NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 02, 2009 8:46 pm

miriameta ha escrit:Nenes!! els vostres marcadors van baixan
t eh!!!!!!!!!!!

i jo.... aviat arribare als 7 mesos justos!!!! buf.. :star::

Jejeje això va baixant.. eh!!! He fet un descansillo........... :o-o: :o-o: :o-o: quina por!!!!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 7:53 am

Bon dia wapis!!!

Ahir quan vaig arribar a casa pensava conectar-me un ratet pq l'Enric ja té el seu portatil "arreglat" i pensava que jo tindria el meu a disposició...pero nenes, ahir va ser un dia de visites... quan vaig arribar a casa em va trucar mon pare a veure si l'invitava a una cervesa, quan va marxar va arribar un amic i després van venir uns paletes a mirar una cosa que m'han d'arreglar. Total...que a les 10 començava a fer el sopar!

Lluneta, per aquest cap de setmana he de parlar amb ma mare a veure quins plans té pq mon pare no hi serà i hem va demanar que si podia que no la deixés sola sense cap plan. :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 7:59 am

Cuca, no t'hi trenquis el cap que t'entenem perfectament!!! :-)ok: :-)ok:

A mi ja feia temps que em rondava pel cap invitar-vos pq persones que hagin viscut la boda com vosaltres no n'hi haurà cap...però realment és una despesa important i si alguna no pot venir doncs no passarà res pq és una cosa que es pot compendre! ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 8:03 am

A la pròxima quedada faré el possible per venir però a mi entre setmana m'és una mica complicat... :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 8:04 am

Miri preciosa que d'aquí 3 dies et quedaràn 7 mesos justos!!!! no és ni un embaràs!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 8:08 am

I les altres teniu uns marcadors que deu ni dó... la nuvia un any i poquet i la cuca i la lluneta un any i 3 mesos!!!! (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+)
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 8:09 am

Pacresol ha escrit:bueno veo que fue bien el encuentro, no??
sabeis si hacen algo en especial este fin de semana en los campos???

No en tinc ni papa dels que fan aquest cap de setmana... :-/ :-/ :-/ :-/ ho sento...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 03, 2009 9:36 am

Pos és igual ise... pq ara he pensat que aquest dimecres és el cumple del meu sogre i al igual volen fer un dinar la seva família... jo ho deia pq per un finde que té el jordi... pq el proper que té lliure a finals de febrer el tenim ocupat pq tenim un cumple a balaguer... Però entenc també a ta mare així que stigues amb ella però al menys podriem kdar per sopar divendres o fer algo diumenge no??? Fa un muuuuunt que no ens veiem!!!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 9:43 am

lluneta29 ha escrit:Pos és igual ise... pq ara he pensat que aquest dimecres és el cumple del meu sogre i al igual volen fer un dinar la seva família... jo ho deia pq per un finde que té el jordi... pq el proper que té lliure a finals de febrer el tenim ocupat pq tenim un cumple a balaguer... Però entenc també a ta mare així que stigues amb ella però al menys podriem kdar per sopar divendres o fer algo diumenge no??? Fa un muuuuunt que no ens veiem!!!!! :-( :-( :-( :-( :-(

Ei guapi!!! Per mi cap problema, si vols quedem per sopar divendres!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 9:44 am

Mira així celebrarem el meu sant!!! No sóc catòlica pero jo ho celebro tot!!! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 03, 2009 9:44 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Pos és igual ise... pq ara he pensat que aquest dimecres és el cumple del meu sogre i al igual volen fer un dinar la seva família... jo ho deia pq per un finde que té el jordi... pq el proper que té lliure a finals de febrer el tenim ocupat pq tenim un cumple a balaguer... Però entenc també a ta mare així que stigues amb ella però al menys podriem kdar per sopar divendres o fer algo diumenge no??? Fa un muuuuunt que no ens veiem!!!!! :-( :-( :-( :-( :-(

Ei guapi!!! Per mi cap problema, si vols quedem per sopar divendres!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Per mi també... és que sino no hi ha manera de veure'ns, no creus? :-)ok: :-)ok: és una pena...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 03, 2009 9:45 am

ise ha escrit:Mira així celebrarem el meu sant!!! No sóc catòlica pero jo ho celebro tot!!! jejeje

quan es?? que m'ho apuntaré... jo si que el celebro normalment menys que el cumple però m'agrada que em felicitin!!!jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 9:46 am

El 12 de febrer!!! A mi també m'agrada jejeje a casa ho celebrem tot!!! és una excusa per estar junts!! jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 9:47 am

ei wapi dos minuts i torno!! :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 03, 2009 9:47 am

ise ha escrit:El 12 de febrer!!! A mi també m'agrada jejeje a casa ho celebrem tot!!! és una excusa per estar junts!! jejeje

ja... tens raó... nosaltres igual! bno wuapi pos kdem així dsps m'intento conectar me'n vaig a l'institut que he de preparar un altre examen amb una profe... i li he dit que hi aniria a les 10h i he d'anar caminant!!!!! :-( :-( tinc 20 minuts....
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 9:51 am

ok! deprés parlem i sinó a la nit ja et trucaré!!!

Petooooooooooooons : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 03, 2009 11:27 am

Vale!!! jejeje sóc al departament imprimint uns apunts i hem fet un exàmen i au!!! Ara lliure fins les 12h... i pico... jajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 11:56 am

No et pots queixar de l'horari que tens, eh!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 2:22 pm

Ei guapi, ara dinant l'hi he dit a l'Enric el d'anar a sopar el divendres i m'ha dit que cap problema!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 03, 2009 6:49 pm

ise ha escrit:Ei guapi, ara dinant l'hi he dit a l'Enric el d'anar a sopar el divendres i m'ha dit que cap problema!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Vale... pq avui li he dit al jordi lo que jo tinc segurament una conferència al institut a les 18.30 si acabés a les 20h... a les 22h ja estarem a lleida o mollerussa, on vulgueu quedar... així que no hi haurà cap problema!!! :-)ok: ja tinc ganes de veure't!!!! Que aviat m'hauràs de donar una foto teva per saber com ets!!!! =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants