Bon dia Gironines!!
Primer de tot, felicitar-vos a totes pel vostre any, l'any del vostre gran dia: el casament!!! Divertir-vos molt i molt preparant-lo, i quan arribi el gran dia no us preocupeu per res, i a disfrutar-lo al màxim , ja que passa volant el dia!! I no esteu pendentes de com sortirà allà, lo altre,... perquè sinó no el disfrutareu al màxim.
Disculpeu, ja em presento: sóc un gironina 2008, infiltrada. Em vaig casar el 12/09/2008, a Usall(al costat de Bannyoles) i varem fer el sopar al rest. Mas Pau, com la Miriam.
He llegit, que estaveu parlant de les flors. A nosaltres ens va sortir força bé de preu, però també us tinc que dir que teniem molt clar que no ens gastariem força € en aquest tema, ja que es fan malbé de seguida; encara que nosaltres varem aprofitar els centres de l'esglèsia (ja que el mossèn ens va dir que ens ho hem portéssim tot, ja que l'esglèsia només s'obre un cop al mes) i els hi varem portar als avis, que aquell dia no varem poder estar al nostre costat, però sí en el nostre pensament.
L'esglèsia ens va costar 180€ (tot amb roses blanques):
- Dos centres (un per l'altar i l'altre pel sant)
- Tres o quatre roses on es lllegeixen les lectures
- Un banc si i l'altre no, amb una rosa.
Haig de dir que a l'esglèsia no hi queben més de 95 persones, ens varem casar amb una esglèsia molt petita, ja que voliem que tot fós bastant intim, i alhora sencillet.
El cotxe, em sembla que eren uns 2€ per porta, varem posar una gerbera a cada cotxe amb un llaç.
I amb el tema, dels detalls nosaltres varem donar uns clauers, una nena per la noia i un nen pels nois. I quan he anat a altres casaments, ens han donat la foto del grup o la targeta d'agraiment amb un suport per posar la targeta.
Penseu que el que feu, hi haurà gent que li semblarà bé i d'altres no, com el detall que doneu ...
Uff, disculpeu-me pel rotllo!!
Si necessiteu alguna cosa, pregunteu-me.
Records a totes!