NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 4:34 pm

cuca lleida ha escrit:mira una coseta que esta mlt bona i no coste ni temps ni diners...i que es super facil! pero es per picotejar....esta de vici!!
INGERDIENTS:
Massa hojaldre de Netslee
Frankfurts (dels petits que van en pack)
Formatge GOUDA(un tipus de formatge, comprar en lamines)

Estens la massa (que es rodona) am el paper que porta, sobre del marbre de la cuina. Agafes els frankfurts i els talles en tres o quatre trossets (al vostre gust). Quan tens els trossets agafes un i el poses a la massa i talles en linia recta (mes o menos) Poses el frankfurt i una mica de formatge i fas un rollito. Jo de cada tira que surt en faig dos o tres rollets (per a k tingueu una idea)
Quan ja els tens tots enrollats, poses el paper d la massa a la safata del forn i els coloques, distribuits. Separes la clara i el rovell d'un ou, i te quedes el rovell. Amb akest pintes els rollets am un pincellet. 10 o 15 minuts (depen de si us agraden torradets o no, s'ha de anar vigilant) de forn i ja tens hojaldres de frankfurt!

Moltes gràcies, wuapa!!! Ets un sol... tinc moltes ganes de veure't i l'anell també jijiji
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 4:36 pm

nuvia2010 ha escrit:
miriameta ha escrit:es que anirem a pendre un cafetonet, la lluneta te gent a sopar a casa i ens ha demanat consell.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Millor :) Ja hi ha algun lloc o alguna hora en concret???

No encara... espero que avui algú es decideixi... a les 6.30 us va bé??? falta el lloc... ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 4:38 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaa wapeessss!!!!! ara mateix acabo d'entrar, he tingut un momentet i he vist que comentaveu de quedar, no se si us referiu a aquest divendres i no se si tothom hi està invitat, pk com que ultimament sembla que hagi deixat el foro de banda, doncs clar....no se si también puc venir, en el cas que la kdada no sigui restringida jo de camarasa surto a les 5.30, arribo a lleida sobre les 6.15/6.30, m'aniria be sobre les 7:00, ja direu alguna coseta! de totes maneres fare tot lo possible per a conectar-me cada dia una estoneta i a veure si així participo mes i estic mes amb contacte amb vosaltres!

Petonets reinessss!!!!!

Ok!! A les 6.30 - 7h kdem ok? es ke jo he de marxar km a mooolt tard a les 9.00h... pq tinc gent a sopar i hauria de fer el sopar... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 5:26 pm

lluneta29 ha escrit:
gemma84 ha escrit:Holaaaaa wapeessss!!!!! ara mateix acabo d'entrar, he tingut un momentet i he vist que comentaveu de quedar, no se si us referiu a aquest divendres i no se si tothom hi està invitat, pk com que ultimament sembla que hagi deixat el foro de banda, doncs clar....no se si también puc venir, en el cas que la kdada no sigui restringida jo de camarasa surto a les 5.30, arribo a lleida sobre les 6.15/6.30, m'aniria be sobre les 7:00, ja direu alguna coseta! de totes maneres fare tot lo possible per a conectar-me cada dia una estoneta i a veure si així participo mes i estic mes amb contacte amb vosaltres!

Petonets reinessss!!!!!

Ok!! A les 6.30 - 7h kdem ok? es ke jo he de marxar km a mooolt tard a les 9.00h... pq tinc gent a sopar i hauria de fer el sopar... :-)ok:

eiiiiiiiiiiiiiiiiiii bonica que encara hi ets????
jo lo mes abans posible que tinc moltes ganes de veureus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
per mi a les 6.30 o a les 6 com vulgueu! i on decidiu
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 5:34 pm

