NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. gen. 15, 2009 5:33 pm

Perdooo m'he equivocat a l'escriure el nom del fotograf es divisionrm!!
Esther&Edu
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 15, 2009 6:42 pm

Esther&Edu ha escrit:Perdooo m'he equivocat a l'escriure el nom del fotograf es divisionrm!!

Hola noia!! jo tinc aquests fotografs! et passo preus, ok?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 15, 2009 7:48 pm

Esther&Edu ha escrit:Hola noies!!!

Fins ara era un opció casar-nos el 22 de maig del 2010 pero ara ja ho puc dir ben fort!!!!

ENS CASEM EL 22 DE MAIG DEL 2010!!!!!!!!!!!!!

Ja hem anat a parlar a l'esglesia del Llorito a Tarragona i ja es segur!! Ara si que em comencen els nervis per organitzar-ho tot!!!

Aquesta tarda anirem a veure alguns restaurants i ja m'he posat a mirar fotografs i vestits (encara que els vestits els mirare mes detingudament d'aqui uns mesos pero tinc clarissim els que m'agraden jejje)

Algu ha agafat el fotograf dynamicrm? M'ha agrdat molt la presentacio que tenen a la pagina web i m'agradaria saber preus i si de veritat ho fan be o es nomes marqueting.

Un peto noies!!!!

Ets la primera tarragonina del 2010!!! Jejeje!!

Ja has reservat esglesia? Que bé! Enhorabona!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. gen. 15, 2009 8:58 pm

Hola!!! Ara he arribat a casa que hem anat a veure alguns restaurant per situar-nos una mica de on estan pero no els hem pogut veure pq estaven tancats, aixó si m'ha entrat un "gusanillo" de concretar ja cites per veure'ls.

Per cert, espluguina moltes gràcies pel privi. Quan et cases tu? Ja ho tens tot reservat??

petons
Esther&Edu

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 15, 2009 9:10 pm

Esther&Edu ha escrit:Hola!!! Ara he arribat a casa que hem anat a veure alguns restaurant per situar-nos una mica de on estan pero no els hem pogut veure pq estaven tancats, aixó si m'ha entrat un "gusanillo" de concretar ja cites per veure'ls.

Per cert, espluguina moltes gràcies pel privi. Quan et cases tu? Ja ho tens tot reservat??

petons

De res noia! Estem aquí pel que faci falta!

Jo em caso el 26.06.2010, tinc el restaurant i el fotograf, i estic a l'espera que obrin llistes a l'esglesia on em vull casar, però aixo va per llarg...

Quins restaurants et vols mirar?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. gen. 15, 2009 9:40 pm

M'estic mirant el castell del rourell. Avui hem anat per la tarda a veure'l per fora i he vsit que la sala on fan el convit esta separada del castell i no m'ha fet gaire gràcia, ho he de mirar de mati i que m'ho ensenyin be jejej.

Despres volem mirar el Mas Folch pq m'han dit que esta molt bé pero que el pressupost es alt, suposo que anirem a veure'l pero no crec que ens quedem amb aquest.

Tambe em pensat amb l'encanteri que es del mateix grup que el castell del rourell.

Tu quins tens pensat?

Per cert en quina esglesia et vols casar?
Esther&Edu

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 15, 2009 10:11 pm

Esther&Edu ha escrit:M'estic mirant el castell del rourell. Avui hem anat per la tarda a veure'l per fora i he vsit que la sala on fan el convit esta separada del castell i no m'ha fet gaire gràcia, ho he de mirar de mati i que m'ho ensenyin be jejej.

Despres volem mirar el Mas Folch pq m'han dit que esta molt bé pero que el pressupost es alt, suposo que anirem a veure'l pero no crec que ens quedem amb aquest.

Tambe em pensat amb l'encanteri que es del mateix grup que el castell del rourell.

Tu quins tens pensat?

Per cert en quina esglesia et vols casar?

Jo ja tinc reservat l'Encanteri. I l'esglesia m'agradaria la del meu poble, l'Espluga.

El Castell del Rourell és mol macu, a mi em va agradar molt, però la capacitat de la sala és "petita" (depen com t'ho miris, jeje!). Maxim 150 invitats, per aixo el vam haver de descartar nosaltres. Té unes condicions molt bones, les mateixes de l'Encanteri, ja que son de la mateixa gent.

Mas Folch no el vam visitar, ja que per fotos ja no ens va atraure massa.

Bé, ja ens aniràs explicant com ho portes a mesura vagis visitant els llocs, oks?

Fins dema nenes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 16, 2009 8:26 am

Esther&Edu ha escrit:Hola noies!!!

Fins ara era un opció casar-nos el 22 de maig del 2010 pero ara ja ho puc dir ben fort!!!!

ENS CASEM EL 22 DE MAIG DEL 2010!!!!!!!!!!!!!

Ja hem anat a parlar a l'esglesia del Llorito a Tarragona i ja es segur!! Ara si que em comencen els nervis per organitzar-ho tot!!!

Aquesta tarda anirem a veure alguns restaurants i ja m'he posat a mirar fotografs i vestits (encara que els vestits els mirare mes detingudament d'aqui uns mesos pero tinc clarissim els que m'agraden jejje)

Algu ha agafat el fotograf dynamicrm? M'ha agrdat molt la presentacio que tenen a la pagina web i m'agradaria saber preus i si de veritat ho fan be o es nomes marqueting.

Un peto noies!!!!

Moltes felicitats¡¡¡¡¡¡¡
Ets la primera que et casaras......quins nervis¡¡¡¡¡¡¡
Sobre el tema de preparatius, jo tinc el restaurant que serà el Regina de Salou. Sobre el fotògraf, encara no se que fer....però jo vaig anar a veure els division rm i estàn bé.
Bueno guapa si necesites qualsevol cosa ja saps¡¡¡¡¡¡¡

Un petó
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dv. gen. 16, 2009 6:28 pm

Bona tarda guapes!!!!!

Quins nervis cada vegada que dieu que sere la primera en casar-me jejeje i vosaltres ho tenim mes ben preparat que joooooooo!!!!!

Espluguina, tu que vas anar a veure el Castell del Rourell em pots explicar una mica com es per dins i si es veritat que la sala esta a l'exterior. Nosaltres serem unes 100 persones a la boda, no crec que arribem a 110 aixi que amb una sala petita ja ens esta be.

L'encanteri es un lloc que tambe ens ha agradat per les fotos pero no l'hem anat a veure.

Ens casarem al Llorito a les 11:30 (aixo de moment ja ho tenim segur encara que el capella ens va dir que ens podia fer els canvis que volguessim nomes feia faltar anar a parlar amb ell). A mi sempre m'havia agradat una boda de tarda pero penso que s'aprofita molt mes una boda de matí, pots fer fotos millors i principalment jo estare tan nerviosa que com mes aviat em casi millor jejeje.

El fotograf m'ha agrdat molt el divisionrm i el compositive. Falta concretar cita i anar a veure-ho.

El vestit suposo que anirem a mirar-lo mes endavant, cap a meitats d'estiu o aixi pero jo ja estic mirant diverses col.leccions i m'agraden molt molt senzills.

Quina parrafada us he ficat pero aixi ja coneixeu una miqueta mes els meus gustos.

Ahhh Espluguina, ets mestra oi? Jo tambeeee pero jo de primària jejej
Esther&Edu

EntradaAutor: Nata|ia » ds. gen. 17, 2009 12:24 pm

reines meves q d'aquí una setmaneta ens coneixerem!!!! per les noves tarragonines q vulguin venir... hem quedat al Viena de les Gavarres el dilluns 26 a les 19
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Esther&Edu » ds. gen. 17, 2009 5:23 pm

Ostressssss, ami els dilluns em va una mica malament pq faig classes de repas (aixi em trec uns dinerets que sempre van bé i amb tot aixo de la boda encara millor jejej) En principi no podre venir pero si hagues cap canvi alli estareeee.

Petonets
Esther&Edu

nenes¡¡¡¡

EntradaAutor: torsaeann » dl. gen. 19, 2009 8:28 am

siiiiii¡¡¡¡¡¡¡¡
Amb una semaneta ens veiem les cares¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet i que vagui molt bé la semaneta¡¡¡¡¡¡

Mua a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dc. gen. 21, 2009 5:59 pm

sii este finde feria, yo supongo q ire el sabado por la tarde po aun nose... mi novio no qiere ir, dice q se agobia alli dentro gr!!! pero pobre de él q no venga... y en 5 dias al viena!! tengo unas ganas de conoceros!! lo q toy medio malita a ver si se m pasa de aqui al lunes q no tengo gnas de ir hecha un moco viviente jaja
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 21, 2009 7:49 pm

jejeje! natalia, entenc al teu novio! la veritat és que aquestes fires solen ser bastant agoviants! a cada passa que fas et ve algu amb publicitat i et deixa anar el rollo... buf!!

de la fira de Reus en vam sortir amb tres bosses plenes de publicitat i amb el cap com un bombo!!! :star::

ja veurem com en sortim d'aquesta, jajaja!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Arian1682 » dc. gen. 21, 2009 10:51 pm

Nenis wapissss!!!!! :) :) ties no tink temps de res :( van foten fora a gent i al curru a fer hores i al damunt sense cobrar :star::

ESTHER ENHORABONA PER LA DATAAAAAA!!!!

Wapiisss ja sabeu que jo plego a les 19:00 de Reus pel que no podré arribar fins les 19:30 o així, nenis ens passem els movils per privi per si de cas?????

qui vindrà segur?????

petonets!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 21, 2009 11:20 pm

Uola Nenis!!!!

pues yo no creo que vaya a la fira... ya veremos.. es que tengo cositas y expos que preparar..
las entradas las tengo... pero no sé...

neniiiiisssssssssss a ponerse buenis para el lunes ehhhhhhhhhhh!!!

:-.:·::
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 23, 2009 11:08 pm

Amunt tarragonines!!!

BON CAP DE SETMANA!!!!!!!!!!!!

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Nata|ia » ds. gen. 24, 2009 1:44 pm

nenes quin xurru de fira no?? acabo de venir d'alli hem durat mitja hora, hi havia molt de fotograf pero com ja en tenim... q us ha semblat??
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Nata|ia » dg. gen. 25, 2009 3:10 pm

ei nenis com va el finde?? dema qi vindra?? mes q res pq desdel vendrell tinc un trosset i com no vingui ninguna us escanyu eh jaja es broma, pero ara en serio qi va definitivament?? totes no??
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Arian1682 » dg. gen. 25, 2009 7:09 pm

WAPIISSSS!!!

NENIS tik d' acord amb la Natalia qui ve???? ta confirmat no???

juer nenis tik a casa ma tieta refugiada que al meu poble no hi ha llum!!!!

colteu on us posareu del viena mes o menys??????

ah!!jo novaig anar al final a la fira pk teniem la carretera tallada :-(

petons i deu alguuuuuuuu ::love::
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat