Autor: Esther&Edu » dc. gen. 28, 2009 10:29 pm

Autor: torsaeann » dj. gen. 29, 2009 8:18 am

Autor: Papallona* » dj. gen. 29, 2009 8:24 am

Autor: Esther&Edu » dj. gen. 29, 2009 6:11 pm

Autor: Esther&Edu » dj. gen. 29, 2009 6:12 pm

Autor: Esther&Edu » dj. gen. 29, 2009 6:24 pm

Autor: torsaeann » dj. gen. 29, 2009 9:12 pm

Autor: monxi_bp » dv. gen. 30, 2009 12:25 am

Autor: Papallona* » dv. gen. 30, 2009 7:54 am
Esther&Edu ha escrit:Bueno vec que no soc tan desastre jejej per fi ho he aconseguit ja estic preparada per anar a buscar el meu novi, nomes em queda 1 any, 3mesos, 3setmanes i 3 dies jajajaj

Autor: Papallona* » dv. gen. 30, 2009 7:59 am
monxi_bp ha escrit:Bona nit, es una mica tard xo xto uns quants dies pensant q podria escriure xq tenia molt clar tot el q volia x la meva boda xo la veritat q avui me ne adonat q em fa falta molta ajuda!!!
Em caso el 3 de juliol l'any està clar i no en tinc ni idea de restaurants![]()
Ho volia fer al castell del Rourell xo avui e anat a veureu i la sala on es fa el banquet es molt bonica xo...el castell ma semblat molt tetric m'ha agafat mal de panxa fins i tot...
Aixi q si em podeu ajudar...us ho agraire molt
bona nit i gracies

Autor: Papallona* » dv. gen. 30, 2009 8:02 am
monxi_bp ha escrit:Bona nit, es una mica tard xo xto uns quants dies pensant q podria escriure xq tenia molt clar tot el q volia x la meva boda xo la veritat q avui me ne adonat q em fa falta molta ajuda!!!
Em caso el 3 de juliol l'any està clar i no en tinc ni idea de restaurants![]()
Ho volia fer al castell del Rourell xo avui e anat a veureu i la sala on es fa el banquet es molt bonica xo...el castell ma semblat molt tetric m'ha agafat mal de panxa fins i tot...
Aixi q si em podeu ajudar...us ho agraire molt
bona nit i gracies

Autor: monxi_bp » dv. gen. 30, 2009 8:58 am

Autor: aliaga79 » dv. gen. 30, 2009 2:18 pm

Autor: Esther&Edu » dv. gen. 30, 2009 7:51 pm

Autor: monxi_bp » ds. gen. 31, 2009 12:48 am

Autor: torsaeann » ds. gen. 31, 2009 9:57 am
Esther&Edu ha escrit:Hola guapetes!!!!!
Primer de tot benvinguda Monxi!!!! I enhorabona per la bodaaaaaa (encara segueixo sent la primera ooo quins nervis jajjaj)
Jo fa unes setmanes estava igual o pitjor que tu, no sabia que hi havia tantes coses a preparar i em vaig posar molt nerviosa!!!! Ara ja ho tinc bastant encarrilat jejej.
A mi tambe em va agradar molt el castell del rourell per les fotos de la web pero quan el vaig anar a veure, era de tarda, el castell estava tancat i no es veia gaire afavorit pero el que em va sobtar mes de tot no va ser l'aspecte del castell sino que la sala del banquet estava fora del castell!!!!! No li vaig trobar la gràcia en fer el banquet allí, pero tenia l'esperança de que quan l'anes a veure in situ (com diuen els comercials jejej) m'agrades. I no ha sigut aixi perque a la fira de tarragona que van fer el passat cap de setmana, la noia que ens va atendra semblava que el trobes mes lleig que nosaltres perque no ens va tractar gaire be ni en va parlar amb gaire entusiasme, aixi que ja no l'anirem a veure.
Hi ha restaurant molt bonics, com la boella, el mas passamaner pero el meu presupost no arribava a aquests menus...el preu per persona era 150 euros + iva i et diuen que has de portar un minim de persones, si no les portes les pagues igual...
El mas sedó era una opció que la tenia abans de mirar el castell del rourell pero m'han parlat bastant, per no dir molt, malament i esta totalment descartat.
Al final ens em decantat cap al Mas Folch, em sembla que ningu ha parlat d'aquest, pero mons pares van anar a una boda i m'ho van comentar que estava prou bé, aixi que ho vam anar a mirar i ens ha convençut molt, pel tracte, el menjar i les instal.lacions.
Torsaeann, moltés gràcies per l'informació del fotograf, estem bastant decidits per aquest pero vull saber lo bo i lo dolent jejej.
Vosaltres quin fotograf teniu??
Un petoooooo

Autor: torsaeann » ds. gen. 31, 2009 10:01 am
monxi_bp ha escrit:Bona nit,
La veritat es q la fira de tarragona un desastre no hi havia gaire cosa x no dir q quasi res!!
Ester no et vas perdre res per no entrar al castell la veritat q jo tmp li trobo sentit a tenir la sala del banquet separada pero bueno mira la sala la veritat es q era molt mona tota dde fusta fosca amb grans finestres i els preus dels menus eren del q jo podia disposar xo....
E estat mirant alguns d'aqests restaurants q tu dius xo es aixo el cobert es molt car, i vaig estar miran a mas folch xq jo soc de constanti i el ricard q es el meu novi de morell i llavors o teniem be x la proximitat a casa i no haver de posar autobus xo els menus q hem van donar a la fira picaven una miqeta tambe aixi q estem bastant verds en lo de restaurants xq x la meva germana q es va casa a l'octubre vam ana al nautic i molt be i no voliem repetir el restaurant xo sino trobem res....
Sabeu com es villa urrutia???si es bonic i es menja be???
Bueno l'unic q tinc es data, esglesia i fotograf!!!

Autor: monxi_bp » ds. gen. 31, 2009 12:22 pm

Autor: Esther&Edu » ds. gen. 31, 2009 12:46 pm