Autor: ..FLOR.. » dt. gen. 13, 2009 9:46 pm

Autor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:20 am

Autor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 10:32 am
..FLOR.. ha escrit:Yujuuuuu!!!! Que bien no???? Me alegro muuuuuuuuuuuchoooo!!!!!!
Ahora a seguir mirando cositas y empezando a organizarse!!!!!
Un beso guapa!!!!!

Autor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 10:34 am
annaiesteve ha escrit:gina, ya teneis restaurante ? cual es ?

Autor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 10:39 am
xurdit ha escrit:Gina!
Ahir no vaig veure el post... l'acabo de veure i estic emocionada!!
T'he de dir QUE NO SAPS QUAN M'ALEGRO DE TOT EL QUÈ DIUS!
Jo vaig passar algo similar amb el meu fa uns mesos i sé com es passa de malament i lo reconfortant que és quan veus que tot segueix endavant i millor que mai!
Ara ja saps què toca, posar-se les piles, i tirar endavant cap al casament, a un dels millors dies de les vostres vides, per disfrutar-lo moltíssim conjuntament!!!

Autor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:54 am
gina_christian ha escrit:xurdit ha escrit:Gina!
Ahir no vaig veure el post... l'acabo de veure i estic emocionada!!
T'he de dir QUE NO SAPS QUAN M'ALEGRO DE TOT EL QUÈ DIUS!
Jo vaig passar algo similar amb el meu fa uns mesos i sé com es passa de malament i lo reconfortant que és quan veus que tot segueix endavant i millor que mai!
Ara ja saps què toca, posar-se les piles, i tirar endavant cap al casament, a un dels millors dies de les vostres vides, per disfrutar-lo moltíssim conjuntament!!!
Hola Xurdit guapa!! moltes gràcies per totes les teves paraules. Aquestes son les paraules que fan que cada dia tingui més ganes de fer coses, i d'entrar al forum per explicar-vos cosetes... que m'encanta.
Ara penso que el que ens va passar va ser el millor per la nostra relació, el para un moment la relacio i recapacitar cap a on vols anar, i arreglar totes les coses que anàvem malament i solucionar-les. Ha estat dur però el millor que hem fet mai. Hem apres a respetar-nos molt més, a valorar molt més lo nostre, cada moment, cada paraula, cada mirada, cada caricia... tot!!
Estic molt contenta i mai hagués imaginat que es podia ser més feliç cada dia que estic al seu costat.

Autor: montseijordi » dc. gen. 14, 2009 12:37 pm

Autor: gina_christian » dc. gen. 14, 2009 1:05 pm
montseijordi ha escrit:Ai nena, q ahir no em vaig conectar i avui em trobo això... MOLTISSIMES FELICITATS GUAPAAAAAAAAA!!! com m'he alegrat de llegir q tot segueix endavant, me n'alegro molt per tu, d veritat, pq t'ho mereixes... aixo i molt mes! des d'un bon principi ja et vaig dir q tenies molt d valor pq ens consideraves la teva ajuda pero q a mi personalment em dolia pq veies continuament com nosaltres parlavem del tema casament i tu estaves en aquesta situacio, ja et vaig dir q les coses s'arreglarien i estic molt contenta d no haver-me equivocat, per fi et cases i aixo es una gran alegria.
Ja saps q pots comptar amb mi pel q vulguis i ara us desitjo tot el millor, q puguis seguir explicant-nos cosetes i nosaltres a tu i q poguem compartir molts d'aquests moments.
Molts petonets guapissima

Autor: montseijordi » dc. gen. 14, 2009 11:52 pm

Autor: ..FLOR.. » dj. gen. 15, 2009 9:05 am

Autor: gina_christian » dj. gen. 15, 2009 9:38 am

Autor: oshia » dj. gen. 15, 2009 9:44 am

Autor: Tinita » dj. gen. 15, 2009 3:23 pm
Autor: gina_christian » dj. gen. 15, 2009 4:14 pm
Tinita ha escrit:Gina nena!!!!
FELICIDADESSSSSSS!!!
Me ausento unos dias y con que me encuentro!!! que siii que por fin siiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Me alegro un montón nena!!!

Autor: Seaweed » dv. gen. 16, 2009 3:42 pm

Autor: gina_christian » dv. gen. 16, 2009 4:05 pm
Seaweed ha escrit:Gina wapa!!!!!!!!!!!!!!!
No havia vist el post fins ara!
Me n'alegro que tot hagi sortit bé al final si és q no podia ser d'una altra manera! I ja saps que estem aquí per tot el que necessitis!!!!
Ja queda poquet per què ens coneixem totes!!!! Oleeeeeeee oleeeeeee

Autor: montseijordi » dv. gen. 16, 2009 8:43 pm