FOTOGRAF: hi ha que pagar-li el cobert???

un any fantàstic.

EntradaAutor: soniah86 » ds. gen. 24, 2009 12:11 pm

emes ha escrit:Quan vam anar al Bodas&bodas, havia uns fotografs que ens van dir que ells s'espavilaven.
Però al escullir el meu fotograf (per cert molt maco y be de preu 1.400 Euros fotos i video www.d2fotovideo.com), ens va dir que clar que encara que sigui una amanida pero que son moltes hores i algo tenen que menjar! I pensant-ho pos crec que te raó, mirarem que el catering faci algun menu staff mes barato.

nena estas amb d2 sn els meus fotografs tambe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nosaltres el nostre hotel posa als fotografs i al dj el mateix plat pero costa la meitat per ells aixi pancha contenta feina ben feta :-)
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

Re: FOTOGRAF: hi ha que pagar-li el cobert???

EntradaAutor: Ricitos81 » ds. gen. 24, 2009 8:01 pm

Elisabetta ha escrit:Gracias a todas,
a mi lástima no me dan, con lo que me cobran por el reportaje... deberian incluirlo en el precio.
Mi amiga dice que en su trabajo cuando tiene que desplazarse la empresa le pagan las dietas, porque a ellos no?
además, siempre pueden comerse un bocata... se que parezco cruel, pero es que se aprovechan mucho.
Supongo que lo hablaré con el rte. y le pondremos el menu infantil o algo similar.

Espero que continue el tema...
Graciass

Yo opino igual que tú. Sinó se quieren morir de hambre que se traigan un bocata no creo que sea tan difícil vaya.
Ricitos81
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2244
Membre des de: dc. oct. 10, 2007 2:26 pm
Ubicació: Mollet del Vallés y Cornellá de Llobregat

EntradaAutor: Hansen » ds. gen. 24, 2009 8:56 pm

Me han contestado los de mi restaurante respecto a esto. Me han dicho que los menús del DJ y fotógrafos corren de mi cuenta, a no ser que ellos me digan lo contrario... Puedo ponerles el mismo menú que a todos los invitados o elegir otro.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: XIKAAA » ds. gen. 24, 2009 8:57 pm

es lo que nos dicen a todos. A mi el del DJ no me lo cobran, pq es el del

restaurante, xo el del fotógrafo, sí pq lo he traido yo de fuera... Sino también

entraba...Lo que hay que aguantar!
Imatge
XIKAAA

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: Nahiraki » dg. gen. 25, 2009 12:28 pm

Yo no lo he preguntado siquiera,pero el Dj y el fotógrafo son los del restaurante (por cierto el fotógrafo no es nada barato) así que espero que entre ellos tengan algún acuerdo, porque a mí no me da la gana pagar de más por algo que no he podido escoger.
Capítulo I: Prueba Superada!!Imatge
Nahiraki
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dl. set. 01, 2008 5:30 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: suyoscar » dg. gen. 25, 2009 12:40 pm

QUE FUERTE ME PARECE NO??? :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

hla

EntradaAutor: carlina » dg. gen. 25, 2009 2:17 pm

Elisabetta nosaltres li pagarem el menjar tant al fotograf com al càmera però ens estem plantejant de ficar-li una altra cosa de menjar que ens surti més bé de preu, no ens agradar regalar 153€ que ens val cada persona, així es que parlarem amb el restaurant i a veure que ens ofereixen per una mica menys. Tampoc volem que quedin descontents a veure si després li agafarà mala gana i ens faran un reportatge dolent.jajajaja.

Adéu.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Elisabetta » dg. gen. 25, 2009 2:45 pm

Jajaja, moltes gràcies!
a mi em costa una pasta!i això que m'han fet descompte...
El que em fa un poc de ràbia es que jo tinga que dubtar de si tinc que ficar menjar o ells s'apanyen, crec que quan quedes amb ells per parlar de preus i com fer-ho, etc, es a dir per contractar els seus serveis açò ho deurien de dir-ho.
Jo encara dubte... em costa vora 2400€ foto i video, crec que no es mereixen un plat ni de calent.... està ben cobrat per fer unes fotos i un album Hoffman, jajajajaja.
Imatge
Elisabetta

Entrades: 60
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:32 am

hla

EntradaAutor: carlina » dl. gen. 26, 2009 12:53 pm

A nosaltres ens costa 2500€ fent fotos video 2albums i cd's per regalar als pares i ens entrega totes les fotos inclús les que no han sortit a l'album. Quan vam anar-hi a contractar-lo va ser ell que ens va dir que els nuvis pagavem el plat i a nosaltres ens va sobtar molt però vaig pensar igual que tu vaja morro amb el cobren i a sobre els tinc que pagar el plat però tenim que fer pressió elisabetta al restaurant pq ens trobi algo més economic per ells. Que al final tot es converteix en suma i sigue això de la boda!
carlina

EntradaAutor: Elisabetta » dl. gen. 26, 2009 6:42 pm

Hola Carlina,
al menys a tu te digueren alguna cosa!! a mi tmb me donen totes les fotos que fan (més bé les que te donen per elegir per a l'album, que son les que están retocades)
Jo si a la fí em diuen que tenim que pagar el cobert, els ficaré o un plat de restaurant (un plat combinat) o un menu infantil, que em costa 30€, i si em pose tonta, quan ja tinga el album pagat i en la mà li demane el full de reclamacions per no informar-me amb anterioritat d'un cost anyadit al preu signat en contracte.
Sé que no ho faré perque estare mega contenta de tindre les fotos, i ja no m'enrecordaré del 30-60-90€ del dia de la boda, pero si que els deixaré caure alguna cosa! jajajaajjaaa
Joer que canyera que m'he posat!sorry, pero m'emocione amb res...

Carlina quan et cases tu??
Imatge
Elisabetta

EntradaAutor: Elisabetta » dl. gen. 26, 2009 6:44 pm

Hola Carlina,
al menys a tu te digueren alguna cosa!! a mi tmb me donen totes les fotos que fan (més bé les que te donen per elegir per a l'album, que son les que están retocades)
Jo si a la fí em diuen que tenim que pagar el cobert, els ficaré o un plat de restaurant (un plat combinat) o un menu infantil, que em costa 30€, i si em pose tonta, quan ja tinga el album pagat i en la mà li demane el full de reclamacions per no informar-me amb anterioritat d'un cost anyadit al preu signat en contracte.
Sé que no ho faré perque estare mega contenta de tindre les fotos, i ja no m'enrecordaré del 30-60-90€ del dia de la boda, pero si que els deixaré caure alguna cosa! jajajaajjaaa
Joer que canyera que m'he posat!sorry, pero m'emocione amb res...

Carlina quan et cases tu??
Imatge
Elisabetta

hla

EntradaAutor: carlina » dl. gen. 26, 2009 6:50 pm

Doncs ho trobo molt bé el que pensés fer.

Jo em caso el 28/06/09 a les 12.00h al jardí de la Boscana(complex nou del Restaurant Resquitx a Bellvís).

I tu quan i on et cases?

Marxo que tinc tard. Fins una altra elisabetta.
carlina

EntradaAutor: m24 » dl. gen. 26, 2009 10:55 pm

XIKAAA ha escrit:
loreyn ha escrit:ojo porque si el rest te hace pagar un canon si no coges a sus fotografos lo tiene que pagar el rest

wapi eso como lo sabes?
a mi en mi restaurante, tengo que pagar cannon y a parte el menu de los fotógrafos. así que ese tema me interesa wapi!

a mi tambien me interesa!
el DJ sera el del restaurante pero el fotografo no i pago canon.
Imatge

Ja falta menys!!!
m24
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2873
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 6:49 pm

EntradaAutor: XIKAAA » dt. gen. 27, 2009 11:49 am

Marina tú estás en la misma situación que yo!!! y Loreyn no se pronuncia!
Imatge
XIKAAA

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: m24 » dt. gen. 27, 2009 11:44 pm

pues si!
a ver si nos dice algo!
Imatge

Ja falta menys!!!