Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 22, 2009 12:51 pm

jejeje, mira mira ja ho tindré en compte :-) la veritat és que és una feina que a mi m'apassiona.
Que estudiaves fins ara? Saps que hi ha un cicle d'especialització en organització de congresos i convencions a Girona?

En referència als ninus de la Maria Fort, són de plastelina però no t'amoinis, tot i que són delicats porten a sobre un tipus de vernis o mateial que els fa una mica més resistents. També es pot trencar un de ceràmica.
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ehidalgol » dj. gen. 22, 2009 1:13 pm

xocolatina ha escrit:jejeje, mira mira ja ho tindré en compte :-) la veritat és que és una feina que a mi m'apassiona.
Que estudiaves fins ara? Saps que hi ha un cicle d'especialització en organització de congresos i convencions a Girona?

En referència als ninus de la Maria Fort, són de plastelina però no t'amoinis, tot i que són delicats porten a sobre un tipus de vernis o mateial que els fa una mica més resistents. També es pot trencar un de ceràmica.

Fins ara feia C.Empresarials pero ja estic :star::
On hi ha aquest cicle?? explica :-( :-( :-(
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 22, 2009 1:14 pm

Ehidalgol estem mirant de fer un convinat NY i Rivera Maya, i l´hotel a Ny es aquest Milford, m´han dit que es normalet, però es que a les ciutats no es para ni un moment a l´hotel.

Xocolatina però tu et cases??? Ara sabent que organitzes casaments t´atabalarem a preguntes ... jajajaj.

Nyi nyi ara m´arribaré a mirar aquest post de viatges, a veure que s´expliquen les noies.
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 22, 2009 1:42 pm

ehidalgol: aquest curs d'especialització el fan a la Udg i costa 1450€

http://www.fundacioudg.org/index.php?ac ... odigo_ini=

S&M2009 : Demoment no em caso, encara no m'ho han demanat :-( , crec que no s'entera :-) o no es vol enterar.
Tranqui S&M2009 com pots veure, tot els temes en que puc anar ajudant... m'involucro, si està en la meva mà.. així que pregunta el que vulguis.

Percert, la Rivera Maya xulíssim hi vaig estar l'any passat i s'em va fer molt curt!! tinc unes fotos espectaculars i vàrem fer molt bones amistats . Consell (podeu llogar un cotxe, aprofitareu més el viatge)
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 22, 2009 6:42 pm

Xocolatina el que has de fer es DEMANAR-LI TU!!!!
Es que el homes de avui dia no se n´adonen de res!!! jajajaaj

Ja t´anirem preguntant quelcom dubte que tinguem :-)ok: ja veus que aquí sóm unes xerraires .... jajajaja
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: jomi » dj. gen. 22, 2009 7:52 pm

Jo també crec que si ell no diu res, diga-li tu!!! jajaj

Aquests homes són més tranquils.... Jo com aquell qui diu ho vaig decidir jo :-)) com que ell en tenia moltes ganes i jo gens ni mica(pel fet de ser la protagonista) un dia vam anar a dinar i em va dir per demanar preus, i així ho vam fer!!! Despés jo vaig sortir super eufòrica i li vaig dir per fer-ho i es va quedar amb una cara... :-/ :o-o: jajaj i així va anar!!
Imatge
jomi
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dj. gen. 22, 2009 8:07 pm

jomi ha escrit:Jo també crec que si ell no diu res, diga-li tu!!! jajaj

Aquests homes són més tranquils.... Jo com aquell qui diu ho vaig decidir jo :-)) com que ell en tenia moltes ganes i jo gens ni mica(pel fet de ser la protagonista) un dia vam anar a dinar i em va dir per demanar preus, i així ho vam fer!!! Despés jo vaig sortir super eufòrica i li vaig dir per fer-ho i es va quedar amb una cara... :-/ :o-o: jajaj i així va anar!!

JO ESTIC AMB LA JOMI!!!!!!!! :-///: :-///: :-///:
Nosaltres también mes o menys li vaig dir un dia: Que noi, haurem de fer un pensament no???? i ja esta :-)(:-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 22, 2009 11:57 pm

Home noies... certament en aquest aspecte, sóc chapada a la tradicional. A mi em faria molta il·lusió que ell m'ho demanés perquè així ho sent i a més que s'ho curres una mica.. en plan romántico.

Ara... no sé no sé. A mi m'encanten les sorpreses i el detalls (com a totes suposo) i que mínim que s'ho currin per donar aquest pas no??

Seguiré esperant.. tot i k que ho diuen quien espera.. despera jajaja. Suposo que es deu estresar només de pensar les mil i una coses que voldré fer i tenir en compte. Ells, la majories són més bàsics i menys complicat tot els hi està bé neujor:-)

Na nit maques!
xocolatina

EntradaAutor: xocolatina » dv. gen. 23, 2009 12:02 am

Una pregunta a alguna li han demanat en plan romántico?? que faci una mini crónica.

ehidalgol: has mirat l'enllaç del curs de turisme de negocis?

Ara si, marxo a dormir
xocolatina

EntradaAutor: Sima » dv. gen. 23, 2009 8:45 am

Hola noies,

perdoneume, tot i que fa molts molts molts i molts de dies que no e escrit res de res, us e anat llegint a trossos.
Esque entre la feina i el casament no tinc temps absolutament de res, vaig de cul!!!!!

Bueno, dir-vos que segueixo per aquí, que no e desaparegut pas!!
Imatge
Sima
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sima » dv. gen. 23, 2009 8:50 am

A per cert, m'oblidava, per les que voleu anar a New York jo us puc recomanar llocs, fa 4 mesos vam anar una setmana, ara pel viatge de nuvis i tornem del que ens va agradar!!!! Fem 4 dies NY i creuer pel carib!!
Així que si voleu info, ja sabeu, rebenteume a preguntes, jejejeje, que estaré encantada de respondre
Imatge
Sima

EntradaAutor: Sima » dv. gen. 23, 2009 9:37 am

si que fa por si!!!!

Bueno, doncs crec que força bè, ahir vaig fer la primera prova i....bufff..... quina sensació tan especial!!!!

Més o menys o tinc tot. El tema de ocm portar els anells no ho tinc clar, perque no se pas com fer-ho!!

Per cert, a on us maquillareu?? jo estic mirant EvaSanz, peró no se, al se de Barcelona.......
Imatge
Sima

EntradaAutor: S&M2009 » dv. gen. 23, 2009 10:30 am

Bon dia noies!!!

Noies a mi en Sergi em va preparar un sopar molt maco i desprès m´ho va demanar .... amb un anell de "olé"!!!! amb el que ens agrada a les dones les joies ... jajajaja. Però el rollo va ser que ja m´ho esperava, xq era el nostre aniversari i va aprofitar l´ocasió ... AHHH!!! per cert, això va ser al 2004!!! i ens casem al 2009!!! jajaja he necessitat 5 anys per pensar-m´ho!!! jajajaj, no.. es broma, al final vam decidir anar a viure junts i ajornar el casament per motius familiars.

Sima que poquet et queda!!!
Quin hotel recomanes a ny????
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Sima » dv. gen. 23, 2009 11:19 am

Ara quan he estat al novembre vam anar al podhotel, la veritat barato barato no era, pero als EEUU no te la pots jugar amb l'hotel, es molt diferent d'aquí, aquest estava molt net i bé, una mica petitó, peró total a l'habitació s'hi està molt poc!!!! si mires al tripadvisor podràs veure fotos reals i opinions.

Bueno, si necesites cap altre iformació pregunta, i si vols comprar roba, que realment val molt molt la pena, conec un outlet genial!!! texans DKNY per 35 €!!!!!! Imagina't, es increible!
Imatge
Sima

EntradaAutor: ehidalgol » dv. gen. 23, 2009 11:24 am

Hola gironines!!!!
Per fi es divendres :-///: :-///: :-///: :-///:
Xocolatina: ja he vist el curset pero pica una mica ara mateix :star::

Sima: benvinguda de nou!!!! per cert jo también vaig a NY+Costa Rica, i si ens vols aconsellar hotels centrics q estiguin bé.... tu mateixa que nosaltres recollim tota la info encantades :-) oi S&M????
No tens fotos de la prova d'ahir??? com va anar???

Nyinyi, avui a RC!!!!!!!! >.-<:

Algu sap com esta la Miriam :-/

Jomi, Sonia, Eva, Flit on pareu????

Nosaltres ho vam pactar + o - pero ell em va fer la sorpresa de l'anell pel meu sant desembre del 2007 :-)) vam anar a sopar i al portar els postres vaig anar als serveis i quant vaig tornar al aixecar el tovallo em vaig trobar la caixeta amb l'anell ::love:: ::love:: ::love:: pero el q no sabia ell es q jo también havia aprofitat per ferli el seu regalet!!!!jajajaja tenim telepatia neujor:-) neujor:-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dv. gen. 23, 2009 11:25 am

Sima, hem escrit alhora!!!!
Siiiiiiii informació d'outlets q diuen q la roba de marca val molt la pena
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: Sima » dv. gen. 23, 2009 11:45 am

Ara estic a la feina i no em puc extendre gaire, pero us prometo l'informació!!!

Tinc unes ganes ja de tornar!!!! es impresionant!
Imatge
Sima

EntradaAutor: Sima » dv. gen. 23, 2009 11:49 am

Per cert, no tinc fotos de la prova, però la veritat que el vestit em quedava com un gua!!!! tinc unes ganes de tornar a posarme'l!!!
Tema maquillatge com o feu??? no tinc ni idea jo, em crida l'atenció Eva Sanz, pero al ser de Bcn..... no se que fer.... demà que quedat amb ella perque mensenyi més o menys el que fan i tot..
Imatge
Sima

EntradaAutor: xocolatina » dv. gen. 23, 2009 11:50 am

Bon dia noies!! per fi divendres!!!!! :-)

Sima: Enhorabona!! tot just ahir parlava amb el teu promès pre confirmar-li una feina i em va dir que tornaveu a NY i feieu un creuer... di que si!!
Aprofita cada instant, ja queden pocs dies!!

edidalgol: Si es cert que pica força el post grau akest 1.450€ en els temps que corren. A l'estiu la udg también n'organitza més compactats d'organització i planificació de congresos i convencions. Trobaràs la info a la mateixa web del link d'ahir.

S&M 2009: Deunidó ja t'has fet de pregar eh :-)

Nyini: tens raó jo demoment esperaré a veure si s'ho treballa i em sorprèn.
xocolatina

EntradaAutor: ehidalgol » dv. gen. 23, 2009 11:52 am

Sima ha escrit:Per cert, no tinc fotos de la prova, però la veritat que el vestit em quedava com un gua!!!! tinc unes ganes de tornar a posarme'l!!!
Tema maquillatge com o feu??? no tinc ni idea jo, em crida l'atenció Eva Sanz, pero al ser de Bcn..... no se que fer.... demà que quedat amb ella perque mensenyi més o menys el que fan i tot..

A mi el tema maquillatge m'ho fa la meva esteticien q es de tota la vida.... pel foro hi ha la monipeny q también te preus d'aquesta q dius, per si vols informarte :-/
Imatge
ehidalgol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants