Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Evie » dl. gen. 12, 2009 9:50 pm

ona09 ha escrit:Hola!

Ja sabeu que estic en la complicada fase de triar el restaurant. A veure si alguna de vosaltres em pot ajudar... teniu preus del nou Resquitx (finca de Bellvís)? alguna ho farà allà?? el lloc ens agrada molt!! i del Prats? (tot i que d'aquest no m'han donat massa bones referències...)

Gràcies!!!

Ona jo ho faig al Palau, i si vols puc donar-te preus d'alli....de la finca del resquitx i la prats no els tinc..tmp vaig voler mirar...pero si q es veritat que parlen bastant malament de la prats, que son molt controladors de lo q es la teva boda, i a part que buneo tant tant!! q diuen i tmp el menjar es tan bo...aixo es el q diuen..jo no hi he anat.
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 12, 2009 9:50 pm

ona09 ha escrit:Hola!

Ja sabeu que estic en la complicada fase de triar el restaurant. A veure si alguna de vosaltres em pot ajudar... teniu preus del nou Resquitx (finca de Bellvís)? alguna ho farà allà?? el lloc ens agrada molt!! i del Prats? (tot i que d'aquest no m'han donat massa bones referències...)

Gràcies!!!

De la prats no hu se, pero de la nova finca del resquitx et poden ajudar les nenes del 2010 que 2 d´elles es casen alli. Pero pel que se es caret...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 12, 2009 9:51 pm

Com va nenes???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: La I » dt. gen. 13, 2009 9:33 am

Hola a totes!! així m'agrada!!! entrar i tenir dos o tres pagines per a llegir! que feia dies que això no passava!

Aresia! si que soc aquí! ja veus! despres de un munt de dies de festa a la feina avui hem reincorporo.

Arbecub hola! sobre el viatge: nosaltres anem a New York 7 nits i a washington 2 o 3 nits. Encara no sabem si anirem a Quicago tmb !

Ona09, jo hem caso al Resquitx si, ja ho saps, si que es caret..... pero pel menjar no et preocupis que segur que es molt bo el Resquitx te fama d'això i que consti que jo no hi he anat mai!

Nosaltres tmb vam mirar la Prats, està be a mi m'agrada. per mi es el qui fa el millor pica-pica això si. Pero al meu novio no li agradava i llavors..........doncs no el vam agafar.

A partir d'avui entraré mes al forum! ho prometo!
Imatge
Imatge
La I
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm

EntradaAutor: Evie » dt. gen. 13, 2009 10:08 am

Bon dia!!!!

La I !!!! ja estàs un altre cop per aqui!! a vere si entre totes aconseguim animar el post.

Petonets!!
Imatge
Evie

EntradaAutor: Nouk » dt. gen. 13, 2009 3:35 pm

Hola noies. Nosaltres com ens casem a Sort aquí ja no hem mirat restaurant, però una parella es va casar ara a l'octubre a la Dida, de Vallfogona de Balaguer i els convidats van quedar molt contents.
També te bona fama el Palau de Margalef i Raimat, pero de preus no et puc parlar...

De viatge de nuvis estem planificant anar al Japó. En principi uns 15 dies, Tokio, Kyoto i tot el que puguem entremig!

Aquest matí he anat a mirar roba interior al Monrabà, tenen coses ben mones! Pero estic indecisa entre sostenidor+lliguero+calça i corse+calça... Per què us decanteu vosaltres?

Una abraçada a totes. Me'n vaig a treballar!
Nouk

Entrades: 19
Membre des de: dg. des. 21, 2008 11:09 am

hla.

EntradaAutor: carlina » dt. gen. 13, 2009 3:55 pm

Algú sap com es fa per borrar un post que he escrit?

He mirat i a la vora a dalt només em deixa editar i jo el vull borrar.

Gracies.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Evie » dt. gen. 13, 2009 3:58 pm

Carlina...borrar-lo crec que no es pot...sol editar-ho..en el cas que no vulguis posar res del q has escrit borrau i deixau en blanc...jejjej

Nouk, encara no he mirat res...he d'anar un dia d'aquestos al monraba a mirar pero jo corse...no crec q me'n compri... potser em decantaria cap a lliguero mes q corse jejeje, nu se
Imatge
Evie

si

EntradaAutor: carlina » dt. gen. 13, 2009 4:10 pm

Si l'altre dia vaig borrar el post que vaig escriure de manualitats que feia dos mesos que estaba escrit però aquest de consultes no hem deixa i el toni no em contesta l'e-mail que li vaig enviar. Com ho podria fer?
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: arbecub » dt. gen. 13, 2009 6:51 pm

Hola wpes!!!

jo vai na a EVA i em vai qda el sostenidor, el lliguero, la lliga i les calces....ara i e de torna a q marreglin el sostenidors xq em van una mik grans de darrera i alla también magafare les mitges i el q fare servi x dormir el dia de la boda q aixo mo regala ma sogra....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: montse_petita » dt. gen. 13, 2009 8:34 pm

Hola xiques!!!

Doncs jo em pensava que ja tenia el lloc per fer el convit el dia 5 de setembre, dilluns el vam anar a veure:Era una masia genial a Bellpuig, amb jardí, piscina... només tenia un problema: No té cap alternativa per si plou!!!; o sigui que amb el meu xicot em decidit no estar tot el dia pendents del temps i dels nervis i, finalment, canviem de lloc. Però segurament també haurem de canviar de dia.

Ho volem anar a mirar a l'Espígol a Balaguer, algú em pot donar alguna referència, es que no hi he anat mai? La casa de Bellvís del Resquitx en dissabte està plena fins al 17 d'octubre i el palau de Margalef...FINS AL 2011!!!

Ha sigut una mica xungui però continuarem buscant!!!

Per cert el viatge, i només com a idea, segurament serà a Argentina.

Petonets.
Encara no m'ho crec!!!
Imatge
montse_petita

Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 29, 2008 5:02 pm
Ubicació: Mollerussa

EntradaAutor: arbecub » dt. gen. 13, 2009 9:25 pm

montse_petita ha escrit:Hola xiques!!!

Doncs jo em pensava que ja tenia el lloc per fer el convit el dia 5 de setembre, dilluns el vam anar a veure:Era una masia genial a Bellpuig, amb jardí, piscina... només tenia un problema: No té cap alternativa per si plou!!!; o sigui que amb el meu xicot em decidit no estar tot el dia pendents del temps i dels nervis i, finalment, canviem de lloc. Però segurament també haurem de canviar de dia.

Ho volem anar a mirar a l'Espígol a Balaguer, algú em pot donar alguna referència, es que no hi he anat mai? La casa de Bellvís del Resquitx en dissabte està plena fins al 17 d'octubre i el palau de Margalef...FINS AL 2011!!!

Ha sigut una mica xungui però continuarem buscant!!!

Per cert el viatge, i només com a idea, segurament serà a Argentina.

Petonets.

ola wpissima!!!
jo em caso a lespigol de balaguer.
el tracte es genial i el menjar es bonissim....a festes n i e nat xo totom q li e comentat ma dit q esta molt b....
i nomes fan una boda per dia...

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: La I » dt. gen. 13, 2009 9:42 pm

Hola noies. De la Dida de Balaguer a mi me n'han parlat be.

Pel que fa a la roba interior, a mes a mes de la monraba n'hi ha una davant de l'springfield (c/St. Antoni) que tmb esta força be.
A mi una amiga meva que es va casar l'agost del 08 el corse no me la aconsellat. Diu que es molt calurós i que molesta perque a sobre hi has de portar el bestit claro! i tot alla.....! pues que no......

Aquesta llenceria Eva on esta?

Osti quin bon rotllo arbecub! la sogra et paga la roba interior.!!!!
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: arbecub » dt. gen. 13, 2009 9:47 pm

La I ha escrit:Hola noies. De la Dida de Balaguer a mi me n'han parlat be.

Pel que fa a la roba interior, a mes a mes de la monraba n'hi ha una davant de l'springfield (c/St. Antoni) que tmb esta força be.
A mi una amiga meva que es va casar l'agost del 08 el corse no me la aconsellat. Diu que es molt calurós i que molesta perque a sobre hi has de portar el bestit claro! i tot alla.....! pues que no......

Aquesta llenceria Eva on esta?

Osti quin bon rotllo arbecub! la sogra et paga la roba interior.!!!!

me paga el q portare la nit de bodes....
aixo de EVA esta aprop del H&M, casi davant de springfield mes o menys....

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: montse_petita » dt. gen. 13, 2009 10:02 pm

Gràcies arbecub!!!

Doncs dissabte tinc cita a l'Espigol, a veure que em diuen, ja ho explicaré. I m'ha encantat això de que només fan una boda per dia!!!!

A la Dida també ho vam mirar però ens quedava una mica curt d'espai.

Petonets.
Encara no m'ho crec!!!
Imatge
montse_petita

Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 29, 2008 5:02 pm
Ubicació: Mollerussa

EntradaAutor: Evie » dt. gen. 13, 2009 11:02 pm

Bona nit noies!

com anem!!! arbecubb wapaaa!!! com han anat els examens????
Imatge
Evie

EntradaAutor: batirxe » dc. gen. 14, 2009 10:05 am

hole noies bon dia!!!! la questió es que ens quede molt poquet!! aquest es el nostre any!!!!!!2009.......que de ben segur serà un dels millors de les nostres vides!!!
batirxe

Entrades: 1110
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 9:52 am

EntradaAutor: La I » dc. gen. 14, 2009 10:26 am

Aquesta llenceria Eva de ben segur que es la que jo vaig mirar davant de l'springfield..................vale
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: La I » dc. gen. 14, 2009 10:32 am

Ara me n'he recordat que vaig estar fa un mes aproximadament a la inauguració d'un restaurant per a banquets.
Es diu Salonses Casanova, estaven a la fira, es de disseny i es guapissim. Esta a 10 minuts de Lleida, direcció Fraga, just on hi ha el cartell "Provincia de Aragón". No es tan car com sembla de fora.

Ho dic per aquestes que esteu buscant restaurant. Per si voleu mirar-lo.
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: arbecub » dc. gen. 14, 2009 2:39 pm

Ei wpissima!!!!!

com stas????

doncs jo mo vai qda alla xq les de la botiga del vestit em van di q moltes novies q es compren el vestit alla es compren la roba interior a la llenceria EVA...i q estaven molt contentes

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat