CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: susana32 » dj. gen. 15, 2009 6:35 pm

kina EMOCIO,he rebut un meil on els de can ribes ens anuncien que la prova del menu sera la tercera setmana de febrer nosaltres ens cassem el 4 de setembre,quineds ganes de que passin els dies, ke fort falten 9 mesos...!!
susana32
:: núvia rookie

Entrades: 51
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 10:18 am

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dv. gen. 16, 2009 7:59 pm

[quote="niña chica"]Hola wapas,

Hola, cuanto tiempo sin escribir!! ostras q nos queda mu poquito, creo q tu te casa el sabado antes que yo!!! A lo mejor nos encontramos en la prueba de menu, estaria divertido. Ya tengo las invitaciones listas, ahora me queda el viaje,detalles.....etc. Pero poco a poco, sin prisa pero sin pausa!!!! Las pruebas de menu nos llamaran a partir de la 3semana de Febrero.
Bueno animos a todas!!!
:-)//
Imatge
MARTA-FRAN

Entrades: 47
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:02 pm

EntradaAutor: jarama » dv. gen. 16, 2009 9:46 pm

HOLA!
EL 15 DE FEBRERO HAY UN PUERTAS ABIERTAS EN CAN RIBAS
Imatge
jarama

Entrades: 35
Membre des de: dv. maig 02, 2008 10:47 pm

EntradaAutor: carmends » ds. gen. 17, 2009 7:58 pm

A mi también me han enviado mail para la 1ª semana de Febrero. Cómo va? Nosotros elegimos los platos que queremos probar o los eligen ellos?
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: pilimili » ds. gen. 17, 2009 9:27 pm

A nosotros nos dijeron que escogieramos 2 o 3 platos de pescado y otros 2 o 3 de carne. El pica pica te ponen de todo lo que pondran, los platillos ahora no recuerdo si había que escoger o te los ponen todos...... y de postre te ponen todos, igual que los pasteles :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: niña chica » dl. gen. 19, 2009 7:21 am

Buenos días,

Por fin hemos tenido noticias de Can Ribas. Me llamaron para comentarme los días que había disponibles para hacer la prueba de menú: 28 de febrero, 1,7 y 8 de marzo. Tenemos que escojer dos primeros (entre entrantes, cremas y pescados) y dos segundos (carnes) o por lo menos eso es lo que nos comentaron a nosotros.

Que emocion ya tenemos nuestro gran dia a la vuelta de la esquina, ahora ya no nos podemos dormir con los preparativos.
Nosotros hemos empezado a repartir las invitaciones y la verdad es que es un palo.....

Besitos
Imatge
niña chica

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. gen. 19, 2009 6:39 pm

Hola can riberencas guapas!!!

Quina emoció!! las pruebas del menú, aishh se me ponen los pelos de punta!!!

El otro dia fui a dar la paga y señal y a poner hora a la ceremonia, para que pudiera reservarle hora al señor Bonamusa!! en principio será a las 18.30 pero me ha dicho que me fije este año a ver como van las horas de sol y si lo quiero antes no hay problema!

Aprovechó para decirme que en principio hay jornada de puertas abiertas el dia 15, pero que se tiene que confirmar asistencia y que me lo acabaria de confirmar ( puede que cambien el dia ) asi que me esperaré unos dias y si no llamo para saberlo exactamente jejeje.
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Taquicardia

EntradaAutor: snowy » dl. gen. 19, 2009 7:24 pm

Eh!! però que passa jo también vull que em truquin, bueno, si no ho fan al febrer trucaré jo!!! Quina emoció aquest cap de setmana he començat a provar-me vestits i hi ha un parell que m'agraden molt!!! Amb un d'ells la meva mare i la meva germana que m'acompanyaven es van emocionar i tot!!!!!!

Per cert Susana el Haiti es preciós me'l vaig provar i es meravellós però com jo tinc les caderes força amplpes i te un tall un pèl baix no m'hi he acabat de veure, molt bona elecció!!!!!!!!!!!!! ; )

Ja queda menys noies!!!! ( Bé, realment encara queden moltes coses per fer, decidir i preveure) A DISFRUTAR!!!!!!!!!
Imatge
snowy

Entrades: 45
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:01 pm

EntradaAutor: niña chica » dt. gen. 20, 2009 7:38 am

Bon dia noies,

Ara es quant comencen els nervis de veritat, fins ara no m'havia adonat que quedava tan poc per el gran dia.

Tinita ja ens avisaras de quin es el dia de portes obertes perque a mi no m'han dit res i m'agradaría anar.

