Autor: S&X » dg. gen. 25, 2009 12:47 pm
Bon dia macas!
Us paso la crónica del tast:
Va vindre el maitre q era argentí el tio molt correcte tota la estona, comencem:
* de aperitius:
- nose que amb anxoves i escalivada: em van dir que estava bo, jo no ho vaig tastar pq no m.agrada ni el pebrot ni les anxoves
- botxeta de tomaquet i motzare: bo però una mica soso, ho agafarem igualment
- minihamburguesa: mmmmmmmmmmm BONISSIMES!!!! les agafem segur
* de 1ers:
- amanida de formantge de cabra: BONA, amb fruits vermells i taronja, i hierbajos d.aquests tipo rucula, no portava enciam
- gaspatxo de cirera amb llamàntol: estava bo, pero la presentació, un color vermell molt fort, semblava com sang, si hagués sigut en una copeta o algo, però en aquell plat de sopa, DESCARTAT directament
- coca de tonyina: molt bona, però amb la tonyina així hi ha gent (jo la 1era) que ja no t.ho vols menjar, DESCARTAT
* de 2ons:
- meló de vedella: (GALTAAAAAAAAAAAA) bo, amb un foie que estava bonissim, pero la tarn massa melosa, sembla la carn que fica ma mare al cocido, i no cal
- versió del fricando: BO, un tros de solomillo amb bolets a sobre
- entrecot a la llosa: MMMM Q BO!!! quan el vaig tastar,un sabor bonissim!!!
* pre-postres:
- dracula: no em agradar!! la vainilla amb la coca.cola no vaig trobar que quedés be!!
- iogurt: bo, però el iogurt molt àcid
- pinya colada: BO, el que porta coco i no m.agrada
* pastisos:
- coulant: bo, però massa xocolata
- sable de llimona: era una tartaleta de pastiseria de diumenge!!!
- tiramisu: molt bo, però molt petit
De moment decidit amanida + entrecot (algú ho ha agafat així??)
Ara he de tornar un altre día a tastar mes postres i prepostres, i decidir.
Vaig a intentar passar-vos les fotos.
DE LES QUE HEU AGAFAT/TASTAT ENTRECOT, la gent posa problemes per si està molt o poc cuit?? jo crec que amb lo de la pedra queda perfecte i t'ho pots acabar de fer no? pq els sogres em deien que millor no l.agafés però es que a mi em va agradar tant que el poso segur!!