NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Esther&Edu » dc. gen. 28, 2009 10:29 pm

Eli, ja m'he fet la web de nuvis. I crec que he aconseguit fer aixo del compte enrera, havera si ara em surt jejej.

Moltes gràciessss!!!!!
Imatge
Esther&Edu
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Esther&Edu » dc. gen. 28, 2009 10:31 pm

Oooo no es veu!!!!
Imatge
Esther&Edu

Buenas

EntradaAutor: torsaeann » dj. gen. 29, 2009 8:18 am

Eii¡¡¡
Esther, tens que posar l'adreça que et donen els de nuvis.org del teu link i escriure-la al teu perfil, si tens algun dubte torna a escriure¡¡¡
Un petonet guapa¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. gen. 29, 2009 8:24 am

Hola nenisssssssssss!!!

bueno com us vaig comentar aquesta setmana tinc exposicions i les 2 altres exams finals... aixi que que no se quan podré entrar pq estic a la biblioooooooooooooooooo

ei a mi a lo de vistaprint tmb em van clavar els gastos d'envio!!! no eren molt .. no me'n recordo si 4 o 6....

ja me ensenyareu que heu fetttttttttttt

Espluguina ja t'ha arribat el mail de tot gratis???

Nataliaaaaaaaaaaaa no ha tocat res a la fira?? bueno ens queda una altre anys de fires!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. gen. 29, 2009 6:11 pm

Bona tarda nenes!!!!

He posat el link a la signatura, averem si aquesta vegada ho faig correctament... jejej

Doncs avui hem anat Edu, el meu futur marit (oooo com sona aixo) i jo a dinar al restaurant on volem celebrar el banquet; el Mas Folch. Hem agafat el menú que fan de la carta i hem menjat molt molt molt bé, despres l'amo ens ha conegut del dia de la fira i ens ha dit si voliem veure tot el recinte, així que ens ha fet una visita per fer-nos una idea. Total que hem sortit d'alli bastant convençuts de que celebrarem alli el nostre dia!!!

Tambe hem preguntat el tema fotografs perque a molts restaurants has d'agafar el que ells recomanen pero en aquest no, ell ens ha comentat els que han vingut a fer fotos pero que nosaltres som lliures d'agafar el que volguessim i el que mes ens agrada es el composite.

Algu també ha agafat aquest fotograf?? Jo l'he trobat molt original.

Bueno guapetes un petonassss
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. gen. 29, 2009 6:12 pm

Soc un desastre de l'ordinador!!! Voleu dir que es tan dificil jajajaj
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. gen. 29, 2009 6:24 pm

Bueno vec que no soc tan desastre jejej per fi ho he aconseguit ja estic preparada per anar a buscar el meu novi, nomes em queda 1 any, 3mesos, 3setmanes i 3 dies jajajaj
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: torsaeann » dj. gen. 29, 2009 9:12 pm

Buenas esther¡¡¡
Per fi tens el compte enrere¡¡¡¡¡Sobre el composite uns amics meus els han agafa't per aquest any que es casen i ells tenen bones referències.
Espero que et serveixi d'alguna cosa¡¡¡¡
Un petonet¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Restaurants

EntradaAutor: monxi_bp » dv. gen. 30, 2009 12:25 am

Bona nit, es una mica tard xo xto uns quants dies pensant q podria escriure xq tenia molt clar tot el q volia x la meva boda xo la veritat q avui me ne adonat q em fa falta molta ajuda!!!
Em caso el 3 de juliol l'any està clar i no en tinc ni idea de restaurants :-/
Ho volia fer al castell del Rourell xo avui e anat a veureu i la sala on es fa el banquet es molt bonica xo...el castell ma semblat molt tetric m'ha agafat mal de panxa fins i tot...
Aixi q si em podeu ajudar...us ho agraire molt
bona nit i gracies
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. gen. 30, 2009 7:54 am

Esther&Edu ha escrit:Bueno vec que no soc tan desastre jejej per fi ho he aconseguit ja estic preparada per anar a buscar el meu novi, nomes em queda 1 any, 3mesos, 3setmanes i 3 dies jajajaj

eiii esther ja tens el ticker!!!!!
molt rebéeeeeeeeeeee
Papallona*

Re: Restaurants

EntradaAutor: Papallona* » dv. gen. 30, 2009 7:59 am

monxi_bp ha escrit:Bona nit, es una mica tard xo xto uns quants dies pensant q podria escriure xq tenia molt clar tot el q volia x la meva boda xo la veritat q avui me ne adonat q em fa falta molta ajuda!!!
Ho volia fer al castell del Rourell xo avui e anat a veureu i la sala on es fa el banquet es molt bonica xo...el castell ma semblat molt tetric m'ha agafat mal de panxa fins i tot...
bona nit i gracies

Doncs wapi ara lo que toca es anar a visitar els que t'agradin...
a mi em van agradar:

La Boella
Mas Passamaner
L'Orangerie
Palace de Salou
Termes de Montbrió
Nautic de Salou

els que més.... mira les seves webs.. a vore que et semblen!

i un suprxulo es on es casa Natalia el Dolce Sitges... pero a mi m'agafa lluny

i bueno els que tenen les nenes del forum...

bueno.. no se si t'he ajudat molt
Papallona*

Re: Restaurants

EntradaAutor: Papallona* » dv. gen. 30, 2009 8:02 am

monxi_bp ha escrit:Bona nit, es una mica tard xo xto uns quants dies pensant q podria escriure xq tenia molt clar tot el q volia x la meva boda xo la veritat q avui me ne adonat q em fa falta molta ajuda!!!
bona nit i gracies

Doncs wapi ara lo que toca es anar a visitar els que t'agradin...
a mi em van agradar:

La Boella
Mas Passamaner
L'Orangerie
Palace de Salou
Termes de Montbrió
Nautic de Salou

els que més.... mira les seves webs.. a vore que et semblen!

i un suprxulo es on es casa Natalia el Dolce Sitges... pero a mi m'agafa lluny

i bueno els que tenen les nenes del forum...

bueno.. no se si t'he ajudat molt
Papallona*

Restaurants

EntradaAutor: monxi_bp » dv. gen. 30, 2009 8:58 am

Mltes gràcies per contestar tant rapid veig q aixo del forum es pitjor q el facebook!!!!jijijiji!!!
Alguns d'aquestos restaurants ja els hem mirat uns quants no tenen dates i els altres com q no conec ningu q hi hagi anat...i alguns els menus piquen una mica...tmp no es plan de gastar mes de 150€ am un menu tal i com esta tot!!!
Ja anire veient el q escribiu i aixi vaig agafant idees
monxi_bp

EntradaAutor: aliaga79 » dv. gen. 30, 2009 2:18 pm

ei! amunt les tarragonines

per cert, vau anar a la fira de tarragona?

jo no vaig poder anar-hi...

va estar bé?

en vau treure moltes d'idees..?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Esther&Edu » dv. gen. 30, 2009 7:51 pm

Hola guapetes!!!!!

Primer de tot benvinguda Monxi!!!! I enhorabona per la bodaaaaaa (encara segueixo sent la primera ooo quins nervis jajjaj)

Jo fa unes setmanes estava igual o pitjor que tu, no sabia que hi havia tantes coses a preparar i em vaig posar molt nerviosa!!!! Ara ja ho tinc bastant encarrilat jejej.

A mi tambe em va agradar molt el castell del rourell per les fotos de la web pero quan el vaig anar a veure, era de tarda, el castell estava tancat i no es veia gaire afavorit pero el que em va sobtar mes de tot no va ser l'aspecte del castell sino que la sala del banquet estava fora del castell!!!!! No li vaig trobar la gràcia en fer el banquet allí, pero tenia l'esperança de que quan l'anes a veure in situ (com diuen els comercials jejej) m'agrades. I no ha sigut aixi perque a la fira de tarragona que van fer el passat cap de setmana, la noia que ens va atendra semblava que el trobes mes lleig que nosaltres perque no ens va tractar gaire be ni en va parlar amb gaire entusiasme, aixi que ja no l'anirem a veure.

Hi ha restaurant molt bonics, com la boella, el mas passamaner pero el meu presupost no arribava a aquests menus...el preu per persona era 150 euros + iva i et diuen que has de portar un minim de persones, si no les portes les pagues igual...

El mas sedó era una opció que la tenia abans de mirar el castell del rourell pero m'han parlat bastant, per no dir molt, malament i esta totalment descartat.

Al final ens em decantat cap al Mas Folch, em sembla que ningu ha parlat d'aquest, pero mons pares van anar a una boda i m'ho van comentar que estava prou bé, aixi que ho vam anar a mirar i ens ha convençut molt, pel tracte, el menjar i les instal.lacions.

Torsaeann, moltés gràcies per l'informació del fotograf, estem bastant decidits per aquest pero vull saber lo bo i lo dolent jejej.

Vosaltres quin fotograf teniu??

Un petoooooo
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: monxi_bp » ds. gen. 31, 2009 12:48 am

Bona nit,
La veritat es q la fira de tarragona un desastre no hi havia gaire cosa x no dir q quasi res!!
Ester no et vas perdre res per no entrar al castell la veritat q jo tmp li trobo sentit a tenir la sala del banquet separada pero bueno mira la sala la veritat es q era molt mona tota dde fusta fosca amb grans finestres i els preus dels menus eren del q jo podia disposar xo....
E estat mirant alguns d'aqests restaurants q tu dius xo es aixo el cobert es molt car, i vaig estar miran a mas folch xq jo soc de constanti i el ricard q es el meu novi de morell i llavors o teniem be x la proximitat a casa i no haver de posar autobus xo els menus q hem van donar a la fira picaven una miqeta tambe aixi q estem bastant verds en lo de restaurants xq x la meva germana q es va casa a l'octubre vam ana al nautic i molt be i no voliem repetir el restaurant xo sino trobem res....
Sabeu com es villa urrutia???si es bonic i es menja be???
Bueno l'unic q tinc es data, esglesia i fotograf!!!
monxi_bp

EntradaAutor: torsaeann » ds. gen. 31, 2009 9:57 am

Esther&Edu ha escrit:Hola guapetes!!!!!

Primer de tot benvinguda Monxi!!!! I enhorabona per la bodaaaaaa (encara segueixo sent la primera ooo quins nervis jajjaj)

Jo fa unes setmanes estava igual o pitjor que tu, no sabia que hi havia tantes coses a preparar i em vaig posar molt nerviosa!!!! Ara ja ho tinc bastant encarrilat jejej.

A mi tambe em va agradar molt el castell del rourell per les fotos de la web pero quan el vaig anar a veure, era de tarda, el castell estava tancat i no es veia gaire afavorit pero el que em va sobtar mes de tot no va ser l'aspecte del castell sino que la sala del banquet estava fora del castell!!!!! No li vaig trobar la gràcia en fer el banquet allí, pero tenia l'esperança de que quan l'anes a veure in situ (com diuen els comercials jejej) m'agrades. I no ha sigut aixi perque a la fira de tarragona que van fer el passat cap de setmana, la noia que ens va atendra semblava que el trobes mes lleig que nosaltres perque no ens va tractar gaire be ni en va parlar amb gaire entusiasme, aixi que ja no l'anirem a veure.

Hi ha restaurant molt bonics, com la boella, el mas passamaner pero el meu presupost no arribava a aquests menus...el preu per persona era 150 euros + iva i et diuen que has de portar un minim de persones, si no les portes les pagues igual...

El mas sedó era una opció que la tenia abans de mirar el castell del rourell pero m'han parlat bastant, per no dir molt, malament i esta totalment descartat.

Al final ens em decantat cap al Mas Folch, em sembla que ningu ha parlat d'aquest, pero mons pares van anar a una boda i m'ho van comentar que estava prou bé, aixi que ho vam anar a mirar i ens ha convençut molt, pel tracte, el menjar i les instal.lacions.

Torsaeann, moltés gràcies per l'informació del fotograf, estem bastant decidits per aquest pero vull saber lo bo i lo dolent jejej.

Vosaltres quin fotograf teniu??

Un petoooooo

Nena¡¡¡¡per això estem les nenes del foro¡¡¡¡¡
Sobre el tema del fotògraf jo encara estic miran, però segurament agafaré Carobianco de Barcelona el preu està molt bé i l'album em va agradar molt¡¡¡¡¡¡¡
Ara, jo salsament agafaré per ara album, ja que el video no se que fer i aquest fotografs me'n dit que em guarden el preu que tenen ara del video per si després m'ho repensso...

Un petonet¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » ds. gen. 31, 2009 10:01 am

monxi_bp ha escrit:Bona nit,
La veritat es q la fira de tarragona un desastre no hi havia gaire cosa x no dir q quasi res!!
Ester no et vas perdre res per no entrar al castell la veritat q jo tmp li trobo sentit a tenir la sala del banquet separada pero bueno mira la sala la veritat es q era molt mona tota dde fusta fosca amb grans finestres i els preus dels menus eren del q jo podia disposar xo....
E estat mirant alguns d'aqests restaurants q tu dius xo es aixo el cobert es molt car, i vaig estar miran a mas folch xq jo soc de constanti i el ricard q es el meu novi de morell i llavors o teniem be x la proximitat a casa i no haver de posar autobus xo els menus q hem van donar a la fira picaven una miqeta tambe aixi q estem bastant verds en lo de restaurants xq x la meva germana q es va casa a l'octubre vam ana al nautic i molt be i no voliem repetir el restaurant xo sino trobem res....
Sabeu com es villa urrutia???si es bonic i es menja be???
Bueno l'unic q tinc es data, esglesia i fotograf!!!

Moltes felicitats per la Boda¡¡¡¡
Jo soc del Morell de tota la vida¡¡¡¡¡
Bueno, sobre el tema del restaurant és anar miran't i no parar ja que en hi ha molts i de tots els preus¡¡¡¡
Un petó¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: monxi_bp » ds. gen. 31, 2009 12:22 pm

Bon dia
Quina gracia trobarme algu de morell aqui al foro!!!
Xl q e llegit tirant enrere torsaeann nomes se q et dius anna, la veritat q de anna's al morell ni an unes quantes aixi q no puc deduir qi ets!!!
Ara tinc molta curiositat a saber qui ets i si ens em vis...
Q estas al nuvis.org ara o mirare a veure si tens alguna foto i et reconec!!!i et cases a morell o no???
bueno ja xlarem
Petonets
monxi_bp

EntradaAutor: Esther&Edu » ds. gen. 31, 2009 12:46 pm

Bon dia!!!

Ja tornem a estar aqui un altre vegada!! aixo es un vici jejej.

Diuen que Villa Urrutia es molt bonic com ho decoren, jo no he anat a cap boda, pero amigues que hi han anat diuen que ho posen tot molt boniquet

M'han dit que alli també tenen una capilla per fer bodes catoliques i bodes civils.

Tot i lo be que m'han parlat jo no l'he anat a veure per demanar informacio sobre banquets, perque uns nadals vam fer un dinar amb els companys de feina i tal com estava no em va agradar gens, també he de dir que era ple hivern i plovia, despres ens vam posar en una sala de color lila molt moderna pero ens van posar tres taules grans i separadessss en biombos,,,, no podiem portar cap tipo de conversa amb les taules del costat pq no ens veiem.. ho vaig trobar molt poc detallista. Despres el personal no ens va portar vi, ni pa, ho vam tenir que demanar nosaltres: siusplau ens pots portar una botella de vi i aigua i ens van mirar malament....

Vaig sortir molt descontenta i ja el tenia descartat des del principi, encara que amigues em van dir que a l'estiu era molt bonic.

Pero pensa que aixo va passar fa dos anys i potser han canviat el personal, tot es questio de miraro i segur que trobes aquell restaurant que entres i dius osti em vec vestida de blanc i caminant per aqui jejejej

I parlant de vstida de blanc.... ja heu mirat vestits????? jo per internet m'he mirat la coleccio de rosa clara i de pronovias i ja tinc la idea de com el vull
Imatge
Esther&Edu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants