Autor: irenusky » dt. feb. 03, 2009 1:02 pm

Autor: Kaoru » dt. feb. 03, 2009 3:09 pm

Autor: ofcourse » dt. feb. 03, 2009 3:37 pm

Autor: *Alba* » dt. feb. 03, 2009 4:26 pm
ofcourse ha escrit:Hola setembreres!! Buff, feia un munt de temps que no em passava per aqui!!
Com ho porteu tot?? Jo fataal, encara estic mirant vestits... A veure si les que us caseu el primer cap de setmana em podeu ajudar amb un dubte que tinc: l'última prova del vestit quan us la fan?? És que a mi m'han dit en alguna botiga que la fan al juliol, pq a l'agost tanquen. No se, a mi no em fa gens de gràcia, pq si les últimes setmanes m'aprimo el vestit pot quedar fatal.

Autor: ofcourse » dt. feb. 03, 2009 4:55 pm
*Alba* ha escrit:ofcourse ha escrit:Hola setembreres!! Buff, feia un munt de temps que no em passava per aqui!!
Com ho porteu tot?? Jo fataal, encara estic mirant vestits... A veure si les que us caseu el primer cap de setmana em podeu ajudar amb un dubte que tinc: l'última prova del vestit quan us la fan?? És que a mi m'han dit en alguna botiga que la fan al juliol, pq a l'agost tanquen. No se, a mi no em fa gens de gràcia, pq si les últimes setmanes m'aprimo el vestit pot quedar fatal.
No en tinc ni idea, però alguna cosa han de fer guapa!
jo em caso l'11 uqe és la segona de setembre, i això t'ho han de deixar enllestit que no pagues 100€! demana-ho a les botigues :)
No vas tard, jo també estic mirant vestits encara i encara miraré més! No pateixis per res dona!!Quan hagis decidit on te'l quedes llavors has de parlar-ho amb elles!! no?... ÀNIMS!!

Autor: irenusky » dt. feb. 03, 2009 4:56 pm
ofcourse ha escrit:*Alba* ha escrit:ofcourse ha escrit:Hola setembreres!! Buff, feia un munt de temps que no em passava per aqui!!
No en tinc ni idea, però alguna cosa han de fer guapa!
jo em caso l'11 uqe és la segona de setembre, i això t'ho han de deixar enllestit que no pagues 100€! demana-ho a les botigues :)
No vas tard, jo també estic mirant vestits encara i encara miraré més! No pateixis per res dona!!Quan hagis decidit on te'l quedes llavors has de parlar-ho amb elles!! no?... ÀNIMS!!
Ja tinc un vestit enfilat de Pronovias. Demà a la tarda tinc hora, els hi preguntaré a veure que em diuen. Aixss, espero que em donin la resposta que vull sentir, pq si no hauré de tornar a fer tournée de botigues (quina mandra!)
quin vestit es????

Autor: ofcourse » dt. feb. 03, 2009 4:59 pm

Autor: irenusky » dt. feb. 03, 2009 5:05 pm
ofcourse ha escrit:El model sagrera (es de la col·lecció de Manuel Mota per a Pronovias)....
Jo no el vaig escollir, pero me'l van treure i posat queda genial! Encara que jo mai de la vida m'hagués imaginat amb un vestit així....

Autor: EvelynyVictor » dt. feb. 03, 2009 5:10 pm

Autor: ofcourse » dt. feb. 03, 2009 5:16 pm

Autor: irenusky » dt. feb. 03, 2009 5:20 pm
ofcourse ha escrit:Us agrada???? Aixss que be!! Doncs no se que fer amb el vel... Es que jo faig cerimònia civil i potser anar amb vel és massa excessiu, no???