Autor: Pacresol » dv. gen. 30, 2009 12:04 am

Autor: lluneta29 » dv. gen. 30, 2009 2:49 pm

Autor: Pacresol » dv. gen. 30, 2009 9:46 pm

Autor: nuvia2010 » dv. gen. 30, 2009 11:50 pm
Pacresol ha escrit:que tal fue todo????
lluneta lo encontrastes???
Bueno ya contareis si hayu alguna novedaaaaddddd!!!

Autor: miriameta » ds. gen. 31, 2009 11:46 pm

Autor: Pacresol » dg. feb. 01, 2009 12:47 pm

Autor: lluneta29 » dg. feb. 01, 2009 4:52 pm
miriameta ha escrit:Hola!!
al final vam ser 4, lluneta, gemma, cuca i jo!!
jo mu vaig passar molt be!! com sempre que quedem jeje coste molt de marxar despres :p
aqui us deixo el link del que hem de fer despres que la gemma es casi!!!
viewtopic.php?t=17863&highlight=
muacsss

Autor: lluneta29 » dg. feb. 01, 2009 4:58 pm
nuvia2010 ha escrit:Pacresol ha escrit:que tal fue todo????
lluneta lo encontrastes???
Bueno ya contareis si hayu alguna novedaaaaddddd!!!
Que tal princess!!! Com ha anat???? Qui ereu??? Conteu, conteu!!!!

Autor: ise » dg. feb. 01, 2009 8:48 pm

Autor: miriameta » dg. feb. 01, 2009 10:41 pm

Autor: ise » dl. feb. 02, 2009 7:52 am

Autor: Pacresol » dl. feb. 02, 2009 5:39 pm

Autor: cuca lleida » dl. feb. 02, 2009 6:16 pm
Jo tambe me moro de ganes de anar a les bodes pero....son moltes cosetes. ara me sap greu haber dit el que vaig dir.......
a la proxima!!! i sobretot no hi ha excusa pel dinar de març!!!!

Autor: cuca lleida » dl. feb. 02, 2009 6:17 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola!!
al final vam ser 4, lluneta, gemma, cuca i jo!!
jo mu vaig passar molt be!! com sempre que quedem jeje coste molt de marxar despres :p
aqui us deixo el link del que hem de fer despres que la gemma es casi!!!
viewtopic.php?t=17863&highlight=
muacsss
siiiiiiiii jo voto per fer-ho!!! Em moro de ganes de vestir-nos totes juntes i fer-nos fotitos!!!! M'encantari tenir-vos a totes juntes i fer-nos una foto!!! La ficaria ben gran a les escales de casa!!! no hi pensem més, ho hem de fer!!!!![]()
miriameta apunta-ho a les propostes, al igual que la peli que hem d'anar a veure una setmana d'aquestes i fer el tour per les cases!!!

Autor: lluneta29 » dl. feb. 02, 2009 6:28 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 02, 2009 6:41 pm

Autor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 7:45 pm
ise ha escrit:Bon dia guapis!!!
Miri, diem el que pensem!!!! Ets genial i et mereixes el millor del món! Això no ho dubtis mai!![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 7:52 pm
cuca lleida ha escrit:hola princeses meues!!!!! que tal el finde de pluja i el dilluns???
avui no heu escrit gaire coseta, no.....
Eiii princeses sense que quedi mal entes no vull semblar una catalana d'aquestes agarrades!! suposo que hem vareu entendre,no?Jo tambe me moro de ganes de anar a les bodes pero....son moltes cosetes. ara me sap greu haber dit el que vaig dir.......
tinc ganes de anar a veure la peli i riure am vosaltres....m'ho passo tant be!!!!!
lluneta que tal les correccions....vas acabar mol tard?
gemma, que tal el nene, quina cara feia...o estava a la play??jejeje![]()
miriameta i el teu viatget?? al final vas tornar en tren??![]()
nuvia i ise us vem trobar a faltar............![]()
![]()
![]()
a la proxima!!! i sobretot no hi ha excusa pel dinar de març!!!!
![]()
bno boniques vaig a fer cosetes.... un petonas a totes!!!![]()
![]()

Autor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 7:59 pm
lluneta29 ha escrit:Hola nenes!! com esteu? Fins ara no m'he pogut connectar... havia de ficar notes i estic una mica estressada corretgint exàmens!!! Divendres acabava de corregir a les 2h de la nit!!! Imagineu-vos i avui a les 3h encara era a l'institut així que ... stik suuuuper cansada!!!! Avere nem a pams...
Lo de la miriameta... ja sabeu el que penso!!! Jo vindré pq sé que et fa mooolta il.lusió... i a mi también!!!! Si ja ho tinc apuntat a l'agenda... ho he canviat de dia !!! jejeje
Sou mooolt especials per a mi totes!!! Però entenc perfectament a la cuca, així que no et sapigui greu el què vas dir pq sé que són moooltes peles pq ens espera un any de despeses però igualment em fa il.lusió que tingueu la meva invitació i decisió vostra que vingueu o no i entendré PERFECTAMENT que no vingueu, és més, si no veniu us recolzaré en tot però a l'esglèsia no podeu faltar!!! Em fet un grup mooolt maco i estic molt contenta d'haver-vos trobat i que estigueu am mi dia a dia animant-me i fer-me tirar endavant amb les meves parres, ni les meves amigues més amigues ho fan!!! Així que res, el pastelet, ja ha dit el que pensava!!!
Per cert ise, no m'has dit encara si veniu aquest finde... i jo bàsicament ho hauria de saber pq m'he d'organitzar dir-ho a casa quedar o desquedar amb la gent el finde etc... ets un cas!!!!
Miriameta you're the best!!!!!!!!!! Tinc unes ganes que arribi aquell dia dsprés d'estar amb tu dia a dia... i ets la primera!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 8:01 pm