NUVIES JUNY 2010!!!

bodes 10!

EntradaAutor: cristianyeli » dt. gen. 27, 2009 2:32 pm

Bueno... em sembla que faltare jo tambe al mes de juny... :o-o:
Soc nova per aki, porto uns dies llegint i per fi me llençat, jo encara no tinc res confirmat, ni el restaurant, ni el fotograf, ni res de res, dema penso que anire a mirar una tenda de papers per fer-me jo mateixa les invitacions, i be donç, pel moment vaig una mica retrasada, pero bueno, poc a poc.... :hmm:: quin remei, i anar estalviant-ne una mica. bueno nenes que jo em dic Eli i que m'agradaria parlar mes ab vosaltres i que majuseu una mica, estic massa perduda en aquest tema de bodes.... :-)
:-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cristianyeli

Entrades: 19
Membre des de: dt. gen. 27, 2009 1:19 pm
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 2:38 pm

Hola Cristianyeli, benvinguda i moltes felicitats per la boda!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ja en sóm una més pel juny!!! I quins restaurants vols mirar??

El primordial és el restaurant i després ja és anar fent les cosetes tranquil·lament! :-)) :-))

Per qualsevol dubte només has de preguntar i entre totes segur que t'ajudem!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cristianyeli » dt. gen. 27, 2009 2:55 pm

Hola Ise!!!! donç mira de moment vull fer-ho en una masia on posteriorment ens pudem quedar a dormir uns quants. es a dir, n'he vist una molt maca a bigues i riells que es diu cancarreres pasat a mirarla pel google si vols, aveure com ho veus... per a mi esta genial per no gastar-me molts diners y per poder-nos kedar a dormir y estar nosaltres sols... a mes amb la piscina y tal, en ho podem passar en gran, almenys es el que m'agradaria. Ames m'ofereixen la manera de catering que tambe m'agrada molt, que es fer un pica-pica mentre nosaltres estem amb les fotos y despres nomes un plat, y que aquest plat sigui carn a la brasa, 4 tius alla fent-ne carn y que cadaqu menji el que li agradi y el que vulgui, i la veritat esk em surt tambe una mica mes economic que si foie de pato y nose que mes.... saps?
com ho veus?¿
merci per contestar-me.
petonets ;.:love_:
cristianyeli

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 2:59 pm

Nena, ara he mirat aquest lloc i realment és una passada!!!! Molt guapo!!! :-)) :-)) :-)) i la manera que dius d'organitzar-ho també està molt bé! A tothom l'hi agrada la carn a la brasa i la gent menjarà per la gana que tingui i no quedarà embafada!!! M'agrada, m'agrada! >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: cristianyeli » dt. gen. 27, 2009 3:07 pm

la veritat esk esta molt be, no es com can ribes.. per exemple pero esk bueno, podria fer-ho a un lloc aixi pero m'estimo mes poder-me quedar a dormir despres alla amb la gent jove y passar-m'ho d'aloo mes be...
no em surt molt car, el lloguer de la casa sensera em surt per uns 2000 euros y despres apart el convite que estic a l'espera que em diguin un pressupost.
Donç creec que de la manera que es la meva familia y tot aixo els agradara bastant, es menys sofiticat i aixo ajuda a pasart-ho millor, almenys crec jo...
per cert tu on et cases? y cuan? :-/
cristianyeli

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 3:13 pm

no, no la idea la trobo molt encertada!!! La casa és molt bonica i si a vosaltres us agrada el lloc i a la vostra familia el tipus de celebració també els hi agrada, que més vols!!! Si està tot perfecte!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Doncs jo em caso una setmana després de tu, el 26 de juny, aquí http://www.resquitx.com/vila_magna/index.html i fem la cerimònia civil als jardins.
ise

EntradaAutor: cristianyeli » dt. gen. 27, 2009 3:33 pm

eyyy aquest lloc es impresionant!!!! pero esta a lleida, no? es precios...
y ya tens mirat el vestit? a mi me'l fa la meva mare, es modista y en aixo tinc sort, pero encara nose ni com sera...
en tema invitacions ara mestic fent una amb el photoshop... ara te la paso aviam si t'agrada... es una mica especial com jo... jeje
aixi tambe em veuras a mi y al meu ninu, nose si es veura aqui te la deixo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cristianyeli

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 3:53 pm

si que és a Lleida, si!!! M'he n'alegro que t'agradi, a nosaltres ens agrada molt, quan ho vam anar a veure ja vam dir que ho fariem allà que ja no calia mirar res més! jejeje

Tema vestit...fins a finals d'any no em miraré res, però ja en tinc unes ganes!!!! Nena, i tu quina sort si te'l fa ta mare!!! Ara a mirar diferents models i fer una barreja de tots per fer-te el vestit perfecte!!!

Invitacions...aquesta vostra és molt xul·la!! a mi m'agrada!! Nosaltres encara no sabem com seran pq ens les fa un amic i l'hi hem donat llibertat d'expressió gràfica! jejeje i després ja ho anirem pulint al nostre gust! jejejeje
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 3:54 pm

Bueno wapi, parlem més tard que ara he de marxar a portar al cotxe a la itv!

Petons
ise

EntradaAutor: cristianyeli » dt. gen. 27, 2009 3:55 pm

fins una altre estoneta maca, y merces per aquesta estoneta.
cristianyeli

EntradaAutor: montseijordi » dt. gen. 27, 2009 4:30 pm

ei Eli, benvingua compi d dia, jo tambe em caso el 19 d juny, jeje

Ja ens aniras explicant cosetes i quan tinguis el lloc definitiu t'apunto a la llista ok? D moment ara hi posare el teu nom al dia corresponent, jeje

La veritat es q la idea q vols fer es molt bona, segur q t'estalvies diners i mes si tambe el vestit te'l fa la teva mare, quina sort!

I felicitats pel vostre casament!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 27, 2009 8:39 pm

Quin munt de novetats per aquest post!! Una juniera més!

Benvinguda Eli! Quin munt de coses tens ja pensades! Tindràs una boda ben original!! El lloc és molt xulo! I lo de tenir una modista a casa, ya ni te digo!!!

Amunt!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: cristianyeli » dt. gen. 27, 2009 10:41 pm

eyyyy hola noies!! donç si que tinc sort si !!! ma mare es mes bona, no sabeu els diner que mestalviu amb aixo...! jejeje , pero bueno bona nit a tothom y dema sera un altre dia, ya us anire explicant cosetes ok? petons dew
cristianyeli

EntradaAutor: montseijordi » dc. gen. 28, 2009 6:15 pm

ei si Eli, ja ens seguiras explicant, jeje, q aqui hem d pujar el post com sigui. Jo d mometn res nou, el tema bastant estancadet i avui estic d guardia aixi q poc puc fer i mirar, jeje

Petonets a totes
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 28, 2009 7:33 pm

igualment... cap novetat... jorll!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 8:23 pm

Hola noies!!

Doncs ja en som tres sense cap novetat!!! :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: montseijordi » dc. gen. 28, 2009 8:32 pm

jajaja, anda vaya tres! i en tema detallets i tal, ja sabeu el q voleu donar?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ise » dc. gen. 28, 2009 8:35 pm

jajajaja doncs nena cada dia estic més espessa amb tot aquest tema...

La meva idea és donar ventalls per la cerimònia i a la taula per marcar el lloc de cadascú fer-ho amb els famosos sabonets... i després els potets de mermelada. :-))
ise

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 28, 2009 8:37 pm

jajaja! pos en tema detalls jo igual que sempre: cap novetat :-)

vaig anar a la fira de tarragona pensant-me trobar qui sap que, pero no va ser aixi... a pensar!!!

es dificil!! algo q sigui últil (i no un pongo) i que sigui tan per gent gran com per jovent... uffff...

ja vorem!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 28, 2009 8:40 pm

ise ha escrit:jajajaja doncs nena cada dia estic més espessa amb tot aquest tema...

La meva idea és donar ventalls per la cerimònia i a la taula per marcar el lloc de cadascú fer-ho amb els famosos sabonets... i després els potets de mermelada. :-))

veig que tens el tema detallets bastant encaminat ja
queda molt bé així!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat