NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 20, 2009 8:52 pm

eiiii lo de l'entrada mola un munt!! jo es la unica pega que li veia a St Llorenç!!
i el preu no varia tant.
Pero si no recordo malament el mossen que ens va atendre a nosaltres ens va dir que lo del orgue si que entrava...de totes maneres li preguntare al nino que ell té més memoria. I sino pos a pagar!!! pq quede molt millor am la musica del orgue de fondo...
Jo crec que akell dia tambe plorare com dius tu...pensa que vaig plorar a la dels 25 anys de mons pares....o sigui que la meva ni te cuentoooooo
Que way que ja ens tingui apuntadets...jjejejejejej de totes maneres apretare al nino per anar i parlar am ell personalment.
Que saps els oraris....me faries un gran favor. Veu demanar hora o us veu presentar alli??

BIIIIEEEEENNNNNNN
Ara ja pots dir que segur segur te cases jejejejejejejeje Pq ja tens restaurant i esglesia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 20, 2009 8:54 pm

[size=18]27 DE MARÇ DEL 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LA NUVIA SENS CASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:[/size]
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. gen. 20, 2009 8:55 pm

cuca lleida ha escrit:eiiii lo de l'entrada mola un munt!! jo es la unica pega que li veia a St Llorenç!!
i el preu no varia tant.
Pero si no recordo malament el mossen que ens va atendre a nosaltres ens va dir que lo del orgue si que entrava...de totes maneres li preguntare al nino que ell té més memoria. I sino pos a pagar!!! pq quede molt millor am la musica del orgue de fondo...
Jo crec que akell dia tambe plorare com dius tu...pensa que vaig plorar a la dels 25 anys de mons pares....o sigui que la meva ni te cuentoooooo
Que way que ja ens tingui apuntadets...jjejejejejej de totes maneres apretare al nino per anar i parlar am ell personalment.
Que saps els oraris....me faries un gran favor. Veu demanar hora o us veu presentar alli??

BIIIIEEEEENNNNNNN
Ara ja pots dir que segur segur te cases jejejejejejejeje Pq ja tens restaurant i esglesia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Espera que ho miro a la meva llibreta BNB jejejejejeje

Dilluns, dimecres i divendres de 11 a 13 i de 20:30 a 21:30 al despatx, que per la part del darrera és l'edifici que està annex.

Ens vam presentar alli, quan marxavem hi havia una altra parella que shi esperava :)
Ahir al pujar al cotxe ja plorava... imaginat tu el dia B...
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 20, 2009 8:57 pm

PRINCESES MEUES ho sento pero vaig a fer el sopar i a miimar al nino que no esta gaire be.....
un petonas molt gros per totesssssssssssssss
i a veure quan tornem a kedar, pero ara a de ser per dinar o sopar...que el beuret sens fa massa curt, jejejeje. Un mmmmmmmmuaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. gen. 20, 2009 8:57 pm

cuca lleida ha escrit:[size=18]27 DE MARÇ DEL 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LA NUVIA SENS CASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:[/size]

QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 20, 2009 8:59 pm

cuca lleida ha escrit:PRINCESES MEUES ho sento pero vaig a fer el sopar i a miimar al nino que no esta gaire be.....
i a veure quan tornem a kedar, pero ara a de ser per dinar o sopar...que el beuret sens fa massa curt, jejejeje. Un mmmmmmmmuaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love:: ::love::

Cuida el teu nino!!! fesli mimitos!!!

Cuidat wapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

muacs!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 20, 2009 9:00 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:[size=18]27 DE MARÇ DEL 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LA NUVIA SENS CASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:[/size]

QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

te quede poquiiiiiiiiiiiiiiiiisim!!!!!

en no res esta aqui!!!!!

jejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 20, 2009 9:00 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:eiiii lo de l'entrada mola un munt!! jo es la unica pega que li veia a St Llorenç!!
i el preu no varia tant.

BIIIIEEEEENNNNNNN

Espera que ho miro a la meva llibreta BNB jejejejejeje

Dilluns, dimecres i divendres de 11 a 13 i de 20:30 a 21:30 al despatx, que per la part del darrera és l'edifici que està annex.

Ens vam presentar alli, quan marxavem hi havia una altra parella que shi esperava :)
Ahir al pujar al cotxe ja plorava... imaginat tu el dia B...

jejejej que bo lo de la BNB jejejej jo tambe en tinc unaaaaaaaaaaaa
moltes asies per lo dels horaris ets un solet!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. gen. 20, 2009 9:00 pm

cuca lleida ha escrit:PRINCESES MEUES ho sento pero vaig a fer el sopar i a miimar al nino que no esta gaire be.....

Bon profit i cuida al nuvi!!!!

Jo men vaig a juagar amb la wii un rato :) jejejejje

Un besito i fins demaaaaaaaaa!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 20, 2009 9:04 pm

fins dema nuvia muacsssssssss :-()-) :-()-)

viciat viciat jejej :-///:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dt. gen. 20, 2009 11:58 pm

nuvia lo del cursillo no es na porque nsotoros ya lo hemnos hecho y bueno cuando fuimos en veranos nos dijo el cura que bueno tenemos que volvernos a leer el librito y a recordar el cursillo.... en fin se puso un pelin plasta y no hemos vuelto a ir y eso que tenemos que ir pero aun no hemos vuelto... bueno ¿como salio el tema de la pasta"voluntad"? es que a nosotros no nos dijo naaaaaa....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 21, 2009 11:40 am

Pacresol ha escrit:nuvia lo del cursillo no es na porque nsotoros ya lo hemnos hecho y bueno cuando fuimos en veranos nos dijo el cura que bueno tenemos que volvernos a leer el librito y a recordar el cursillo.... en fin se puso un pelin plasta y no hemos vuelto a ir y eso que tenemos que ir pero aun no hemos vuelto... bueno ¿como salio el tema de la pasta"voluntad"? es que a nosotros no nos dijo naaaaaa....

La "voluntad" nos dijo que ahora por ahora él cobraba 220 lerdos, pero que tenía intención de hacer las obras y que el precio subiría, no sabe cuanto, pero que como máximo 250. Nosotros, si la cosa sale bien y él se porta, y el organista no pide un pico, intentaremos darle algo más de lo que nos pida.

también te casas en Sant Llorenç???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 12:14 pm

Nenes!!! No em conecto un dia i mireu quin munt de pàgines!! Quin agobio... us he estat llegint poc a poc i intentaré contestar a tothom! Bé, abans però dir-vos que jo també tinc esglèsia!!!!!!!!!!![/color] ahir vem trucar aprofitant que tenia festa, i res, crec que era el secretari, ens va apuntar el 29 de maig de 2010 a les 18:00h!!!!!!!!!! Pero el que em va preocupar és que ens va dir que fins a finals d'any no cal que hi anessim... i em va extranyar moltíssim!!! Ni veure'ns ni res... em va apuntar a l'agenda i jasta. Ara no sé què fer, si tornar-hi a trucar, esperar-me per no ser pesada... tot plegat em va smblar extrany... em va demanar els telèfons i em va dir que fins a finals d'any!!! Però, sigui el que sigui, [color=red]tinc esglèsia!!!!!! Stik mooolt feliç....
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 12:21 pm

Bno el missatge m'ha sortit en roig què hi farem...

A veure nem a pams...
Miriameta jo estik amb la nuvia, dir-li tot el que penses i si vols fins i tot, putes encara que no crec que sigui la millor opció al menys davant la mediació, darrera fes el que vulguis ;) Ànims!! això s'ha d'arreglar com sigui. Al vestit jo m'hi apunto però en què cau? Pq entre setmana jo no puc :-( :-( ara que sóc capaç de baixar expressament... depèn del dia...
Núvia... torno a repetir, què bé que tinguis esglèsia i això que facin una porta per que entreu pel passadís em smbla una idea genial pq al igual que a la cuca, és el que em fallava de l'esglèsia. La resta, molt bonica!!! Al final jo a Sant Joan, que també m'agrada molt i molt! :-)ok: Stik contenta també.
Cuca... què dir-te!!! com va tot?? Jo una mika agobiada pq ara tinc mooolta feina, i ahir enlloc de ficar-me a fer feina, em vaig estar de pingoneo tot el dia fins a les 21h de la nit... no tinc remei... :-/ :-/ :-/ Tinc ganes de tornar a quedar? Quan quedem aquest divendres o l'altre?? jejeje prometo arribar puntual!!! Si és l'altre millor, pq jo arribaré més aviat no sé amb quines condicions però més aviat!!! Jo tinc ganes de tornar a quedar i explicar-vos cosetes... i així li ensenyaré a la miriameta lo del viatge pq aquí a la seu no t'ho puc escanejar... em sap greu!!!
Iseta... quina llàstima no poder quedar aq finde... bé, a veure si podem anar a la Seu i Andorra al menys... o diumenge que ve anar al cine o alguna cosa pq pel que veig aq finde difícil... :-( :-( :-( no hi ha manera de coincidir eh...
Bé, nenes, no crec que em conecti aquesta tarda- nit pq tinc mooolta feina!!! Em sap greu pq jo estaria connectada tot el dia... però crec que no pot ser!!! Hi ha obligacions que complir...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dc. gen. 21, 2009 12:34 pm

nuvia no nos casamos en S. Llorens puesto que yo no soy de Lleida, soy de alrededor con lo que nos casaremos de donde soy yo.... no queda otra
Bueno, yo no he hablado de pasta para nada con el mosen, pero tampoco lo nombramos, eso si ya veremos lo que pide tu, por eso te comentaba si es que fuistes directo a preguntarle eso o lo adornasteis y lo solto el mosen nose
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 21, 2009 1:45 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes!!! No em conecto un dia i mireu quin munt de pàgines!! Quin agobio... us he estat llegint poc a poc i intentaré contestar a tothom! Bé, abans però dir-vos que jo també tinc esglèsia!!!!!!!!!!![/color] ahir vem trucar aprofitant que tenia festa, i res, crec que era el secretari, ens va apuntar el 29 de maig de 2010 a les 18:00h!!!!!!!!!! Pero el que em va preocupar és que ens va dir que fins a finals d'any no cal que hi anessim... i em va extranyar moltíssim!!! Ni veure'ns ni res... em va apuntar a l'agenda i jasta. Ara no sé què fer, si tornar-hi a trucar, esperar-me per no ser pesada... tot plegat em va smblar extrany... em va demanar els telèfons i em va dir que fins a finals d'any!!! Però, sigui el que sigui, [color=red]tinc esglèsia!!!!!! Stik mooolt feliç....

FELICITAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!

Jo de tu hi aniria un dia amb alguna excusa. A nosaltres ens va dir que si teniem algun dubte que hi anessim. Ves alli preguntant que tens dubtes amb la musica, que si es pot portar algun quartet o si ells tenen alguna cosa... així estàs allí i veus amb els teus propis ulls que esteu apuntats a l'agenda :) jo ho faria, sóc molt desconfiada per aquestes coses!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 21, 2009 1:47 pm

Pacresol ha escrit:nuvia no nos casamos en S. Llorens puesto que yo no soy de Lleida, soy de alrededor con lo que nos casaremos de donde soy yo.... no queda otra
Bueno, yo no he hablado de pasta para nada con el mosen, pero tampoco lo nombramos, eso si ya veremos lo que pide tu, por eso te comentaba si es que fuistes directo a preguntarle eso o lo adornasteis y lo solto el mosen nose

Nosotros no se lo preguntamos pq ya nos lo habian dicho por telefono. Nos dijo: No teneis ninguna duda ni nada??? Y nosotros con cara de imbéciles enamorados dijimos que no, entonces él dijo: bueno, pues que sepais que tal pascual...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dc. gen. 21, 2009 2:25 pm

Hola noies!!!

Poc a poc ja ho anem tenint tot organitzat eh! >.-<: >.-<:

Lluneta, jo ja et vaig felicitar pero igualment moltíssimes felicitats!!! jejeje A l'Enric i tot l'hi va fer il·lusió que ja tinguessiu data a l'esglesia!!

Per la pròxima quedada jo proposaria un dinar...dissabte o diumenge, el dia que us anés millor...
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Pacresol » dc. gen. 21, 2009 4:27 pm

uff nuvia, es que.... resulta tan frio decirles a los curas que cuanto me vas a sablar por casarme.... uff yo no me encuentro capaz de preguntarles esto ... nono, recuerdo que la primera amiga que se caso yo era testigo de misa (bueno en las tres amigas fui yo la testigo) y bueno ellos se trajeron a un mosen que conocian de la familia y tal para que los casaran... y a los tres dias de casados me llamo la compañera que claro que tenia que ir al despacho del cura para firmar los papeles que yo no habia firmado y que no los habian casados ,y yo le dije que yo daba por echo que estaban mas que firmados y luego hablando como el que no quiere la cosa... dijo haber si el muy... no nos ha casado porque llevamos al cura de la familia.... asi que nose que paso pero fui y hable con el cura de aqui y me dijo que estaba todo solucionado.... nose que debio de pasar.... fue una boda atipica....
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:26 pm

ise ha escrit:Hola noies!!!

Poc a poc ja ho anem tenint tot organitzat eh! >.-<: >.-<:

Lluneta, jo ja et vaig felicitar pero igualment moltíssimes felicitats!!! jejeje A l'Enric i tot l'hi va fer il·lusió que ja tinguessiu data a l'esglesia!!

Per la pròxima quedada jo proposaria un dinar...dissabte o diumenge, el dia que us anés millor...

Iseeeee jo hi estic totalment d'acord, amb lo que ens agrada xarrar ajuntarem el dinar amb el sopar!!! jajajaja així tenim tota la tarda per xarrar, què us smbla noies? El proper finde?? Aquest no que la ise no pot, el de la setmana que ve...!!!??? Us convido a casa meva si voleu... i comencem a fer la ruta de cases o què?? =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants