Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:15 am

Això no es porblema el que pasa es que l'arxiu es molt petit. Amb kina mida ho voldràs imprimir?
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:15 am

xocolatina ha escrit:Al carrer sant Domenech, és un carrer del centre i es un lloc estil pub irlandes acollidor. El cambrer un C******, pero el menjar es bó en plan tapes i econòmic i el local té el seu encant.

ostres doncs el tindre en compte per aquells dies que comencem DONDE VAMOS?? NO SE DONDE QUIERES IR, ALGUN SITIO DIFERENTE??? jaja ostres es que a vegades vas a probar locs nous i t' emportes una bona mecachis i vulguis o no tenint referencies ja es una altre cosa :-)
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:16 am

seria en din A4

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:17 am

Si, es cert!! recomanem tu algu sonia i tu también ehidagol que a nosaltres ens encanta probar llocs nous on es mengi bé >.-<:
xocolatina

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 11:20 am

xocolatina ha escrit:Si, es cert!! recomanem tu algu sonia i tu también ehidagol que a nosaltres ens encanta probar llocs nous on es mengi bé >.-<:

Jo pel centre de Girona, hi ha un rest. molt petit pero es bonissim El Balcó, esta al c/ Hortes, es carn argentina i ñammmmmmmmm i tenen amanides bonissimes ::love::
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:24 am

doncs jo amb les meves cunyades anem cada disabte a fer menu que surt per 11 euros entre semana i em sembla que15€ cap de semana a can KIM a Palafrugell a les Palmeres molt bona presentacio de primer pots triar entre 10 plats i de segon entre 6 i em sembla quede primer m' he quedat curta els postres uns pastisos artesanals que son l' mecachis nosaltres hi anem cada dilluns a fer menu aixo si no hi vagis de carta perqe llavors surt car i es menja molt i molt bé

i despres tambe anem molt a un a verges es diu MAS PI i fan menu cap de semana per 18€ et recomano amanidade formatge de cabra, el confit d' anec amb cebetes i prunes i el coulant de xocolata com el fan allà enlloc més tambe fan uns calçots amb salsa romesco bueno bueno

he trobat un altre poster a veure aquest si te més resolucio
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:26 am

jajaja sóc aficionada a les amanides mmmm m'encanten sobretot de formatge de cabra mmmmmmmmmmm.

Vale potser avui kuan acabi del hospital si tenim gana busco akest restaurant el balcó :-///:
xocolatina

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:37 am

Uff m'està entrant una gana!! ostres el que m'agrada molt de Palafrugell són els croisants que fan en una fleca petita del centre de molts de sabors diferents i el Mentacafé , xulissim el local!!! tindré en compte els restaurants k m'has dit!! s'ha d'innovar.

Coneixes la Salsa i el Pla??

Ehidagol:I de girona El draps, el japonès prop del Wellnes, el Blanc... ?
xocolatina

EntradaAutor: ehidalgol » dg. feb. 01, 2009 11:43 am

xocolatina ha escrit:Uff m'està entrant una gana!! ostres el que m'agrada molt de Palafrugell són els croisants que fan en una fleca petita del centre de molts de sabors diferents i el Mentacafé , xulissim el local!!! tindré en compte els restaurants k m'has dit!! s'ha d'innovar.

Coneixes la Salsa i el Pla??

Ehidagol:I de girona El draps, el japonès prop del Wellnes, el Blanc... ?

el draps es genial, no m'enrecordava ens ::love::
dels japo no soc gens aficionada
El blanc también esta bé, ara fa temps q no vaig.
Imatge
ehidalgol

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:43 am

tu diras el mentha cafe has anat al nou que ha obert el boulevard mentha tambe esta molt be el local

la salsa no pero el pla si que el conec

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:45 am

Si hem anat al boulevart però m'agrada més l'altre, és més acollidor.

El Draps i la Salsa bonissims i super cucos per sopars romàntics ohhhhh ::love:: c'est jolie l'amour jajajaja.

Em marxa el cap jajajaja deu ser perquè es diumenge :-///:
xocolatina

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 01, 2009 11:51 am

Ostrs nenas, que guay!!! Totes cap a París!!! que aneu a fer el pre-boda?? neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ja fareu fotos eh!!!

La peli de Transporter3 va com les dues anteriors, però encara que no hagiu vist les primeres no hi té cap lligam...només cal a dir que a les primeres el tio era molt sec, no volia saber noms, ni lligams, ni noies ni res de res ja ue li havien matat la dona i el fill, i en aquesta terçera entrega hi ha una mica de morvillo...i per fi acava bé!!!
Sonia, el tio de la cara es un pel viejin però té un cos que flipes! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Tema poster del padrí jo el vaig fer...us passo la plantilla que tinc ha veure si us serbeix.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 11:57 am

((!*Miriam!*)) merci pel resum de la peli!

Per cert esperes nen o nena??

Avui vaig a l'hospital a veure'n un em fa molta ilusió i això que no tinc jo l'instint despertat però quan ahir en van enviar l'sms per dir que ja havia nascut em vaig emocionar i tot.
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 11:57 am

gracies miriam, per cert em podries pasar per privi el muntatge que vas fer? es per enviarli l' exemple a la xocolatina esque no en trobo cap :-/

com va l' embaras??

xocolatina si el mentha cafe es més per estar sentat xerrant i el boulevars més de ball per cert lo que si ha perdut moltisim es platja d' aro quin baixon que ha fotut no se si sera cosa de la crisis del tema carnet punts pero jo ja ni ho trepitjo a les nits
soniah86 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 01, 2009 12:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 01, 2009 12:10 pm

Suposo que és tot plegat, la crisi, els punts , l'època...Segur que ara per canaval s'anima.

Us disfraceu??
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dg. feb. 01, 2009 12:19 pm

doncs la veritat no som de disfrazarnos pero bueno si que sortirem a veure el carnaval aixo si :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 01, 2009 12:21 pm

Doncs una nena, la Irina! I ja tinc un nen de 3 anys!!

L'embaràs molt bé, la veritat que aquest cop no tinc ni marejos ni res de res!!! Ufff, ja en tinc unes ganetes...

I tema carnaval, doncs segur que si...cada any ho he fet, el que clar, aquest any amb la panxolina, doncs ja veurem...el peke anirà de Spiderman!!!
I jo, doncs no sé...alguna cosa ample! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Estava pensat en fer servir el de la despe que me'l vàren tenir que ajustar, i podria desfer les costures...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: S&M2009 » dl. feb. 02, 2009 10:53 am

Hola noies!!!

Que tal el dilluns???

Jo al cap de setmana em perdo de tot el que arribeu a xerrar ... jajajaj

Noies ja he vist la peli 7 almas, es molt maca!!! i quin fart de plorar!!! com que havieu parlat tan bé m´he animat a veure-la.

Per cert noies perdoneu si no entro tant als comptes enrere de cada una :-( però es que no dono a l´abast d´escriure a tots!!!
Quan arribo dilluns a la feina estic com més de mig matí mirant el foro ... jhajajajja, el jefe qualsevol dia m´engega ... jajajaj

Ehildalgol i la prova de vestits que tal guapa????
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

invitacions -video-flors

EntradaAutor: solterra » dl. feb. 02, 2009 12:15 pm

hola noies,

scarlet, si tens raó, dissabte vaig anar a Ju_per al c/sequia a buscar les invitacions i resulta que estem exposats de mostra jejjjeee...
són senzilles però super xules!! ja tenim una cosa, ara falta ensobrar i escriure els noms.

També hem contractat el video al final Camera i accio de Cassa, despres de voltar molt, ja està, decidit.

ara començarem a mirar tema flors, que per la catedral no puc triar res, però tema ram, cotxe....

cada dia més enfeinades no??
solterra
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:28 am

dades fotograf i video

EntradaAutor: solterra » dl. feb. 02, 2009 12:33 pm

us passo les dades del fotograf i del video-dvd que hem contractat per si algú encara no ho té i l'interessa:

fotograf:
Javi Cabrera de Fornells de la Selva
Tel: 667717124
foto@javicabrera.com
web: http://xevicabrera.com/

video:
cameraiacció de cassa de la selva.
web: cameraiacció.es
solterra

Entrades: 78