Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. gen. 26, 2009 4:02 pm

Bones reinas!!!

Tela com xarreu ultimament no?? Uff, em costa posar-me al dia!!

Aley, benvinguda!! Així que et cases a prop de Banyoles...exactament a on?? Jo em vaig casar a Lladó! :-)ok: Veig que ja tens coses força enllestides, jo la casa on aneu també la vaig estar mirant, el que al final ho vàrem fer al Mas Pau... ja veuras que casar-se al vespre està mooolt bé!!!
Per cert, quin model del Pronovias tas quedat?? Va, posen's una foto!!!

S&M2009, així que ja tens pentinat...enhorabona reina!!!

Nyinyi, veig que ja as començat a la caça del vestit...aixx, que guay!!! A veure si el trobes ben aviadet!!!
:-)) Passet per Sinovias que allà també hi ha vestits mooolt macos!!

Solterra, jo el tema flors el vaig fer amb FLORS SANTA EUGÈNIA, a l'espai gironés hi tenen una botigueta molt petitona, i la altre are no recordo on és exactament de Girona...però la veritat que super bé!!Tema video, jo ho vaig fer amb Xavi Fotògraf i genial, però és de FIgueres.

Sima, de veritat que jo de tú miraria a veure si trobes quelcom més económic, més que res perquè encara que ho faci tant i tant bé és un dia, i a més que el maquillatge de una núvia no porta cap complicació...pensa que casi ni es nota...no sé, és una opinió...però de veritat que és massa pasta! Crec que pagués més el seu nom que res més...

I bé, jo estic genial...avui he anat al gine! Si voleu veure foto de la peke...
viewtopic.php?p=2208361#2208361
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: soniah86 » dl. gen. 26, 2009 9:40 pm

hola compis!!!!!!!!!!!!

benvinguda ALEY felicitats pel teu casament!!!!!!!!!!!

S&M que be ja has fet la prova del pentinat m'alegro molt un semi com jo t'has fet fotitos????

miriam quan de temps acabo de pasar a veure la eco de la irina esta ben gran :-)
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: escarlet » dl. gen. 26, 2009 9:43 pm

sss
escarlet

Entrades: 43
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: escarlet » dl. gen. 26, 2009 9:47 pm

Bones solterra,

Jo també em vull casar al jardi de calders. He parlat amb en Ferran i té dates lliures per setembre, m'ha enviat els menús de la plaçeta de madremanya, les magnolies i el jinjoler.

Veig que tu has triat el jinjoler, la veritat es que nosaltres també el voliem però ara que tenim els preus sembla a priori més car que les altres.

Abans en un post has explicat com funcionava el teu menú, podries donarmen més detalls? Que vols dir en que et regalen 2 bugets??

Estic molt confosa i la setmana proxima haig d'anar a parlar amb en Ferran i decidir-me.
escarlet

EntradaAutor: escarlet » dl. gen. 26, 2009 9:48 pm

si alguna altre noia em pot ajudar amb aquests caterings us ho agraire moltissima. Tota ajuda és benvinguda!!!!
escarlet

EntradaAutor: eva gi » dl. gen. 26, 2009 9:49 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bones reinas!!!

Aley, benvinguda!! Així que et cases a prop de Banyoles...exactament a on?? Jo em vaig casar a Lladó! :-)ok: Veig que ja tens coses força enllestides, jo la casa on aneu també la vaig estar mirant, el que al final ho vàrem fer al Mas Pau... ja veuras que casar-se al vespre està mooolt bé!!!

Nyinyi, veig que ja as començat a la caça del vestit...aixx, que guay!!! A veure si el trobes ben aviadet!!!

Solterra, jo el tema flors el vaig fer amb FLORS SANTA EUGÈNIA, a l'espai gironés hi tenen una botigueta molt petitona, i la altre are no recordo on és exactament de Girona...però la veritat que super bé!!Tema video, jo ho vaig fer amb Xavi Fotògraf i genial, però és de FIgueres.

Sima, de veritat que jo de tú miraria a veure si trobes quelcom més económic, més que res perquè encara que ho faci tant i tant bé és un dia, i a més que el maquillatge de una núvia no porta cap complicació...pensa que casi ni es nota...no sé, és una opinió...però de veritat que és massa pasta! Crec que pagués més el seu nom que res més...

miriam, molt maca Irina,ja he vist la crònica

per cert, recordes més o menys quan et van costar les flors de l'església?? a nosaltres ens demanen 790€ per l'església, i nem trobat un altre que ens demanen 899, ho trobo molt car, i a més per un dia. Però no sé si aquests preus són normals, em podeu ajudar??
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. gen. 26, 2009 9:52 pm

soniah86 ha escrit:hola compis!!!!!!!!!!!!

benvinguda ALEY felicitats pel teu casament!!!!!!!!!!!

S&M que be ja has fet la prova del pentinat m'alegro molt un semi com jo t'has fet fotitos????

miriam quan de temps acabo de pasar a veure la eco de la irina esta ben gran :-)

S&M, jo també em faré un semirecollit, el cabell ben recollit tampoc m'agrada molt. però no el tinc decidit, en tinc 4 o 5 de mirats però no m'he fet proves encara.
m'alegro que ja el tinguis decidit
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: jomi » dt. gen. 27, 2009 12:14 am

eva gi ha escrit:

Solterra, jo el tema flors el vaig fer amb FLORS SANTA EUGÈNIA, a l'espai gironés hi tenen una botigueta molt petitona, i la altre are no recordo on és exactament de Girona...però la veritat que super bé!!Tema

video, jo ho vaig fer amb Xavi Fotògraf i genial, però és de FIgueres.

per cert, recordes més o menys quan et van costar les flors de l'església?? a nosaltres ens demanen 790€ per l'església, i nem trobat un altre que ens demanen 899, ho trobo molt car, i a més per un dia. Però no sé si aquests preus són normals, em podeu ajudar??

Hola Eva!!! Aquesta setmana vaig anar a la floristeria per informar-me i m'han fet una mica de pressupost i per l'esglesia em costa uns 100 €, que jo ho he trobat molt barat, potser massa, vaig demanar que fossin gerberes, em va dir que era una flor senzilla i econòmica, però tot i així no ho acabo de veure clar, hi haig d'anar demà per parlar ben bé la cantitat de flor que em posarà que no em vull trobar amb cap sorpresa.

Així que ja veus, hi ha molta diferència, el meu em sembla molt barato i el teu molt elevat. A veure si algu més hi ha anat a mirar preus i ens pot ajudar
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

preus ginjoler

EntradaAutor: solterra » dt. gen. 27, 2009 8:07 am

Hola Scarlet,
nosaltres ens vam decidir pel Ginjoler perquè considerem que són genials ( a Girona han muntat un restaurant i superbé).

No sé si tens els menus del Ginjoler, en tot cas en Ferran t'ho donarà i ho entendras millor.
Està pensat per 6 aperitius freds + 6 aperitius calents ( hi posen a més a més, un bufet de formatges i un bufet refrescant).
En quan als preus, depèn del que trieu, nosaltres per exemple, com que és al migdia del mes de juliol ( i suposo que farà calor), estem pensant en triar un primer com caneló de llagostí amb sèpia i amanit (plat fret) que surt a 7,96 per cap.
Clar que si vols Caldereta de rap i llobregant ( però el Ginjoler mateix no ho recomana per ser calent) surt a 19.88
Si necessites qualsevol cosa ho dius!!!!
solterra
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:28 am

EntradaAutor: eva gi » dt. gen. 27, 2009 8:58 am

jomi ha escrit:
eva gi ha escrit:

Solterra, jo el tema flors el vaig fer amb FLORS SANTA EUGÈNIA, a l'espai gironés hi tenen una botigueta molt petitona, i la altre are no recordo on és exactament de Girona...però la veritat que super bé!!Tema

video, jo ho vaig fer amb Xavi Fotògraf i genial, però és de FIgueres.

Hola Eva!!! Aquesta setmana vaig anar a la floristeria per informar-me i m'han fet una mica de pressupost i per l'esglesia em costa uns 100 €, que jo ho he trobat molt barat, potser massa, vaig demanar que fossin gerberes, em va dir que era una flor senzilla i econòmica, però tot i així no ho acabo de veure clar, hi haig d'anar demà per parlar ben bé la cantitat de flor que em posarà que no em vull trobar amb cap sorpresa.

Així que ja veus, hi ha molta diferència, el meu em sembla molt barato i el teu molt elevat. A veure si algu més hi ha anat a mirar preus i ens pot ajudar

jomi, 100€??? home ja em diras on has anat, perque potser la gerbera és barata com et van dir pero si hi posem altres flors no arribarà al preu que em demanen a mi
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: xocolatina » dt. gen. 27, 2009 9:12 am

bon dia noies,

El tema de les flors sempre aconstuma a pujar força depén molt del tipus de flor que trieu pot ser una mica més o menys pero aocstuma a oscilar entre uns 600 i uns 1000 euoos. (contant centres per cerimònia, boquet o altre pels anells, decoració de les cadires o bancs, flor del nuvi i els convidats, i ram de la nuvia)

El ram que potser us el regala el padrí costa tranquilament entre 150€ i 200€

Sé que a flors Sta. Eugenia com deia la Miriam tenen alguna promoció i que treballen força bé (pregunteu totes les condicions perquè em sembla recodar que no es massa complerta) A Girona pel centre no recordo el nom prop de la rosa negra ni ha uns altres decoradors florars que ho fan super.. A Santa Cristina ni ha una altre El jardi( que ho fan molt i miolt bé i a St. Antoni de Calonge flors Montse, la noia té molt bon gust. A Sant Feliu Acanto...

Un altre detall que us pot quedar molt bé es no decorar unicament amb flor.. sino personalitzar els centres i el casament amb algun element que us agradi o identifiqui.

En l'últim casament, ho varem fer amb papellones taronges, espelmes de color cru, gerberes i unes boletes de vidre.. va quedar molt cuco tot conjuntat amb la minuta, la invitacio, panell de convidats...
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: xocolatina » dt. gen. 27, 2009 9:15 am

Soniah86: maca que et va semblar la peli??
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dt. gen. 27, 2009 9:38 am

xocolatina ha escrit:Soniah86: maca que et va semblar la peli??

hola guapa, doncs al final no hi varem anar, vam anar sopar per despres anar a veure la peli pero em va agafaruna migranya que era parlar i el cap ja em tronava hi anirem aquest dijous segurament quan la vagi a veure j us explicare :-)ok:
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: Aley » dt. gen. 27, 2009 9:41 am

Hola Escarlet, jo també he escollit el ginjoler, cert que són un xic cars, però tothom diu que ho fan tan i tan bé, en la meva opinió prefereixo pagar un xic més i quedar genial!!.
El meu consell es que vagis a informar-te amb ells són molt macos i t'atendran molt bé.
En el meu cas paguem un fix de 80 € aproximadament, que inclou el lloguer del material, més dos buffets, les minutes, els nuvis del pastis, el carro de licors.
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 27, 2009 9:49 am

Bon dia reinas!!

Eva, tema flors, doncs a veure...a mi em va costar una pasta, la veritat, però mi anava tot...

Mira, jo vaig agafar el pack complet que pujava a 1000 euros. I mi entrava:

- El ram de la núvia, tipus cascada: amb roses vermelles, orquidies, decoració dorada i vermella i unes fulles de color verd.
- Totes les solapes dels homes, que en total vàren ser 8.
- La decoració del cotxe de la núvia i del núvi.
- Dos centres per a les cases.
- Tota l'esglèsia, incluint-hi espelmes, candelabros, columnas, tots els bancs...
- L'alfombra vermella
- Canó de confeti a la sorida
- Pètals per als convidats
- El porta-anells

Em sembla que no em deixo res...ara clar, la cosa pujava perquè tot era amb roses vermelles i orquidies...

També thaig de dir, que si fos ara...no mi deixaria tanta pasta..més que res perquè allà es va quedar tot... però bé, va quedar moooolt i moooolt maco, a la crònica hi pots veure fotos.
Dir-te que tenen packs molt més econòmics i que estan molt bé...ara, és una floristeria carera....
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: S&M2009 » dt. gen. 27, 2009 9:55 am

Bon dia noies!!!

Jo pel que fa les flors no m´han dit que pujaria tant (-400€) però encara no m´han passat un pressupost tancat ....
Avui hi vaig a un altre floristeria per mirar una mica més :-)

Noies del recollit no he fet fotos .... es que no tinc fotos de res!!!! quin desastre que sóc!!! jajajaj
Eva quan la perruquera et faci les proves ja veuràs quin es el que millor t´està, això és com el vestit!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: xocolatina » dt. gen. 27, 2009 10:02 am

S&M2009:[ És molt i molt bon preu 400€ informa't bé de que t'inclouen. Si finalment és aixi d'econòmic ja em diràs quina floristeria es.. ja que val la pena guapa.
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dt. gen. 27, 2009 10:08 am

Val guapa!!! demà us explico!!!

Ehidalgol saps que .... ja he rebut les càmares!!! bé las vaig rebre el dijous passat però no m´he recordat de dir rés ... jajajaj :-)
Són super chulis!!! estan molt bé presentades!!
Imatge
S&M2009

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: jomi » dt. gen. 27, 2009 10:14 am

A mi e costa uns 100 € lo de l'església, només, ja us vaig dir que avui hi tornaré per mirar-ho bé.
Els rams que he escollit un val 90 i l'altre 130 (en trio 2 perquè vull que el padrí decideixi)

Els "prendidos" 5 € cadascun

El cotxe, es miralls i portes, 5€ cadascun( son gerberes amb el llaç)
I el ram de la bandeja del cotxe, 30 €

El que no recordo és si les flors dels bancs de l'esglesia estava inclòs en els 100 €, suposo que no.
Imatge
jomi

EntradaAutor: jomi » dt. gen. 27, 2009 10:21 am

em falta el preu de portar els anells.

I pel que fa als centres de les taules, a mi m'entra amb el preu del menú del restaurant.

I amb el que no haviem pensat és amb engalanar el cotxe del nuvi, també es fa?
Imatge
jomi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants