CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: MOT » dj. gen. 29, 2009 8:25 pm

Ei Anna, quants dies sense veure't!!!!

La Ru falta, que està desaparegudaaaaa!!!

Noies, el melós, jo el vaig trobar molt bo, però potser un pèl massa desfet... ells el que fan és cuinar-lo una vegada esmicolat, i després li dónen la forma, així s'asseguren que estigui realment melós, i per això està tan bo, ara, a mi personalment, el fet que estigui tan "desfet" és el que em va fer tirar marxa enrera i decidir-me pel filet de cèrvol a la llosa. Ja dic, res a veure, però en canvi vam pensar que aquest plat pels avis, que els costava de mastegar, els podria anar com anell al dit. De bò ho estava, això sí, ja dic, jo només em vaig fer enrera per la textura (i vaig ser la única dels que vam fer el tast (dels 6) que no va quedar del tot satisfeta), però insisteixo, va a gustos!!!! Per la resta, deliciós!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: S&X » dv. gen. 30, 2009 12:05 am

Bona nit maques!!

dido vull moltes fotos!!!!!! :-))

El melós jo el vaig trobar bonissim, amb el "fuà" que porta, està bo bo, pero com es una carn q es desfà molt a la resta de gent del tast, en comparació amb els altres no li va a agradar tant.

MOT jo también he sigut la única que vaig quedar.me pse pse, la resta tots convençuts!!
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. gen. 30, 2009 9:22 am

Gràcies noies. Sort en tenim del foro i de totes vosaltres, pq sinò, no se pas com ens ho faríem per esbrinar tantes coses!!! pq no serà per l'ajuda de ca N'Alzina!!! je, je, je
mferrer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: MOT » dv. gen. 30, 2009 2:30 pm

mferrer ha escrit:Gràcies noies. Sort en tenim del foro i de totes vosaltres, pq sinò, no se pas com ens ho faríem per esbrinar tantes coses!!! pq no serà per l'ajuda de ca N'Alzina!!! je, je, je

Per això estem per aquí les que ja ens hem casat! perquè sabem com n'és d'important per les que ara us ve de nou, saber-ho tot! i així no heu de passar pel que haurieu de passar si no ens haguessim conegut. Nosaltres vam tenir sort de trobar a les del 2007 i nosaltres no podiem ser menys,... jejeje

I pel que fa a les opinions, totes són benvingudes, i totes són dels seus propietaris, cadascú pot triar a quin comentari fer cas i a qui no... això està bé oi?! :P però així sempre saps els pros i els contres...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dv. gen. 30, 2009 8:21 pm

Hola noies!!!!

Ostres! kina de moviment!!!! Hi ha moltes que no sé ni qui sou!!! :o-o: A aquestes: HOLAAAAAA!!!!! :-))

A les altres: K PAIXAAAAA???

Lídia, ja veus que la teva bronca no va servir de res!!! Segueixo missing!!!

M'explico: No sé qui va ser que va dir que el que no ens passes al Manelet i a mi... pos eso! El nen s'ha fet puré el peu (un esguins (s'escriu així???)) i fa una setmana que estic d'enfermera/esclava!!!! jejejej!!!

No he pogut llegir tot el que heu dit... algún resument per la coticoti???? =0-0-)

A veure si Dilluns ens donen bones notícies i li treuen l'envenat...

Jo encara tinc l'àlbum a arreglar les tapes. S'ha parlat de la famosa kdada coticotialbums/videos????

I de la JB? Què en sabem???

A veure si quan ja tingui el nen bé, tinc més estonetes i entro més.... mil sorrys!!!! :-(

Muakas patoas!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ANEROLA » ds. gen. 31, 2009 12:46 pm

Mare meva dos dies sense entrar i hi ha un munt de coses...
Ru noia quant de temps, jo ja pensava que el Manel t'hauria encomanat la grip que tenia...així que et té d'esclava, jeje, que bona!! De moment no hem parlat res de la kedada albums-vídeos...
Mot això del cotxe per llogar fa molt bona pinta. Es comença per un i ja et veig d'aquí a uns anys amb 10 o 12 cotxes per llogar, ja ens explicaràs si va bé la cosa.
Labanda ram de roses roses...que bonic noia!! aniràs de romàntica total amb el vestit i el ram. Per cert com ha anat el tast? algun plat decidit ja??
mferrer nosaltres vam anar a portar-li tota la documentació al mossèn a mitjans de febrer més o menys. Per cert a tu et casa Toni Monclús?? I de la decoració de l'esglèsia només vam fer llacets als bancs, ara miro de trobar-te una foto i la penjo, i sí ho vam fer a Flor d'Alba, bàsicament perque fer pujar algú fins allà només per posar 16 llacets als bancs....i com Flor d'Alba havia de pujar a ca n'Alzina pues ja aprofitaven el viatge.
S&X la Ru va posar pomes a la sala de les arcades.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ANEROLA » ds. gen. 31, 2009 12:56 pm

mferrer ahí va la foto... és un llaç de rafia amb gerberas taronja.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: S&X » ds. gen. 31, 2009 4:22 pm

Bona tarda noies,

Anerola vaig a tafanejar les fotos de la crónica de la ru a veure si veig les pomes!!

Molt bonics els bancs :-)ok: jo vull posar una cosa semblant.

LABANDA q tal tast???????????????
S&X

EntradaAutor: ARARE » ds. gen. 31, 2009 7:02 pm

Això, això volem saber que tal el tast i veure les fotos!!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 31, 2009 9:45 pm

eis wapes!!! entro només per dir-vos que el tast genial!!!! tot perfecte i tot decidit.... pero demà us poso les fotos i us faig la mini crónica!!ç

aps!!! vaig conèixer a la Majestic!!! un encant!!! els teniem a la taula del costat i el menú será similar també!!!jejejeje

wapes demà us llegeixo a totes! :-()-)
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 01, 2009 11:02 am

Per fi tenim notícies de la Ru!!!! nena... heu trepitjat merda!!! jajaja, sort que ets una molt bona (+:-) (per l'experiència que tens gràcies al Manelet, clar) ::love:: ::love:: Ah, t'avanço que les noies 2009 estan xerrant dels menús bàsicament, i de la decoració amb pomes de les arcades.

Anerola, doncs au, diguem quan fem quedada d'àlbums 2008. Ru, saps per quan en tenen? per cert, no sabia que havieu hagut de dur l'àlbum a arreglar... :hmm::

Lídia, ja és diumenge, són les 11 del matí i encara no tenim notícies del teu tast... bé, sí, però no detalls... que bé que ja us heu decidit!!! i a la primera!!!! bufa!!!molt bé. :-///:

Volem fooottooooosssssss.

Ah, noies, he penjat a la meva crònica, les fotos que he pogut fer a l'àlbum dels fotògrafs, així que si alguna vol veure un avanç de l'àlbum, el pot veure a: viewtopic.php?t=16155&postdays=0&postorder=asc&start=220 si preferiu que sigui sorpresa per quan ens trobem, no hi accediu. ::-)
Imatge Imatge
MOT

Tast

EntradaAutor: Majestic » dg. feb. 01, 2009 11:45 am

Hola hola!!!
Ya tenemos hecho el tast..., una cosa solucionada!!!

Labanda..., muchas gracias por lo de encant!!! igualmente, encantada de conocerte :-) . Me sabía mal levantarme en medio de la comida, por eso esperé al final para no molestar ni a los mios ni a los tuyos.

Pues si, hicimos el tast juntas, en una salita mesas al lado. Por cierto, mi padre decía que le sonaba mucho el señor que tenias tú sentado más o menos en frente, a ver si se conocen!!! ehehee

A ver..., mea culpa, con las prisas,se me olvidó la cámara de fotos :star::
, pero bueno..., todos los platos que yo pedí los habeis puesto recientemente por aquí..., así que los tenemos frescos.

Os resumo:

Aperitiu:

--Daus de patata confitada amb aire d'allioli............Bueno
--Ravioli de foie amb poma àcida..................Muy bueno
--Croquetes de pollastre i pernil..............Buenas, y chiquitinas
--Mini hamburguesses de vedella amb ketchup...........Un éxito!!
--Llaunes en conserva.........Monísimas

Primers:

-- Amanida tébia amb ravioli de formatge de cabra cruixent.....
La parte jóven de la mesa: nosotros, hermano y cuñada, nos encantó. La parte adulta dice que en una boda no se come ensalada!!! ainsssssss

--Coca de llom de tonyna amb vinagreta de mostassa..... fracaso rotundo, no sabía a nada, además el atún está muuyyyy crudo y no a todo el mundo les gusta,

-- Supremas d'orada al forn amb patates y brou de carn..........LA ELEGIDA!!! a todos nos encantó, además llena muchísimo el plato, y en mi tierra son de comer.

Segons:

--Anec mut amb peres i foie........ Horrible, no nos gustó nada, ni la presentación ni la mezcla de sabores, primer descartado por goleada.

-- Rostit de vedella amb puré de castanyes, fals risotto i foie a la planxa....., según mi suegra la carne es "como la pelota de carne desmigajada que se le pone al caldo" qué brutaaaa!! jejejej. La verdad es que el sabor estaba bueno, pero muy deshecha, como decía Mot, es para los abuelitos sin dientes, además parecía hervida en lugar de rostida. No triunfó.

-- Entrecot de bou a la llosa......GANADOR!!! la presentación, con la piedrita es superoriginal, además el trozo es grande y muyyyy sabroso.

Pre postres:

--Gelat de llimona amb fruits vermells...., estaba bueno, porque a mi me encanta el ácido, pero es muyyyyy ácido, demasiado para casi todo el mundo, a mi hermano le hacía casi llorar.

--Platan , llimona i lima......bueno pero muy soso.

-- Dràcula......GANADOR, de los tres, el mejor de combinación de sabores y más original de presentación.

Pastis:

--Sacher de taronja amb la seva salsa......excelente, muy buena, pero un poquito empalagosa para terminar la comida, muy espesa.

-- Torró amb textures i praliné de toró.....la presentación muy bonita, el que más luce en el plato, pero no acabó de ocnvencer. A mi me encantaba.

-- Y el ganador...., Coulant!!!! aunque yo lo pedí con vainilla, me lo pusieron con helado de gerds, no nos gustó, y se lo dije al Bernat, que muy amable nos trajo dos bolitas de helado de canela para ver si nos gustaba más así..., y si, si..., es buenísimo con helado de canela, mejor que vainilla. Aunque cuando hable con Ariana le preguntaré si pueden mancharme un poco el plato, se ve muy soso el pastelito ahí sólo.
El maitre Agustín , cuándo lo trajo nos dijo: "y aquí va el invencible Coulant" !!! ya tienen experiencia de la fama.

Y ésto es todo..., nos dijo que nos llamaría ésta semana para quedar un dia y hacer presupuesto, así que ..., a esperar!!

Muakis varios!!!!

:-()-)
Majestic l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 01, 2009 11:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Majestic » dg. feb. 01, 2009 11:46 am

Pedazo de testamento que he escrito!!!! jajajaja
Felíz domingo a todas!!!!
Majestic

EntradaAutor: Majestic » dg. feb. 01, 2009 12:02 pm

Mot, el albúm chulíssimo, una pasada!!
Majestic

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 01, 2009 12:54 pm

Merci guapa, por lo del àlbum... jeje

Y lo de la vedella... me sabe mal si he influído (pero supongo que ha sido cosa vuestra al probarlo)... pq estaba bueno, pero lo de la textura hay que cuidarlo, eso sí.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 01, 2009 7:07 pm

Hola noies,
Mot ja he vist les fotos de l'album, molt xulo, però ja saps que en directe serà molt millor. Haver-ha que diuen les altres i quan i on quedem...
Majestic peazo de menú que has escogido, no se si tu eras de las que tenían presupuesto ajustado, porque más de 100€ seguro!! El primer y segundo plato, si no recuerdo mal son como los de la boda de la Ru. Muy buena elección sin duda, todo muy rico. Y las minihamburguesas que te voy a decir...las probamos todas en la boda de Ru y nos copiamos luego para nuestras bodas, jeje, son inmejorables!!
Labanda noia ens has deixat amb les ganes de saber el teu menú, vinga va digue'ns algu....
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: Majestic » dg. feb. 01, 2009 8:46 pm

Ainssss Anerola!!! qué nerviosss!!!

Tengo el presupuesto ajustado, si, si..., le dije a Ariana que me ajustase sobre los 100€, si se pasan mucho me da algo.Qué luego con la barra, resopón y demás ya sube mucho.
Creo que la Ru cogió filet de bou a la llosa, y yo entrecot, que se supone que es más barato.

A ver si la Ru aparece por aquí y me cuenta por cuánto le salió a ella si es tan parecido.

Has oido Labanda??? la clavada va a ser descomunal!!! ainssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
:star::
Majestic

EntradaAutor: S&X » dg. feb. 01, 2009 9:20 pm

Hola noies!!

L'amanida no es de boda? aix aix pam pam al cul!
doncs jo la posaré!!!

Tots vam estar d'acord amb això, que un primer lleuguer, al ser a finals de juliol la boda aniria perfecte :-)ok:

però clar això va a gustos!!

a mi la dorada m.encanta!!

per cert que gracia que estiguisiu al costat ::-)
nosaltres estavem solets!

Por cierto Majestic, las croquetas bien? y las llaunas buenas? pq nosotros seguramente pondremos el aperitivo 1 y estan las dos.

Tienes que volver a ir, o ya te dará el precio?

LABANDA estem encara esperant la teva crónica!

ARARE quan tornes a cal ble, ja està tot decidit?

MOT muy chulo el album :-)ok:
S&X

EntradaAutor: JB » dg. feb. 01, 2009 10:17 pm

BUENOS DIAS POR LA NOCHE!!!!

Ya estamos de vuelta!!!! :-( :-(
Lo bueno siempre se acaba....

en fin se que tengo muhco que poner...
Asi que esta semana ya tengo otra vez hoja de tareas como cuando la boda!!!

MOT me encanta el album, que por cierto ya lo tenemos por mail nosotros tambien... lo que queremos camiar alguna foto asi que tardara un poco mas.

Bueno por el momento no digo ni pongo nada mas!!!!!

PASIAAAOOOOOOOO
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 01, 2009 10:51 pm

BEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! REBIENVINDA!!!! SI SI!!! tienes mucha faena, pero tu trnaquila. a tu tiempo, a ver si te vamos a estresar!!!!!!

que tal por Venecia??? fantástico verdad??? a mi me encantó!!!!!
queremos sensaciones y emociones de tu gran dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno nenes,

MOT, no he entrar a l'labum perq preferia veure'l en directe, però com que tothom ha entrat,,, em sembla que ho faré también!!!!!jo q em volia resistir!!!

Doncs bé el tast molt bé... el preu ja m'imagino que será POTENT... pero bueno, ja retallariem doncs si es passés molt del nostre pressupost.

qui va fer aquell famós excell del 2008???? m'el passeu de nou???? gràcies!

doncs bé, ANIRÉ A LO PRÀCTIC:

APERITIU:

- Explosió d'ou fregit i patata BONÍSSIM!!!!!!
- Xupa xup de guatlla la salseta de sobre magnífica
- Cruixent de peix fregit boníssim !!! ara, jo crec que la gent li costarà agafar-ho perquè l'aspecte és curiós... ara, el gust :-)ok:
- Ravioli de foie PETIT i de bon gust.
- Mini hamburgueses DE LA MUERTE!!IMMILLORABLES
- Tàrtar d'orada amb ous de truita psss psss, jo el treuria.

PRIMERS PLATS: directament vam demanar 4 peixos perquè era el que menys clar teniem:

- Llom de bacallà confitat amb bolets de temporada passable, però esquifit i evidentment l'acompanyament a l'agost no pega i com que no es pot canviar :--(
- Chop suey de verduretes amb pop a la planxa Tots vam coincidir que boníssim, pero q per un primer no. Que l'agafessim com a buffet i és el més probable que fem... A QUE TRIUNFÓ BEA??
- Filet de lluç de palangre amb compota de poma i vinagreta de verdures a mi em va encantar perquè era molt suau, bo i la compota boníssima, però el peix blanc és soso, és el que té.
-Suprema d'orada al forn amb patates BONÍSSIM i complet. Aposta segura.

SEGONS:
`- Ànec mut amb peres i foie: a mi l'ànec m'encanta, sempre en deman-ho a tot arreu i vaig probar aquest i el que diu la Majestic, la mescla de sabors... psssss, ni fu ni fa.. m'esperava alguna cosa més sabrosa. Descartat.
- FILET DE BOU A LA LLOSA. excel·lent...!!! POTSER posariem l'entrrecto pq és un pèl més barat i també bo.

PRE-POSTRES:
- Gelatina de llimona amb fruits vermells HORRORÓS, àcid a més no poder i la presentació és massa agressiva.
- Gelat de poma àcida amb crema de maduixots i pebre seichuan INCREIBLE I ESPECTACULARMENT refrescant!
- Crema de ioigurt amb fruits vermells simplement bo , pero empalagós a ple estiu.

POSTRES:

-sable de llimona amb fruita de temporada i salsa xocolata... MÉS DUR QUE UNA PEDRA... la fruita de sobre era bona, pero com algú va dir, molt pastisset de diumenge.
-COULANT AMB VAINILLA JA HO SABEU!
-però.... li ha sortit un gran contrincant: LA BIGUETA DE TIRAMISÚ AMB CREMA DE CAFÉ... no sabem que fer, potser fem com la Marian.

i vinga fotillos:
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants