NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Pacresol » ds. gen. 17, 2009 3:49 pm

holaaaaaaaaaaaaa!!!
veo que os lo pasasteis muy bien, bueno mejor.
Lluneta a estudiar o sino luego vendran los arrepentimientos.....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. gen. 17, 2009 4:05 pm

Pacresol ha escrit:holaaaaaaaaaaaaa!!!
veo que os lo pasasteis muy bien, bueno mejor.
Lluneta a estudiar o sino luego vendran los arrepentimientos.....

Hoy es sabado... ara ire pero antes me voy un poco de compras y luego pa casa! ;) el dia de fiesta se tiene que aprovechar sino mal! pocos dias que estoy en lleida...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » ds. gen. 17, 2009 7:10 pm

bueno bueno.... ya esta bien un poco de tiempo para desestresarte.... jejejejje
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. gen. 18, 2009 6:27 pm

Hola guapes!!!!

Acabo d'estrenar la meva BodorioNoteBook (BNB) apuntant els horaris de despatx de Sant Llorenç. Per més que busco com es diu el mossen no ho trobo en lloc. Algú ho sap???? És que si ens presentem allà pot ser hauríem de saber com es diu, no???

jejejejejejeje

Vaig a continuar apuntant coses!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dl. gen. 19, 2009 8:00 am

Bon dia noies!!!

Veig que va anar molt bé el beuret que vau fer el divendres, eh!!! M'he n'alegro!!! I Lluneta, no em crec que fessis tard...si tu ets súper puntual!!!! jejejeje

Nosaltres aquest cap de setmana hem disfrutat moltíssim!!! L'hotel era una passada i el millor de tot...feia un solet...mmmmmmmmm!!! Va ser arribar a Tàrrega i entrar en un nuvol!!!
I a vosaltres, com us ha anat el cap de setmana???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 1:43 pm

Eii wuapes!!! Com va anar ise pel balneari? Ja veig que bé... Encara espero que em truquis divendres eh... jajajaja
Jo avui ja n'he tingut prou i demà tinc festa així ke kp a lleida!!! Què bé!!!
El divendres va anar suuuuper bé!!!! Ens ho vam passar super bé i m'hagués kdat més estona però tenia que fer el sopar i vaig arribar tardíssim a casa i van arribar els convidats i no tenia el sopar fet! Sóc un desastre... però estàvem taaan bé allí xarrant, em caieu taaaan bé!!!! Us estimo taaaaaan a totes!!!! Sou les millors però ho hem de fer més sovint!!!! Que és mooolt divertit!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

Per cert... el finde mooolt bé!!! Ja he estrenat la notebook de la cuca... està plena ja amb idees de la boda... i coses que he de fer!! Em va molar taaaan!!!! És un solet així de gran!!!! .*...*..* .*...*..* L'astimu mooolt!!!! Ise t'anyoooorrroooo moooolt eh!!! Que no ens distanciem eh!!! Que m'enfado!!!! A veure kuan kdem...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. gen. 19, 2009 2:26 pm

Hola preciosa!!!

Si ho sé, et vaig dir que et trucaria divendres però vaig arribar bastant tard d'ajudar a ma mare i el dissabte al mati vaig anar de bòlit. Com ja saps les maletes sempre les faig a última hora i no trobava el bikini per enlloc!!!! I he estat tot el cap de setmana sense mobil pq no tenia bateria... sóc un cas, ho sé!!!

I demà tens festa??? Quina enveja, nena!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dl. gen. 19, 2009 2:28 pm

Per cert, aquest cap de setmana per quedar ho tinc una mica ple... el dissabte celebrem el sant i el cumple de la sogra i el diumenge anem a Vilanova i la Geltrú a celebrar l'aniversari de ma tiet!!! Ja veus... de dinar en dinar!!! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 2:28 pm

ise ha escrit:Hola preciosa!!!

Si ho sé, et vaig dir que et trucaria divendres però vaig arribar bastant tard d'ajudar a ma mare i el dissabte al mati vaig anar de bòlit. Com ja saps les maletes sempre les faig a última hora i no trobava el bikini per enlloc!!!! I he estat tot el cap de setmana sense mobil pq no tenia bateria... sóc un cas, ho sé!!!

I demà tens festa??? Quina enveja, nena!!!!

Ets un desastre eh!!! Tens tota la raó... jo la veritat és que también he anat de bòlit aquest finde!!!! Al fi estic una mika tranquil.la. Ara baixarem kp a Lleida pq tinc coses a fer demà i aprofitaré ;) com va anar? Explica explica!! Val la pena? Estàs millor?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 2:29 pm

ise ha escrit:Per cert, aquest cap de setmana per quedar ho tinc una mica ple... el dissabte celebrem el sant i el cumple de la sogra i el diumenge anem a Vilanova i la Geltrú a celebrar l'aniversari de ma tiet!!! Ja veus... de dinar en dinar!!! jejeje

Jooooooooooooooooo... no ens veurem mai!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. gen. 19, 2009 2:31 pm

L'hotel és una passada!!! No realment va estar molt bé, i com que anavem els 6 junts va ser una experiència molt guai!!! L'aquatònic, que és el que teniem nosaltres, estava molt bé!! és com un caldea petit i surts d'allà super bé!!!
I ahir vam anar a dinar a Cambrils i ens vam fotre el gran dinar!! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 2:37 pm

ise ha escrit:L'hotel és una passada!!! No realment va estar molt bé, i com que anavem els 6 junts va ser una experiència molt guai!!! L'aquatònic, que és el que teniem nosaltres, estava molt bé!! és com un caldea petit i surts d'allà super bé!!!
I ahir vam anar a dinar a Cambrils i ens vam fotre el gran dinar!! jejeje

Quina sort... jo encara estik per anar a Caldea... suposo que el mes que ve ens decidirem pq aquest mes vaig taaan malament!!! però bno... hem dit d'agafar un pack de massatges i caldea club que val 140 euros ja que no paguem hotel, ens ho gastem amb lo altre... jajajaja això el mes que ve... per cert heu de pujar un finde eh... que no me'n oblido... =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. gen. 19, 2009 2:39 pm

Tens tota la raó que hem de venir!!! Hem de posar una data!!! Serà la manera d'organitzar-nos!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 2:42 pm

ise ha escrit:Tens tota la raó que hem de venir!!! Hem de posar una data!!! Serà la manera d'organitzar-nos!!!

Tens raó... a veure... el jordi té lliure el finde del 7-8 de febrer... us va bé??? l'altre ja seria a finals de mes de febrer i no ens va bé, tenim un cumple a balaguer!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. gen. 19, 2009 2:43 pm

Ho parlo amb l'Enric i a la nit o demà et dic quelcom!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 2:56 pm

ise ha escrit:Ho parlo amb l'Enric i a la nit o demà et dic quelcom!!!

Es que sinó ho fem així ja no ho farem!! Ara que ja veu pujar fa poc aki i ja no tindrà atractiu :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. gen. 19, 2009 3:05 pm

Que dius nena!!! Tindrà l'atractiu d'estar un cap de setmana amb vosaltres!!!! No cal res més!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 3:32 pm

ise ha escrit:Que dius nena!!! Tindrà l'atractiu d'estar un cap de setmana amb vosaltres!!!! No cal res més!!!

Segur??? :-)) :-)) :-)) és que km ke ja heu pujat... bno mirarem on us podem portar d'excursió que stigui xul.lo!!!! =0-0-) =0-0-) A caldea ja no cal...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 19, 2009 4:10 pm

hola nenasssss!!!
lluneta caldea esta genial, ir a relajarosssssssssssssssssss jejejjeje
ise asi que el aquatonic esta bien??? es que a mi me habian dicho que no valia la pena que es preferible caldea.... pero bueno se ha de probar algun dia, pero nosotros cuando vamos algun balneario nos gusta caldea nos lo pasamos genial, nosotros hasta palla mayo no iremos....
Pacresol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant