NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:42 pm

Bueno ja els aniràs dominant...

Quants te'n surten??? nosaltres un dia d'aquests també ho hauríem de fer...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:44 pm

jo avui també estic cansada...ara quan plegui he d'anar a comprar una mica, fregar el menjador i el lavabo i després hem penso fotre la gran dutxa!!!! uff...quines ganes que en tinc!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 6:49 pm

ise ha escrit:Bueno ja els aniràs dominant...

52... de moment... es que ara em deia una amiga de l'Abacus a quants convidariem de l'Abacus, i m'he ficat a contar... només amb els que més ens fem i ens hem fet sempre des que vam entrar-hi... d'Aigües crec que només 2, aquelles no les convidaré... suposo lo que al convidar la Natàlia quedo una mika malament al no convidar-les... ara que tmpoc vindrien... no sé...suposo que fallaràn molts però bno...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 6:50 pm

ise ha escrit:jo avui també estic cansada...ara quan plegui he d'anar a comprar una mica, fregar el menjador i el lavabo i després hem penso fotre la gran dutxa!!!! uff...quines ganes que en tinc!!!

Jo ara a estudiar i dsps también em pegaré una dutxa... en quan marxis tu marxo jo :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:52 pm

lluneta29 ha escrit:

52... de moment... es que ara em deia una amiga de l'Abacus a quants convidariem de l'Abacus, i m'he ficat a contar... només amb els que més ens fem i ens hem fet sempre des que vam entrar-hi... d'Aigües crec que només 2, aquelles no les convidaré... suposo lo que al convidar la Natàlia quedo una mika malament al no convidar-les... ara que tmpoc vindrien... no sé...suposo que fallaràn molts però bno...

D'Aigües has d'invitar a la Natalia i com a molt amb aquelles que anaves a esmorzar algun dia pero a aquelles bruixes falses NO!!! Crec que s'ha d'invitar a la gent que estiguis comoda amb ella!!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:53 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:jo avui també estic cansada...ara quan plegui he d'anar a comprar una mica, fregar el menjador i el lavabo i després hem penso fotre la gran dutxa!!!! uff...quines ganes que en tinc!!!

Jo ara a estudiar i dsps también em pegaré una dutxa... en quan marxis tu marxo jo :-)ok:

Ets un solet!!!! : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 6:54 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

D'Aigües has d'invitar a la Natalia i com a molt amb aquelles que anaves a esmorzar algun dia pero a aquelles bruixes falses NO!!! Crec que s'ha d'invitar a la gent que estiguis comoda amb ella!!!

No segurament, les d'esmorzar no pq tmpoc hi ha tanta confiança... no sé, potser amb la que navem cada dia cap a casa que encara em va trucant i així i la Natàlia... i suposo que jasta!!! Dsprés quedes malament i tal però bno... total tmpoc em diuen res...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. gen. 22, 2009 6:58 pm

ei guapi vaig a fer la volta de control pel taller!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 7:03 pm

ise ha escrit:ei guapi vaig a fer la volta de control pel taller!!

Jo marxo a studiar que són les 7h... ja he fet prou el perro... fins ara wuapi!!! Moooolts petons!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. gen. 22, 2009 7:04 pm

Estudia molt!!!!

Petons amore!!!!
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 7:48 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Ara que hi penso... el musical de la Bella y la Bestia el fan a Barcelona a partir del 27 de febrer!!!

Hola nenis!!! Com ha anat el dia? El meu podria haver anat millor, els terroristes m'han dit que millor que em dediqui a una altra cosa, que no sóc prou borde i un ha saltat per la finestra!!!! buff...
Miriameta avui parlavem a classe del bullying... he pensat en tu!!!

Pq no anem totes a veure el musical de la Bella i la Bèstia?? Me'n moro de ganes... sempre dic de fer coses , i no me feu cas... ja no diré res més!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( apa fins ara!!!

Quina jugarreta nena... no se... segur que els hi pot arribat a fotre quedarse a les 5 a classe, sense fotre res, ni copiar ni res, sentats a la cadira... tu también thauras de fotre, pero pots aprofitar per ferte algun guio o un resumo preparar alguna fitxa per classe... de 5 a 7, primer a fer deures i dsp alli, a joderse i aguantarse
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 8:14 pm

Jo a la boda invito a la gent que vui, si quedo malament mira, mes igual, es la meva boda i la que ha d´estar contenta soc jo.

Hi ha una persona que si ho faig es per algu altre que aprecio molt, pero es diferent parlar de familia a parlar d´amics.

Jo els premiaria, qui ha final de la clase s´hagi portat be, tindra 0,10 punts mes. Qui no s´hagi portat be no els sumara.
O directament dir, suspendre al que no es porti be. I ferhu efectiu.
Això de les gents de clase tan malcriades... tan pasotes i tant de tot.. em treu de polleguera... Seria dolenta de profe de ESO...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 8:15 pm

miriameta ha escrit:Jo a la boda invito a la gent que vui, si quedo malament mira, mes igual, es la meva boda i la que ha d´estar contenta soc jo.

Hi ha una persona que si ho faig es per algu altre que aprecio molt, pero es diferent parlar de familia a parlar d´amics.

Jo els premiaria, qui ha final de la clase s´hagi portat be, tindra 0,10 punts mes. Qui no s´hagi portat be no els sumara.
Això de les gents de clase tan malcriades... tan pasotes i tant de tot.. em treu de polleguera... Seria dolenta de profe de ESO...

I tu que tal al teu cole?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Pacresol » dj. gen. 22, 2009 8:20 pm

hola nenassssss!!!! Ya es jueves!!!! y dentro de horas viernesssssssssssssss!!!!
Y que tal de precios los viajes????
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 8:22 pm

Pacresol ha escrit:hola nenassssss!!!! Ya es jueves!!!! y dentro de horas viernesssssssssssssss!!!!
Y que tal de precios los viajes????

Depende del presupueto, como para todo... jejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 8:38 pm

nuvia2010 ha escrit:
miriameta ha escrit:Jo a la boda invito a la gent que vui, si quedo malament mira, mes igual, es la meva boda i la que ha d´estar contenta soc jo.

I tu que tal al teu cole?

SC...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. gen. 22, 2009 8:42 pm

Vaya animos hay por aqui... animat miriiiiiiiiiii!!!! que estan xof no sarregla res!!! Pensa que ja falta un dia menys per a que no hagis de veure a les warrindongues aquelles mai mes!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 9:23 pm

nuvia2010 ha escrit:Vaya animos hay por aqui... animat miriiiiiiiiiii!!!! que estan xof no sarregla res!!! Pensa que ja falta un dia menys per a que no hagis de veure a les warrindongues aquelles mai mes!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 9:56 pm

Hola nenis... jo no tinc mols ànims per ara... però bno... demà és divendres!!!! espero estar millor... :-( :-( :-( :-( No sé ser profe, directament... sóc dolenta...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 10:17 pm

lluneta29 ha escrit:Hola nenis... jo no tinc mols ànims per ara... però bno... demà és divendres!!!! espero estar millor... :-( :-( :-( :-( No sé ser profe, directament... sóc dolenta...

Pues molt malament!!! a clase manes tu i ningu mes!!! Demá ja els perds de vista fins dilluns aixi que!!! una surra al cul et donarem aqui si no t´animes!!
Que els aguantin els seus pares!!

Si has arribat fins aqui i hu intentes i algu, ni que sigui nomes una persona a clase esta atenta, o te interes o apren coses noves, es que ets profe i bona, lo que pase que hi ha mala gent i no saben valorar res...

Aixi que prou de dir tonteries nena!!! De dolenta res!!! eh??? ¬¬

:-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta