nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes!!! No em conecto un dia i mireu quin munt de pàgines!! Quin agobio... us he estat llegint poc a poc i intentaré contestar a tothom! Bé, abans però dir-vos que jo també tinc esglèsia!!!!!!!!!!![/color] ahir vem trucar aprofitant que tenia festa, i res, crec que era el secretari, ens va apuntar el 29 de maig de 2010 a les 18:00h!!!!!!!!!! Pero el que em va preocupar és que ens va dir que fins a finals d'any no cal que hi anessim... i em va extranyar moltíssim!!! Ni veure'ns ni res... em va apuntar a l'agenda i jasta. Ara no sé què fer, si tornar-hi a trucar, esperar-me per no ser pesada... tot plegat em va smblar extrany... em va demanar els telèfons i em va dir que fins a finals d'any!!! Però, sigui el que sigui, [color=red]tinc esglèsia!!!!!! Stik mooolt feliç....
FELICITAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!
Jo de tu hi aniria un dia amb alguna excusa. A nosaltres ens va dir que si teniem algun dubte que hi anessim. Ves alli preguntant que tens dubtes amb la musica, que si es pot portar algun quartet o si ells tenen alguna cosa... així estàs allí i veus amb els teus propis ulls que esteu apuntats a l'agenda :) jo ho faria, sóc molt desconfiada per aquestes coses!!!!
Tens raó... és que em moro de ganes d'anar-hi per saber si realment m'ha apuntat... si no fós així, seria la meva paraula contra la seva i això no m'agrada... ara stik intranquil.la tu... va ser tot una mika raro, em va apuntar i em va dir fins a finals d'any noia. I em vaig quedar tan panxa... bé, li preguntaré a una de les meves millors amigues que también s'hi va casar allí...