TAULA NUPCIAL DIFERENT! AJUDA...

un any fantàstic.

TAULA NUPCIAL DIFERENT! AJUDA...

EntradaAutor: Elisabetta » dg. gen. 25, 2009 1:48 pm

He obert este tema per vore si em podeu ajudar...
Nosaltres voliem que la taula nupcial fora diferent, divertida!
Vos compte la meva situació...
-Els pares de la meva parella están divorciats, i se duen, ni + ni menys. Pero em semblava un poc pesat que el meu sogre tinga que "aguantar-la" tot el sopar.
-Els meus pares es té absolutament igual estar a la taula nupcial, perque ens veiem tots els dies i no som de bodes (encara que em case). I habia pensat posar-los amb els seus amics, i ells encantats.
-Jo i la meva sogra no ens em dut fins fa uns mesos, avans em feia la vida imposible (durant 2 anys) perque no em veia per al seu fill. ara de repent es du genial amb mi.

La idea que duiem era fer una taula diferent, amb els amics o alguna cosa aixi...
La part mala, es que la meva sogra està pegant-li la vara al meu xic, diguent que si no fem taula nupcial no passa res que ella es pot sentar amb la seva familia... pero diguent-ho de forma llastimosa. I la meva parella, que preferia sentar-se amb els amics, està sentint-se culpable, i ja no sap que fer.

Perdoneu per el tostó, pero es per si em podeu donar idees de com fer les taules o de que el meu xic decidisca que vol.

Gracies
Imatge
Elisabetta
:: núvia rookie

Entrades: 60
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:32 am

hla

EntradaAutor: carlina » dg. gen. 25, 2009 2:07 pm

Jo crec que tens que fer el que vulgueu tu i la teva parella sense ofendre ningú es clar, però la boda es vostra i ningú s'ha d'enfadar pel que decidiu.
La meva sogra em deixa fer i sap que si em diu algo li diré que la boda és meva i del meu fill.

Jo miraria d'entaular la taula de la manera que vosaltres us sentiu a gust.

No sé si t'he servit de massa ajuda però és el que faria jo.

Fins aviat.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

perdo

EntradaAutor: carlina » dg. gen. 25, 2009 2:09 pm

perdo he dit fill, volia dir del seu fill. o sigui de la meva parella. Es que m'acabo d'aixecar de dormir .....i encara no m'he despejat,jajaja.
carlina

EntradaAutor: Elisabetta » dg. gen. 25, 2009 2:52 pm

gracies Carlina,
Nosaltres ho teniem clar, no sabiem com fer-ho pero voliem seure amb els amics.
No se, fent una taula presidencial de nosaltres 2 i que despres eixira la dels amics, fent una T o algo aixi. Voliem que els amics que més prop estagueren foren els testics i després la resta. Eixa era una idea, voliem tindren mes.

Pero el problema, es que la meva parella li ho comentà a sa mare i ella es fa la penosa, "pobreta, no s'asentarà amb el seu fill i es la padrina", una cosa aixi, i ara el meu xic es sent un poc mal, culpable (no se de que, xq mon pare es el padri i seu amb els seus amics, i no passa res).

I el pitjor de tot, es que tant els meus sogres com mos pares, son moooolt joves!! estàn entre 41 i 45 anys!!! per favor, que deurien de entendre les coses!!!
Bó, ja vorem com acabem... la boda es al setembre, que encara queda, pero no paro de pegar-li voltes a les coses... crec que m'estic obsesionant amb açò de la boda, jajajjajaa.
Imatge
Elisabetta

EntradaAutor: Damisella » dg. gen. 25, 2009 6:39 pm

Bueno aqui otra obsesionada!!!!!jajajajaja
Bueno y sino, si teneis hermanos podeis hacer la mesa presidencial con los hermanos...es una idea.

A mi personalmente el tema de hacer la mesa con los amigos me parece dificil porque si pones a unos y a otros no...puede que hayan malas caras....no se también depende de cada uno....
He aqui mi humilde opinion!!!jajajajajaja
Besissssssssss
Imatge
http://www.nuImatge vis.org/danyilore

QUE BONITA LA VIDA DESDE QUE TU ESTÁS EN ELLA
Damisella
:: núvia de bronze

Entrades: 1886
Membre des de: dt. nov. 11, 2008 7:53 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Elisabetta » dg. gen. 25, 2009 7:20 pm

Gracias Damissela,
yo soy hija unica y mi chico solo tiene una hermana y tiene 14 años... :o-o:
No queremos una mesa nupcial con algunos amigos, sinó con todos, una mesa larga que nazca de la nuestra, no se.
Pero se aceptan ideas nuevas!!
Gracias
Imatge
Elisabetta

EntradaAutor: Damisella » dg. gen. 25, 2009 7:39 pm

Me encanta la idea!!!!!!
Hombre, yo creo que si vais a estar un pelin incomodos, sea por lo que sea, con los papis....mucho mejor con los compis!!!!!
Imatge
http://www.nuImatge vis.org/danyilore

QUE BONITA LA VIDA DESDE QUE TU ESTÁS EN ELLA
Damisella

Entrades: 1886
Membre des de: dt. nov. 11, 2008 7:53 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: tauruiz » dg. gen. 25, 2009 8:00 pm

Hola chicas. Yo me casé hace 3 años y en nuestra mesa estábamos con los padres, hermanos y parejas.... es decir un total de 15 personas.
tauruiz

Entrades: 102
Membre des de: dt. set. 28, 2004 11:49 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. gen. 25, 2009 9:42 pm

Yo tenía bien claro desde el día que decidimos casarnos que nos sentaríamos con los amigos. Mi suegra está viuda y nos llevamos a matar, y mis padres están separados y tienen pareja... así que una mesa presidencial con todos era totalmente inviable.
Nos harán una mesa larga en la que nos sentaremos todos los amigos de la colla, los más cercanos. Seremos unos 16 o así. Tenemos más amigos, claro está, pero como no son los de salir cada finde, pues irán en otras mesas.
Y quien se moleste, tiene 2 problemas...
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: monipeny » dg. gen. 25, 2009 11:10 pm

Nosotros tampoco nos sentaremos con padres. Mi madre murió hace unos años y mi padre tiene pareja. Y mi novio su padre también murió, así que mi suegra se sentará con sus tres hijas y respectivos yernos. Mi padre después de insistirle un poco, al final no le sabe mal y sentará con sus hermanos de madrid.

besos
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4900
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 8:00 am

hla

EntradaAutor: carlina » dl. gen. 26, 2009 12:35 pm

Elisabetta jo també crec que encara que sigui llarga la taula o sigui que sigueu 15-20 et tindries que sentar amb els amics. Com molt bé has dit tu la teva sogra ho tindria que entendre i sinó que s'hi posi fulles. Et torno a dir el de l'altre dia és la teva boda i de la teva parella ella té que acatar el que vatros decidiu. Això si quan li dieu pq crec que això ho tindrieu que tancar ja aquest tema, li dieu de manera que no s'enfadi, pero que vegi que sou vosaltres els que decidiu amb tot el de la boda.

Per cert m'encanta com parlés! Ets de mallorca oi? Jo sóc de Lleida i bé també tinc un parlar diferent amb el natros, vatros, aspill(mirall) i tot això dels pobles de lleida.L'any passat a l'abril vam anar amb el meu promès a Mallorca i em desfeia cada vegada que sentia parlar a la gent, m'encanta de veritat. I vam anar als llocs més típics de Mallorca, una passada. Em vaig quedar bocabadada.

Si vols t'ho conto per privat.

Un saludo desde la terra ferma!
carlina

EntradaAutor: Papita » dl. gen. 26, 2009 1:09 pm

Hola!!!!!!!!

nuestros padres no esan separados no nada, y nosotros desde un principio pensábamos entarnos con los amigos.. mi hermana y alo hizo así y fue super divertido!! ahora falta acabar de covencer a Ferran... no lo tiene my claro.. en el rest. hablamos de poner una mesa cuadrada que qudan unas 14 personas.. los testigos, padrinos, y los más allegados.. y los demás, espero que no se molesten...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: carlos_i_veronica » dl. gen. 26, 2009 3:58 pm

Yo creo que tienes que elegir tu y tu pareja, si ves que la comida va a ser incomoda con los padres en la mesa nupcial no te lo pienses y pon a tus amigos.
www.nuvis.org/carlos_i_veronica

LA VIDA NO PODRIA SER IGUAL SIN TI
carlos_i_veronica

Entrades: 7795
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 5:43 pm
Ubicació: Terrassa

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants