NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. gen. 27, 2009 8:58 pm

Nenes... ahir em va agafar un arrebato al shleker o com sescrigui i em va donar per mirar tints... vaig agafar un que era per baixar un to nomes, una mica mes claret... i ara semblo una PASTANAGA i no es per exagerar... dema quan em veguin al cole fliparan, la meva amiga em dira... nena, tagafo hora a la meva pelu ja!

Quin desastre... no es bo experimentar!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 27, 2009 9:03 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes... ahir em va agafar un arrebato al shleker o com sescrigui i em va donar per mirar tints... vaig agafar un que era per baixar un to nomes, una mica mes claret... i ara semblo una PASTANAGA i no es per exagerar... dema quan em veguin al cole fliparan, la meva amiga em dira... nena, tagafo hora a la meva pelu ja!

Ja et dic jo que no es pot experimentar taaan!!! jajajaja jo te vull vere abans!!!! joooo!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 9:07 pm

lluneta29 ha escrit:Miriametaaa jo ja m'he apuntat la teva boda a l'agenda... imagina't si em fa il.lusió!!!!!! :-) :-) :-) amb rotulador roig i ben gran!!! Sóc un cas!!! Al menys una alegria entre tanta desgràcia... pq smbla ke hagi trepitjat merda!!! tik d'un gafe que al.lucines!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: que chachiiiiiiiiiiiiii!!! has posat boda miriameta? :p

pues chiqueta no me fas cas!!! has d´estar amb els anims mes alts eh!!!
i trepitjar merda porte bona sort!!! aixi que!! res de tristeses... i res de gaferies!!! eh???

i no hauries d´estudiar chiqueta??
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 9:10 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes... ahir em va agafar un arrebato al shleker o com sescrigui i em va donar per mirar tints... vaig agafar un que era per baixar un to nomes, una mica mes claret... i ara semblo una PASTANAGA i no es per exagerar... dema quan em veguin al cole fliparan, la meva amiga em dira... nena, tagafo hora a la meva pelu ja!

Has dit un to... pero segons el que dius en semblen 3 o 4 jejej de moreno a taronja... mare meva jeje hauras d´anar a la pelu..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 27, 2009 9:11 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Miriametaaa jo ja m'he apuntat la teva boda a l'agenda... imagina't si em fa il.lusió!!!!!! :-) :-) :-) amb rotulador roig i ben gran!!! Sóc un cas!!! Al menys una alegria entre tanta desgràcia... pq smbla ke hagi trepitjat merda!!! tik d'un gafe que al.lucines!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: que chachiiiiiiiiiiiiii!!! has posat boda miriameta? :p

pues chiqueta no me fas cas!!! has d´estar amb els anims mes alts eh!!!
i trepitjar merda porte bona sort!!! aixi que!! res de tristeses... i res de gaferies!!! eh???

i no hauries d´estudiar chiqueta??

siii marxo ja... bona nit wuapes!!!! Una pizzeta m'espera.... :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 27, 2009 9:58 pm

hola pinceses!!!
escriviu un munt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
acabo de arribar de la reunio! no tinc veu!!!! estic totalment afonica!!
me llegit per sobre lo que heu dit.
Lo del divendres me sembla be...pero me pase igual que a vosaltres...tinc al nino de festa i solet a casa, aixi que lo del cine i el sopar potser ho deixare per un altre dia, si no us sap greu! :-( :-( pero me fa una peneta deixarl solet a casa.......imagino que ja m'enteneu. =0-0-) =0-0-)
No vull veure a ningu am els anims baixos, aixi que tothom cap amunt :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
que divendres quedem i l'ANY QUE VE ENS CASEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TINC UNES GANES DE VEURET EL VESTIDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

princeses que tal tot??
NUVIA segur que deus estar wapa de peliroja...el nene que te diu??? pq jo una de les coses que valoro es que a ell tambe li agradi...jejej :-)ok: ::love:: ::love::
escolta i sino quan puguis vas a la pelu i te arregles....que tampoc pase res!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 8:25 am

Bon dia amores!! ::love:: ::love::

Buff! avui em trobo fatal... :-( :-( estic com si m'aguessin fotut una pallissa.

Nuvia, segur que també estàs guapa de pelroja!!!!

Lluneta carinyo, aquests ànims no poden estar així, eh!!!

Mirameta, cuca, gemma com esteu???

Un petó per les més guapes!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 8:27 am

Nuvia, ara que ho he vist...JA TENS 1 ANY I 1 MES AL MARCADOR!!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 11:55 am

ise ha escrit:Bon dia amores!! ::love:: ::love::

Buff! avui em trobo fatal... :-( :-( estic com si m'aguessin fotut una pallissa.

Nena!! què et passa? jo per avui ja he acabat, però estic taaan agobiada, trista i no sé què mes... que no hi vull ni pensar. Sort que demà arriba el jordi que sinó... :--( :--( Demà fan un sopar i no hi vaig ja te contaré pq ... entre els ànimos i que la gent no sé.. a mi em costa fer amb la gent pq sóc tímida però no sé... d'aquí a no sé, tinc una mala setmana!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 2:24 pm

lluneta29 ha escrit:

Nena!! què et passa? jo per avui ja he acabat, però estic taaan agobiada, trista i no sé què mes... que no hi vull ni pensar. Sort que demà arriba el jordi que sinó... :--( :--( Demà fan un sopar i no hi vaig ja te contaré pq ... entre els ànimos i que la gent no sé.. a mi em costa fer amb la gent pq sóc tímida però no sé... d'aquí a no sé, tinc una mala setmana!

Jo tinc la mala setmana de cada mes...i em fot un mal de por!!! :-( :-( Avui a la nit he vist totes les hores del rellotge. Entre això i el mal de cap, estic per tirar a la basura... :--( :--( :--(

Ja m'ho vas dir que no hi aniries al sopar...que ha passat alguna altra coseta???? Abans t'he trucat... :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:34 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Jo tinc la mala setmana de cada mes...i em fot un mal de por!!! :-( :-( Avui a la nit he vist totes les hores del rellotge. Entre això i el mal de cap, estic per tirar a la basura... :--( :--( :--(

Ja m'ho vas dir que no hi aniries al sopar...que ha passat alguna altra coseta???? Abans t'he trucat... :-(

Eii gràcies per trucar-me!!! Al menys m'adono que no estic sola en aquest poblet jejeje i que m'estima gent!!! Es que al star sola em menjo mooolt el coco i com que els grups a l'institut ja estàn fent, costa molt entrar-hi i jo més que amb grups tancats, em costa molt relacionar-m'hi! ;) Sóc antisocial de mena... ja m'ho diu el jordi...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 3:39 pm

Clar que no estas sola!!! i totes les d'aquí t'estimem un munt ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:41 pm

ise ha escrit:Clar que no estas sola!!! i totes les d'aquí t'estimem un munt ::love:: ::love::

Ja ho séee però a vegades les males èpoques t'ho fan oblidar una mica... i clar quan estàs a l'insitut vols encaixar i veus que et costa i que la cosa no rutlla i et desmoralitzes una mica. I tmpoc són taan antipàtica però si no em dónen peu jo no parlo massa... és un defecte! :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 3:43 pm

Són grups tancats i moltes vegades la gent va a la seva...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:48 pm

Si i més aquí que cadascú té un horari diferent... costa coincidir i quan coincideixes és per parlar de feina o amb prou feines dir "hola". Demà al sopar va la que substitueixo... a vere què diu, suposo que ja m'ho diràn... si tot el curs o s'acaba la cosa abans... :-)) és un misteri...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 3:52 pm

Ja ens diràs el qué...però jo diria que acabaràs el curs tu...jo com a mínim si fos d'ella intentaria aprofitar la baixa tant com pugués!!! :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:56 pm

ise ha escrit:Ja ens diràs el qué...però jo diria que acabaràs el curs tu...jo com a mínim si fos d'ella intentaria aprofitar la baixa tant com pugués!!! :o-o: :o-o: :o-o:

una persona normal sí... però ella pel que m'han dit és molt activa i la casa se li tira a sobre... això diuen. Així q potser torna abans... m'agradaria conèixe-la i poder parlar amb ella però un sopar que hi va, jo no hi vaig. Quina mala sort!!! jajajaja m'has animat mooolt!!! Thanks!!! No sé que faria sense tu :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 4:13 pm

De res preciosa!!! Ja saps que per tu faig el que calgui!! ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 4:16 pm

ise ha escrit:De res preciosa!!! Ja saps que per tu faig el que calgui!! ::love:: ::love:: ::love::

Ja ho séeee... jo x tu ja saps que lo mateix... Ets genial!! No cal que t'ho digui!!! X cert, he mirat lo de la boscana i només hi ha una sala.... :((((( jopppeeee a mi m'agradava dos sales, una pel convit i una altra per l'orquesta... ara no m'agrada :--( :--( :--( :--( :--( Hi ha una petita sala annexa si ho mires, però deu ser per la cuina o algo... pq és massa petita per fer-hi un ball. :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 4:23 pm

Si, em sembla que allò és la cuina :o-o: :o-o: Aquí varien de pensament cada vegada que van a pixar!!! : sgra : : sgra : : sgra :
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants