NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 19, 2009 4:25 pm

Ei nenes marxo kp a lleida ja... una mika tard com smpre... ens veiem que tinc molta feina avui i no crec q em pugui connectar a la nit.
Miriameta què tal a classe? Ànims!!!!
Cuca què tal el gosset??? està millor???
Gemma on t'has ficat?? No vas venir divendres...
:-( :-( :-(
Nuvia wuapa!!! Ja t'he dit mil cops que va ser un plaer conèixe't?????!!!! Què tal els nens??? Tornarem a quedar oi???
Ise... t'astimu!!!!
Parcesol... me muero de ganas de ir a Caldea a ver cuando podemos ir... ya te contaré. Estuve en el RA de Comarruga i fue lo más mejor!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 19, 2009 5:09 pm

lluneta vigila la carretera!!!!
yo pa mayo ire a caldea
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. gen. 19, 2009 9:14 pm

Princeses... Acabem d'arribar de Sant Llorenç..... i.... i... i....

JA TENIM L'ESGLESIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ens casem el 27 de Març a les 12:00!!!!!

QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.D: A la Mercè i a l'Oscar els tenia apuntadets en un paper también :)

P.D: Merce, m'ha contat novetats el mossen, que si no les saps et faran molta ilu!!! A mi mho ha fet!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 19, 2009 9:32 pm

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

això es fantàstic!!!!!!! moltes felicitats!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: T :-///: :: orrr::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 19, 2009 9:34 pm

Isetaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Per fi et veiem!!! m´enalegro que te vagi anar tan be el finde!!!!
Haurás tornat com nova!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
>.-<:
Muacs!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 19, 2009 9:37 pm

Lluneta wapa!!! disfruta de la festa!! que dure poquet!!

Jo espero que duri poc la semana... i que estiguem ja a divendres....

muacsssss :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. gen. 20, 2009 8:28 am

Bon dia boniques!!!

Ja sóm a dimarts i falta una mica menys pel cap de setmana!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo avui ja he felicitat a la sogra i pobra dona l'hi ha fet una il·lusió!!!! :-)) :-))

Cuca, que m'han dit que tens un anell per caure de cul... jo el vull veure!!! Pero tampoc m'extranya pq una persona com tu es mereix 50.000 anells com aquest i tot l'or del món!! Guapíssima!!!!

Miri, guapíssima, com va la tornada a les classes??? Que has decidit alguna cosa més per la boda??? Nena, que queda molt poquet, eh!!!! Que guai! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Tinc moltes ganes de tornar-te a veure amb el teu vestidàs!!! Pq estaves realment preciosa!!!

Lluneta, aprofita el dia de festa!!!! Osti, ahir no vaig pensar a preguntar-li a l'Enric si l'hi anava bé aquell cap de setmana... quin cap!!! :t:t: :t:t: Com va anar la tornada??? que hi havia gaire moviment per la carretera??? Jo també t'estimo amore!!!!

Nuvia, felicitats per ja tenir l'esglesia!!!

Gemma, nineta, que estàs molt enfeinada??? Com estas???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 20, 2009 12:50 pm

Nenes!!! Hola a totes!!! Sóc de festa i he aprofitat el matí, ara sóc a casa els pares que els he nat a veure. Tranquil.la ise que ja li preguntaràs encara queda moooolt!!! Però em faria gràcia estar els 4 allà dalt!!!
Cuca... respira!!! On ets?
Miriameta... que et queda poquíssimmm!!!! Jo al igual que la ise tinc ganes de tornar-te a veure vestida de núvia, quan hi has d'anar? jijiji
Nuvia, m'alegro moooolt per tú!!! Ja tenim cita per l'any que ve anar-te a veure si menys no... ets una de nosaltres!!!! M'alegro moltíssim per tu en serio!! Nosaltres encara hi hem d'anar, ara buscaré el telèfon a veure si surt per internet i hi trucarem!!! Escolta ja s'hi pot anar oi??? No és massa aviat?? Et van dir alguna cosa!!??
Que més... bé avui he passat per davant una agència de viatges i no m'he pogut estar d'agafar un catàleg de nuvis... i he vist el nostre viatge!!!!! ja m'hi trobo... 4 nits a nova york i 6 nits a rivera maya!!!! buff... ja m'hi trobo en serio... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: mirimeta per la teva informació, en aquesta agència val uns 2400 euros per persona... si vols t'ho escanejo! :o-o: :o-o: ja em diràs algo... fa una bona pinta tia....!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: i res més nenes... ja anirem parlant!! Vull tornar a quedar amb vosaltres!!!!!!! Ise tinc mono de veure't!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. gen. 20, 2009 1:54 pm

Wola amore!!!

Que has pogut fer tots els encarrecs que tenies per avui??? Jo ara he acabat de dinar i estic soleta a casa pq l'Enric estava liat amb una reunió... Que treballa el divendres el Jordi???

Bueno, m'acabo el cafe i me'n torno a l'oficina :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 20, 2009 4:08 pm

ise ha escrit:Wola amore!!!

Que has pogut fer tots els encarrecs que tenies per avui??? Jo ara he acabat de dinar i estic soleta a casa pq l'Enric estava liat amb una reunió... Que treballa el divendres el Jordi???

Bueno, m'acabo el cafe i me'n torno a l'oficina :o-o: :o-o: :o-o:

Wuapi... si que ho he pogut fer... ara hem acabat de dinar i estem mirant la tele... jejeje a la tarda he kdat amb la Natàlia un rato i dsps kp a casa!!! He d mirar mamma mia la pel.lícula pq els hi vull ficar demà a classe als nens i he de fer una fitxa... a veure si callen una mika!!! jajajajaa ::love:: ::love:: ::love:: Si que treballa el divendres, pq??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. gen. 20, 2009 4:17 pm

nuvia me alegro que ya tengas iglesia !!!!
Pacresol

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 20, 2009 5:23 pm

princesessssssssssssssssssssssssssss
ja torno a ser per aki!!!!
primer de tot: FELICITATS NUVIA PER L'ESGLESIAAAAAAAAAAAAAA
conta conta nuvia!!!!vulll saber tot lo que tan contat!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 20, 2009 5:32 pm

pq sera que sempre k me fico no hi ha ningu tothom ha plegat trastes..... :-/ :-/
a veure....el divendres va ser genial !!! i ja estic desitjant de repetir!!!!!!!!!!!!!!
us vam trobar a faltar ise i gemma!!! :-( :-( pero a la proxima totes eh??? totes!!!! (tinc encara lo dels reis de la ise i la gemma...a la proxima us ho porto,ok? :-)ok: )

lluneta !!!!!! aixi ja tens plena la llibreta???jejejej aixi me agrada que apunteu cosetes....despres les posarem totes en comu...jejeje
MIRI k ja ha passat el dimarts!!!! com va anar per barna????
NUVIA que way lo de la iglesia!!!! pero me ho has de contar TODO TODO Y TODO!!! per cert me vas caure super be!!! :-()-)
VISCA LES FANTASTIQUESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 20, 2009 5:37 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques!!!

Ja sóm a dimarts i falta una mica menys pel cap de setmana!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo avui ja he felicitat a la sogra i pobra dona l'hi ha fet una il·lusió!!!! :-)) :-))

Cuca, que m'han dit que tens un anell per caure de cul... jo el vull veure!!! Pero tampoc m'extranya pq una persona com tu es mereix 50.000 anells com aquest i tot l'or del món!! Guapíssima!!!!

Miri, guapíssima, com va la tornada a les classes??? Que has decidit alguna cosa més per la boda??? Nena, que queda molt poquet, eh!!!! Que guai! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Tinc moltes ganes de tornar-te a veure amb el teu vestidàs!!! Pq estaves realment preciosa!!!

Lluneta, aprofita el dia de festa!!!! Osti, ahir no vaig pensar a preguntar-li a l'Enric si l'hi anava bé aquell cap de setmana... quin cap!!! :t:t: :t:t: Com va anar la tornada??? que hi havia gaire moviment per la carretera??? Jo també t'estimo amore!!!!

Nuvia, felicitats per ja tenir l'esglesia!!!

Gemma, nineta, que estàs molt enfeinada??? Com estas???

MOLTES ASIES WAPA pero no me mereixo tant....ja te ensenyare el anellet i quan pugui posare una foto .muakis :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 20, 2009 7:36 pm

bones wapetones!!!

vec que avui heu parlat bastant!!

No tinc novetats nenes... entre setmana vaig una mica sense temps de res.. i avui tenia examen...

L´unic que he fet es emplenar la llibreteta jejejej quina passada, en serio, jo que sempre apunto coses per tots els papers que trobi, postits, etc. Me va de perles!!! que guay!!!

El meu vestidet... bufff quan hi penso... amb lo bonic que es!!! m´he d´aprimar els 2 kg que m´he engreixat aquest nadal.. perque al ser ceñit.. pues malament malament...
M´ha de quedar perfecte!!! aquell dia he d´estar divina jejeje

Aix nenes quina ilusió pensar en boda!! El 6 de maig, dimecres, un dia despres del meu cumple, i faltaran 4 mesos exactes per casarme, el dia ideal per fer la prova jejeje a vere si veniu a veurem totes en pinya!!1 i llavors voldre fottos!! jejej

Iseta.. les clases no milloraran mai... i la semana que be m´han dit que hi haura la reunio que us vaig dir.. tots junts... els penso deixar secs!!! dire de tot, davant dels profes i si es queixen que se fotin... estic farta...

Nenetes!!!!! muacsssssssssssssssssssssssssssss sou celets!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 20, 2009 7:46 pm

Aix.. mira que fet un misatge llarg i encara m´oblidava una coseta ejejje

Novetat... tinc una canço per la boda!!!! Vui que l´escolteu!!!

Se de 2 que ja han plorat com madalenes al escoltarla!! jejej

Es preciosa!!!! I la lletra ni us conto... bufff

http://youtube.com/watch?v=Bq3qW3BmRNg

06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dt. gen. 20, 2009 7:52 pm

esas fotos esas ftos de ese pedasoooooooooooo de anilloooooooooooooooo
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 20, 2009 8:00 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes!!! Hola a totes!!! Sóc de festa i he aprofitat el matí, ara sóc a casa els pares que els he nat a veure. Tranquil.la ise que ja li preguntaràs encara queda moooolt!!! Però em faria gràcia estar els 4 allà dalt!!!
Cuca... respira!!! On ets?
Miriameta... que et queda poquíssimmm!!!! Jo al igual que la ise tinc ganes de tornar-te a veure vestida de núvia, quan hi has d'anar? jijiji
Nuvia, m'alegro moooolt per tú!!! Ja tenim cita per l'any que ve anar-te a veure si menys no... ets una de nosaltres!!!! M'alegro moltíssim per tu en serio!! Nosaltres encara hi hem d'anar, ara buscaré el telèfon a veure si surt per internet i hi trucarem!!! Escolta ja s'hi pot anar oi??? No és massa aviat?? Et van dir alguna cosa!!??
Que més... bé avui he passat per davant una agència de viatges i no m'he pogut estar d'agafar un catàleg de nuvis... i he vist el nostre viatge!!!!! ja m'hi trobo... 4 nits a nova york i 6 nits a rivera maya!!!! buff... ja m'hi trobo en serio... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: mirimeta per la teva informació, en aquesta agència val uns 2400 euros per persona... si vols t'ho escanejo! :o-o: :o-o: ja em diràs algo... fa una bona pinta tia....!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: i res més nenes... ja anirem parlant!! Vull tornar a quedar amb vosaltres!!!!!!! Ise tinc mono de veure't!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

ai siiiiiiiiiiii que guay!!! quina ilu chiqueta!!!!

Hu vui veure!!! :p
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. gen. 20, 2009 8:01 pm

miriameta ha escrit:Aix.. mira que fet un misatge llarg i encara m´oblidava una coseta ejejje

Novetat... tinc una canço per la boda!!!! Vui que l´escolteu!!!

Se de 2 que ja han plorat com madalenes al escoltarla!! jejej

Es preciosa!!!! I la lletra ni us conto... bufff

http://youtube.com/watch?v=Bq3qW3BmRNg

És molt xul·la!!!! Quan has pensat posar-la???
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 20, 2009 8:02 pm

Hola wapissima!!

vet aqui la intriga...No hu sabem.. :-/
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge