Autor: nuvia2010 » dt. gen. 20, 2009 8:45 pm
Vinga... explico la nostra experiencia a Sant Llorenç...
Primera impressio moooooooooolt bona!!! Tan borde que es per telefon i tan majo que va ser amb nosaltres. LI vam dir que ens voliem casar i es va ficar molt content. LI vam dir pq ens voliem casar en aquell esglesia i encara es va ficar mes content. Llavors ens va preguntar si teniem alguna data pensada i li vam dir el dia i el pq del dia i encara es va ficar mes content.
Molt majo, molt de la conya, quan li vaig dir el meu cognom (Jabato) feia broma i despres em va dir... tranquil·la... a mi em diuen que soc el Recto de Sant Llorenç... el Julio i jo O_o
Ens va dir que el preu ara per ara son 220 euros pero que te intencio de fer obres... vol fer una altra porta a l'esglesia per a que les nuvies puguin entrar pel passadis enlloc de pel costat, seria l'entrada solemne de les nuvies, pero que com a molt serien 250 euros.
Ens ha donat un paper per a fer el curset prematrimonial.
Ens ha explicat que l'orgue que hi ha el pot tocar un organista, no un pianista, que ell ens pot donar 4 telefons (va a part) nosaltres ho farem en part sorpresa per les mares, direm que lestan restaurant i que no hi ha orgue, quan el sentin, un orgue tan solemne... a plorar, be i jo entrant amb el meu pare i de fons lorgue... a plorar...
Feia bromes amb les flors, amb un munt de coses. Diu que d'aqui un any hem de tornar per començar amb la paperassa...
Jo vaig dir que s coneixia pq va dir el vostre nom al llegir el paperet :)