Esther&Edu ha escrit:Bona Tarda noies!!!
Començo a atablarme mirant coses, no se si a vosaltres us passava el mateix al principi pero vec que tinc massa feina a fer i no tinc res!!!!!! Arribo a casa de treballar i ja em poso a mirar per internet tota l'informació que em serveixi.
Suposo que aquest cap de setmana nairem a parlar a l'esglèsia, tenim pensat anar a l'ermita del Llorito a Tarragona pero estic nerviosa de que la data ja estigui agafada. Despres vindrà el restaurant que m'agrada Mas Sedò pero no he mirat cap altre... despres em tocara el fotograf que no se en quin mirar ni se el preus que ronden els albums i despres comencem amb el vestit, el ram i etc
Nenes!!!! Necessito ajuda!!!
Petonets
hola esther! benvinguda!!
tranquila, no t'estressis! entenc com et sents xq jo quan vaig entrar per primera vegada al foro i vaig veure q per aki totes ho tenien molt adelantat i jo no tenia res, em vaig agoviar molt!!!
pero es qüestió d'anar mirant...
jo el primer lloc on vaig anar a mirar va ser el Mas Sedó. Al primer moment ens va agradar molt: la sala, els jardins... però el que no ens va agradar va ser que fan dos bodes per dia i comparteixen wc i discoteca. A més a més, hi han dos lloc per fer els aperitius. Si tu ets la boda que te mes invitats et toca la zona central (la més maca), però si ets la boda que te menys invitats aquell dia et toca fer l'aperitiu al "racó", i es bastant petit (això no em va agradar, perquè encara que tinguessis la reserva amb molta antelacio no tenies assegurada la zona central).
I el tema que ens va fer acabar de descartar el restaurant és el tema dels horaris. Et posen un limit d'horari en la sala. Nosaltres fem la boda de dia, i a les 19.30 ens feien fora de la sala per poder preparar el banquet la boda de nit... En fi, el lloc es molt bonic, pero les condicions a mi no em van convencer.
A partir d'aquí vam començar a buscar altres llocs que tinguessin exclusivitat de dia i de sala.