Petons
Imatge
niña chica

EntradaAutor: pilimili » dt. gen. 20, 2009 12:05 pm

Jo us recomano si podeu fer la prova del menú de nit!! ÉS moooooooooooolt romàntic!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ho posen tot ple d'espelmes, llums al jardí però en plan peli romàntica....... jo ho vaig fer així i PRECiÓS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dt. gen. 20, 2009 6:58 pm

Que guay Pilimiliiiiiiiiiii!!!

Niña chica en quant m´ho confirmin ho posso aqui!!! m´esperaré una mica per trucar jejeje per no fer-me pesadeta... :o-o:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninou » dj. gen. 22, 2009 6:46 pm

ups, doncs jo per portar-li la contrària a la Pilimili (jeje) us recomano fer-la de dia! Bé, de fet, us recomano fer-la igual que el banquet, és a dir, si heu triat fer dinar pel casament, fer un dinar també a la prova, i si heu triat fer sopar al casament, doncs igual a la prova. Perquè no només veureu el lloc en les mateixes condicions, sinó que també canviarà molt el menjar. No solem menjar el mateix per dinar que per sopar i potser es fa estrany menjar un llamàntol el dia de la prova per sopar, si us l'heu de menjar en un dinar el dia del banquet....
bé, no sé si m'he explicat.....
Nosaltres vam fer la prova en un migdia i ens va fer un dia preciós! :-))
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: niña chica » dv. gen. 23, 2009 10:33 am

Hola wapas.

Supogno que tanto de dia como de noche va a ser algo especial, pero si que es veradad que de noche sera mucho mas romantico, con las velitas..... :-)---(-:
Pero en mi caso, nosotros lo celebramos al mediodia asi que prefieo ir hacer la prueba de menú al mediodia para verlo todo como si fuera el dia. : sol :

Besitos
Imatge
niña chica

EntradaAutor: Tinita » dv. gen. 23, 2009 11:14 am

Eiiii qui té la primera proba??????

Informe informe completo!!! jajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dv. gen. 23, 2009 7:05 pm

Hola Noies!!!

Ostres estic una mica preocupada, pq a mi encara no m'han trucat per fer la proba del menu.
Niña Chica: veritat q et cases el 20 de Juny?? Jo hem caso el 26Juny i no m'han comentat res de res!!!!!
Si la setmana pròxima no hem truquen....a l'ataque!
Ja he encarregat els detalls de la boda, ho he fet desde Solostocks surt molt bé de preu,espero que tots arribin perfectes.
Ostres q poquet ens queda, ara estic mirant el viatge, suposo q anirem a Thailandia!!!! Tinc unes ganes bojes, és super maco!
Noies vosaltres on aneu de viatge??

Sort wapes!!
Imatge
MARTA-FRAN

Entrades: 47
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:02 pm

EntradaAutor: niña chica » ds. gen. 24, 2009 11:36 pm

Hola Marta.

Llamalos porque a nosotros tampoco nos dijeron nada y cuando llame es que tenian mal apuntado nuestro correo y el mensaje que enviaron con la prueba de menu no nos llego.

Ya nos queda menos, haber si hay suerte y nos encontramos.
Imatge
niña chica

EntradaAutor: carmends » dg. gen. 25, 2009 12:37 pm

A mi tampoc m'han trucat encara per fixar el dia de la prova, però si que em van enviar el mail...
Tinita, avisa si hi ha portes obertes eh....em vaig perdre les anteriors i ara em faria molta il.lusió anar-hi
Petons per tothom!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: bufiya » dg. gen. 25, 2009 8:38 pm

hola noies, jo també em caso a can ribas el 18 de setembre del 09, a mi m' han enviat el mail pero de trucar res de res, quan vam donar la paga i senyal ens van dir que seria cap a l' abril més o menys...quines ganes!nosaltres ja tenim el restaurant, fotografa la laura ruiz, vestit de núvia, invitacions i ara estem mirant el viatge que serà a les maldives!!!
cada cop queda menyspel gran dia!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: bufiya » dg. gen. 25, 2009 8:40 pm

aii quins nervis!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: niña chica » dl. gen. 26, 2009 7:42 am

Buenos días nenis.

Marta te enviadoun privi con el mensaje que nos enviaron a nosotros para que por lo menos veas fechas y como va la cosa.

Cada vez nos queda menos y parace que nos quedan muchas cosas que hacer, cuando en realiadad mas o menos esta todo controlado. Sera los nervios......?

Nosotros iremos hacer la prueba de menú el dia 7 de marzo, y vosotras?

Saludos
Imatge
niña chica

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants