Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 10:47 am

Sonia, el finde ja s'està pasant hiper actiu (dinars amb la family, visita d'hospital per veure bebita, d'uns amics...) i jo que pensava que seria relax.. estic destinada a viure hiperactiva :-) Avui també vindràs pel meu poble?? has provat el Lawers? Si un diumenge anem al rei del jamon ja t'ho diré a vegades también hi anem.. però normament no els diumenges. Així et saludo en persona.

Estic amb tu ehidalgol la pelí 7 almas ja vaig comentar que boníssima, ara quin fart de plorar!! tu no??
Tema flors, home encara et queden 5 mesos.. tot i que jo sóc partidaria de lligar-ho tot sempre amb temps, això et permet anar més tranquila els últims mesos. Fas cerimònia civil crec recordar no?

Nenes el en dos findes... marxo a Paris!! la vile de l'amour jejeje quines ganes tinc!! el meu mosso encara no ho sap és un regal en el nostre 3r aniversari!! uff quines ganes tinc de marxaaarrrr. A veure si em sorpren i aviat preparo la meva propia boda!! seria un detallas jajajaja
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 10:54 am

hola xocolatina doncs no se on para el lawers la veritat ni idea :-/ avui en principi no se que farem a veure cap on tirem avui :-) :-)
jo avui començo el meufinde ja que tinc festa els diumenges a la tarda i els dilluns :-) a veure si coincidim algun dia i ens coneixem mira que estem ben a prop :-)

haure de anar a veure aquesta de 7 almas tots en parlen tan bé a veure el dijous que tal es quan es dia de espectador :-) i esta tranquilet el cine, encara que en carles vol anar a veure la de transporter3 bueno si no per l' altre semana

vas a paris que bé quina sorpresa més gran que li donaras ja ens explicaras per cert encara coincidiras amb la ehidalgo ella hi va per fer el reportatge preboda per les invitacions :hmm::
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 10:57 am

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bona tarda de dissabte!!!

Tema flors, doncs diria que a partir d'ara ja post començar a buscar, més que res perquè depenguent de la flor que vulguis les hauràn de encarregar! :-)ok:

I per peli...TRANSPORTER 3!!! Peaaazo tio i cotxe!
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

bon dia mirim quan de temps??? com va l' embaras?? ja he vist al teu post que perfecte :-) la de transporter 3 es la que vol veure en carlos hi anirem el dijous més ara que has dit lo del pedazo tio neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 10:58 am

En serio?? ostres seria molt xulo jejeje quina casualitat!! nosaltres marxem el 14 i tonem el 16 amb ryanair.

ehidagol on ets?? cuenta cuenta!! per cert si vols ajuda amb les invitacions nosaltres tambe ho fem.
xocolatina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 01, 2009 11:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
xocolatina

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 10:59 am

Bon dia noies!!!!
Xocolatina, hi tant q em vaig fer un fart de plorar :-( :-( :-(
Si, faig cerimonia civil.
Pq amb les flors jo dic, per ex els prendidos els faran segons com sigui el meu ram oi???? ho dic per combinar despres colors :-/

SIIIIIIIIIIII, nosaltres anem a Paris a fer prereport el 24 de febrer!!!!

Sonia, si has de veure-la, es un dramon!!!!!!!!1 encara se'm posen els pels de puntaaaaaaaaaaa :-( :-(

Vaja me... de cap de setmana, vinga a ploure :--(
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 11:02 am

xocolatina ha escrit:En serio?? ostres seria molt xulo jejeje quina casualitat!! nosaltres marxem el 14 i tonem el 16 amb ryanair.

ehidagol on ets?? cuenta cuenta!! per cert si vols ajuda amb les invitacions nosaltres tambe ho fem.

em escrit alhoraaaaaaaaaaaaaa neu:-D

nosaltres el 24, kina pena, no ens trobarem :-( a veure si se li encen la bombeta al teu nen i t'ho demana, t'imagines,jajajajjaja

Les invis ens les dissenyen els mateixos fotografs q también fan el prereport, pero moltes gracies....
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:02 am

ohh nena nosaltres anem al 14.. quina pena haguès estat xulo coincidir.

Ara començaré a preparar-li la targeta amb fotos en blanc i negre de Paris i nosaltres al centre i alguna frase xula per donar-li com a regal.

Sonia de que va aquesta de transporter?
xocolatina

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:03 am

ostres que xulo i venen fins a paris amb vosaltres?? com s'ho curren :-)
Qui us fa el tema fotos??
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:03 am

per cert no se si heu vist que hi han noies que al padri li fan un quadre de dina4 del poster del padrino amb la cara del padri dels nuvis sabeu on m'ho podrien fer???? esque he probat de fer-ho amb el photoshop i ja me dono per vençuda me es imposible :-/

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:06 am

sonia si em pases les dos fotos en bona resolució i una mostra de com ho vols ja t'ho faré jo
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:06 am

doncs es aquella peli que ara sera la tercera enttrega que va d' un tio que es dedica a portar mercancia que sap conduir rapid, vaya va del chofer coches rapids i dona els seus serveis a mafies per fer atracos i aquestes coses almenys es de lo que anaven les altres aquesta suposo que per l' estil

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 11:08 am

xocolatina ha escrit:ostres que xulo i venen fins a paris amb vosaltres?? com s'ho curren :-)

Si, nosaltres paguem els billets i despres anem en plan motxilero, pq hem de patejar molt, i ja fa temps q els vaig agafar i anem nosaltres 2 i el fotograf i la del video per 40€!!!!!

Son Adaart de Salt.

Sonia, lo del poster del padri jo l'he fet, una noia d'aki del foro me'l va fer pq a mi em kdava com un xurro i jo el vaig enviar a Vistaprint i el tic mida Poster per nomes els ports.
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:08 am

uy.. si es una saga de tres.. fotuda pk no n'he vist cap. Al videoclub ni ha una de poquer 29 blackjack o algo així i esta mb també.
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:09 am

xocolatina ha escrit:sonia si em pases les dos fotos en bona resolució i una mostra de com ho vols ja t'ho faré jo

de veritat!!!!!!!! ay moltes gracies vaig a veure si algu te la plantilla en alta resolucio i me la pot pasar quan tingui tot t' ho paso. moltes gracies :-)ok:

per cert on cau el restauran que me deies????

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 11:10 am

Jo tinc la plantilla!!!!! vols q t la passi??
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:11 am

Al carrer sant Domenech, és un carrer del centre i es un lloc estil pub irlandes acollidor. El cambrer un :-)), pero el menjar es bó en plan tapes i econòmic i el local té el seu encant.
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:11 am

ehidalgol ha escrit:
xocolatina ha escrit:ostres que xulo i venen fins a paris amb vosaltres?? com s'ho curren :-)

Si, nosaltres paguem els billets i despres anem en plan motxilero, pq hem de patejar molt, i ja fa temps q els vaig agafar i anem nosaltres 2 i el fotograf i la del video per 40€!!!!!

Son Adaart de Salt.

Sonia, lo del poster del padri jo l'he fet, una noia d'aki del foro me'l va fer pq a mi em kdava com un xurro i jo el vaig enviar a Vistaprint i el tic mida Poster per nomes els ports.

tens la plantila del poster del padrino ???? la xocolatina diu que me'l fara :-///: :-///: :-///: pero necesito la plantilla

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:13 am

Si si paseu-me la plantilla al meu correu i la foto el padrí. Durant la setmana que ve t'ho faig ok?
xocolatina

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 11:13 am

Te la passo .....

Ella ha de treure la insignia del joc pq es la caratula....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 11:15 am

Aixo passa per escriure alhora :star::
Imatge
ehidalgol