Autor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:42 pm

Autor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:44 pm

Autor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 6:49 pm
ise ha escrit:Bueno ja els aniràs dominant...
Quants te'n surten??? nosaltres un dia d'aquests també ho hauríem de fer...

Autor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 6:50 pm
ise ha escrit:jo avui també estic cansada...ara quan plegui he d'anar a comprar una mica, fregar el menjador i el lavabo i després hem penso fotre la gran dutxa!!!! uff...quines ganes que en tinc!!!

Autor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:52 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bueno ja els aniràs dominant...
52... de moment... es que ara em deia una amiga de l'Abacus a quants convidariem de l'Abacus, i m'he ficat a contar... només amb els que més ens fem i ens hem fet sempre des que vam entrar-hi... d'Aigües crec que només 2, aquelles no les convidaré... suposo lo que al convidar la Natàlia quedo una mika malament al no convidar-les... ara que tmpoc vindrien... no sé...suposo que fallaràn molts però bno...

Autor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:53 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jo avui també estic cansada...ara quan plegui he d'anar a comprar una mica, fregar el menjador i el lavabo i després hem penso fotre la gran dutxa!!!! uff...quines ganes que en tinc!!!
Jo ara a estudiar i dsps también em pegaré una dutxa... en quan marxis tu marxo jo

Autor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 6:54 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bueno ja els aniràs dominant...
52... de moment... es que ara em deia una amiga de l'Abacus a quants convidariem de l'Abacus, i m'he ficat a contar... només amb els que més ens fem i ens hem fet sempre des que vam entrar-hi... d'Aigües crec que només 2, aquelles no les convidaré... suposo lo que al convidar la Natàlia quedo una mika malament al no convidar-les... ara que tmpoc vindrien... no sé...suposo que fallaràn molts però bno...
D'Aigües has d'invitar a la Natalia i com a molt amb aquelles que anaves a esmorzar algun dia pero a aquelles bruixes falses NO!!! Crec que s'ha d'invitar a la gent que estiguis comoda amb ella!!!

Autor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 7:03 pm
ise ha escrit:ei guapi vaig a fer la volta de control pel taller!!

Autor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 7:48 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Ara que hi penso... el musical de la Bella y la Bestia el fan a Barcelona a partir del 27 de febrer!!!
Hola nenis!!! Com ha anat el dia? El meu podria haver anat millor, els terroristes m'han dit que millor que em dediqui a una altra cosa, que no sóc prou borde i un ha saltat per la finestra!!!! buff...
Miriameta avui parlavem a classe del bullying... he pensat en tu!!!
Pq no anem totes a veure el musical de la Bella i la Bèstia?? Me'n moro de ganes... sempre dic de fer coses , i no me feu cas... ja no diré res més!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
apa fins ara!!!

Autor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 8:14 pm

Autor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 8:15 pm
miriameta ha escrit:Jo a la boda invito a la gent que vui, si quedo malament mira, mes igual, es la meva boda i la que ha d´estar contenta soc jo.
Hi ha una persona que si ho faig es per algu altre que aprecio molt, pero es diferent parlar de familia a parlar d´amics.
Jo els premiaria, qui ha final de la clase s´hagi portat be, tindra 0,10 punts mes. Qui no s´hagi portat be no els sumara.
O directament dir, suspendre al que no es porti be. I ferhu efectiu.
Això de les gents de clase tan malcriades... tan pasotes i tant de tot.. em treu de polleguera... Seria dolenta de profe de ESO...

Autor: Pacresol » dj. gen. 22, 2009 8:20 pm

Autor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 8:22 pm
Pacresol ha escrit:hola nenassssss!!!! Ya es jueves!!!! y dentro de horas viernesssssssssssssss!!!!
Y que tal de precios los viajes????

Autor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 8:38 pm
nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:Jo a la boda invito a la gent que vui, si quedo malament mira, mes igual, es la meva boda i la que ha d´estar contenta soc jo.
Hi ha una persona que si ho faig es per algu altre que aprecio molt, pero es diferent parlar de familia a parlar d´amics.
Jo els premiaria, qui ha final de la clase s´hagi portat be, tindra 0,10 punts mes. Qui no s´hagi portat be no els sumara.
O directament dir, suspendre al que no es porti be. I ferhu efectiu.
Això de les gents de clase tan malcriades... tan pasotes i tant de tot.. em treu de polleguera... Seria dolenta de profe de ESO...
I tu que tal al teu cole?

Autor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 8:42 pm

Autor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 9:23 pm
nuvia2010 ha escrit:Vaya animos hay por aqui... animat miriiiiiiiiiii!!!! que estan xof no sarregla res!!! Pensa que ja falta un dia menys per a que no hagis de veure a les warrindongues aquelles mai mes!!!

Autor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 9:56 pm
No sé ser profe, directament... sóc dolenta...
Autor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 10:17 pm
lluneta29 ha escrit:Hola nenis... jo no tinc mols ànims per ara... però bno... demà és divendres!!!! espero estar millor...![]()
![]()
![]()
No sé ser profe, directament... sóc dolenta...