NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Pacresol » dv. gen. 30, 2009 12:04 am

lluneta es como una taberna, del estilo al luisiana, legend, .... esta muy bien....
Bueno ya es viernes!!!! Que os vaya bien la quedada....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 30, 2009 2:49 pm

Hola noies!! gràcies parcresol si el què es ho sé el que no sé es on es exactament però ja ho trobaré!! :-)ok:
iseeeeee... estàs bé?? vindràs aq tarda???? vaaaaaaaaaaa.... tinc ganes de veure't!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » dv. gen. 30, 2009 9:46 pm

que tal fue todo????
lluneta lo encontrastes???
Bueno ya contareis si hayu alguna novedaaaaddddd!!!
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. gen. 30, 2009 11:50 pm

Pacresol ha escrit:que tal fue todo????

Que tal princess!!! Com ha anat???? Qui ereu??? Conteu, conteu!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » ds. gen. 31, 2009 11:46 pm

Hola!!

al final vam ser 4, lluneta, gemma, cuca i jo!!

jo mu vaig passar molt be!! com sempre que quedem jeje coste molt de marxar despres :p

aqui us deixo el link del que hem de fer despres que la gemma es casi!!!
viewtopic.php?t=17863&highlight=

muacsss
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Pacresol » dg. feb. 01, 2009 12:47 pm

ays quereis hacer la foto de todas vestidas no???
ya esta bien
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dg. feb. 01, 2009 4:52 pm

miriameta ha escrit:Hola!!

jo mu vaig passar molt be!! com sempre que quedem jeje coste molt de marxar despres :p

muacsss

siiiiiiiii jo voto per fer-ho!!! Em moro de ganes de vestir-nos totes juntes i fer-nos fotitos!!!! M'encantari tenir-vos a totes juntes i fer-nos una foto!!! La ficaria ben gran a les escales de casa!!! no hi pensem més, ho hem de fer!!!! :-)ok: :-)ok: miriameta apunta-ho a les propostes, al igual que la peli que hem d'anar a veure una setmana d'aquestes i fer el tour per les cases!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. feb. 01, 2009 4:58 pm

nuvia2010 ha escrit:
Pacresol ha escrit:que tal fue todo????

Que tal princess!!! Com ha anat???? Qui ereu??? Conteu, conteu!!!!

Nena!! No vas dir res, fins les 9 i pico vam estar... i xarra que te xarra!!! jajajaja quina gràcia!! vau faltar tú i la ise!! No pot ser!!! La propera hem dit de fer un sopar però serà al març pq els dissabte de febrer estan copats i dsps anar a veure una pel.lícula un divendres a casa la gemma. Dsprés farem el tour de sopars per les cases!!!
També la cuca va dir que enlloc d'anar a les bodes de totes anar només a l'esglèsia pq entenem que són moltes peles 6 bodes en menys d'un any però que sapigueu que jo us donaré les invitacions pq vingueu i si voleu venir, jo us convido de tot cor així que per part meva encara que ja sé que són moltes peles i tota la mandanga us convidaré igual!!!! I em faria molta il.lusió tenir-vos a les que pugueu venir i a les altres us portaré al cor tot el dia!!! Ise, ja sé que tú no cal que ho digui, miriameta, gemma i nuvia (cuca a tu no et dic res jijijiji, ja ens veurem pel carrer majór jajajja) pos eso lo dicho... també proposo una altra cosa no sé si estareu d'acord a mi, al menys anar totes juntes a la boda de la miriameta que és la primera i sé que li fa il.lusió... no sé, al menys estar totes juntes en una i la primera és la de la miriameta que ho ha preparat amb molta il.lusió i sé de primera mà que ens volia convidar, què us smbla?? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. feb. 01, 2009 8:48 pm

Hola nenetes!

Em sap molt greu no haver vingut el divendres pero noies...acabava de treballar a les 8... :-( :-( :-( :-(

Que més...tema bodes, miriameta a mi em fa molta il·lusió poder venir a la teva boda. Aquell dia serà un dia molt especial per tu i de retruc per mi pq una persona que m'estimo serà la dona més feliç del món!!!!
Ja sé que són moltes peles anar a bodes però jo, igual que la Lluneta, us donaré la invitació pq sou persones especials per mi i que haureu viscut la boda des del primer moment.

Me'n vaig a posar una rentadora c[]c c[]c c[]c

Petonets guapis!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dg. feb. 01, 2009 10:41 pm

Nenes... no digueu aquestes coses... que ja meu fet plorar...

aix, us estimo molt ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. feb. 02, 2009 7:52 am

Bon dia guapis!!!

Miri, diem el que pensem!!!! Ets genial i et mereixes el millor del món! Això no ho dubtis mai! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Pacresol » dl. feb. 02, 2009 5:39 pm

bueno veo que fue bien el encuentro, no??
sabeis si hacen algo en especial este fin de semana en los campos???
Pacresol

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 02, 2009 6:16 pm

hola princeses meues!!!!! que tal el finde de pluja i el dilluns???
avui no heu escrit gaire coseta, no.....
Eiii princeses sense que quedi mal entes no vull semblar una catalana d'aquestes agarrades!! suposo que hem vareu entendre,no? :-( Jo tambe me moro de ganes de anar a les bodes pero....son moltes cosetes. ara me sap greu haber dit el que vaig dir.......
tinc ganes de anar a veure la peli i riure am vosaltres....m'ho passo tant be!!!!!
lluneta que tal les correccions....vas acabar mol tard?
gemma, que tal el nene, quina cara feia...o estava a la play??jejeje ::-)
miriameta i el teu viatget?? al final vas tornar en tren?? =0-0-)
nuvia i ise us vem trobar a faltar............ :-( :-( :-( :-( a la proxima!!! i sobretot no hi ha excusa pel dinar de març!!!! :-)ok:
bno boniques vaig a fer cosetes.... un petonas a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 02, 2009 6:17 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola!!

muacsss

siiiiiiiii jo voto per fer-ho!!! Em moro de ganes de vestir-nos totes juntes i fer-nos fotitos!!!! M'encantari tenir-vos a totes juntes i fer-nos una foto!!! La ficaria ben gran a les escales de casa!!! no hi pensem més, ho hem de fer!!!! :-)ok: :-)ok: miriameta apunta-ho a les propostes, al igual que la peli que hem d'anar a veure una setmana d'aquestes i fer el tour per les cases!!!

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii super foto de totes vestidetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 02, 2009 6:28 pm

Hola nenes!! com esteu? Fins ara no m'he pogut connectar... havia de ficar notes i estic una mica estressada corretgint exàmens!!! Divendres acabava de corregir a les 2h de la nit!!! Imagineu-vos i avui a les 3h encara era a l'institut així que ... stik suuuuper cansada!!!! Avere nem a pams...

Lo de la miriameta... ja sabeu el que penso!!! Jo vindré pq sé que et fa mooolta il.lusió... i a mi también!!!! Si ja ho tinc apuntat a l'agenda... ho he canviat de dia !!! jejeje
Sou mooolt especials per a mi totes!!! Però entenc perfectament a la cuca, així que no et sapigui greu el què vas dir pq sé que són moooltes peles pq ens espera un any de despeses però igualment em fa il.lusió que tingueu la meva invitació i decisió vostra que vingueu o no i entendré PERFECTAMENT que no vingueu, és més, si no veniu us recolzaré en tot però a l'esglèsia no podeu faltar!!! Em fet un grup mooolt maco i estic molt contenta d'haver-vos trobat i que estigueu am mi dia a dia animant-me i fer-me tirar endavant amb les meves parres, ni les meves amigues més amigues ho fan!!! Així que res, el pastelet, ja ha dit el que pensava!!!
Per cert ise, no m'has dit encara si veniu aquest finde... i jo bàsicament ho hauria de saber pq m'he d'organitzar dir-ho a casa quedar o desquedar amb la gent el finde etc... ets un cas!!!!
Miriameta you're the best!!!!!!!!!! Tinc unes ganes que arribi aquell dia dsprés d'estar amb tu dia a dia... i ets la primera!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 02, 2009 6:41 pm

Eiii x cert ja tinc un 3 al marcador... en part em fa il.lusió però en part com us vaig dir divendres, m'agafen cagarrines pq això significa que em kda menys pel temible examen!! Grrrrrrrrrrrrrr això ja no agrada taant!!!! jajajajaja avui m'ho prenc així pq estic taaaan cansada que m'és igual tot!!! bno veig q no hi ha ningú, doncs marxo a estudiar!!! Petonts a totes wuapíximes!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 7:45 pm

ise ha escrit:Bon dia guapis!!!

Miri, diem el que pensem!!!! Ets genial i et mereixes el millor del món! Això no ho dubtis mai! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Vosaltres sou genials!! totes totes!!
Soc pesada per dirhu tant pero es que es veritat!!

muacssssssssss :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 7:52 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses meues!!!!! que tal el finde de pluja i el dilluns???
avui no heu escrit gaire coseta, no.....
Eiii princeses sense que quedi mal entes no vull semblar una catalana d'aquestes agarrades!! suposo que hem vareu entendre,no? :-( Jo tambe me moro de ganes de anar a les bodes pero....son moltes cosetes. ara me sap greu haber dit el que vaig dir.......
tinc ganes de anar a veure la peli i riure am vosaltres....m'ho passo tant be!!!!!
lluneta que tal les correccions....vas acabar mol tard?
gemma, que tal el nene, quina cara feia...o estava a la play??jejeje ::-)
miriameta i el teu viatget?? al final vas tornar en tren?? =0-0-)
nuvia i ise us vem trobar a faltar............ :-( :-( :-( :-( a la proxima!!! i sobretot no hi ha excusa pel dinar de març!!!! :-)ok:
bno boniques vaig a fer cosetes.... un petonas a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Hola wapa!!!

com ha anat el teu finde?? espero que be!! :-()-)

Jo pues me vaig pasar el viatge llegint, una estoneta que puc aprofito jeje que sino no trobo cap minut ni moment per ferhu.

El meu nene sempre me porte a l´estació, aixi que no me puc queixar!! jeje i lo demes pues treballant... i disabte vam anar a veure uns amics que estan esperant un Carlitos!!! Quina panxona que te ja.. aixi que a la nostra boda tindrem un convidat mes jejeje

besitos!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 7:59 pm

lluneta29 ha escrit:Hola nenes!! com esteu? Fins ara no m'he pogut connectar... havia de ficar notes i estic una mica estressada corretgint exàmens!!! Divendres acabava de corregir a les 2h de la nit!!! Imagineu-vos i avui a les 3h encara era a l'institut així que ... stik suuuuper cansada!!!! Avere nem a pams...

Lo de la miriameta... ja sabeu el que penso!!! Jo vindré pq sé que et fa mooolta il.lusió... i a mi también!!!! Si ja ho tinc apuntat a l'agenda... ho he canviat de dia !!! jejeje
Sou mooolt especials per a mi totes!!! Però entenc perfectament a la cuca, així que no et sapigui greu el què vas dir pq sé que són moooltes peles pq ens espera un any de despeses però igualment em fa il.lusió que tingueu la meva invitació i decisió vostra que vingueu o no i entendré PERFECTAMENT que no vingueu, és més, si no veniu us recolzaré en tot però a l'esglèsia no podeu faltar!!! Em fet un grup mooolt maco i estic molt contenta d'haver-vos trobat i que estigueu am mi dia a dia animant-me i fer-me tirar endavant amb les meves parres, ni les meves amigues més amigues ho fan!!! Així que res, el pastelet, ja ha dit el que pensava!!!
Per cert ise, no m'has dit encara si veniu aquest finde... i jo bàsicament ho hauria de saber pq m'he d'organitzar dir-ho a casa quedar o desquedar amb la gent el finde etc... ets un cas!!!!
Miriameta you're the best!!!!!!!!!! Tinc unes ganes que arribi aquell dia dsprés d'estar amb tu dia a dia... i ets la primera!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Aix wapetona!!!
jo tinc moltissimes ganes de que arribi, pero tambe tinc una por.... ara mateix no estic nerviosa perque se que encara tinc temps i hu tinc tot encaminat i en marxa.. tambe tinc moltes altres coses al cap.. i estic super agobiada... pero quan arribi l´estiu i hagi acabat els estudis i les practiques i me centri en treballar i boda... i trasllat de coses de casa mamare a Alcoletge... m´agafaran uns nervis de campeonat.. mare meva..

Aqui estem per animarte!! per que no decaiguis!!!
Has de descansar... te dic jo per experiencia que si no descanses s´acumule tot i despres ja no hu recuperes.
Vas estar fins molt tard.. mare meva... Prento amb calma!!!

Sobretot no t´estressis per les opos!!! se que es complicat pero intentahu!!!

Muacs!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 02, 2009 8:01 pm

Nenes!! els vostres marcadors van baixant eh!!!!!!!!!!!

i jo.... aviat arribare als 7 mesos justos!!!! buf.. :star::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta