Autor: nuvia2010 » dt. gen. 27, 2009 8:58 pm

Autor: lluneta29 » dt. gen. 27, 2009 9:03 pm
nuvia2010 ha escrit:Nenes... ahir em va agafar un arrebato al shleker o com sescrigui i em va donar per mirar tints... vaig agafar un que era per baixar un to nomes, una mica mes claret... i ara semblo una PASTANAGA i no es per exagerar... dema quan em veguin al cole fliparan, la meva amiga em dira... nena, tagafo hora a la meva pelu ja!
Quin desastre... no es bo experimentar!!!

Autor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 9:07 pm
lluneta29 ha escrit:Miriametaaa jo ja m'he apuntat la teva boda a l'agenda... imagina't si em fa il.lusió!!!!!!![]()
![]()
amb rotulador roig i ben gran!!! Sóc un cas!!! Al menys una alegria entre tanta desgràcia... pq smbla ke hagi trepitjat merda!!! tik d'un gafe que al.lucines!!
que chachiiiiiiiiiiiiii!!! has posat boda miriameta? :p

Autor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 9:10 pm
nuvia2010 ha escrit:Nenes... ahir em va agafar un arrebato al shleker o com sescrigui i em va donar per mirar tints... vaig agafar un que era per baixar un to nomes, una mica mes claret... i ara semblo una PASTANAGA i no es per exagerar... dema quan em veguin al cole fliparan, la meva amiga em dira... nena, tagafo hora a la meva pelu ja!
Quin desastre... no es bo experimentar!!!

Autor: lluneta29 » dt. gen. 27, 2009 9:11 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:Miriametaaa jo ja m'he apuntat la teva boda a l'agenda... imagina't si em fa il.lusió!!!!!!![]()
![]()
amb rotulador roig i ben gran!!! Sóc un cas!!! Al menys una alegria entre tanta desgràcia... pq smbla ke hagi trepitjat merda!!! tik d'un gafe que al.lucines!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
que chachiiiiiiiiiiiiii!!! has posat boda miriameta? :p
pues chiqueta no me fas cas!!! has d´estar amb els anims mes alts eh!!!
i trepitjar merda porte bona sort!!! aixi que!! res de tristeses... i res de gaferies!!! eh???
i no hauries d´estudiar chiqueta??

Autor: cuca lleida » dt. gen. 27, 2009 9:58 pm
pero me fa una peneta deixarl solet a casa.......imagino que ja m'enteneu.

Autor: ise » dc. gen. 28, 2009 8:25 am
estic com si m'aguessin fotut una pallissa.

Autor: ise » dc. gen. 28, 2009 8:27 am

Autor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 11:55 am
ise ha escrit:Bon dia amores!!![]()
![]()
Buff! avui em trobo fatal...![]()
Nuvia, segur que també estàs guapa de pelroja!!!!
Lluneta carinyo, aquests ànims no poden estar així, eh!!!
Mirameta, cuca, gemma com esteu???
Un petó per les més guapes!!!

Autor: ise » dc. gen. 28, 2009 2:24 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia amores!!![]()
![]()
Nena!! què et passa? jo per avui ja he acabat, però estic taaan agobiada, trista i no sé què mes... que no hi vull ni pensar. Sort que demà arriba el jordi que sinó...![]()
Demà fan un sopar i no hi vaig ja te contaré pq ... entre els ànimos i que la gent no sé.. a mi em costa fer amb la gent pq sóc tímida però no sé... d'aquí a no sé, tinc una mala setmana!
Avui a la nit he vist totes les hores del rellotge. Entre això i el mal de cap, estic per tirar a la basura... 

Autor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:34 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia amores!!![]()
![]()
Nena!! què et passa? jo per avui ja he acabat, però estic taaan agobiada, trista i no sé què mes... que no hi vull ni pensar. Sort que demà arriba el jordi que sinó...![]()
Demà fan un sopar i no hi vaig ja te contaré pq ... entre els ànimos i que la gent no sé.. a mi em costa fer amb la gent pq sóc tímida però no sé... d'aquí a no sé, tinc una mala setmana!
Jo tinc la mala setmana de cada mes...i em fot un mal de por!!!![]()
Avui a la nit he vist totes les hores del rellotge. Entre això i el mal de cap, estic per tirar a la basura...
![]()
![]()
![]()
Ja m'ho vas dir que no hi aniries al sopar...que ha passat alguna altra coseta???? Abans t'he trucat...

Autor: ise » dc. gen. 28, 2009 3:39 pm

Autor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:41 pm
ise ha escrit:Clar que no estas sola!!! i totes les d'aquí t'estimem un munt![]()

Autor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:48 pm
és un misteri...
Autor: ise » dc. gen. 28, 2009 3:52 pm

Autor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 3:56 pm
ise ha escrit:Ja ens diràs el qué...però jo diria que acabaràs el curs tu...jo com a mínim si fos d'ella intentaria aprofitar la baixa tant com pugués!!!![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. gen. 28, 2009 4:16 pm
ise ha escrit:De res preciosa!!! Ja saps que per tu faig el que calgui!!![]()
![]()

Autor: ise » dc. gen. 28, 2009 4:23 pm