Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: arayk » dg. feb. 01, 2009 12:40 pm

Hola noies,
nosaltres ahir vam anar a mirar invitacions!

Hansen tu segurament coneixes la botiga... Atena 2000. Vaig anar la setmana anterior amb la meva mare a xafardejar perquè m'havien comentat que tenien idees per fer-les tu mateixa i que surtien molt bé de preu. Doncs allà la noia et dóna idees però va ensenyar-me un catàleg on surtien de maques i ben econòmiques així que al final les encarregarem i no les faré ja que tampoc hi ha gaire diferència.
Quan les tingui us poso foto!

Per cert, vaig anar a la Sílvia Giralt a preguntar... Hansen no trobo l'altre post...
Va comentar-me que el 14 i 15 serà la fira de nuvis a Igualada i que posarà un stand amb informació. El preu 390€ però entren moltes coses, inclús tractament pel nuvi... va dir-me tantes coses que no les recordo totes però, més o menys: Neteja facial, prova de maquillatge, maquillatge el dia de la boda, depil·lació oriental, manicura, ungles postisses si cal, pedicura, solarium (va dir-me dos tipus de tractament), tractament flash el dia previ a la boda (per allargar la durada del maquillatge el dia de la boda)... i crec que laguna cosa més.

Jo aniré a la fira a veure que entra exactament perquè no va dornar-me cap full informatiu ja que encara no els tenia. Si alguna no pot anar ja us asseguraré el preu!
arayk
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 01, 2009 12:43 pm

Gràcies Arayk per la info! Jo sí que tenia pensat passar per la fira, ja hi donaré un cop d'ull. També vaig estar informant-me a un centre d'estètica de Vilanova, em sortia tot per uns 250, i em va agradar força. M'esperaré a la fira...

I tema invitacions: molt bé! En aquella botiga tenen coses precioses! Mira, una coseta menys en la que pensar.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: Hermi » dg. feb. 01, 2009 12:47 pm

Bon dia noies!!

Hansen, ja suposo k no podrem veure el teu ram fins d'aki uns mesos, el que volia dir es si ens podies fer cinc centims sobre com és, tipus de flors o si sera tot blanc o tindra colors, molt gran o mes aviat petit... no se.. jo encara no tinc ni idea de com el vull! ;)

He vist a bodes 2010 una noia que també es casa al mas, a veure si es pasa per aki ^^

Jo ahir vaig estar a la fira de Terrassa donant una volta, per veure fotografs a veure si ens decidem!! Em van agradar el Minguillon, l'Elegance bodes, i el SolDLluna (els dos primers em van dir que havien fet reportatges al mas), pero no se.. a veure si ens podem pasar a veurel's i ens acabem de decidir, es que es passen una mica amb el tema fotos.. us sona algun, teniu referencies?? el Minguillon em sona d'alguna altre noia del foro..

També vaig veure que hi havia joiers que tenien exposades aliances que no estan gens malament!! ::love:: com a minim no son les superclassiques de tota la vida!!
Hermi
:: núvia experimentada

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 01, 2009 12:49 pm

Jo aquests fotògrafs no els conec...

Doncs el meu ram serà una rosmelia de color vermell, amb estructura platejada (és a dir, com una mena de filferros), i el tall una miqueta llarg.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: arayk » dg. feb. 01, 2009 1:23 pm

Doncs sí! Una cosa menys, ara hem de pensar en un text, ens deixen personalitzar-lo tal i com volguem...

Doncs a mi tampoc em sonen aquests fotografs Hermi, prova a preguntar en algun post a veure si et donen referències...

On et fan el ram Hansen?
arayk

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 01, 2009 1:40 pm

M'ho fa la Bloomie, una forera.

www.bloomflors.com
Imatge

Hansen

EntradaAutor: sgo002 » dl. feb. 02, 2009 9:06 pm

:-) Hola a totes per fi gent que es casa a Mas dels Vivencs!! jo em caso el 5 de Juny del 2010. Va ser el primer restaurant que vam anar i ens va agradar molt, però vam decidir mirar d'altres i després de veure un munt ens hem quedat amb el primer!! Crec que hem fet totes una bona elecció!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
sgo002

Entrades: 7
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 8:21 pm

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 02, 2009 9:32 pm

Benvinguda sgo002! I tant que em triat bé! Explica'ns cosetes! D'on ets? Et cases pel civil? Matí o tarda? Tens fotógraf?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dl. feb. 02, 2009 9:41 pm

Hola sgo002 benvinguda!!! bona elecció :-)ok:

Això contan's cosetes, bufff sona molt coti, pero a veure si aixi animem una miketa més el post ;) up up el post del mas XD

Jo a veure si aquest cap de setmana ens dediquem avisitar un quant fotografs que tinc ganes de tancar aquest tema!!

Hansen: tu que tal ho portes??
Hermi

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 02, 2009 9:44 pm

Ho porto molt bé!

Estic acabant de muntar invis, així que suposo que en un parell de setmanes començo a repartir.
El pròxim que farem serà acabar de concretar el viatge i aliances.

I vosaltres qué tal?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dl. feb. 02, 2009 9:58 pm

Nosltres una mica nevis, pero molt bé :-)ok:

Jo acabo de tancar el tema vestit!! jejeje m'ha costat decidir-me pero ja esta!! una cosa menys ;) el fotograf la setmana k be t'ho explico!! tema hotel encar no m'ho he mirat't :P per cer grcies per la info!! buff quin munt de feina :D. El viatge, encara en proces jejejeje, i les aliances ecara queden lluny ^^ i la pelu etc... mirant' no es facil trobar algú que et vulgui pentinar a l'agost!! pero encar tinc temps i amb això no m'hi he posat en serio.

Un company de feina del meu xicot també es casa al Mas i m'ha dit que a ells ja els han trucat per fer el tast (es clar que es casen molt abans que nosaltres!!), pero jo no tinc ni els nous plats del 2009 :(
Seguirem esperant impacients...
Hermi

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 02, 2009 10:02 pm

Jo tampoc tinc ni idea d'on em pentinaré. Ho tenia molt clar, però el dissabte vaig fer la proba del vestit i vaig anar a la meva perruquera perquè em fes un recollit i fer-me l'efecte, i fatal. Vull alguna cosa diferent que sé que no m'ho faran.

Així que ja han començat a trucar pels tasts? I quan es casa? Jo tampoc tinc els preus 2009.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dl. feb. 02, 2009 10:10 pm

Doncs a veure si no m'equivoco... crec que era o a començaments de maig o de juny, pero no t'ho ser dir segur!! ja li diré a l'Albert que li ho pregunti demà (a veure si hi pensa!), i ja et diré!!

Per cer acabo de veure les teves invitacions, superchules!!! molt currades!! :-)) :-)) segur que triumfes amb elles son molt originals, mira un altre tema que tenim pendent, nosaltres :o-o: tot i que no m'amoïna gaire ma germana s'ha oferit per fer-les, a veure que tal ens queden!!
Hermi

EntradaAutor: sgo002 » dt. feb. 03, 2009 8:04 pm

:-)) :-)) Hola a totes!! se que contesto una mica tard, però... bé mas vale tarde...
Soc de Manresa i em volia casar aquest 2009 però... ja estava tot agafat! ens vam decidir pel Mas pq es diferent a les típiques carpes per fer una boda, els jardins i el menjar! uns amics del meu cunyat s'hi van casar i diuen que tot estava bonísssssssssssssim!
El fotògraf... esperaré a la fira d'Igualada a veure si algo em convens i vosaltres ja el teniu?? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
sgo002

EntradaAutor: Hermi » dt. feb. 03, 2009 10:10 pm

Ostres Sgo002, i no vau trobar cap forat al 2009?? ni divendres tampoc, jo quan em vaig quedar la data (ara fa un parell de mesos encar atenien algun foradet...) així al final et cases al 2010? com portes els preparatius?? quin tipus de cerimonia fareu?? Ostres que preguntona m'estic tornant... ups...

Jo si no tanco lo del fotograf aquest cap de setmana també aniré a la fira d'Igualada, a veure que tal per alla :D

Hansen: quin tipus de pentinat portaves en ment??? a veure si tens mes sort a la propera i t'encerten més la idea que portes.
Hermi

EntradaAutor: arayk » dc. feb. 04, 2009 7:27 am

Benvinguda sgo002! La millor tria sens dubte!
La veritat és que el Mas està molt sol·licitat, en el fons és molt bona senyal però clar, hi ha colapse de dates!

Ostres Hansen, he mirat la pàgina de la Bloomie, quina xulada de rams! M'han agradat molt!

Ja estan trucant pels tasts?? Per fi!! Jo tinc unes ganes...

Per cert, algú sap si deixen fumar durant tota l'estona?? La meva mare ha anat a un parell de sopars d'empresa i m'ha comentat que només deixen amb els cafés... suposo que als casaments no seran tan estrictes, no? Teniem pensat posar el tabac a la taula enlloc de passar a repartir-lo al final, el Sergio vol que la gent no hagi d'esperar a que nosaltres passem...
arayk

EntradaAutor: FLEIA » dc. feb. 04, 2009 12:07 pm

Hola noies!
Ja fa dies des de que vaig presentar-me i he estat esperant ultimar alguns detalls per dir-vos que ja tinc la reseva al mas dels vivencs!!! SI! quina ilusió tenir ja la data fixa 26-6-2010, la majoria de vosaltres ja us caseu aquest any quina sort! espero que no estigueu patint molts nervis!!!jo de moment ho veig bastant lluny...
FLEIA

Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 7:04 pm

EntradaAutor: Nuria_Raul » dc. feb. 04, 2009 6:51 pm

holes!!!

felicitats a les noves incorporacions!!!! quan mes siguem millor!

Hansen, a mi tampoc m han trucat pels tast, i aixo q em caso una setmana abans que tu !!! per cert, aquest divendres vaig a fer la 1a prova del vestit! quins nervis!!!!
Imatge
Imatge
Nuria_Raul

Entrades: 78
Membre des de: ds. set. 15, 2007 5:58 pm

EntradaAutor: sgo002 » dc. feb. 04, 2009 7:08 pm

:-///: :-///: Hola!! quan vam anar a mirar-ho sí que quedava algun divendres, però la meva familia es de Barcelona i la del xicot de Lleida i teniem clar que en divendres ens seria un problema. Farem la boda per l'esglesia, primer vam mirar la de Igualada: preciosa!! però... 170€ per la boda, 100€ per la catifa, prohibit tirar arròs i fer traques... així que... aquest divendres anem a veure la ermita de Santa Anna que es petita però és molt maca i envoltada de verd.

Ja teniu el vestit?? quines ganes de trobar un que m'agradi!!!
Quan feu el tast al Mas no us oblideu de informar-nos de tot, tot. Je ,je :-)) :-))
sgo002

EntradaAutor: Hermi » dv. feb. 06, 2009 10:24 pm

hola noies!!!

Sgo002: jo soc de barcelona i el meu xicot també es de lleida!!! vam triar el mas perquè ens quedaba a mig camí, i nosaltres sí ens vam quedar un divendres a l'agost, per temes de feines i moviments de families etc..

Arayk:tema fumar... a mi ala informació que em van donar posa que només es permet fumar ales zones habilitades?? i jo pregunto: quines son aquestes zones?? :-/

Ostres Núria quina ilu fer-te ja la primera proba del vestit!!! ja ens contaras que tal t'ha anat!!! Sgo002 segur que trobaras un vestit que t'agrdi (el vaig trobar jo i mira que dono voltes a les coses ^^)

FLEIA: benvinguda al post del mas!!! i felicitats pel teu casament!! ja ens contaras cosetes.. ;)

Hansen: la "vidilla" del post del mas!! et tenim desapareguda... has tornat a probar pelu?? jo ho vull mirar en breu a veure si no m'encanto xD
Hermi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants