi han dos lloc per fer els aperitius. Si tu ets la boda que te mes invitats et toca la zona central (la més maca), però si ets la boda que te menys invitats aquell dia et toca fer l'aperitiu al "racó", i es bastant petit (això no em va agradar, perquè encara que tinguessis la reserva amb molta antelacio no tenies assegurada la zona central).
I el tema que ens va fer acabar de descartar el restaurant és el tema dels horaris. Et posen un limit d'horari en la sala. Nosaltres fem la boda de dia, i a les 19.30 ens feien fora de la sala per poder preparar el banquet la boda de nit... En fi, el lloc es molt bonic, pero les condicions a mi no em van convencer.
A partir d'aquí vam començar a buscar altres llocs que tinguessin exclusivitat de dia i de sala.
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 13, 2009 7:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. gen. 13, 2009 8:17 pm

Moltes gràcies noies per la informació, a mi em va agradar el Mas Sedó visualment pel que fa jardins i espai pero en aquell dia tan especial el que vols es tenir unes condicions bones.
Es un factor molt important.

Quan us caseu vosaltres? Ja teniu el restaurant escollit i tot?
Esther&Edu
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 13, 2009 8:27 pm

Esther&Edu ha escrit:Moltes gràcies noies per la informació, a mi em va agradar el Mas Sedó visualment pel que fa jardins i espai pero en aquell dia tan especial el que vols es tenir unes condicions bones.
Es un factor molt important.

Quan us caseu vosaltres? Ja teniu el restaurant escollit i tot?

Jo em caso el 26.06.2010, i ja tenim restaurant. Després de mirar uns quants restaurants ens vam decidir per l'Encanteri, ja que ens va agradar molt i tenia tot el que buscàvem: exclusivitat de dia, una sala d'ensomni, amplia zona de ball, uns jardins mol macos... i el personal d'allà és molt amable i et dona molta confiança!
A més, vam anar un dia a dinar al restaurant per degustar la carta, i vam quedar encantats! Que bo!!!! En vaig quedar molt contenta!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. gen. 13, 2009 9:24 pm

L'encanteri es el mateix grup que el Castell del Rourell?
Esther&Edu

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 13, 2009 9:39 pm

Esther&Edu ha escrit:L'encanteri es el mateix grup que el Castell del Rourell?

si, són els mateixos
http://www.grupencanteri.info/
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. gen. 13, 2009 9:58 pm

Merci ;)
Esther&Edu

EntradaAutor: Arian1682 » dt. gen. 13, 2009 10:03 pm

Hola a totes wapissimes!!!!

esther benvigudaaaaaaaaa!!!!!!! aqui tem per al que necessitis!!!! ::love:: ::love::

jo tik en un moment una mica choff nenis....com ja tink restaurant i fotògraf doncs ja no se que fer més nenis!!!vull que passi el temps!!!!!!!!!!!!! :star::

nireu a la fira de Tgna???? fan desfilades???? creieu que val la pena si ja ho tink quasi bé tot???? bé...menys els detallets i flors però això ja es per l´ ultim moment...

petons a totes!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dt. gen. 13, 2009 10:05 pm

martolis ha escrit:Hola guapes i futures casades!!!!
Sento no haver-me conectat abans, però us explico... casar-se és una passada!!!!!!!!!! Un dia súper divertit, vaig disfrutar com un mico i a sobre súper tranquil·la!!!! Vaig gaudir de tot el dia!!!
Tot i que la setmana anterior a la boda ho hagués engegat tot a cagar (nervis d'última hora, un nuvi-marit que no feia res, stress....), ¡¡no me arrepiento de nada!!

Per a les que us caseu a Clos Barenys, tothom va quedar encantat amb el lloc, i el menjar boníssim!!! Tot i que sempre la visió dels "organitzadors" (nuvis i papis) és diferent dels convidats. Hi ha petites cosetes que es poden millorar (com sempre), però en general va ser fantàstic.

Ja tenim també les fotos de la boda, fantàstiques!!! El tracte amb el fotògraf i el noi del vídeo va ser excel·lent, i les fotos ens encanten!! Realment és el que volíem, fotos súper naturals, no poses artificials...

I el viatge..... el millor de casar-se!!! 3 setmanetes els dos sols, fabulós!!!

Això és un breu resum, si voleu més info... aquí estic!! Potser trigo a contestar, però ho faré!!!

Petonets a les que estàveu a l'estiu per aquí i... enhorabona a les noves núvies!!!

Osti Martolissss!!!! tia que no sabiem res de tuuuuuu!!!!!!!!

me n´ alegro que tot surtis tan bé!!! neni posa alguna fotillu porfaaaaaaaa!!!!! :-) :-)

on vau anar de viatge????

un petonàs!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dt. gen. 13, 2009 10:06 pm

aliaga79 ha escrit:TARRAGONINES GUAPES...!!
PER FI HA ARRIBAT EL 2009...
:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
AIXÒ VOL DIR QUE JA PODEU DIR, OFICIALMENT, QUE L'ANY VINENT US CASEU...
QUINA EMOCIÓ...
JA VEUREU QUE US PASSARÀ VOLANT...
ESPERO PODER COMPARTIR AMB VOSALTRES AQUEST ANY QUE PER MI SERÀ TAN ESPECIAL: EM CASOOOOO!!!!

buaaaaa pero que envidia sanaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

com van els últims preparatius wapissima???????
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 13, 2009 10:07 pm

de res!! aquí estem, per ajudar-nos les unes a les altres!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 13, 2009 10:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Arian1682 » dt. gen. 13, 2009 10:09 pm

Nata|ia ha escrit:Nenesssss ais q contenta!! m'acaba d'enviar un mail el cura dient q te la meva data lliure iq puc passar apuntarme quan vulgui!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeee admes es necessita un organista, i contractarem la soprano teresa figa+organista q treball amb ella!!! ueueueue

I he aprovat tot amb notassa!!!!!!!! nmes m queda un quadrimestre d'arquitectura i s'acabo la uniiiiiiiiiiiiiiiii ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

I q mes q mes, a si!! el vestit dp de parlar amb el cura dimecres, trucare i demanare hora per la setmana q ve ijijji nmes per provar eh, no penso decidir ni res.. mua!!

ENHORABONA NATALIA!!!!! tan per la data com pels exams!!!!quina machine!!!!!!!

tia volem fins l´ ultim detall de lo del vestit eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SMUAKKKKKKKKK
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dt. gen. 13, 2009 10:10 pm

No re wapis vaig a mirar els homes de Pacuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! ens anem parlantttt!!!!!

ah!!!ja queda menys per la quedada!!!!!!! yuhuuuuuuuuuu :mu::
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 2:31 pm

NENES DE TARRAGONA, Q VINDREU AL DINAR DEL DIA 7 ?
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: NIKITA8 » dc. gen. 14, 2009 7:20 pm

Hola a todas!! estoy chafardenado vestido de novia jejeje!! y tengo una duda, alguna sabe como van los precios? Me gustan vestidos de sant patrick y de pronovias. Sabéis cual es más cara?? Un beso.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 14, 2009 7:20 pm

NIKITA8 et passo un pdf amb els preus per privi, ok?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: NIKITA8 » dc. gen. 14, 2009 7:22 pm

espluguina ha escrit:NIKITA8 et passo un pdf amb els preus per privi, ok?

Vale guapi. merci.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: martolis » dc. gen. 14, 2009 8:48 pm

Hola, hola!!

Pel que fa al fotògraf vam agafar uns nois joves que l'empresa es diu "Mediaframe", i el fotògraf es diu "David Mocha" (http://www.davidmocha.com/ aquí podeu veure alguna mostra de fotos). Son molt simpàtics, el tracte és fabulós i les fotos ens encanten!!! I ho tenen tot molt ràpid, si no haguèssim trigat nosaltres a trucar per dir la música del vídeo i per quedar un dia per veure l'àlbum, ja ho tindríem tot fet!!! Tot hi així, ho tindrem per mitjans de febrer (des de que hem començat a mirar-ho, mes i mig més o menys). El que no sé són els preus... sorry!!!!!

Tema viatge: vam anar a Austràlia (amb paradeta a Singapur) i ens va encantar. Un consell: si teniu temps i una mica de traça us recomano que feu les reserves a través d'internet (si no aneu a un país súper raro i exòtic on sigui perillós anar "suelto"). Nosaltres ho vam fer així i, a banda de poder escollir els hotels (si els hi dius que vas de "honeymoon" et fan bones ofertes, et donen champagne, maduixetes, xocolata...), els horaris dels vols, les excursions, els dies que estàs a cada lloc... ens va acabar costant la meitat que si ho haguèssim fet per agència!! Así que en tiempos de crisis... ¡¡hay que ahorrar!!

Tema temps: nosaltres ho vam fer tot bastant ràpid, vam decidir la data de la boda 6 mesos abans... i el viatge el vam anar reservant durant l'estiu (uns dos mesos abans, per agafar bons preus als vols).

I no sé si em deixo alguna coseta... Ah sí!! No sé pujar fotos aquí, si teniu facebook envieu-me un privi i us agrego (tinc alguna foto de la boda i del viatge).

Besituus!!
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dc. gen. 14, 2009 10:36 pm

Nena si que vas preparar el casament ràpid q beeeee, ens serviras de gran ajuda jeje!!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: martolis » dc. gen. 14, 2009 11:05 pm

el que necessiteu!!!!
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. gen. 15, 2009 5:28 pm

Hola noies!!!

Fins ara era un opció casar-nos el 22 de maig del 2010 pero ara ja ho puc dir ben fort!!!!

ENS CASEM EL 22 DE MAIG DEL 2010!!!!!!!!!!!!!

Ja hem anat a parlar a l'esglesia del Llorito a Tarragona i ja es segur!! Ara si que em comencen els nervis per organitzar-ho tot!!!

Aquesta tarda anirem a veure alguns restaurants i ja m'he posat a mirar fotografs i vestits (encara que els vestits els mirare mes detingudament d'aqui uns mesos pero tinc clarissim els que m'agraden jejje)

Algu ha agafat el fotograf dynamicrm? M'ha agrdat molt la presentacio que tenen a la pagina web i m'agradaria saber preus i si de veritat ho fan be o es nomes marqueting.

Un peto noies!!!!
Esther&Edu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants