Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: soniah86 » dc. gen. 14, 2009 9:28 am

bon dia gironines acabo de trucar al palau esta tancat per vacances pero deia que truques a partir de les 11 el contestador, intentare trucar si més no per saber quan tornen :-) i jo que ja estava nerviosa i alterantme :-) :-)

M' slegro que ja hagin donat senyals de vida tu tranqui si t' han dit que et trucaran et trucaran no esta la cosa per anar perdent feines, la veritat nyinyi es que cada vegada que miro les fotos ho veig menys clar per aixo tonc la necesitat de parlar amb ella perque ja estic nervis amb el tema :star::

avui he anat al lavabo a les 6 del mati i ja no he pogut agafar el son amb aixo del casament tinc un d' aquells dies raros veig que el contador va baixant i que al estar l' hotel tancat i alno tenir les invitacions per repartirles estic atascada i no puc adelantar res el fet de no tenir control sobre les coses em fa perdre els nervis, un altre dubte que tinc el tema del text de las invis no es molt enrollat????? xx:-( ay noies avui necesito un litre de tila

DIVENDRES QUEDADA GIRONINES A LES 21h AL VIENA!!!!
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ehidalgol » dc. gen. 14, 2009 9:47 am

Bon dia gironines!!!!
Sonia, tu fes-te la litrona de tila q et donara no se.... es normal q facin ara vacances pq es temporada baixa :-)ok:

I q dius q tens dubtes del text??? pero si era molt maco... :-)

Quant us les donen les invis???

Nyinyi, veus al final ja et trucaran :-)ok:

Bon dia a totes les demes, ja s'acosta la quedada neu:-D
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dc. gen. 14, 2009 9:56 am

Hola noies!!! Bon dia!!!

Amb el tema dels convidats ja li he dit al meu pare no s´animi a convidar més gent del compte, xq TAMBÉ HO PAGUEM NOSALTRES!!!

Jo faré 80 invitacions i quan s´acabin, s´han acabat!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dc. gen. 14, 2009 9:59 am

Nosaltres también ens ho paguem tot!!!!
Per part dels meus pares tenen pocs compromisos pq jo soc la 1a q es casa a la family, pero els meus sogres en tenen mes ja q ja s'ha casat el germa gran, pero de totes maneres crec q haurien d'anar amb cura pq som nosaltres els q ho paguem.
Imatge
ehidalgol

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. gen. 14, 2009 10:45 am

ehidalgol ha escrit:Bon dia gironines!!!!
Sonia, tu fes-te la litrona de tila q et donara no se.... es normal q facin ara vacances pq es temporada baixa :-)ok:

I q dius q tens dubtes del text??? pero si era molt maco... :-)

Quant us les donen les invis???

Nyinyi, veus al final ja et trucaran :-)ok:

Bon dia a totes les demes, ja s'acosta la quedada neu:-D

no ho se el llegeixo i el veig no se molt rollo "pot existir, pot existir..." encara que amb el dia que tinc més val ni mirarho.

les invis nomes et dire que no m' han pasat ni les propostes de disseny o sea que.... va per llarg i clar fins que no reparteixi invis jo que se qui ve i qui no ve :-/ ja se que tenen dret de fer vacances pobres els del palau pero jo estic que em pujo per les parets amb els meus dubtes :star::

avui més val que desconecti del casament perque ho veig tot negatiu :--(
pensare en el viatje :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 14, 2009 11:00 am

Bon dia reians!!!

Flit i totes les que us trobeu en el mateix problema...penseu que és el vostre casament i que ha de ser a gust vostre!!! I calculeu la gent que quep sobretot en rel restaurant...la veritat que si fiqueu molta més gent de la que us ha dit el restaurant, quedarà tot super comprimit i no tindreu espai per casi res... la cerimónia no és preocupant ja que molta gent surt a fora ja que no els hi va la missa ni aixó, però el restaurant és sagrat...és on més hores passareu i si sous masses per sobre del límit que us marquen us aconselleria: ho canviar de restaurant o reduir llista i encara més quant ni els coneixiu!! Us ho dic de tot cor perquè de veriat que llavors us en repentireu sempre... entre taula hi taula ha de haver espai i els convidats han de sentir-se a gust a la taula, perquè sinó l'únic que recordaran d'aquell dia és que estaven ben apretats!!! Sóna lleig però és la realitat.... ::love::
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: soniah86 » dc. gen. 14, 2009 11:07 am

moltes gracies miriam!!! ets un sol jo la veritat el restaurant no em preocupa em sembla que era per 200i pico pero la ceremonia em porta una mica de bolit :star:: :star:: esperare a veure que em diu la noia

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dc. gen. 14, 2009 12:52 pm

bon dia noies,

ja som dimecres, i ja falta menys pel nostre sopar!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dc. gen. 14, 2009 1:39 pm

Hola noies!!

Avui m´han de dir quin dia fan el sopar del curset de comptabilitat que estic fent .... deien de fer-ho o el 16 o el 23, jo vaig demanar deixar-lo pel 23, així que encara no se si podré anar a CONEIXER-VOS!!!
Ojala que m´ho pugui combinar!!!!
Avui a la nit m´ho diuen .... demà us dic alguna cosa.
Amb la mala sort que tinc, segur que tambè m´ho perdu .... com la Fira de Tot Nuvis :--(
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: eva gi » dc. gen. 14, 2009 9:01 pm

bones noies,

alguna de vosaltres a portar un disseny d'invitació a una imprempta??

és que nosaltres ho hem eft així,ho hem deixat a una imprempta i ens han fet un parell de proves, avui m'han trucat que ja estan. I no sé què hem poden demanar de preu, ni quin preu seria exassiu, alguna ho sap
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dc. gen. 14, 2009 9:08 pm

eva la meva jefa ho va fer aixi si vols dema li pregunto i t'ho dic

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dc. gen. 14, 2009 10:16 pm

NyiNyi ha escrit:Doncs ni idea Eva!!! ho sento, no et puc ajudar!!

S&M! a veure si pots venir el divendres!!! on fas el curs de comptabilitat? jo l'any passat en vaig fer un a l'escola empresarial, i em va anar de conya!! :-)ok:

Ja tinc confirmat el del video!!!! té el nostre dia lliure!
Ens surt per 300€ només gravar, ja que editar ens ho fa una amiga meva! per fi m'ho he tret de sobre!!!!

Ostres Nyi Nyi, molt bé, quina sort
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 15, 2009 9:23 am

Hola NyiNyi! Bon dia maca!!!

Definitivament fem el sopar demà a la nit :--( , mira que ja m´ho pensava que em pasaria això....
Si aquesta quedada va bé podriem fer una més endavant!!!
El curs l´he fet a l´escola Tangibilis de Blanes, era de 100 hores, compabilitat bàsica i avançada i el dilluns ja acabo!!!! tinc unes ganes!!!
així tibdré las tardes lliures per posar-me en serio amb el casament.
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. gen. 15, 2009 10:35 am

S&M quina pena doncs si perque no podem organitzar més quedades faltaria més aixo si, si no vens els que si necesitare es que em diguis la hora que et cases que ho demanare a totes per aquest cap de semana ja deixarho anar a la jefa :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 15, 2009 11:01 am

NyiNyi sempre va bé tenir més coneixements .... però jo on estic de moment no em deixaran exercir de comptable, hi ha un noi que porta molt anys .... però bé, el saber no ocupa lloc!
Tu si estas de comptable???
Jo amb el tema cursos no paro mai, ara no penso fer ni un més fins desprès del casament! Desprès voldria acabar el nivell C de català i fer anglès i no recordo res de cole .... jajajaj.

Sonia nosaltres ens casem el 30 de maig a les 13h a l´esglèsia de Malgrat. Miara que si veniu seria per alucinar!!!
Però igualment m´agradaria quedar un altre dia!!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. gen. 15, 2009 11:06 am

home jo si me donen festa vengo mare meva si vinc ni que m' acompanyi nomes una forera més esque soc molt vergonyosa :-)) jaja tindria que pasar algo de força major perque no pogues venir. doncs amb tu demano festa al mati per venir a veure't i fer de reporteres!

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dj. gen. 15, 2009 11:23 am

NyiNyi ha escrit:
soniah86 ha escrit:home jo si me donen festa vengo mare meva si vinc ni que m' acompanyi nomes una forera més esque soc molt vergonyosa :-)) jaja tindria que pasar algo de força major perque no pogues venir. doncs amb tu demano festa al mati per venir a veure't i fer de reporteres!

Jo si puc us vindré a veure totes!!!!!!

veus doncs si que podre venir ja tinc acopmpanyant :-) :-) jo la unica que no podre venir i em sap realment molt de greu es al de la jomi es casa un dia abans que jo i em sembla a mi que estare molt liada :--(

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 15, 2009 2:24 pm

eva gi ha escrit:bones noies,

alguna de vosaltres a portar un disseny d'invitació a una imprempta??

és que nosaltres ho hem eft així,ho hem deixat a una imprempta i ens han fet un parell de proves, avui m'han trucat que ja estan. I no sé què hem poden demanar de preu, ni quin preu seria exassiu, alguna ho sap

Bon dia Eva,

El preu de la impressió sempre dependrà de molts motius (tipus de paper, quantitat, tintes)

Si vols que et resulti bé de preu, prova a triar una opció en que el disseny que t'han fet sigui a una o dos tintes. Una altre opció també molt més ecoòmic es en comptes de fer una impressió off-set (imprenta) fer una impressió digital (ho has de portar a un lloc professional) on tindran més varietat de paper i les impressores calibrades perquè et respectin el color que volieu.

Una idea, pensa que si t'an personalitzat les invitacions, podras fer-ho també amb les minutes, les targetes pels convidats...

Sort!

xocolatina
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 15, 2009 5:04 pm

Noies estaria bé que la colleta aquesta quedar i anar al dia del casament de la companyes gironines!!!
La primera que es casa qui es??? algú era al març, no???
Sonia on està aquella llista que vas fer???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: flit » dj. gen. 15, 2009 5:22 pm

Hola demà quedada!!!
Eva els preus d’impremtes no els se, a nos. Ens costa 1’50 l’invitació mes 50 euros d’impressió. La setmana que be ja tindré l’esborrany de com queden, em posat aquest texts abeura que os sembla:
Després de conviure 4 anys en pecat
Ens ha semblat que ja tocava casar-nos.
Sí,sí, ho heu llegit bé!
ENS CASEM!
I perquè no us quedi cap dubte,
Us esperem el dissabte 20 de juny a les 18:00h a l’ermita de Sant Sebastià., a continuació ho celebrarem a l’hotel el far de Llafranc .
No hi falteu!
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants