NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: gemma84 » dl. gen. 26, 2009 10:03 pm

miriameta ha escrit:aix nenes... ara quan us doni la sorpresa ja no us fara tanta ilusio....:(

qUI diu que no ens farà ilusio???? i tan que si!!!! la ilusio que ens farà veuret tota wapaaaaaaaaaaaaaa aquell dia!!!! plorarem totes com a madalenes!!!! jejejeje
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 26, 2009 10:04 pm

miriameta ha escrit:aix nenes... ara quan us doni la sorpresa ja no us fara tanta ilusio....:(

Siiiiiiiiiiiii que ens en farà!!!!!!!!!! Pq jo encara no sé pas què és... em té suuuper intrigada i tot lo que vingui de tú em fa molta il.lusió... jejejejeje ets un solet!!!!!!!!!!!! Totes ho sou... tinc ganes de veure'us la veritat es que hem fet un grupet molt bonic i ens entenem totes a la perfecció.. no vull que s'acabi mai això!! I us voldria tenir a totes el dia de la meva boda però ja sé que no pot ser, però ja us ho vaig dir, us duré al cor les que no vingueu... ho entendré perfectament!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma84 » dl. gen. 26, 2009 10:05 pm

miriameta ha escrit:
gemma84 ha escrit:Quina ilu que em fa haver coincidit amb totes vosaltres!!!! avui que he arribat amb una hora normal lo primer que he fet es obrir!!! tenia unes ganes de puguer parlar amb totes!!!!!!

i nosaltres amb tu!!!

ja ere hora jejej que ja pensavem que te navies oblidat :p

Oblidar-vos???? MAI!!!! si sou les millors!!! de veritat ho dic, puc no conectar-me, però en serio que penso una barbaritat amb totes vosaltres i les vegades que s'ha quedat i no he pogut venir, m'ha sapigut un greu.... però aquest divendres no m'ho perdo!!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: gemma84 » dl. gen. 26, 2009 10:07 pm

L'hora de divendres i el lloc on es queda ja ho sabeu???? ja us dic, aquesta vegada compteu amb mi!!!! jejejejee
Per cert, heu vist la peli guerra de novias????
Imatge
gemma84

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:08 pm

gemma84 ha escrit:

qUI diu que no ens farà ilusio???? i tan que si!!!! la ilusio que ens farà veuret tota wapaaaaaaaaaaaaaa aquell dia!!!! plorarem totes com a madalenes!!!! jejejeje

no me referia la meva boda... sino a la sorpresa que us vaig dir per nadal.. pero k no esta preparada... :(
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:10 pm

lluneta29 ha escrit:

Siiiiiiiiiiiii que ens en farà!!!!!!!!!! Pq jo encara no sé pas què és... em té suuuper intrigada i tot lo que vingui de tú em fa molta il.lusió... jejejejeje ets un solet!!!!!!!!!!!! Totes ho sou... tinc ganes de veure'us la veritat es que hem fet un grupet molt bonic i ens entenem totes a la perfecció.. no vull que s'acabi mai això!! I us voldria tenir a totes el dia de la meva boda però ja sé que no pot ser, però ja us ho vaig dir, us duré al cor les que no vingueu... ho entendré perfectament!!! ::love:: ::love:: ::love::

quines coses dius jeje no sera per tant..

un grup perfecte som!!! aix ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dl. gen. 26, 2009 10:10 pm

miriameta ha escrit:
gemma84 ha escrit:

no me referia la meva boda... sino a la sorpresa que us vaig dir per nadal.. pero k no esta preparada... :(

aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.........................me liat.................ho sento!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:11 pm

gemma84 ha escrit:
miriameta ha escrit:
gemma84 ha escrit:Quina ilu que em fa haver coincidit amb totes vosaltres!!!! avui que he arribat amb una hora normal lo primer que he fet es obrir!!! tenia unes ganes de puguer parlar amb totes!!!!!!

i nosaltres amb tu!!!

Oblidar-vos???? MAI!!!! si sou les millors!!! de veritat ho dic, puc no conectar-me, però en serio que penso una barbaritat amb totes vosaltres i les vegades que s'ha quedat i no he pogut venir, m'ha sapigut un greu.... però aquest divendres no m'ho perdo!!!!!

fet!!!!! muacs :-()-) :-()-) divendres t´apuntem!!! prohibit faltar jejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 26, 2009 10:11 pm

miriameta ha escrit:

i nosaltres amb tu!!!

Jo també ho pensava però bno... t'entenc jo también tinc mooolta feina!!! Ara m'estic llegint el llibre que demà hem de comentar a classe i tot depressa i corrent i no me'n puc estar d'entrar al foro... sóc un cas! A més he d'estudiar cosa que no faig gaire... així que ja veus...!!!

Jo també ploraré el dia que et casis miriameta... ens hem de fer una foto juntes!!! Després d'haver compartit aquest any amb tu, veure't vestida de núvia serà lo màxim!!! Stik mooolt contentaaaaaa!!!!! No saps lo que m'anima això!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:13 pm

gemma84 ha escrit:L'hora de divendres i el lloc on es queda ja ho sabeu???? ja us dic, aquesta vegada compteu amb mi!!!! jejejejee

jo fa temps que la vui veure... pero o no tinc temps.. o treballo.. o mira.. el que pase de vegades que vols una cosa i set pase..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 26, 2009 10:15 pm

gemma84 ha escrit:L'hora de divendres i el lloc on es queda ja ho sabeu???? ja us dic, aquesta vegada compteu amb mi!!!! jejejejee

No l'he vista, però em kda pendent per anar-la a veure ha de ser divertida... deu ser tipo jo i la cuca que ens casem el mateix dia a la mateixa hora... perdoneu no puc seguir la conversa bé pq estik fent altres coses com llegir... perdoneu vaig una mica atrasada... no sabem l'hora ni el lloc encara però ja t'ho direm no et preocupis tenim el teu mòvil! Què fàcil és quedar amb vosaltres en serio!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:16 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

i nosaltres amb tu!!!

Jo també ho pensava però bno... t'entenc jo también tinc mooolta feina!!! Ara m'estic llegint el llibre que demà hem de comentar a classe i tot depressa i corrent i no me'n puc estar d'entrar al foro... sóc un cas! A més he d'estudiar cosa que no faig gaire... així que ja veus...!!!

Jo també ploraré el dia que et casis miriameta... ens hem de fer una foto juntes!!! Després d'haver compartit aquest any amb tu, veure't vestida de núvia serà lo màxim!!! Stik mooolt contentaaaaaa!!!!! No saps lo que m'anima això!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

calleu calleu... que encara me fareu plorar... aix que guay!!! a mi si que me fa ilusió tenir amb mi a la boda a totes les persones que m´estimo. Tant familia com amics!!! Es increible poderles juntar totes.
Es que plorare molt... aix...

Fotos si veniu us en cansareu jejeje perque vui fotos amb tothom per separat i en grup aixi que.. jeje :p per donar i vendre!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dl. gen. 26, 2009 10:17 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

i nosaltres amb tu!!!

Tenieu motius per pensar-ho, la veritat, però ja et dic, no nomes ha estat feina, sino que hi han hagut moltes coses pel mig, una amiga no passava per un bon moment i no es que no us consideri amigues i ja se que igual no m'he comportat com ho havia de fer, però ja et dic, quan veus que una amiga tan propera esta una mica de bastan de bajon, doncs clar.... i ja et dic, a vegades al arribar a casa obria i saludava, peró clar, no coincidia... però de veritat que avui que he pogut ha estat lo primer que he fet, i en serio que en tenia moltes moltes ganes!!! pk de veritat que sou totes FANTASTIQUES!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: gemma84 » dl. gen. 26, 2009 10:19 pm

Perque no anem divendres al cine doncs???? a mi em fa gracia tornar-la a veure! i sino a casa meva, la tinc en dvd, la mirem i demanem unes pizzes!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:21 pm

gemma84 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

i nosaltres amb tu!!!

Tenieu motius per pensar-ho, la veritat, però ja et dic, no nomes ha estat feina, sino que hi han hagut moltes coses pel mig, una amiga no passava per un bon moment i no es que no us consideri amigues i ja se que igual no m'he comportat com ho havia de fer, però ja et dic, quan veus que una amiga tan propera esta una mica de bastan de bajon, doncs clar.... i ja et dic, a vegades al arribar a casa obria i saludava, peró clar, no coincidia... però de veritat que avui que he pogut ha estat lo primer que he fet, i en serio que en tenia moltes moltes ganes!!! pk de veritat que sou totes FANTASTIQUES!!!

ei wapisima!! no te preocupis, divendres ens veiem aixi que!!! VISCA LES FANTÀSTIQUES!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 26, 2009 10:28 pm

gemma84 ha escrit:Perque no anem divendres al cine doncs???? a mi em fa gracia tornar-la a veure! i sino a casa meva, la tinc en dvd, la mirem i demanem unes pizzes!

Per mi si... jajajaja!! La vull veure ja fa temps... però no sé pq la ise no li agrada conduir de nit i no sé com s'ho farà x tornar kp a mollerussa... a mi m'és igual pq el jordi treballa.. I sinó fem una cosa? Quedem per la tarda i si la cosa s'allarga anem a vere la peli què tal? Així tothom podrà venir i qui no vulgui venir a la nit que no vingui no?? No sé és una idea que pot anar bé a tothom!!!Bno noies i ara jo ja marxo que me'n vaig a veure ventdelplà i seguir fent cosetes i sopar i així!!! Petonetsssssssssssss wuapes!!! Ja anirem parlant i quedant per divendres... Miriameta ja tenim una raó per tenir il.lusió aquesta setmana :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:31 pm

gemma84 ha escrit:Perque no anem divendres al cine doncs???? a mi em fa gracia tornar-la a veure! i sino a casa meva, la tinc en dvd, la mirem i demanem unes pizzes!

clar, quedem per la tarde, xarrem!!
i decidim el sopar :D :-)ok: i la peli!!!!!!

aix!!! lluneta ja tenim un alicient per la semana...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dl. gen. 26, 2009 10:39 pm

Molt be wapes!!! ja anirem parlant!!!

Moooolts petonets per a totes!!!!!

SOU LES MILLORS!!! de veritat! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
Imatge
gemma84

EntradaAutor: miriameta » dl. gen. 26, 2009 10:46 pm

wapaaa!!

bona nit a totes!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

fantastiques forever!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:01 am

Bon dia amores!!! ::love:: ::love:: ::love::

Ahir que a la nit no em vaig poder conectar, va i entra la Gemma!!! :-( :-( es que vaig estar parlant per telefon quasi dos hores i clar, si després em conectava...ja no podia estar una estona tranquil·lament amb l'Enric... i llavors em fica cara de pena...

Ara miro de ficar la meva a tot el que heu dit! jejejeje
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants