I la miriameta que en pensA???

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 9:57 pm
nuvia2010 ha escrit:Aquest cap de setmana he tingut una idea no viable...
Havia pensat que ens podiem convidar a les bodes fent un pacte, ningu dona res a ningu o simplement cadascu es paga el plat pero clar... despres vaig pensar que hi ha dues que es casen el mateix dia... mira que sou torpes!!!!!
Asi que nada!!! Hagues sigut way fer una taula-guianupcial.com

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 10:00 pm
miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Aquest cap de setmana he tingut una idea no viable...
Havia pensat que ens podiem convidar a les bodes fent un pacte, ningu dona res a ningu o simplement cadascu es paga el plat pero clar... despres vaig pensar que hi ha dues que es casen el mateix dia... mira que sou torpes!!!!!
Estarie be això!!! taula fantàstiques!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 10:02 pm
nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Aquest cap de setmana he tingut una idea no viable...
Aixo si, ens em de ficar dacord, totes tindrem els gastos de la boda, llavors o ningu dona res de res o cadascu es paga el preu del plat, aixi qui convida tampoc te la despesa :) que us sembla??? Amb homes o sense homes?? saburririen, no???

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 10:05 pm

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 10:05 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Aquest cap de setmana he tingut una idea no viable...
Aixo si, ens em de ficar dacord, totes tindrem els gastos de la boda, llavors o ningu dona res de res o cadascu es paga el preu del plat, aixi qui convida tampoc te la despesa :) que us sembla??? Amb homes o sense homes?? saburririen, no???
Jo ho trobo molt bona idea... i a la nostra i la de la cuca ens partim... i jasta!!!![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 10:06 pm
miriameta ha escrit:però la Iseta no voldra venir a la meva perque el dia abans te una altra boda :( i jo voldria que hi fossiu totes!!

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 10:07 pm

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 10:08 pm
nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:però la Iseta no voldra venir a la meva perque el dia abans te una altra boda :( i jo voldria que hi fossiu totes!!
I mai he anat a una boda civil!!!!

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 10:10 pm
nuvia2010 ha escrit:miriameta... ets conscient que daqui no res tindras un 6 al contador???

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 10:10 pm
miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:però la Iseta no voldra venir a la meva perque el dia abans te una altra boda :( i jo voldria que hi fossiu totes!!
es religiosa... però fora de l´esglèsia!! :p

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 10:10 pm
nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:però la Iseta no voldra venir a la meva perque el dia abans te una altra boda :( i jo voldria que hi fossiu totes!!
es religiosa... però fora de l´esglèsia!! :p
Osti!!! i com es fa aixo??? has de portar tu al mossen???

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 25, 2009 10:12 pm

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 10:14 pm
miriameta ha escrit:però la Iseta no voldra venir a la meva perque el dia abans te una altra boda :( i jo voldria que hi fossiu totes!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 10:15 pm
nuvia2010 ha escrit:Se busca cura para oficiar enlace matrimonial
Vaig a sopar!!!!

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 10:23 pm
nuvia2010 ha escrit:Se busca cura para oficiar enlace matrimonial
Vaig a sopar!!!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 10:25 pm
miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Se busca cura para oficiar enlace matrimonial
Vaig a sopar!!!!
bon profit wapa!!
el cura ja el tinc :p que per cert es una novetat!!!! ahir el vam veure!! i ens ha dit que escribm una redacció amb tot, noms, noms dels pares, historia, etc,etc, etc... perque ens volem casar... o sigui com uns vots... aix que guay!!!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 10:28 pm

Autor: miriameta » dg. gen. 25, 2009 10:32 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Se busca cura para oficiar enlace matrimonial
Vaig a sopar!!!!
bon profit wapa!!
el cura ja el tinc :p que per cert es una novetat!!!! ahir el vam veure!! i ens ha dit que escribm una redacció amb tot, noms, noms dels pares, historia, etc,etc, etc... perque ens volem casar... o sigui com uns vots... aix que guay!!!!
molt bé no???!!!! M'alegro mooolt per tu!!!! T'ho mereixes tot!!!![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dg. gen. 25, 2009 10:38 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Se busca cura para oficiar enlace matrimonial
Vaig a sopar!!!!
bon profit wapa!!
molt bé no???!!!! M'alegro mooolt per tu!!!! T'ho mereixes tot!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()