Autor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 10:21 pm

Autor: miriameta » dj. gen. 22, 2009 10:26 pm

Autor: lluneta29 » dv. gen. 23, 2009 9:48 am
en fi... no he pogut evitar connectar-me pq he mirat una cosa del banc i ja hi som!!! Aprofito que quan arribo al poble no tinc connexió... ise!!! Com va tot? Ja vas comprar i netejar? jijiji jo estava mirant per anar a un balneari però son massa cars i com que ara hem d'estalviar pos res, acabarem a Caldea espero que aviat!! ;)

Autor: miriameta » dv. gen. 23, 2009 8:14 pm
lluneta29 ha escrit:Gràcies miriameta... m'animes mooolt!! Ets un solet mooolt gran![]()
![]()
![]()
![]()
en fi... no he pogut evitar connectar-me pq he mirat una cosa del banc i ja hi som!!! Aprofito que quan arribo al poble no tinc connexió... ise!!! Com va tot? Ja vas comprar i netejar? jijiji jo estava mirant per anar a un balneari però son massa cars i com que ara hem d'estalviar pos res, acabarem a Caldea espero que aviat!! ;)

Autor: cuca lleida » ds. gen. 24, 2009 12:40 pm

Autor: gemma84 » ds. gen. 24, 2009 9:23 pm

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 9:10 pm
gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaa precioses!!!!! que tal el finde??? jo de moment sense res especial, a caseta resguardant-me del vent! jejejejej
Aquests dies força bé encara que l'altre dia va venir la noia a qui substitueixo al cole i va dir que passat setmana santa ja tornava, tenia l'esperança de que no passes, però ara la veritat es que ja no la tinc, a veure si estic de sort i em toca un lloc aprop de lleida (vamos, que pugui arribar amb cotxe..), em va deixar una mica depre, però bueno...quan ets interí ja saps que et toca...
Com va anar la quedada wapes??? jo vaig tenir a la nena fins tard, per aixo ja no vaig dir res, i el sopar, Lluneta??? que tal???? a veure si per la proxima quedada puc venir que la veritat es que ja toca! jejeje
Neneeees ja s'apropa el dia 27 de febrer..... l'altre dia amb l'Enric vam anar a mirar anells, es fixava per veure quin estil m'agradava.... a veure si l'encerta.. quan el tingui ja us l'ensenyaré!
No res wapes, tinc moltes ganes de veure-us a totes!!!!
MOOOOLTS PETONNEEEEEEEEEEETS REINES!!!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 9:11 pm
cuca lleida ha escrit:eii princesessss
ho sento per no dir res durant la setmana pero es que he tingut la semaneta liada i a mes ara he pillat un refredat de por!! he enviat al nino a comprar a la farmacia.![]()
He llegit per sobre lo que deieu....
lo del musical me apunto!!!
lo de kedar a dinar...nomes cal dir un dia,no?? tambe me apuntoooooo!!
lo de tornar a kedar tambeeeeeeeeeeee
per lo demes anims a totes que us veig una mica xof, sembla que tinguem telepatia ....pq la meva setmana tambe ha estat xoffff.....![]()
Ara princeses a disfrutar del FINDE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EL DILLUNS per poc que pugui ja me conectare!
molts petonets a totes!!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 9:17 pm

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 9:24 pm
lluneta29 ha escrit:gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaa precioses!!!!! que tal el finde??? jo de moment sense res especial, a caseta resguardant-me del vent! jejejejej
Aquests dies força bé encara que l'altre dia va venir la noia a qui substitueixo al cole i va dir que passat setmana santa ja tornava, tenia l'esperança de que no passes, però ara la veritat es que ja no la tinc, a veure si estic de sort i em toca un lloc aprop de lleida (vamos, que pugui arribar amb cotxe..), em va deixar una mica depre, però bueno...quan ets interí ja saps que et toca...
Com va anar la quedada wapes??? jo vaig tenir a la nena fins tard, per aixo ja no vaig dir res, i el sopar, Lluneta??? que tal???? a veure si per la proxima quedada puc venir que la veritat es que ja toca! jejeje
Neneeees ja s'apropa el dia 27 de febrer..... l'altre dia amb l'Enric vam anar a mirar anells, es fixava per veure quin estil m'agradava.... a veure si l'encerta.. quan el tingui ja us l'ensenyaré!
hola gemma!!! hola noies!!! Primer de tot, em pensava que tenies vacant!!! I- resulta que estàs com jo... bno no et preocupis que segur que tornes a tenir feina ben aprop amb lo buscades que aneu.
M'he perdut... pq el dia 27? Què passa aquell dia? Nenes estic desconnectada... quina sort lo de l'anell!!! Ja saps que te'l regala?? Jo segueixo igual... patint...
Anima't!!!! Amb això dels interinatges ja se sap! Jo no crec que acabi el curs a l'institut aquest i les opos ni te digo d'aprovar-les... però bno es fa el que es pot!!!![]()
![]()
Nenes quedem aquest divendres??? Tinc monooooo !!!! A veure si entre totes aixequem aquests ànims que els meus molt aixecats no estàn que diguem...
Ise deus estar contenta amb el 4-1 del barça d'ahir no?? jejejeje X cert, que se'm oblidava, si passeu per la botiga de Rosa Clarà o hi anem divendres si quedem, mireu el vestit que hi ha a l'aparador pq és el que més m'agrada a mi!!!!!!!!!!!!!! Vaig al.lucinar quan el vaig veure!!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 9:26 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaa precioses!!!!! que tal el finde??? jo de moment sense res especial, a caseta resguardant-me del vent! jejejejej
hola gemma!!! hola noies!!! Primer de tot, em pensava que tenies vacant!!! I- resulta que estàs com jo... bno no et preocupis que segur que tornes a tenir feina ben aprop amb lo buscades que aneu.
M'he perdut... pq el dia 27? Què passa aquell dia? Nenes estic desconnectada... quina sort lo de l'anell!!! Ja saps que te'l regala?? Jo segueixo igual... patint...
Anima't!!!! Amb això dels interinatges ja se sap! Jo no crec que acabi el curs a l'institut aquest i les opos ni te digo d'aprovar-les... però bno es fa el que es pot!!!![]()
![]()
Nenes quedem aquest divendres??? Tinc monooooo !!!! A veure si entre totes aixequem aquests ànims que els meus molt aixecats no estàn que diguem...
Ise deus estar contenta amb el 4-1 del barça d'ahir no?? jejejeje X cert, que se'm oblidava, si passeu per la botiga de Rosa Clarà o hi anem divendres si quedem, mireu el vestit que hi ha a l'aparador pq és el que més m'agrada a mi!!!!!!!!!!!!!! Vaig al.lucinar quan el vaig veure!!!
Jo també l'he vist... :)

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 9:28 pm

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 9:31 pm
miriameta ha escrit:jo tambe el vec cada dia el vestit de l´aparador!!

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 9:41 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:jo tambe el vec cada dia el vestit de l´aparador!!
T'agrada miriameta?? Em té el cor robat!!!! Si no me'n agrada cap més... triaré aquest!!! uffffff es taaaan senzill...

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 9:45 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:jo tambe el vec cada dia el vestit de l´aparador!!
T'agrada miriameta?? Em té el cor robat!!!! Si no me'n agrada cap més... triaré aquest!!! uffffff es taaaan senzill...
Fa una setmana que esta a l´aparador!! es chulissim!!
Encara que tingui vestit em segueixo mirant els aparadors :p![]()
![]()
tinc ganes de veureus emprobar vestidets!!!!!

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 9:46 pm

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 9:52 pm
nuvia2010 ha escrit:Aquest cap de setmana he tingut una idea no viable...
Havia pensat que ens podiem convidar a les bodes fent un pacte, ningu dona res a ningu o simplement cadascu es paga el plat pero clar... despres vaig pensar que hi ha dues que es casen el mateix dia... mira que sou torpes!!!!!
Asi que nada!!! Hagues sigut way fer una taula-guianupcial.com

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 9:56 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:jo tambe el vec cada dia el vestit de l´aparador!!
Fa una setmana que esta a l´aparador!! es chulissim!!
Encara que tingui vestit em segueixo mirant els aparadors :p![]()
![]()
tinc ganes de veureus emprobar vestidets!!!!!
Jo també, creu-me que també... el vestit aquest me té el cor robat tia... aixsss... quines ganes!!!! Però més ganes tinc de veure't amb el vestit a la 2a prova... jajajaja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()