hola princesessssssssssss

a veure.....
GEMMETAAAA no vull que diguis rucades!!! ningu t'ha exclos de res...no totes podem conectarnos sempre...pero aixo ja s'enten!! te dic el mateix que totes . Aki comptem amb tu tambe!!!!! VALE??? xx:-D xx:-D ::love:: ::love::
MIRIAMETA que tal lo dia?? millor?? va que ja ha passsat el dimecres....jejejeje
NUVIA: de kedar kedem per anar a fer un beure nomes...si despres s'allarga o no es una altra cosa pero en principi kedem per fer cafeto com diu la miriameta
ISE: com ta anat la feina?? el gos va milllor encara porta les grapes a la ferida i va una mika coix pero ha d'anar al carrer a fer les seves cosetes...moltes gracies per recordarte, wapa!!!!volem mes receptes teues!!!! jejeje (es una peticio crec que de totes....pq nena el tiramisu torne al nino boig!!!)
LLUNETAA: compiiiiiiiiiiiiii k tal lo dia?? millor que ahir??? trankila que ja t'ensenyare l'anellet si vols....no pateixis...jejejej i els estudis que tal????

TINC MOLTES GANES DE VEUREUS A TOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

crec que us he contestat a totes....si me deixo alguna ho sento
ah!! que sapigueu que totes valeu un imperi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 14, 2009 6:24 pm

Nenes, 6:30 al New Class???

Al Cielo???

No se!!! Penso llocs on puguem estar ben comodes, jejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 7:04 pm

Ja torno a ser aqui!! un dia mes.

Ja tenim hora, 6:30, ara falte saber on.

Muacsss

xxkiss:: xxkiss::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 7:35 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes, 6:30 al New Class???

Al Cielo???

Ei nenes! Fent descans d'estudiar porto des de les 5... cuca, l'estudi no va ni a la de tres, tot això és molt complicat i jo sóc una mika gossa però bno... no tinc massa esperances d'aprovar al menys no sigui dit que ho intenti, si tinc sort i em surt un tema que m'he estudiat doncs, aprovaré sinó marxaré així de fàcil. Com diu una bona amiga meva, jejee, si tota la vida depengués d'un examen... :-)ok:
I res, nuvia, em smbla super bé quedar al new class o al cielo són bars ben bonics!!!! On vulgueu, a les 6.30 em va perfecte!!! Vinga va decidiu!!!! Que me fa il.lu veure'us dsps d'estar tota la setmana sola aquí a dalt amb un fred q pela...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 7:36 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssss

a veure.....
GEMMETAAAA no vull que diguis rucades!!! ningu t'ha exclos de res...no totes podem conectarnos sempre...pero aixo ja s'enten!! te dic el mateix que totes . Aki comptem amb tu tambe!!!!! VALE??? xx:-D xx:-D ::love:: ::love::
MIRIAMETA que tal lo dia?? millor?? va que ja ha passsat el dimecres....jejejeje
NUVIA: de kedar kedem per anar a fer un beure nomes...si despres s'allarga o no es una altra cosa pero en principi kedem per fer cafeto com diu la miriameta
ISE: com ta anat la feina?? el gos va milllor encara porta les grapes a la ferida i va una mika coix pero ha d'anar al carrer a fer les seves cosetes...moltes gracies per recordarte, wapa!!!!volem mes receptes teues!!!! jejeje (es una peticio crec que de totes....pq nena el tiramisu torne al nino boig!!!)
LLUNETAA: compiiiiiiiiiiiiii k tal lo dia?? millor que ahir??? trankila que ja t'ensenyare l'anellet si vols....no pateixis...jejejej i els estudis que tal????

TINC MOLTES GANES DE VEUREUS A TOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

crec que us he contestat a totes....si me deixo alguna ho sento
ah!! que sapigueu que totes valeu un imperi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tu si que no saps les ganes que tinc de veure-us, stik una mika així aquests dies suposo ke es mitja setmana i trobo a faltar el jordi i tot una mika, l'estudi m'agobia, el cole els nens aq setmana no es porten bé, no és una gran setmana per a mi què hi farem!!! :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 7:38 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Petonets reinessss!!!!!

eiiiiiiiiiiiiiiiiiii bonica que encara hi ets????
jo lo mes abans posible que tinc moltes ganes de veureus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
per mi a les 6.30 o a les 6 com vulgueu! i on decidiu

Eii wuapi hi era però he marxat a estudiar i ara faig un descans petit i me'n hi torno necessitava desconnectar pq començava a veure-ho tot igual... la veritat és que ja stik agafant el fil de l'estudi però costa... només dir-vos que si alguns dies no em connecto, no m'oblideu i aquestes coses, em sabria greu... es k vai moooolt agobiada...
Iseeeeeeee on ets????????? :hmm:: :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 7:54 pm

Nenes mireu quina cançó de la Oreja de Van Gogh... em fa plorar!!!! No la puc ni escoltar... té tan de sentiment... fixeu-vos am la lletra va del 11 de març impresionant!!! No tinc paraules... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

http://youtube.com/watch?v=Zw5l92XDQDk

Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 9:22 pm

eiii princeses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo voto per anar al Cielo (es el dels lauren,no??)
mes que res pq l'altre no se on es...jejejejejeje

Miri ets genial!!!!
Lluneta que bonica que es la canço..... :-)ok: ::love:: ::love:: ::love::

Miri que pot ser que ens haguem creuat a les 7 o aixi de la tarde??????
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 14, 2009 9:30 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Nenes, 6:30 al New Class???

Al Cielo???

Ei nenes! Fent descans d'estudiar porto des de les 5... cuca, l'estudi no va ni a la de tres, tot això és molt complicat i jo sóc una mika gossa però bno... no tinc massa esperances d'aprovar al menys no sigui dit que ho intenti, si tinc sort i em surt un tema que m'he estudiat doncs, aprovaré sinó marxaré així de fàcil. Com diu una bona amiga meva, jejee, si tota la vida depengués d'un examen... :-)ok:
I res, nuvia, em smbla super bé quedar al new class o al cielo són bars ben bonics!!!! On vulgueu, a les 6.30 em va perfecte!!! Vinga va decidiu!!!! Que me fa il.lu veure'us dsps d'estar tota la setmana sola aquí a dalt amb un fred q pela...

No saps tu quina rao té!!!! Fes-li cas, que quan estàs a l'altre costat, les coses es veuen de forma diferent :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 14, 2009 9:34 pm

cuca lleida ha escrit:eiii princeses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miri ets genial!!!!

Pos vamos pal Cielo, a més, si hi ha algu que vingui amb cotxe li sera mes facil aparcar que si anem al New Class... al costat de casa sino el African Tavern
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 9:38 pm

nuvia2010 ha escrit:

Miri ets genial!!!!

Pos vamos pal Cielo, a més, si hi ha algu que vingui amb cotxe li sera mes facil aparcar que si anem al New Class... al costat de casa sino el African Tavern

eiii si vols quedem pel barri i us atanço am cotxe ...si kedem al cielo
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 14, 2009 9:41 pm

cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Miri ets genial!!!!

Ui, ui, ui... que es aixo de proposar-me pujar al cotxe??? Mi mama me dijo que no subiera nunca en coches de desconocidos... imaginat tu que pujo i me violes i magrada!!! llavors que fem??? ja lhauriem liada... xDDDDDDDDDDDDDD
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 9:46 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Miri ets genial!!!!

Ui, ui, ui... que es aixo de proposar-me pujar al cotxe??? Mi mama me dijo que no subiera nunca en coches de desconocidos... imaginat tu que pujo i me violes i magrada!!! llavors que fem??? ja lhauriem liada... xDDDDDDDDDDDDDD

jajajaj xx:-D xx:-D xx:-D trankila qeu no te violare ni res.
bueno com vulguis....al menos que no sigui dit.
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 9:49 pm

Miri ets genial!!!!

Hola wapetona!!

perque soc genial? :hmm::

si ere a cappont si sino pues no.. jo no me enterat..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 9:51 pm

jo desde el seca.. haure d´agafar el bus i no crec que arribi a les 6:30 en punt. M´esperareu?

xxkiss::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 10:15 pm

miriameta ha escrit:jo desde el seca.. haure d´agafar el bus i no crec que arribi a les 6:30 en punt. M´esperareu?

xxkiss::

tranki que ja te anire a buscar i no arribarem tard!!!ok?
pel mensi ets genial!
xx:-D xx:-D
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant