NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 15, 2009 8:55 pm

Hola wapetonetes!!

com va tot per aqui?

xxkiss:: xxkiss:: dema per fi ens veurem!!! per fi divendres!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 8:57 pm

princesesssssssssssssssssssssssssss
que tal????
gemmaaaa volem que vinguis !!!!!!!!!!! i trankila que totes entenem que hi ha semanes o temporades que una esta mes liada o que simplement arribes a kasa i no tens ganes de res mes que de tombarte al sofa a mirar la tele i prouu (ho dic pq a mi hi ha dies que me paseeeeeeee) tu ets i seras una mes de nosaltres!!
tinc moltes ganes de veureus i q em veureu mes rosseta que la ultima vegada!!!! encara no meu vist el canvi de look no??? al nino li agrade....ja me direu q us sembla (pero am sinceritat)

LLUNETA jo dema passare a buscar a la miri...aixi que si vols te passo a buscar, pero per tornar....bno sino ja te portare que no pase res!!! farem turisme jejejejeje neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
de veritat que no me importa!!!!!

dema portare sorpreses per totessssssssssssssssssssssssssssssss....akestos reis mags........han deixat alguna coseta....jejejejejejej (una petita eh???) :-)ok: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 9:05 pm

miriameta ha escrit:Hola wapetonetes!!

com va tot per aqui?

eii princeseta
hem de kedar per dema, no??
disme com te va be kedar i a on :-)ok: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 15, 2009 9:17 pm

cuca lleida ha escrit:

com va tot per aqui?

eii princeseta

Jo on tu me diguis, a les 6:05 exactament acabe la clase.

Pero si no te va be tu tranquila!! Et coneixes el secà?, bueno que be a ser balàfia. Esta entremig..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 9:29 pm

miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

com va tot per aqui?

eii princeseta

Jo on tu me diguis, a les 6:05 exactament acabe la clase.

Pero si no te va be tu tranquila!! Et coneixes el secà?, bueno que be a ser balàfia. Esta entremig..

si que me va be tu tranki
i no me conec gaire el seca ni balafia pero si me indiques imagino que arribare, trankila
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 15, 2009 9:40 pm

cuca lleida ha escrit:princesesssssssssssssssssssssssssss
que tal????
gemmaaaa volem que vinguis !!!!!!!!!!! i trankila que totes entenem que hi ha semanes o temporades que una esta mes liada o que simplement arribes a kasa i no tens ganes de res mes que de tombarte al sofa a mirar la tele i prouu (ho dic pq a mi hi ha dies que me paseeeeeeee) tu ets i seras una mes de nosaltres!!
tinc moltes ganes de veureus i q em veureu mes rosseta que la ultima vegada!!!! encara no meu vist el canvi de look no??? al nino li agrade....ja me direu q us sembla (pero am sinceritat)

LLUNETA jo dema passare a buscar a la miri...aixi que si vols te passo a buscar, pero per tornar....bno sino ja te portare que no pase res!!! farem turisme jejejejeje neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
de veritat que no me importa!!!!!

dema portare sorpreses per totessssssssssssssssssssssssssssssss....akestos reis mags........han deixat alguna coseta....jejejejejejej (una petita eh???) :-)ok: ::love:: ::love::

Ei nenetes meves... m'he connectat un momentet a veure què dèieu... doncs bé, cuca jo demà et dic algo, per tornar no et preocupis que tindré al jordi fent encàrregs així que el tindré disponible per a mi... jejeje o potser fins i tot tinc cotxe, ja t'enviaré un sms... no et faria portar-me a corbins per res del món dona!!! No sóc taaan bèstia!!! Ara un dia heu de venir que us ensenyaré el piset i cantarem cançons de disney!!
Gemmma com estàs?? fa dies que no parlem tu i jo... jo estik intentant estudiar però tia costa un muuuuuuuuuntt!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 15, 2009 9:40 pm

Wapisima!! moltes gràcies. xxkiss:: xxkiss::

Coneixes el carrer baro de maials? el que ve directament despres del pont de pardinyes?
Si el segueixes tot recte recte recte arribes al pavello barris nord, si segueixes mes endavant arribaras a la residencia sanitas (on treballo) si gires alli i pases per davant la resi i a la rotonda tires cap a dalt tirant al seca arribes al meu insti.

Et sone?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 15, 2009 9:41 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Pacresol ha escrit:eso lluneta a estudiar, deja de pensar en otras cosas que lo primero es lo primero....., eso si sin agobios jejejejeje

pos parcesol stoy muuuuy agobiada... ni te cuento... pero bno... es lo k hay...

Escolta guapi, no hauries d'estar estudiant ara???????????????? Que m'has dit fa 30 minuts????????? jejejeje

siiii siii però he anat a mirar-li una cosa al jordi i m'havia connectat. Ara faig un descansillo de no res i ja m'acabo el tema... :-)ok: si, mama...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 9:44 pm

miriameta ha escrit:Wapisima!! moltes gràcies. xxkiss:: xxkiss::

Coneixes el carrer baro de maials? el que ve directament despres del pont de pardinyes?
Si el segueixes tot recte recte recte arribes al pavello barris nord, si segueixes mes endavant arribaras a la residencia sanitas (on treballo) si gires alli i pases per davant la resi i a la rotonda tires cap a dalt tirant al seca arribes al meu insti.

Et sone?

me sone fins al pavello...la resi esta a prop (mes o menos ) d'un veterinari..que es diu ICA NATURA o son imaginacions meves...
el carrer baro de maials el conec...disme una mica com es la resi...i cap a on he de girar??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 9:46 pm

lluneta trankila que no pase res i si fes falta te porto a corbins !!! de veritat!
me semble super way lo del sigstar!!! tambe esteu convidades a casa....quan vulgueu!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 15, 2009 9:52 pm

I res... demà us dic algo... a veure si apareix la nuvia que suposo que ho sap tot plegat!!! Compiiiiiii apareix!!! jejeje Ara marxo k vull seguir con mi labor estudiantil... i sopar una mica, fer-me les maletes, etc... etc... un pto a totes i demà ens veieeeeeeeeeem!!!! Per fi!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 9:55 pm

lluneta29 ha escrit:I res... demà us dic algo... a veure si apareix la nuvia que suposo que ho sap tot plegat!!! Compiiiiiii apareix!!! jejeje Ara marxo k vull seguir con mi labor estudiantil... i sopar una mica, fer-me les maletes, etc... etc... un pto a totes i demà ens veieeeeeeeeeem!!!! Per fi!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::

molt be bonica. un petonas per a tu tambe!!!!ja me enviaras un mensi,ok???
vigila am el cotxe dema!! ::love::
aixi me agrada!! estas molt aplicada!!!!molt requete be :-)ok: :-)ok:
UN PETONAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 15, 2009 9:55 pm

cuca lleida ha escrit:

Et sone?

me sone fins al pavello...la resi esta a prop (mes o menos ) d'un veterinari..que es diu ICA NATURA o son imaginacions meves...
el carrer baro de maials el conec...disme una mica com es la resi...i cap a on he de girar??

si al pavello segueixes recte hi arribes directament. Son 4 o 5 semafors. La resi ara que han ficat un cartell a dalt de tot, es veu millor. Abans del carrer de la resi hi ha un plus a l´esquerra, i una botiga de flors i un estanc i una caixa a la dreta.

Davant de la resi hi ha un descampat on s´aparquen cotxes. Si vols quedar alli, jo tinc 2 minuts de l´insti fins alli.

xxkiss::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 15, 2009 9:56 pm

lluneta29 ha escrit:I res... demà us dic algo... a veure si apareix la nuvia que suposo que ho sap tot plegat!!! Compiiiiiii apareix!!! jejeje Ara marxo k vull seguir con mi labor estudiantil... i sopar una mica, fer-me les maletes, etc... etc... un pto a totes i demà ens veieeeeeeeeeem!!!! Per fi!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::

molts besitos wapisima!! xxkiss:: xxkiss:: cuidado al conduir eh!!
fins dema!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 9:57 pm

miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

Et sone?

si al pavello segueixes recte hi arribes directament. Son 4 o 5 semafors. La resi ara que han ficat un cartell a dalt de tot, es veu millor. Abans del carrer de la resi hi ha un plus a l´esquerra, i una botiga de flors i un estanc i una caixa a la dreta.

Davant de la resi hi ha un descampat on s´aparquen cotxes. Si vols quedar alli, jo tinc 2 minuts de l´insti fins alli.

OK :-)ok: SI NO TE SAP GREU quedem alli al descampat, portet el movil per si de cas!! per cert a les 6.10 estare per alli, sortire de casa a les 6, te va be no???
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 15, 2009 9:58 pm

miriameta ha escrit:

molts besitos wapisima!! xxkiss:: xxkiss:: cuidado al conduir eh!!
fins dema!!

Adeeeeeeu wuapes no m'oblideu eh!!!! Fins nemà!!!! Cuca, et truco ok? X veure on sou i com ho faig al final per venir... Cielo a les 18.30 h!!!!! Adeuuuuuuuuuu :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 15, 2009 9:59 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

Et sone?

OK :-)ok: SI NO TE SAP GREU quedem alli al descampat, portet el movil per si de cas!! per cert a les 6.10 estare per alli, sortire de casa a les 6, te va be no???

tu manes!! i si no t´anes be o algo ja saps, mu dius!!!
Per mi perfecte.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dj. gen. 15, 2009 10:06 pm

pos ala!!! ja hem kedat!!!
a les 6.10 te paso a buscar pel descampat de la resi miri
i tu lluneta ja me diras algo bonica!!
les demes ens veiem a les 6.30 al buda de la porta del Cielo!!!!!
ISE tu tranki que t'esperarem...no te cal corre!!
gemma trankila si pot ser sera i sino ja ens veurem en una altre kedada!!
nuvia...tinc ganes de coneixet

un petonas a totes wapessssssssssssssssssss
me vaig a fer sopar i a descansar qe dema......VISCAAAAAAAAAAAAA
divendressssssssssssssssssssssssssss
ahhhhh avui li an tret les grapes de la feria al Odin!!!! i el traumatoleg ma dit que esta molt be....que encara li quede recuperacio pero que esta bastant be per ser que el van operar fa 15 dies!!!!
BIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
FINS DEMA WAPESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
P.D me enrollo mes que una persiana, jejejeje ;.:love_: ;.:love_:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 15, 2009 10:11 pm

cuca lleida ha escrit:pos ala!!! ja hem kedat!!!
a les 6.10 te paso a buscar pel descampat de la resi miri
i tu lluneta ja me diras algo bonica!!
les demes ens veiem a les 6.30 al buda de la porta del Cielo!!!!!
ISE tu tranki que t'esperarem...no te cal corre!!
gemma trankila si pot ser sera i sino ja ens veurem en una altre kedada!!
nuvia...tinc ganes de coneixet

un petonas a totes wapessssssssssssssssssss
me vaig a fer sopar i a descansar qe dema......VISCAAAAAAAAAAAAA
divendressssssssssssssssssssssssssss
ahhhhh avui li an tret les grapes de la feria al Odin!!!! i el traumatoleg ma dit que esta molt be....que encara li quede recuperacio pero que esta bastant be per ser que el van operar fa 15 dies!!!!
BIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
FINS DEMA WAPESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
P.D me enrollo mes que una persiana, jejejeje ;.:love_: ;.:love_:

Molt be wapisima!!!
per fi tenim quedada!!!
nenes!! ens veurem i coneixerem a la nuvia!!!

a sopar de gust!!

Ei menalegro molt que estigui be, això vol dir que es fort i que li doneu carinyo :)

Un besito enorme!!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. gen. 15, 2009 10:46 pm

Enterada estic!!!!

Jo sortiré del cole a les 17:30 i xino xano anire pel carrer major i a les 18:30 estic al Buda :)

P.D: No t'agobiis estudiant, que ficar-te nerviosa no et servirà per a res!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants