CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 26, 2009 9:35 pm

FOTO AVATAR:

S'ha de posar una adreça web, no?

Jo el que vaig fer es publicar la foto en el foro, en un missatge que posa "proves" o algo així.
O aqui mateix si voleu!!
Una vegada estigui publicada, cliqueu dintre de la foto, botó dret, propiedades, i veureu que hi ha una adreça url. Copieu aquesta adreça i la poseu al perfil, i ja ta!!
jo vaig tindre de provar varies vegades pel tamany, si és molt gran amb el paint ho podeu modificar ràpidament.

No se si m'he explicat bé :-.:·::
S&X
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. gen. 26, 2009 9:52 pm

Si, el excel ese también lo tengo.
Era por si sabíais de alguno mejor o con referencias.
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MOT » dt. gen. 27, 2009 12:07 am

ARARE ha escrit:Mot, quin era el teu fotògraf?? He anat al bodamarket de granollers i he buscat el poster... però no l'he trobat.. és que cada cop que m'aturava davant un stant m'acribillaven a flyers... Però he agafat folletos dels fotògrafs, potser al del teu surtiu!!!

éren els Minguillón. Ostres, no pensava que hagués estat aquest finde, pensava que seria el següent, pq voliem anar-hi... quina llàstima...
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dt. gen. 27, 2009 12:11 am

S&X ha escrit:
LABANDA ha escrit:jo igual....un ull a cada lloc... i el sergi dient.me qe soc una viciada del foro!!!

ja t'he dit a la teva compte enrera que m'encanta el vestit!!! és que no volia donar detalls per obert!!

si, a mi también sem fa raro veure la bola de gelat a sobre el coulant tant posada, queda millor que ja es desfaci el gelat... oi?

o en tot cas la boleta al costat!!! a mi el maitre me la va posar amb una taseta de café (no venia la bola posada)

Ei, a nosaltres, el dia de la boda, igual que en el tast, la bola de vainilla ens la van posar a sobre el coulant una vegada ja l'havien servit, així tothom pot decidir si la vol o no la vol. I que te la posin i acabin el plat allà davant, està prou bé. Als nostres convidats els va agradar.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. gen. 27, 2009 12:13 am

mferrer ha escrit:Bon dia!!!! Ep, aquí estàs un dia sense entrar i ja vas perduda!! Quantes coses!!!
Les fotos del tast, genials!!! JO tinc uns dubtes,...? La presentació dels plats, canvia segons el maitre??? La versió del fricandó que tu has posat S&X, és diferent a altres que s'havien presentat anteriorment, oi???

LABANDA; sóc jo la que no me'n surto per penjar una foto de l'avatar!!!!

Merci

Efectivament, la presentació varia en funció del cuiner. Nosaltres, les del 2008 también ho vam notar, això. Però el gust és el mateix.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. gen. 27, 2009 12:17 am

S&X ha escrit:
ARARE ha escrit:Jo també penso que la presentació del coulant és una kk de la vaca... Amb lo maco que fan els altres plats, lo soso que fan el coulant.... No em va agradar gens la presentació... potser els hi dic no? (tot i que no crec que ho canviin...)

Li pots dir, però a veure que et diuen!!!

Estic amb tu amb la presentació, una mica xurro, i aquest és el pastis de noces???
L'any passat también era aixi??

LABANDA quasi tots els meus plats eran triangulars. A mi m'agraden més els rodons!

mferrer, la versió del fricandó de l'ARARE era igual que la meva (oi que si mandril??), ho voldràs agafar?

ANEROLA, ara t'envio el privi!

PER LES VETERANES: si canvies coses dels aperitius, et varien molt? pq jo vull posar els minihamburguesas, pop i pernil.
No a més a més, sino canviar alguns per aquests.

Una de les veteranes respon:
- la presentació del coulant, pots demanar canviar-la, potser et fan cas, no hi ha d'haver gaire problemes per canviar una cosa així, no?!
- tot canvi representa un increment de preu, i si poses el pernil... suposo que ja saps a què atendre't, no? vull dir que el preu del pernil és independent del de l'aperitiu, diguem. O aquest any ha canviat?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. gen. 27, 2009 12:20 am

Majestic ha escrit:Si, el excel ese también lo tengo.
Era por si sabíais de alguno mejor o con referencias.

A la parella de ca n'alzineros 2007 que alguns heu agafat, nosaltres también els vam agafar i vam quedar de p mare!!!! a tothom els va impressionar!!! n'estem molt contents!!!!

Bé, i ja us deixo que ja m'he posat al dia de tot!!! Fins demà!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: dido » dt. gen. 27, 2009 10:23 am

Majestic, nosotros de Dj hemos cogido a Marc, de Monproduccions, que es de Igualada. Es uno de los de la lista que nos pasaron de Ca n'Alzina. El chico es un encanto, muy atento, estuvimos con él más de cuatro horas haciendo la programación de la música. Ya os explicaré que tal el dia de la boda, pero de momento, muy bien.
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Majestic » dt. gen. 27, 2009 4:17 pm

Gracias Dido,
Yo creo que también lo cogeremos a él, ayer le pedí presupuesto a los de la lista que nos dieron, y el suyo parece más moderno.
A ver que tal....
Majestic

EntradaAutor: ANEROLA » dt. gen. 27, 2009 4:24 pm

Hola noies,
nosaltres també vam posar coulant amb vainilla i la presentació amb el gelat jo la trobo divertida, lo que sí trobo soso és la resta de plat tan gran, però és minimalista!
L'opció pernil com ha dit la Mot crec que és la més cara que hi ha, fer canvis entre plats, si són més o menys de l'estil no et varia el preu.
S&X ara vaig a veure si me'n surto amb això que em dius de la foto.
I jo també voto molt positivament als ca n'alzineros músics. Tota la meva family és va emocionar moltíssim amb la música en directe que ens van posar tots dos a l'esglèsia... inmillorable!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. gen. 27, 2009 4:44 pm

A veure, més preguntes a les veteranes!!!

Potser ja ho heu explicat, però per si de cas:
- si suprimeixes alguna cosa de l'aperitiu (exem: 2 bufets) i poses pernil, el preu no queda equilibrat??? Potser sóc una il·lusa per pensar que ho deixen fer, no???

Nosaltres pel tast encara no hem triat res, pq fins que l'Ariana no em digui quins plats s'escauen pel preu que li he passat no podem triar!! de fet, avui ja li ho comentat!!!

estic amb intentones per posar la foto; segur que abans de casar-me ho aconseguiré!! je, je, je,....
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: mferrer » dt. gen. 27, 2009 5:00 pm

ueeeeeeeee!!! ara sí, per fi he posat la foto.
mferrer

EntradaAutor: ANEROLA » dt. gen. 27, 2009 5:10 pm

Eiii per fi he pogut posar la foto!! mare meva, estic jo mateixa fent-me "la ola" jeje. mferrer tu també l'has aconseguit, sóm les millors. Gràcies S&X per l'explicació.
Per això que dius de canviar dos buffets per un de pernil...no sé jo que dir-te, jo recordo que el pernil era caríssim, no sé si eren 300€ per pernil?? noies casades vosaltres us enrecordeu?
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: dido » dt. gen. 27, 2009 5:20 pm

Ole Anerola!!! Que xula la foto i que guapa que estàs!!!

mferrer, el buffet de pernil son directament 750 euros de més. Si treus un buffet per posar el del pernil potser el preu del menú et baixa un parell d'euros per cap, però els 750 euros no te'ls treu ningú.
A nosaltres ens va donar un patatús quan ens ho van dir, així que no hi haurà pernil... :--(
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dt. gen. 27, 2009 5:27 pm

Molt bé Anerola!!! la foto és molt original, i el vestit et queda que ni pintat!!!
COMMMMMM!!!!!!!!!! 760€ per pernil???? però si amb aquest preu te'n pots comprar 3 o 4 de bellota!!! quin abús!!!

Si és així, em penso que haurem de quedar-nos sense pernil!!
mferrer

EntradaAutor: dido » dt. gen. 27, 2009 5:31 pm

Acabo de revisar el pressupost que ens va enviar l'Ariana per no equivocar-me, i sí, el pernil son 750 euros + 7% d'IVA. Un escàndol!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ANEROLA » dt. gen. 27, 2009 5:52 pm

Gràcies pels piropos noies!! que em posaré vermella... el vestidet "is made by my mother", així que a mida total!!
mferrer ja t'hem posat cara a tu també, jeje. Vec que el pernil ca n'alzinero torna a ser tema de conversa...és una barbaritat de preu, i això només per un pernil!!
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: mferrer » dt. gen. 27, 2009 5:57 pm

A veure, més preguntes!!!

Aprox, quan poden costar les invitacions?? entre quins preus?? A nosaltres en les fa una amiga personalitzades, i tot i que no ens vol cobrar, nosaltres volem donar-li alguna cosa. Com que no sabem quins preus hi ha al mercat, no volem ni passar-nos ni fer-li una ridiculesa.

Merci
mferrer

EntradaAutor: dido » dt. gen. 27, 2009 6:12 pm

Amb això de les invitacions no et puc ajudar... les vaig fer jo. La impremta em va costar uns 90 euros amb els sobres inclosos (100 invitacions).
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: Majestic » dt. gen. 27, 2009 6:29 pm

Dido, sólo faltas tu de verte la carita!! :-)

Lo del pernil es bastante caro en casi todos los restaurantes, unos amigos se casaron en el Paradis de Esparraguera y el jamón costaba 650€, pero allí lo podian llevar ellos y pagar al camarero que lo cortaba.

Nosotros también lo descartamos.
Lo que no sabemos es si poner el aperitivo 1 o el 2.
Dependerá de lo que nos suban los platos.
Majestic

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant