Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: La I » dl. gen. 19, 2009 10:05 am

Felicitats Ona! fem el convit al mateix lloc! a la Boscana del Resquitx!

Jo el 23 i tu el 28. O sigui que despres de la meva boda alli s'hi farà la teva!

la quedada pel febrer please! es que hi han examens fins a final de mes!

aquesta setmana hem de concretar el viatge.

per cert!!! i la silviaiangel? fa molt de temps que ja no entra....:(((
Imatge
Imatge
La I
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: arbecub » dl. gen. 19, 2009 4:02 pm

Ei wpes!!!
a mi em sembla b la qdada xl febrer....
La I tens rao la silviangel fa mooooooolt q n entra....

ia algu q en sap algo????
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: ona09 » dl. gen. 19, 2009 7:40 pm

Gràcies per les felicitacions noies!!!
Estem super contents, d'haver trobat un lloc que ens agrada molt!!
La I: és un puntasso això de que el meu convit sigui just el següent del teu, al mateix lloc!!! a veure si ho deixeu tot arregladet eh... i no feu malbé res!! jajaja

Ah, a veure si també puc venir a aquesta quedada!!

I enhorabona pels 5 dels comptes enreres!

petons!
ona09

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

EntradaAutor: La I » dt. gen. 20, 2009 8:43 am

Que fort..........un 5!!!

Jo tinc unes ganes que arribi el dia..........uffff

Si estem així pel 5 que tenen al marcador algunes del forum, com estarem nosaltres quan tinguem un 2 o un 1 al nostre?

HISTÈRIQUESSSSSSS!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :star:: :star:: :star:: JAJAJAJAJA
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: aresia » dt. gen. 20, 2009 1:24 pm

La I ha escrit:Que fort..........un 5!!!

Jo tinc unes ganes que arribi el dia..........uffff

Si estem així pel 5 que tenen al marcador algunes del forum, com estarem nosaltres quan tinguem un 2 o un 1 al nostre?

HISTÈRIQUESSSSSSS!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :star:: :star:: :star:: JAJAJAJAJA
hola wapi!!!cuants dies!!!la veritat es que el 5 fa una mica de nervis eh!!!jejeje ja vuras quan et toki...
aresia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: montse_petita » dt. gen. 20, 2009 4:53 pm

Felicitats Ona09 per tenir data definitiva!!! Que ja has començat a buscar fotògraf?

Jo ara estic en això, i clar tots els que vaig trucant em diuen que ja tenen la data reservada...Que el 11 de setembre està tot ocupat. Però si em trobat restaurant segur que algun bon fotògraf també estarà lliure.

:hmm:: Al post de les bodes de Lleida podrieu ficar també el fotograf, a veure si algun del vostre està lliure el 11, que us sembla?
Encara no m'ho crec!!!
Imatge
montse_petita

Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 29, 2008 5:02 pm
Ubicació: Mollerussa

EntradaAutor: montse_petita » dt. gen. 20, 2009 4:54 pm

Ah, i Felicitats a les del 5 MESOS!!!

Com ho porteu? Ja ho teniu tot lligat?

Petonets
Encara no m'ho crec!!!
Imatge
montse_petita

EntradaAutor: arbecub » dt. gen. 20, 2009 6:10 pm

ei montse_petita a nosaltres ens o fa el berge de balaguer....

aixo dels 5 mesos molts nervis...a nosaltres encara ens falten moooooltes coses i llavors encara ens fiquem mes nerviosos....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: ona09 » dt. gen. 20, 2009 6:37 pm

montse-petita: lo del fotògraf... que va! encara no hem començat a buscar, abans ens estem dedicant a buscar església! que encara mos haurem de casar a sota d'un pont! jajjaja

Però no sé, tampoc no penso que hagi de ser tan difícil trobar-ne un, no? m'imagino que n'hi ha molts! però clar, potser de bons bons, n'hi ha pocs... la veritat és que vaig bastant perduda en aquest aspecte, no en conec massa. Així que qualsevol aportació o consell seran benvinguts!!

Això dels nervis pels mesos que falten, imagineu-vos jo que he començat a organitzar la boda fa 15 dies i només em falten 7 mesos!! :) segur que moltes ja fa molt més temps que hi esteu posades! jo de moment estic bastant tranquila,en realitat 5 o 7 mesos és molt de temps!! tothom tranquil, que no cunda el pánico! jeje

Petons!
ona09

EntradaAutor: mireiaixavier » dt. gen. 20, 2009 7:01 pm

Hola noies, ara feia molts dies que no em passava per aqui!! felicitats a montse_petita i a ona09 per concretar la data, quan ja saps el dia tot esta més clar oi?.
Jo encara no tinc fotograf pero com que em caso al novembre tots tenen les dates lliures, jo he anat a veure al J.v.pou, al toni prim, una noia que es diu iolanda sebe (esta força bé potser ho fare amb ella) i aquesta setmana anire a veure al david del val, ho dic per si els vols trucar o si ja els has trucat no et dono idees.
a les del 5 felicitats!!!!
dema vaig a pronovias, amb la meva germana que se'n va d'erasmus al febrer i vol veurem amb vestits abans de marxar!!!! estic una mica nerviosa!!!jejeje
Imatge
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: montse_petita » dt. gen. 20, 2009 7:37 pm

Gràcies arbecub i mireiaixavier!

Vaig a veure si trobo els fotògrafs que m'heu dit, a veure si hi ha sort. Ona09, jo com que em caso pel civil tot això que m'he estalviat.
Per cert mireiaixavier, només per curiositat, com és que us vau decidir casar al novembre?
Encara no m'ho crec!!!
Imatge
montse_petita

EntradaAutor: ona09 » dt. gen. 20, 2009 8:40 pm

Gràcies mireiaxavier! quan comenci a mirar fotógraf, ja tindré en compte les teves propostes.
A reveure!
ona09

EntradaAutor: Nouk » dc. gen. 21, 2009 8:24 am

Bon dia noies.

Ona09, nosaltres vam veure un munt de fotògrafs els dia de fira nuvis, però potser els que ens van agradar més d'alli van ser la Esther Remacha, que ja es fotògrafa d'algu del forum, la Iolanda Sebe i uns nois de Manresa que es diuen "ekip".
L'altre dia vaig anar a veure el David del Val i em va encantar la feina que fa, apart que ell es molt agradable, i tot compta...
La veritat es que encara no ens hem decidit per ningú, i ja tocaria, que ens falta menys de 5 mesos!!!!

El que ja tinc es la roba interior, finalment després de correr l'Eva, el Daniel, i el Monrabà ho vaig trobar a l'Aldabó, estic mes contenta!!! Ja falta menys... Per cert, que si algú vol anar al Daniel, aquest mes fan un 15% de descompte i hi han coses que surten molt molt bé de preu.

Be xicotes, quin rollo de bon mati. Passeu un bon dia.
Nouk

Entrades: 19
Membre des de: dg. des. 21, 2008 11:09 am

EntradaAutor: mireiaixavier » dc. gen. 21, 2009 10:51 am

Al Novembre...Suposo que per sortir de lo habitual>.-<: , i per que ho vam decidir al desembre i ho voliem fer durant 2009 i fer-ho abans haguès suposat haber de correr, i per que fins al juny tenim tots els caps de setmana ocupats (som monitors d'un esplai i ell es entrenador de hoquei) i a l'agost anem de colonies i no voliem deixar a ningú tirat i per que aixi la meva futura sogra s'haura de comprar un abric!!!!!! jejeje ( es que quan li vam dir ens va demanar que canviessim la data per que s'hauria de comprar un abric nou!!!!) bé no ho sé lo més important crec que va ser per fer algo diferent!!!! Novembre es tant bon més com cualsevol altre no??
sobre els fotografs jo anire dema a veure david del val i si no em convenç crec que farà iolanda sebe.
Imatge
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: La I » dc. gen. 21, 2009 11:23 am

Nouk ens pots dir on es la llenceria Daniel???

Jo el david del val hem va agradar molt però el vaig trobar carissim.
El toni prim tmb deu ni do!!!!

No es per dir-ho però hem va costar tant trobar fotograf que al final m'he convertit en una experta del tema dels fotografs!!!! me'ls viag recorrer tots!!!! jajajajajajajaja

Ara per fi el tinc i n'estic molt satisfeta. Es un noi que es diu Oliver Villas. Lo que jo buscava es algu que a mes de ser un bon fotograf donés totes les fotos en un dvd en alta resolució!!!! per si despres et vols fer un album tipus Hoffman o si et vols fer un poster.

Ona! quan miris fotografs diga'm-ho que t'explicare!!!!

petons a totes!
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Nouk » dc. gen. 21, 2009 2:50 pm

Hola La I. El Daniel està a la plaça sant Joan, al costat de l'Art Fang.
No conec aquest fotògraf que dius, què tal està de preu? t'inclou sempre el CD amb les fotos? Es que nosaltres tambe estem interessats en tenir-lo, pero tots ens demanen 300 euros per ell!
Nouk

Entrades: 19
Membre des de: dg. des. 21, 2008 11:09 am

EntradaAutor: ona09 » dc. gen. 21, 2009 8:10 pm

nouk, La I: merci per les propostes de fotógraf. M'ho vaig apuntant i el dia que ens posem a buscar-ne un, ja sabré a qui preguntar! ;) a vosaltres que sou unes expertes!
ona09

EntradaAutor: montse_petita » dc. gen. 21, 2009 9:19 pm

Mireiaxavier, el mes de novembre em sembla GENIAL!!! i lo de l'abric de la sogra,...jejeje, és boníssim.

Nouk i la I, jo també necessito fotògraf, i m'ha agradat molt això de tenir totes les fotos, em podeu donar més informació? Moltíssimes gràcies wapes!!!
Encara no m'ho crec!!!
Imatge
montse_petita

EntradaAutor: La I » dj. gen. 22, 2009 9:07 am

Nouk i Montse_petita, ja teniu la informació i tot el rotllo que us he pegat pel privat.

El dvd amb totes les fotos amb alta resolució si que el dona sempre.

Ja direu si us interessa.!!!
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: La I » dj. gen. 22, 2009 9:08 am

Ei ei ei !!! que acabo d'adonar-me que dintre de 2 dies ja apareixerà un 6 al meu comte enrrera!!!! oeeeeeeoeoeoeoeoeoeooeeo!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
La I

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants