NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 01, 2009 2:24 pm

Hola guapes!!
Com s'anima el post eh!! Cada cop en son més de tarragonines!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 01, 2009 2:26 pm

Papallona* ha escrit:Hola nenisssssssssss!!!

bueno com us vaig comentar aquesta setmana tinc exposicions i les 2 altres exams finals... aixi que que no se quan podré entrar pq estic a la biblioooooooooooooooooo

ei a mi a lo de vistaprint tmb em van clavar els gastos d'envio!!! no eren molt .. no me'n recordo si 4 o 6....

ja me ensenyareu que heu fetttttttttttt

Espluguina ja t'ha arribat el mail de tot gratis???

Nataliaaaaaaaaaaaa no ha tocat res a la fira?? bueno ens queda una altre anys de fires!!!!!!!!!!!!!!!!!!

encara no he rebut res del vista print jo! totes ho heu rebut?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 01, 2009 2:45 pm

monxi_bp ha escrit:Bona nit,
La veritat es q la fira de tarragona un desastre no hi havia gaire cosa x no dir q quasi res!!
Ester no et vas perdre res per no entrar al castell la veritat q jo tmp li trobo sentit a tenir la sala del banquet separada pero bueno mira la sala la veritat es q era molt mona tota dde fusta fosca amb grans finestres i els preus dels menus eren del q jo podia disposar xo....
E estat mirant alguns d'aqests restaurants q tu dius xo es aixo el cobert es molt car, i vaig estar miran a mas folch xq jo soc de constanti i el ricard q es el meu novi de morell i llavors o teniem be x la proximitat a casa i no haver de posar autobus xo els menus q hem van donar a la fira picaven una miqeta tambe aixi q estem bastant verds en lo de restaurants xq x la meva germana q es va casa a l'octubre vam ana al nautic i molt be i no voliem repetir el restaurant xo sino trobem res....
Sabeu com es villa urrutia???si es bonic i es menja be???
Bueno l'unic q tinc es data, esglesia i fotograf!!!

Hola monxi_bp!! Benvinguda i enhorabona per la teva boda!!
Jo a Villa Urrutia no hi he estat. Quan estavem mirant restaurants aquesta era una opció que teníem. Estaven a la fira de Reus i ens hi vam passar per agafar informació i no ens van atendre gens bé, no ens van ni donar el llistat de menús perque ens ho poguessim mirar bé. I una cosa que ens va sobtar és que nomes et deixen fer 5 cançons d'entregues, perque diu que sino s'allarga molt la cosa, i per cada cançó que et passessis et feien pagar una burrada! Sentint això al Jordi i a mi se'ns va quedar una cara :-( ... Ostres tu! És el teu dia i ells ens volen posar "pegues"? ais ais...
Tot i així ens vam decidir per anar a veure les instal·lacions i quan vaig trucar per demanar cita se m'hi va posar un home molt mal educat!!... Impresionant com tracten els possibles clients... Em vaig enfadar de tal manera que al cap de 10 minuts els vaig tornar a trucar per anul·lar la visita!! Sóc així jo!
Potser no tenien un bon dia, però de cara al públic no es pot fer això. Quina manera "d'atreure" clients... A mi no em van donar gaire bona imatge, però potser tu els trobes de més bon humor quan hi vagis, jejeje!
Sort en la búskeda de restaurant wapa! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: monxi_bp » dg. feb. 01, 2009 4:46 pm

Bona tarda noies,
Bueno moltes gracies a totes per tota la informacio dels restaurants que meu donat alfinal ens hem decantat per el nautic ja hi vam anar x la boda de magermana i anem a lo segur bon menjar bon preu i bon servei!!!
Torsaeann com a morellenca saps q a morell tots son molt xafarots :hmm:: i la meva curiositat x saber qi era aqesta morellenca del forum era tan gran q com si del csi es tractes vaig mobilitzar mig poble fins a saber qi erets i ara ja o se!!! :o-o:
>.-<:
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dl. feb. 02, 2009 12:01 am

Eiiiiii!!! Tarragonines wapis com anem?????

i benvingudes a les noves núvies!!!! :-)) :-))

jo he tat liadeta aquests dies, vam donar la surprise als amics i vam demanar als dos millors amics si volien ser els testigos!!!nenis quina iluuuuu!!!!! demà no podre però el dimarts penjaré fotuuus de com ho vam fer!!! tik molt contenta pk s´ ho han pres amb molta ilu!!!! : ban :

osti nenis que ja tem al febreeerrrrrrr!!!!!!!!!YUHUUUUUUUU >.-<: >.-<: >.-<: >.-<

besis a totes ah!!! i em va enkantar la kdadaaaaa!!!

smuakkkkkkkk :-()-)
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 02, 2009 7:45 pm

monxi_bp ha escrit:Bona tarda noies,
Bueno moltes gracies a totes per tota la informacio dels restaurants que meu donat alfinal ens hem decantat per el nautic ja hi vam anar x la boda de magermana i anem a lo segur bon menjar bon preu i bon servei!!!
Torsaeann com a morellenca saps q a morell tots son molt xafarots :hmm:: i la meva curiositat x saber qi era aqesta morellenca del forum era tan gran q com si del csi es tractes vaig mobilitzar mig poble fins a saber qi erets i ara ja o se!!! :o-o:
>.-<:

Eiiii¡¡¡¡
Et va costar molt saber qui era o que? jajajajajajajaj
Com portes els temes de la boda? al final Nautic? i el fotògraf? un petonet gupa¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. feb. 03, 2009 9:09 am

Bon dia noies no hi gaire moviment ultimament xl forum!!
Torsaeann dons la veritat q va ser mol facil xq li vaig ensenyar a magermana la web del nuvis.org i enseguida em va dir es la veina de la lluisa i es o era amiga am la nuria i clar la lluisa es tieta del ricard i la nuria cosina aixi q va ser bastant rapid!!!!jijijijiji!!!Totes em van dir q et dones l'enhorabona!!!
Dons si alfinal al nautic xq coneixem al cuiner q es un dels socis i anem alli i el fotograf ens ho fa mediaframe q ja li van fer a magermana tmb i mol mol be les fotos super naturals no et fan fer poses i son ml agradables i ara am el tema de l'esglesia nose xq el mosen de constanti a part de ferte el curset prematrimonial despres as danari cada setmana igual fins el dia abans del casament i t'explica tonteries (esq aqet mosen no em cau gens be) i llavors tenim 2 opcions casarnos a constanti i fer vindre un altre mosen o casarnos en una altre esglesia aixi q no se
xq a vosaltres us an xlat del curset prematrimonial q fan????
monxi_bp

EntradaAutor: Papallona* » dt. feb. 03, 2009 10:09 am

jajajaj
nenesssssssssssss ja sabeu ki sou mutuament... pos aleeeeeeeee!!!

jajaj

Ariannnnnnn siiiiiiiiii fotus fotus!!!!!

bueno que he passat a saludar!! un petonas i torno a la bilbio!!!

dewwwwwwwww
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 03, 2009 12:32 pm

monxi_bp ha escrit:Bon dia noies no hi gaire moviment ultimament xl forum!!
Torsaeann dons la veritat q va ser mol facil xq li vaig ensenyar a magermana la web del nuvis.org i enseguida em va dir es la veina de la lluisa i es o era amiga am la nuria i clar la lluisa es tieta del ricard i la nuria cosina aixi q va ser bastant rapid!!!!jijijijiji!!!Totes em van dir q et dones l'enhorabona!!!
Dons si alfinal al nautic xq coneixem al cuiner q es un dels socis i anem alli i el fotograf ens ho fa mediaframe q ja li van fer a magermana tmb i mol mol be les fotos super naturals no et fan fer poses i son ml agradables i ara am el tema de l'esglesia nose xq el mosen de constanti a part de ferte el curset prematrimonial despres as danari cada setmana igual fins el dia abans del casament i t'explica tonteries (esq aqet mosen no em cau gens be) i llavors tenim 2 opcions casarnos a constanti i fer vindre un altre mosen o casarnos en una altre esglesia aixi q no se
xq a vosaltres us an xlat del curset prematrimonial q fan????

ki és el mossen de Constanti???

no serà pas el mossen Pere Dalmau?? :-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. feb. 03, 2009 12:47 pm

>.-<:

Hola monxi, jo també hem caso al Nautic!! el 5 de juny del 2010. La veritat es que tens raó esta molt bé en relació preu qualitat, farem la boda civil allí mateix. Jo també se qui ets tu o almenys aixó crec... sóc de Constantí encara que hará visc amb la meva parella a Sant pere i Sant pau. Deuuuu.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. feb. 03, 2009 12:49 pm

NIKITA8 ha escrit:
>.-<:

Hola monxi, jo també hem caso al Nautic!! el 5 de juny del 2010. La veritat es que tens raó esta molt bé en relació preu qualitat, farem la boda civil allí mateix. Jo també se qui ets tu o almenys aixó crec... sóc de Constantí encara que hará visc amb la meva parella a Sant pere i Sant pau. Deuuuu.

Ahh!! ets la germana de l'Anna, no? >.-<:
Imatge
NIKITA8

EntradaAutor: monxi_bp » dt. feb. 03, 2009 6:46 pm

Espluguina si q es el pere dalmau, ja se q a l'espluga us l'estimaveu molt xo la veritat es q am mi no va entrar am bon peu!!!
Nikita si q soc la germana de l'anna i jo em penso q tmb se qi ets el dia de reis ens am veure al bar-celona q estaves am tamare i la petitota de la famili i quan vam puja a casa ma tieta a buscar els reis ens o va dirq et casaves i o feies tot al nautic!!!
q petit es el mon!!!!jijijiji!!!
monxi_bp

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. feb. 03, 2009 9:59 pm

monxi_bp ha escrit:Espluguina si q es el pere dalmau, ja se q a l'espluga us l'estimaveu molt xo la veritat es q am mi no va entrar am bon peu!!!
Nikita si q soc la germana de l'anna i jo em penso q tmb se qi ets el dia de reis ens am veure al bar-celona q estaves am tamare i la petitota de la famili i quan vam puja a casa ma tieta a buscar els reis ens o va dirq et casaves i o feies tot al nautic!!!
q petit es el mon!!!!jijijiji!!!

Doncs si sóc jo la Jéssica. Ja ens queda menys pel gran dia... jejeje. Un pto.
Imatge
NIKITA8

EntradaAutor: Arian1682 » dc. feb. 04, 2009 12:34 am

Osti nenis quines casualitats!!!!!!!XDDDDD que guaiiiiiii!!!!! :-)) :-))

wapis he actualitzat el meu compte enrera... :-))

petons wapissimes!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 04, 2009 8:11 pm

Wapesssssssssss
que tal tot!!
Benvingudes les noves eh!!!!!!! espero coneixer-vos la proxima kedada!!!!

bueno a veure si em fico al dia amb els vostres preparatius!!!

dew!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dj. feb. 05, 2009 8:41 pm

EIII!!! on son avui les TARRACO WEDDING GIRLS???? ajajjajajajajajja....se me´ n va l´ olla XDDD

ties ara m´ estava rallant...no veieu els meus ninus del compte enrera molt avançats??????? sembla que quedin 6 mesos enlloc de 1 any i pico......

aixxx!!! petons a totes wapissimes!!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Nata|ia » dv. feb. 06, 2009 5:13 pm

deu meu nirem de cul xDDDDD
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Esther&Edu » dv. feb. 06, 2009 9:52 pm

Nenes!!!!!!!

Uooo com impacata veure't la primera a la llista, quins nervis, quanta feina i ultimament estic bastant desconectada he tingut massa feina i no he tingut temps de conectarme.

Com heu portat aquesta setmana?? Molta feina??

Un petoo guapes
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 06, 2009 10:09 pm

Hola noies! Q tal?

Eli! q xula aquesta llista! El Bodatour comença a agafar forma, jeje!

Ja vaig rebre correus del VistaPrint amb coses gratuites (per fi!!), i m'hi passo molt temps per allà fent diferents coses i diferents models a veure quin ens agrada més... és un vici això! jajajaj!

Com se us presenta aquest finde? Espero q molt bé wapes!!

Bon cap de setmana tarragonines!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. feb. 07, 2009 12:29 pm

Bon dia a totes!! :-))

Eli, potser ens veiem aquesta tarda! Nosaltres també anirem al Cosblanc! A veure si estem de sort i el temps ens acompanya!

Això del VistaPrint vicia molt!! Ara hi vaig a donar una altra volta per la web, ja q he rebut un altre mail :-) jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants