NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:28 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes!!! No em conecto un dia i mireu quin munt de pàgines!! Quin agobio... us he estat llegint poc a poc i intentaré contestar a tothom! Bé, abans però dir-vos que jo també tinc esglèsia!!!!!!!!!!![/color] ahir vem trucar aprofitant que tenia festa, i res, crec que era el secretari, ens va apuntar el 29 de maig de 2010 a les 18:00h!!!!!!!!!! Pero el que em va preocupar és que ens va dir que fins a finals d'any no cal que hi anessim... i em va extranyar moltíssim!!! Ni veure'ns ni res... em va apuntar a l'agenda i jasta. Ara no sé què fer, si tornar-hi a trucar, esperar-me per no ser pesada... tot plegat em va smblar extrany... em va demanar els telèfons i em va dir que fins a finals d'any!!! Però, sigui el que sigui, [color=red]tinc esglèsia!!!!!! Stik mooolt feliç....

FELICITAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!

Jo de tu hi aniria un dia amb alguna excusa. A nosaltres ens va dir que si teniem algun dubte que hi anessim. Ves alli preguntant que tens dubtes amb la musica, que si es pot portar algun quartet o si ells tenen alguna cosa... així estàs allí i veus amb els teus propis ulls que esteu apuntats a l'agenda :) jo ho faria, sóc molt desconfiada per aquestes coses!!!!

Tens raó... és que em moro de ganes d'anar-hi per saber si realment m'ha apuntat... si no fós així, seria la meva paraula contra la seva i això no m'agrada... ara stik intranquil.la tu... va ser tot una mika raro, em va apuntar i em va dir fins a finals d'any noia. I em vaig quedar tan panxa... bé, li preguntaré a una de les meves millors amigues que también s'hi va casar allí... ::-) ::-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 21, 2009 8:38 pm

:) Venim d'una agencia de viatges!!!! Que way aixo de mirar coses per la boda!!! Estem tan ilusionats!!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dc. gen. 21, 2009 8:43 pm

Wola!!!

Nuvia, ja mires el viatge????????
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:44 pm

nuvia2010 ha escrit::) Venim d'una agencia de viatges!!!! Que way aixo de mirar coses per la boda!!! Estem tan ilusionats!!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Clar és que a tu et queda bastant menys que a nosaltres... i què t'han dit?? :o-o: :o-o: jo no puc estudiar tot el dia pensant en boda i en l'esglèsia i no puc no puc... jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 21, 2009 8:46 pm

hola wapisimes meves!!

besitos :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

L´altre finde no se si estare.. pero com quede tan lluny... mai se sap..

Com va wapetones?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 21, 2009 8:47 pm

Jejejejejejejeje, és que estudiar agrada a molt poca gent...

Doncs simplement hem anat a buscar informació, ens faran un pressupost però ens ho montarem nosaltres i ens sortitrà millor de preu. La intenció és anar a Los Angeles, San Francisco i las Vegas (però res d'avions, tot amb cotxe) i despres una setmana de platja. Pot ser Punta Cana pq així, a més de relaxar-nos podem fer algo de turisme.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:48 pm

miriameta ha escrit:hola wapisimes meves!!

Com va wapetones?

Nem fent... porto més de 4 hores des del cor de la ciutat corregint i ficant notes... n'estic fins als ........................... dot dot dot.............
Avui els hi he passat als meus alumnes la pel.lícula de mamma mia i encara cantava jo més que ells jajajajaja com m'agrada!!! Seria la meva boda perfecta!! Què l'heu vista?? Jo me l'he comprat... no ho he pogut evitar!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 21, 2009 8:48 pm

Wola miriameta, preciosa!!!

Uff! és que tu treballes molts caps de setmana, no??? quin rollo!!!
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 21, 2009 8:48 pm

Com va wapetones?

Que tal al cole bombonet?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:49 pm

nuvia2010 ha escrit:Jejejejejejejeje, és que estudiar agrada a molt poca gent...

Doncs simplement hem anat a buscar informació, ens faran un pressupost però ens ho montarem nosaltres i ens sortitrà millor de preu. La intenció és anar a Los Angeles, San Francisco i las Vegas (però res d'avions, tot amb cotxe) i despres una setmana de platja. Pot ser Punta Cana pq així, a més de relaxar-nos podem fer algo de turisme.

Veig que ho teniu clar... jo faré el viatge de la miriameta... jajajaja però no val a explicar-me res eh!!! ;)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 21, 2009 8:49 pm

Lluneta, que l'has trobat el resum????
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 21, 2009 8:51 pm

lluneta29 ha escrit:

Com va wapetones?

Nem fent... porto més de 4 hores des del cor de la ciutat corregint i ficant notes... n'estic fins als ........................... dot dot dot.............
Avui els hi he passat als meus alumnes la pel.lícula de mamma mia i encara cantava jo més que ells jajajajaja com m'agrada!!! Seria la meva boda perfecta!! Què l'heu vista?? Jo me l'he comprat... no ho he pogut evitar!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Aix la vida del treballador es molt dura!!

A mi m´encante la peli!!! La vaig veure al cine i la tinc en dvd jejeje una boda senzilla en familia i alegre!!! ooooo!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:52 pm

ise ha escrit:Lluneta, que l'has trobat el resum????

Si si, ara t'ho anava a explicar... n'he enganxat 3... una que ho ha copiat literalment d'una pàgina web i li he ficat que ho ha copiat i d quina pàgina... jajaja i els altres dos que t'he dit que eren tant llarg, lo que han fet els mamons és agafar-ho amb espanyol i passar-hi un traductor... ja flipes per això em costava taaan de trobar. però a mi no me la juguen... ja sabia jo... demà els hi caurà una... que fliparàn!!! jajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 21, 2009 8:53 pm

lluneta29 ha escrit:

Si si, ara t'ho anava a explicar... n'he enganxat 3... una que ho ha copiat literalment d'una pàgina web i li he ficat que ho ha copiat i d quina pàgina... jajaja i els altres dos que t'he dit que eren tant llarg, lo que han fet els mamons és agafar-ho amb espanyol i passar-hi un traductor... ja flipes per això em costava taaan de trobar. però a mi no me la juguen... ja sabia jo... demà els hi caurà una... que fliparàn!!! jajajaja

jejejeje molt bé guapa!!! no podia ser que fessin servir aquelles paraules!!! jajajajaja
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. gen. 21, 2009 8:53 pm

lluneta29 ha escrit:

La Senyoreta Sherlock Holmes
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:53 pm

Ara estava actualitzant la meva pàgina web amb lo de l'esglèsia i l'hora... miriameta els reis ja van passar fa gairebé un mes eh... i aquí res de res... oi ke m'entens?? X cert em vaig perdre el oikements d'ahir i això que parlaven de profes...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 21, 2009 8:55 pm

Ja pots modificar el nom del restaurant, també!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 21, 2009 8:55 pm

ise ha escrit:Wola miriameta, preciosa!!!

hola cariñet!!

casi o tots... es un rotllo i estic molt agobiada... pensava que portaria millor aixo de fer tantes coses pero estic tot el dia nerviosa... perdo la gana.. no tinc temps per mi... en fi... que ara mateix... l´unic que em salve es el meu nen, la boda i vosaltres!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 21, 2009 8:56 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

La Senyoreta Sherlock Holmes
ç

tia que tenen un morro que se'l trepitjen... unes redaccions d'una pàgina sensera, alumnes que suspen... es deuen pensar que sóc tonta!!! jajajaja m'he tirat mitja hora ben bona esbrinant què havia passat però al final esgotant les possibilitats, ho he descobert... no se me'n escapa cap jajajaja!!!!!
Us deixo una de les cançons de la pel.li que més m'agrada...

http://youtube.com/watch?v=Nwac8FeG5

... =1&index=4
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 21, 2009 8:58 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:Wola miriameta, preciosa!!!

hola cariñet!!

casi o tots... es un rotllo i estic molt agobiada... pensava que portaria millor aixo de fer tantes coses pero estic tot el dia nerviosa... perdo la gana.. no tinc temps per mi... en fi... que ara mateix... l´unic que em salve es el meu nen, la boda i vosaltres!!!

Ja saps que qualsevol cosa que et puguem ajudar només ho has de dir, eh!!!! i has de menjar pq nena, aquest any et cases i has de tenir forçes per tenir-ho tot perfectament perfecte!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant