Ja agafare el bus!!
No es res dona, espero que t´hagi agradat
Autor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 10:21 pm

Autor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 10:31 pm
miriameta ha escrit:No dona no, no cal que me vinguis a buscar.. quina feinada i que lluny!!
Ja agafare el bus!!

Autor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 10:38 pm

Autor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 10:45 pm

Autor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 10:46 pm
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:No dona no, no cal que me vinguis a buscar.. quina feinada i que lluny!!
Ja agafare el bus!!
que no pase res de veritat no me costa gens i aixi podem disfrutar de tu desde el principi...de veritat no parlem mes te paso a buscar i anem juntes !!

Autor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 10:47 pm
lluneta29 ha escrit:Pq quan arribo ja no hi ha ningú??? amb els esforços que faig per connectar-me...![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 10:51 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:Pq quan arribo ja no hi ha ningú??? amb els esforços que faig per connectar-me...![]()
![]()
![]()
![]()
jo estic per aqui cariñete!!
Has estudiat força??

Autor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 10:58 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:Pq quan arribo ja no hi ha ningú??? amb els esforços que faig per connectar-me...![]()
![]()
![]()
![]()
Has estudiat força??
No gaire, pq quan no et truca el jordi et truca l'amiga i l'altra amiga... i ara feia coses de classe que tmpoc ho puc deixar abandonat... he estudiat des de les 5.30 fins les 8h
i dsps un rato ara fins les 22h. o així i ara faig coses de classe i dssp m'hi torno a posar!!! La vida és dura...

Autor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 11:00 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:Pq quan arribo ja no hi ha ningú??? amb els esforços que faig per connectar-me...![]()
![]()
![]()
![]()
Has estudiat força??
No gaire, pq quan no et truca el jordi et truca l'amiga i l'altra amiga... i ara feia coses de classe que tmpoc ho puc deixar abandonat... he estudiat des de les 5.30 fins les 8h
i dsps un rato ara fins les 22h. o així i ara faig coses de classe i dssp m'hi torno a posar!!! La vida és dura...
pero et veig aplicada, esta be, son horetes que no te treu ningu.
Y ja saps, no t´agobiis, tu fes el que puguis!!!
Ja saps la dita, qui fa el que pot no esta obligat a mes!!
muacsssssssss
marxo ja ke sinó m'enganxo aquí i tinc feineta... bona nit a totes les que hi sou i les que no!!!! Petonets miriameta, no canviis mai!!! 

Autor: miriameta » dc. gen. 14, 2009 11:02 pm

Autor: ise » dj. gen. 15, 2009 8:08 am

Autor: Pacresol » dj. gen. 15, 2009 1:27 pm

Autor: lluneta29 » dj. gen. 15, 2009 2:32 pm
ise ha escrit:Bon dia noies!!!!
Sabeu que he escoltat aquest mati quan venia cap a la feina??? Que faran el musical de La Bella y la Bestia a Barcelona!!! jejeje He pensat en vosaltres!!
M'he llegit una mica la conversa per damunt pq no tinc temps però jo a les 6.30 no hi seré de cap manera, com a molt arribaria a les 7.30!!!
Quan tingui un ratet ja m'ho llegiré bé tot i miraré de respondre a tothom!
Tinc ganes de veure't!!!!!
Autor: ise » dj. gen. 15, 2009 2:52 pm

Autor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 5:26 pm

Autor: Pacresol » dj. gen. 15, 2009 7:37 pm

Autor: lluneta29 » dj. gen. 15, 2009 7:53 pm
Pacresol ha escrit:eso lluneta a estudiar, deja de pensar en otras cosas que lo primero es lo primero....., eso si sin agobios jejejejeje

Autor: lluneta29 » dj. gen. 15, 2009 7:58 pm
cuca lleida ha escrit:eiii princeses faig un incis pero haig de marxar...
ise as de venir !!! te dic igual q la llunetaaaaaaaaaa
Que et passa que dius que estas rara???? amunt els anims,eh??
wapes que tal lo dia???
un petonillo a totes!!!!!
al vespre si puc me conectooooo
Neneeeeeeeeeeeeeeeees que es dmaaaaaaaaaaaaaaa DIVENDRESSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dj. gen. 15, 2009 7:59 pm
lluneta29 ha escrit:Pacresol ha escrit:eso lluneta a estudiar, deja de pensar en otras cosas que lo primero es lo primero....., eso si sin agobios jejejejeje
pos parcesol stoy muuuuy agobiada... ni te cuento... pero bno... es lo k hay...

Autor: gemma84 » dj. gen. 15, 2009 8:20 pm