lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:gemma84 ha escrit:Quina ilu que em fa haver coincidit amb totes vosaltres!!!! avui que he arribat amb una hora normal lo primer que he fet es obrir!!! tenia unes ganes de puguer parlar amb totes!!!!!!
i nosaltres amb tu!!!
ja ere hora jejej que ja pensavem que te navies oblidat :p
Jo també ho pensava però bno... t'entenc jo también tinc mooolta feina!!! Ara m'estic llegint el llibre que demà hem de comentar a classe i tot depressa i corrent i no me'n puc estar d'entrar al foro... sóc un cas! A més he d'estudiar cosa que no faig gaire... així que ja veus...!!!
Jo també ploraré el dia que et casis miriameta... ens hem de fer una foto juntes!!! Després d'haver compartit aquest any amb tu, veure't vestida de núvia serà lo màxim!!! Stik mooolt contentaaaaaa!!!!! No saps lo que m'anima això!!!!

Tenieu motius per pensar-ho, la veritat, però ja et dic, no nomes ha estat feina, sino que hi han hagut moltes coses pel mig, una amiga no passava per un bon moment i no es que no us consideri amigues i ja se que igual no m'he comportat com ho havia de fer, però ja et dic, quan veus que una amiga tan propera esta una mica de bastan de bajon, doncs clar.... i ja et dic, a vegades al arribar a casa obria i saludava, peró clar, no coincidia... però de veritat que avui que he pogut ha estat lo primer que he fet, i en serio que en tenia moltes moltes ganes!!! pk de veritat que sou totes FANTASTIQUES!!!