CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ARARE » dg. gen. 25, 2009 10:09 pm

Lo de el rato que estas en las tiendas depende:
- En la primera que estuve sólo pedí un vestido de los 4 catalogos que me enseñaron, y porque me doy corte irme sin probarme ninguno...
- Cuando el estilismo de la tienda te gusta puedes estar perfectamente hora y media probandote cosas (a mi me paso en Yolancris, p.ej).

Yo cuando miraba vestidos cogía hora por la mañana en un sitio y por la tarde en otro.. aunque no me hagas mucho caso que he sido un poco atipica...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Majestic » dg. gen. 25, 2009 10:11 pm

Ya, mi problema es que mi mami viene de fuera y sólo estará 3dias, así que he de compactar las citas.
De todas formas las he pedido con 3 o 4h de diferencia entre cada una.
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MOT » dg. gen. 25, 2009 10:17 pm

Noies!!! pel que fa als plats que has triat, a mi m'encanten!!! l'amanida va a agradar molt a la meva boda,. Pensa que la gent ja va plena per "culpa" de l'aperitiu. Nosaltres vam fer cèrvol a la llosa i tothom va quedar moooolt satisfet, pq tothom s'ho va poder fer al seu gust i pensa que la presentació és molt original.

Jo també vull veure el vestit!!!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dg. gen. 25, 2009 10:20 pm

Majestic ha escrit:Ya, mi problema es que mi mami viene de fuera y sólo estará 3dias, así que he de compactar las citas.
De todas formas las he pedido con 3 o 4h de diferencia entre cada una.

Ben fet, jo feia igual, només tenia els dissabtes per anar a mirar, i en feia un o dos al matí i un a la tarda, i recordo que el dia que vaig trobar el meu vestit, estava al matí per Tarragona i a la tarda a Granollers. Fins i tot, un altre dia, vaig presentar-me a Girona ciutat, alternant-ho també amb altres botigues que estaven de camí cap allà.. .ufff, totes unes excusions.
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » dg. gen. 25, 2009 10:25 pm

Mot, quin era el teu fotògraf?? He anat al bodamarket de granollers i he buscat el poster... però no l'he trobat.. és que cada cop que m'aturava davant un stant m'acribillaven a flyers... Però he agafat folletos dels fotògrafs, potser al del teu surtiu!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dg. gen. 25, 2009 10:38 pm

Majestic aixó dels temps a cada tenda, depen, igual vas i no més t.agraden tres i clar no estan tant de temps, com si per exemple t'has d.emprovar 10!!
Però una hora, hora i mitja està a cada tenda com a mínim.

Si tens 3 hores entre cita i cita i està a prop, no tindras cap problema :)

on has agafat hora??

MOT vas agafar amanida? :-)ok: saps el que pasa que com tanta gent em diu coses, una ja no sap que fer!!! el Xavi per això està segur que vol l'amanida que li va encantar!!

Ara la setmana vinent a decidir els pre.postres i postres!!

MOT ara t'envio el vestit!!
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. gen. 25, 2009 10:50 pm

eoooooooooooooooo!!!

primer: MAJESTIC molt bé l'avatar!!!! `gràcies!!! ara ets Lídia wapa i no un monigote!!! pel temps a les botigues...amb una hora és factible probarse bastants vestits en una botiga...

S&X.... mmmmmmmmmmmmmmmm'encanten els plats!!!!! el gelat de gerds al coulant nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

el teu vestit és preciós!!! m'encanta!!!!! i ja et diré per privi perque.!

Mot, ja veus Marta... tu si que vas recòrrer mig Catalunya....jo no he arribat a fer tants km!!!!!

lo de l'entrecot és molt temptador.... però segurament tirarem cap al filet, potser queda més fi no??? però em fa enrera perquè és una miqueta més car...
Lorena... tu vas posar PINYA COLADA?? q tal??

Vaig demanar si aquest any farien FILET DE CÈRVOL i em va dir que no.... :-(
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S&X » dg. gen. 25, 2009 11:02 pm

Labanda la pinya colada estava boniiiiiiiiissssssiiiiiiima, l'unic problema per mi és el coco :(

espero el teu privi.. m.has deixat intrigada!!

jo no se quina diferència de preu hi ha entre l'entrecot i el filet, però com només he probat l'entrecot i ja m'agrada, ME LO QUEDO!!

el coulant amb el gelat allà sobre semblava una mica no se, sempre fan la presentació així?

estic al sofa, un ull a vent del pla i un ull al foro!!!
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dg. gen. 25, 2009 11:18 pm

jo igual....un ull a cada lloc... i el sergi dient.me qe soc una viciada del foro!!!

ja t'he dit a la teva compte enrera que m'encanta el vestit!!! és que no volia donar detalls per obert!!

si, a mi también sem fa raro veure la bola de gelat a sobre el coulant tant posada, queda millor que ja es desfaci el gelat... oi?
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dg. gen. 25, 2009 11:31 pm

LABANDA ha escrit:jo igual....un ull a cada lloc... i el sergi dient.me qe soc una viciada del foro!!!

ja t'he dit a la teva compte enrera que m'encanta el vestit!!! és que no volia donar detalls per obert!!

si, a mi también sem fa raro veure la bola de gelat a sobre el coulant tant posada, queda millor que ja es desfaci el gelat... oi?

o en tot cas la boleta al costat!!! a mi el maitre me la va posar amb una taseta de café (no venia la bola posada)
S&X

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 26, 2009 10:10 am

Bon dia!!!! Ep, aquí estàs un dia sense entrar i ja vas perduda!! Quantes coses!!!
Les fotos del tast, genials!!! JO tinc uns dubtes,...? La presentació dels plats, canvia segons el maitre??? La versió del fricandó que tu has posat S&X, és diferent a altres que s'havien presentat anteriorment, oi???

LABANDA; sóc jo la que no me'n surto per penjar una foto de l'avatar!!!!

Merci
mferrer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 26, 2009 12:41 pm

EIS!! AQUEST ANY els plats son rodons???a mi m'agraden més triangulars!!!!!!

Mferrer, tranqui que intento buscar el post on explica com posar una foto a l'avatar...ja et servirà a tu Lorena també!!!jejejejee és que fa tant de temps que jo no sé si m'en sortiria ara...
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 26, 2009 12:53 pm

abrís esta página en internet: http://www.imageshack.us/

ahí donde pone "parcourir"o "buscar" (dependiendo de la lengua de vuestro pc) en un rectanguliki en la derecha, clicáis y buscaís vuestra foto en el pc, la clicáis una vez y hacéis abrir.

ponéis el visto donde pone "resize image" clicando en el cuadrito peke y elegís la medida "Thumbnail 115x112 (thumbnail).

luego clicáis una vez en "Host it" y os la sube.

una vez se abra la nueva pantalla, copiáis todo lo que pone en "Direct link to image" y abrís vuestro perfil en el foro. Si tenéis imagen agregada en el atavar, hacéis "borrar imagen" y cuando se abra la pantalla, entonces pegáis lo copiado en el rectanguliki donde pone "Vincular a un Avatar fuera de este sitio" y clicáis una vez en enviar y ya está!
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dl. gen. 26, 2009 4:29 pm

Hola noies,
Lídia que jo això del avatar ja ho he fet, i poso la direcció que em surt al meu perfil i no hi ha forma...sóc una matada amb això, ja ho tornaré a provar.
La pinya colada molt bona, però jo em quedo amb el gelat de poma àcida amb maduixots, aquest és increïble!!
S&X he escoltat vestit?? jo també vull veure'l!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. gen. 26, 2009 5:18 pm

Anerola, ayer a mi también me costó una barbaridad poner la foto, y mi error era que yo no ponia mi mail, cuando pones el mail, te sale una url buena y sale la foto bien.

Labandaaaa!! Yo tampoco he visto el vestido!!! :-D
Majestic

EntradaAutor: ANEROLA » dl. gen. 26, 2009 5:30 pm

Ya he probado lo de poner el mail, copio la dirección que me sale al final en mi perfil y nada, no me hace ningún cambio... :-(
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. gen. 26, 2009 6:10 pm

Ostras, pues entonces ya no se...
Bueno, leí en algunos post que algunas chicas le enviaban la foto a Toni, y él se la ponia bien en el avatar..., prueba.

Por cierto chicas...., teneis DJ ???
Majestic

EntradaAutor: ARARE » dl. gen. 26, 2009 9:03 pm

Jo també penso que la presentació del coulant és una kk de la vaca... Amb lo maco que fan els altres plats, lo soso que fan el coulant.... No em va agradar gens la presentació... potser els hi dic no? (tot i que no crec que ho canviin...)
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 26, 2009 9:29 pm

ARARE ha escrit:Jo també penso que la presentació del coulant és una kk de la vaca... Amb lo maco que fan els altres plats, lo soso que fan el coulant.... No em va agradar gens la presentació... potser els hi dic no? (tot i que no crec que ho canviin...)

Li pots dir, però a veure que et diuen!!!

Estic amb tu amb la presentació, una mica xurro, i aquest és el pastis de noces???
L'any passat también era aixi??

LABANDA quasi tots els meus plats eran triangulars. A mi m'agraden més els rodons!

mferrer, la versió del fricandó de l'ARARE era igual que la meva (oi que si mandril??), ho voldràs agafar?

ANEROLA, ara t'envio el privi!

PER LES VETERANES: si canvies coses dels aperitius, et varien molt? pq jo vull posar els minihamburguesas, pop i pernil.
No a més a més, sino canviar alguns per aquests.
S&X

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 26, 2009 9:31 pm

Majestic, si tengo DJ, son una pareja que se caso en Ca n'alzina, unos foreros :-)ok: :-)ok:

A parte del restaurante me enviaron un excel con algunos teléfonos y hay algun dj, si no lo tienes y quieres te lo paso.
S&X

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants