LIO CON LA ELECCION DEL FOTOGRAFO

bodes 10!

EntradaAutor: Dsire » dj. gen. 22, 2009 11:42 pm

si, porque la otra vez nos paremos un poco a chafardear, pero como ibamos a por el restaurante, pues tampoco lo vimos a fondo, asi que esta vez que vamos a por el fotografo lo miramos todo bien...
Imatge
Dsire
:: núvia de bronze

Entrades: 1768
Membre des de: dc. oct. 15, 2008 10:53 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: MONIKILLA » dv. gen. 23, 2009 2:26 pm

Hola chicas,
Yo tengo una preguntita!!, por ejemplo: cuando vais a una de las ferias y hay fotografos que os interesen:
* os dan algun tipo de información donde indiquen los precios?
* y si os dan alguna oferta, como por ejemplo, si te pasas en 7 días te hacemos esta oferta?? cuanto tienes que dar de paga y señal ( si es el q te gusta).
* Si ya tuviera alguno en mente y esta en la feria : Puedo contratarlo desde alli, o tendria que desplazarme a su estudio?
Bueno estas son las primeras preguntas, pero creo que se me queda alguna mas en el tintero.
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA
:: meganúvia

Entrades: 9169
Membre des de: dj. set. 11, 2008 4:20 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LLOBREGAT

EntradaAutor: montseijordi » dv. gen. 23, 2009 5:27 pm

Dsire ha escrit:si, porque la otra vez nos paremos un poco a chafardear, pero como ibamos a por el restaurante, pues tampoco lo vimos a fondo, asi que esta vez que vamos a por el fotografo lo miramos todo bien...

pues si, yo cuando fui me enseño un par d albums y luego me pregunto si queriamos ver un video, y evidentemente q le dije q si, aqui hay q mirarlo todo todo
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » dv. gen. 23, 2009 5:28 pm

MONIKILLA ha escrit:Hola chicas,
Yo tengo una preguntita!!, por ejemplo: cuando vais a una de las ferias y hay fotografos que os interesen:
* y si os dan alguna oferta, como por ejemplo, si te pasas en 7 días te hacemos esta oferta?? cuanto tienes que dar de paga y señal ( si es el q te gusta).
* Si ya tuviera alguno en mente y esta en la feria : Puedo contratarlo desde alli, o tendria que desplazarme a su estudio?
Bueno estas son las primeras preguntas, pero creo que se me queda alguna mas en el tintero.

ostras guapa, pues la verdad es q yo no te puedo ayudar, pq yo pedi informacion y eso, pero no me intereso ninguno al final, la verdad es q tampco me ofrecieron mucho ( todos me dijeron q no eran del restaurante, asi q ya ves ). Unos me llamaron mas tarde x eso para q me pasara x su estudio, pero ya teniamos el fotografo cogido
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MONIKILLA » dv. gen. 23, 2009 5:43 pm

montseijordi ha escrit:
MONIKILLA ha escrit:Hola chicas,

ostras guapa, pues la verdad es q yo no te puedo ayudar, pq yo pedi informacion y eso, pero no me intereso ninguno al final, la verdad es q tampco me ofrecieron mucho ( todos me dijeron q no eran del restaurante, asi q ya ves ). Unos me llamaron mas tarde x eso para q me pasara x su estudio, pero ya teniamos el fotografo cogido

montse tu cual tienes??
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: montseijordi » dv. gen. 23, 2009 6:31 pm

yo joan selva, q es el recomendado del restaurante

http://www.joanselvafotografs.com/
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIKAAA » ds. gen. 24, 2009 11:53 am

yo tengo retratant, os dejo la web....

www.retratant.com

son súper majos y calidad precio muy bien....
Imatge
XIKAAA

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: feeling » dg. gen. 25, 2009 12:37 pm

Hola XIKAAA.
A nosotros en el restaurante nos recomiendan a Retratant, ¿Podrías darme precios orientativos si es que los tienes??? Todavía no hemos ido a verlos...
¿Y has podido ver algún trabajo suyo??¿Qué tal son?
Por cierto, ¿en que restaurante te casas??
Gracias por la información!!!
feeling
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 175
Membre des de: dl. set. 15, 2008 8:14 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: MONIKILLA » dg. gen. 25, 2009 8:59 pm

XIKAAA ha escrit:yo tengo retratant, os dejo la web....

www.retratant.com

son súper majos y calidad precio muy bien....

Hola Xikaa!! he mirado en la pagina, pero si no eres usuario no puedes ver nada de fotos no??

Sabes mas o menos los precios??
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: MOT » ds. gen. 31, 2009 11:50 am

Hola noies, com que no vull manipular el post amb les meves fotos, us poso el link a la crònica de la meva boda. Allà hi penjaré ara mateix les fotos que he fet a l'àlbum que Minguillón ens van fer. Per què veieu l'estil (tot i que es pot demanar un estil totalment diferent), ells no treballen amb unes plantilles determinades, sinó que van fent-ne de noves, i no hi ha problema per canviar l'estil de les pàgines de l'àlbum.

viewtopic.php?p=2217234#2217234
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: INGLESITA » ds. gen. 31, 2009 12:33 pm

Hola MOT!!!

gràies per la informacio!!! alfinal hem agafat minguillon!!!! estc contenta!!!!!jejejejejeje!! em va agradar molt la seva feina!!!

ara mirare el teu album!!!!
gràcies!!!!
INGLESITA
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

EntradaAutor: montseijordi » dg. feb. 01, 2009 12:00 pm

MOT ha escrit:Hola noies, com que no vull manipular el post amb les meves fotos, us poso el link a la crònica de la meva boda. Allà hi penjaré ara mateix les fotos que he fet a l'àlbum que Minguillón ens van fer. Per què veieu l'estil (tot i que es pot demanar un estil totalment diferent), ells no treballen amb unes plantilles determinades, sinó que van fent-ne de noves, i no hi ha problema per canviar l'estil de les pàgines de l'àlbum.

ei gracies guapa, cap alla q vaig a xafardejar, jeje

I el poster? Ja l'heu vist? Com va quedar? Em faria gracia veure'l
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dg. feb. 01, 2009 12:02 pm

ei, ja l'he mirat! Doncs es molt xulo eh?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Dsire » dg. feb. 01, 2009 12:28 pm

Bueno nenis, aqui otra mas con lio de fotografos... :star:: ayer estuvimos en la feria, y casi todos nos ofrecen lo mismo por precios similares... dudamos entre:

-Minguillon
-Doble Imatge
-Elegance Bodas
Imatge
Dsire

EntradaAutor: montseijordi » dg. feb. 01, 2009 12:48 pm

ostras nena, pues menudo dilema no? A ver cual os gusta mas...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 01, 2009 1:00 pm

montseijordi ha escrit:
MOT ha escrit:Hola noies, com que no vull manipular el post amb les meves fotos, us poso el link a la crònica de la meva boda. Allà hi penjaré ara mateix les fotos que he fet a l'àlbum que Minguillón ens van fer. Per què veieu l'estil (tot i que es pot demanar un estil totalment diferent), ells no treballen amb unes plantilles determinades, sinó que van fent-ne de noves, i no hi ha problema per canviar l'estil de les pàgines de l'àlbum.

ei gracies guapa, cap alla q vaig a xafardejar, jeje

I el poster? Ja l'heu vist? Com va quedar? Em faria gracia veure'l

Al final no vam anar a la fira de Granollers, i per tant, encara no hem vist el pòster acabat... en tenim unes ganes!!!! a veure si ens truquen aviat!!!!

Dsire, si et serveix d'ajuda, nosaltres estavem entre Minguillón i Doble Imatge i al final, després de parlar amb ells... bé, ja coneixeu l'elecció. La feina és semblant, però el tracte... els Minguillón ens van convèncer pq ens van dir què fan ells i com ho fan, i el resultat que vam veure. Els altres, ens van intentar convèncer no pas dient com ho fan ells, sinó dient com de "malament" o de "mentiders" són els altres fotògrafs, així que... ho vam tenir molt clar, no ens interessa el que ens ens diu dels altres, sinó el que ens parla de si mateix... això va ser el que finalment ens va fer decidir-nos. Mira que és "estrany" eh??!!Però una vegada veus tots els àlbums i estàs tan confús són aquestes cosetes les que t'ajuden a decidir.

Jo no us puc parlar d'altres fotògrafs, però sí d'ells, així que si necessiteu veure més fotos o comentar qualsevol cosa, aquí em teniu.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: montseijordi » dg. feb. 01, 2009 1:18 pm

Ok guapa, doncs quan la tinguis ens l'ensenyes eh?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Dsire » dg. feb. 01, 2009 1:32 pm

MOT ha escrit:Al final no vam anar a la fira de Granollers, i per tant, encara no hem vist el pòster acabat... en tenim unes ganes!!!! a veure si ens truquen aviat!!!!

Dsire, si et serveix d'ajuda, nosaltres estavem entre Minguillón i Doble Imatge i al final, després de parlar amb ells... bé, ja coneixeu l'elecció. La feina és semblant, però el tracte... els Minguillón ens van convèncer pq ens van dir què fan ells i com ho fan, i el resultat que vam veure. Els altres, ens van intentar convèncer no pas dient com ho fan ells, sinó dient com de "malament" o de "mentiders" són els altres fotògrafs, així que... ho vam tenir molt clar, no ens interessa el que ens ens diu dels altres, sinó el que ens parla de si mateix... això va ser el que finalment ens va fer decidir-nos. Mira que és "estrany" eh??!!Però una vegada veus tots els àlbums i estàs tan confús són aquestes cosetes les que t'ajuden a decidir.

Jo no us puc parlar d'altres fotògrafs, però sí d'ells, així que si necessiteu veure més fotos o comentar qualsevol cosa, aquí em teniu.

Muchas gracias guapi, la verdad es que creo que Doble Imatge va a ser el primero que descartaremos... porque son los que nos incluyen menos fotos en el album... mientras que Minguillon son 140 y en elegance no nos ponen limite...

Aixs que dilema... jajaja
Imatge
Dsire

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 01, 2009 1:38 pm

montseijordi ha escrit:Ok guapa, doncs quan la tinguis ens l'ensenyes eh?

I tant! serà el primer que faré!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 01, 2009 1:46 pm

Dsire ha escrit:
MOT ha escrit:Al final no vam anar a la fira de Granollers, i per tant, encara no hem vist el pòster acabat... en tenim unes ganes!!!! a veure si ens truquen aviat!!!!

Muchas gracias guapi, la verdad es que creo que Doble Imatge va a ser el primero que descartaremos... porque son los que nos incluyen menos fotos en el album... mientras que Minguillon son 140 y en elegance no nos ponen limite...

Aixs que dilema... jajaja

Als d'Elegance, jo no els conec, no em sonen.
Nosaltres hem après que no és tant el número de fotos que hi posis, sinó el nombre de pàgines que t'entrin i després, en funció d'això, decideixes com les poses, també cal dir que una vegada et poses a triar fotos, després moltes les descartes, d'altres en posaries moltes,... tu tries un bon nombre de fotos i en veure-ho a l'àlbum penses, uff, potser m'he passat triant fotos de l'aperitiu i prefereixo posar-ne més del sopar, o... vull dir que després no contes el núm. final de fotos que poses, pq una la vols més gran, altres més petites, altres fan que la pàg estigui molt atapeïda... bé, que al final, el que compta és que les pàgines de l'àlbum siguin les justes pq les juntes no es trenquin i l'estil el posareu vosaltres (en funció del nombre de fotos que finalment trieu).
Jo de tu miraria la qualitat de les fotografies i la manera de fer-les i de retocar-les, i l'estil dels àlbums, si no trobes la manera de decidir-te, mira què et dónen uns que no et donen els altres, valora-ho i finalment, decideix. Pensa en les persones amb les que vols quedar bé, i pensa amb quin dels dos fotògrafs t'ajudaran a quedar millor.
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant