Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: eva gi » dt. feb. 03, 2009 10:23 pm

ja ho pots dir Miriam, que ha passat?? jo he estat molt liada i no he pogut connectar en tot el dia, però sembla que ha tothom li ha passat el mateix :-/
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dc. feb. 04, 2009 9:14 am

Hola noies!! Bon dia!

Es que no podem portar 10 foros a la vegada ... jajajaj.

Avui ja puc anar a recollir les invitacions!!! una cosa més!

Avui m´he aixecat cansada, no tinc ganes de fer res ... si es que porto un tute :-/ , cada dia arribo a casa a les 22h, desprès del casament tindré unes vacances ben merescudes ... jajajaj
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 9:18 am

HOLA GUAPES LA VERITAT TTE LIES AMB TANTS DE POSTS neujor:-) neujor:-) US VOLIA COMENTAR UNA COSA A VEURE QUE EN PENSEU JA HE OBERT UN POST PERO A VEURE QUE PENSEU VOSALTRES:
ARA ESTEM AMB EL TEMA DE LES INVITACIONS I NOSALTRES ENS INTERESA ÉS DINERS QUE QUE ENS EMPLENIN LA CASA DE REGALS LA VERITAT, PERO CLAR VIVIM EN UN PBLE PETIT EN MA VIDA HE VIST QUE ES POSI AIXO DEL NUMERO DE COMPTE I LA VERITAT NO SÉ COM REACCIONARA LA GENT. ALGUNA EM POT ACONSELLAR???? NO SÉ QUE FER, LO ÚNIC QUE TENIM CLAR ÉS QUE PREFERIM DINERS
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: S&M2009 » dc. feb. 04, 2009 9:54 am

Hola Sonia!

Doncs la meva opinió és que la gent ja s´adona que amb els calers que val un casament el que millor poden regalar són calers ...
A més si ja vius amb el teu xicot i ho tents tot (encara que et canviïs a la casa nova) la gent pensa que ja ho tens tot montat... és la meva opinió, i amb referència a donar el nº de compte, a mi personalment no m´agrada molt ... ho trobo una mica fred ... encara que sigui quan et donen el sobre els hi dones les gràcies i un parell de petons ... però aquesta es la meva opinió, vosaltres heu de pensar si va amb vosaltres o no!!

Ale! ja he opinat!

Fins ara guapa!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 10:08 am

ayy S&M la veritat no se que fer m' estic plantejant posar a sota dels numero de telefon, aixo sense posar el numero de compte.

El vostre millor regal serà la nostra lluna de mel

es una manera de dir que vols diners pero sense posar el numero, que en penseu??

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dc. feb. 04, 2009 10:08 am

S&M2009 ha escrit:Hola noies!! Bon dia!

Es que no podem portar 10 foros a la vegada ... jajajaj.

Avui ja puc anar a recollir les invitacions!!! una cosa més!

Avui m´he aixecat cansada, no tinc ganes de fer res ... si es que porto un tute :-/ , cada dia arribo a casa a les 22h, desprès del casament tindré unes vacances ben merescudes ... jajajaj

que bé S&M una cosa menys :-)ok:
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dc. feb. 04, 2009 10:49 am

Sonia veus aixó si que ho trobo maco!!!!
Els hi dius que faras amb els calers que et regalin d´una forma sutil :-)ok:

Jo em trobo que una de les agències de viatges que més m´agradat, em demana un 30 % a la reserva i la resta quinze dies abans del casament ... i que pasa ... que no se amb quants calers puc contar per aquest dies .... porto un embolic amb el tema econòmic :--(
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: S&M2009 » dc. feb. 04, 2009 10:51 am

Eva guapa!!

Si una cosa feta ... jajajaj
I aquest dissabte a BCN a comprar la roba interior amb una amiga!!
També vaig comprar les mitges al Corte Inglès i són guapíssimes! com una rejilla molt fina :-)ok:

Tu que tal ho portes tot???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 10:59 am

hola s&m2009

si la veritat es que trobo que es una manera de dir qu vols diners sense dirho clarament esque la mea jefa es va casar fa poc i l' han emplenada de excursions, balnearis i trastos ino vull que em pasi el mateix.

home jo el tema viatge no t' hosabria dir nosaltres ens ho agafem pel nostre compte i l' hotel que es lo més car fins que no arribem no hem de pagar.

les mitjes si les as comprar al corte segurametn seran com les meves jo m' ho vaig comprar allà :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dc. feb. 04, 2009 11:15 am

Bon dia noies,

No voldria ser ... però posar el número de compte a les invitacions no es protocolariament correcte. Com t'ha dit la S&M crec recordar, la gent ja sap que reglar diners és el que tothom necessita últimament. Per aquest mateix motiu molta gent t'ho donarà amb un sobre el mateix dia (cosa tampoc correcte, segons protocol) i molta gent quedarà amb vosaltres abans per donar-vos ho o bé per preguntar-vos el númro de compte.

A partir d'aqui.. deixant de banda el dixtòs protocol.. tothom ho fa com vol. Personalment a mi no m'agrada posar els números de compte, sempre ho desaconsello. La gent us anirà preguntat que preferiu, i si algú no us ho pregunta és pk directament us pensa regalar el pongo de turno o bé el balneari...

Nose... a partir d'aquí Sònia la desició és vostra... La frase també és sútil, però.. bé a dir el mateix.
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 11:29 am

ayyyyy nse que fer :star:: :star:: esque la meva jefa es va casar al setembre i l' han emplenada de caps de semana balnearis i coses per la casa nosaltres tenim clar que no volem posar el numero de compte pero no se si de cas no posarem res i quesigui el que vulgui si la gent pregunta els hi dien que preferim que ens ajudin amb la lluna de mel

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dc. feb. 04, 2009 11:45 am

Sònia, tal i com et deia és molt personal la desició. Perquè hi ha gent que tot i prefrerir diners , si li regalan un cap de setmana a un balneari també els hi agrada. Pensa que si no es del vostre gust o estil.. entenk que no et faci gràcia.
Mira, hi ha gent que tot i no siguent del tot "correcte" ho possa, si vosaltres creieu que és el més oportú per la vostra situació fes.ho i no li donguis més voltes.
El casament, és el vostre gran dia, ha de ser com vosaltres vulgeu i a la vostra manera. :-()-)
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 11:58 am

decidit definitivament la invitacio la deixarem tal qual esta no posarem res de comptes ni de frases de lluna de mel i si la gent ens pregunta doncs direm que preferim que ens ajudin mab la lluna de mel pero que ells mateixos i ala ja esta aixi millor :-)ok: moltes gracies per l' ajuda guapes

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 04, 2009 3:06 pm

Bon dia noies!!!

Sonia, jo no vaig posar número de conte i la veritat que jo el que volia era pasta, i a part de un parell de persones, tothom ens va donar calers!!! Es que pensa que aixó de regalar coses ja no es fa gaire..i si més no et consultarien per saber si et fa falta... ja veuras que tothom en donar calers!

S&M, que bé, avui vas a buscar les invitacions!!! >.-<: >.-<: >.-<: I ha BCN vas a buscar la roba interior??? Estas com un llum!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Les mitges que dius semblen mooolt maques, però pensa que no les veurà ningú a part del teu futur marit... i segur que et demanaran una pasta!! Si voleu unes mitges maques i económiques aneu al calzedonia: 7 euros.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Aley » dc. feb. 04, 2009 3:44 pm

Noies, alarma!! m'he de posar mitjes al juliol?? Ostres no fotem! Vosaltres us en poseu?
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 4:15 pm

no totes les nuvies se'n posen aixo a a gust de cada una pero bueno per el moment liga jo trobo que fa més de nuvia clar aixo es opinio personal :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 4:18 pm

moltes gracies miriam al final no posarem res encara que si ens pregunten comentarem lo de la lluna de mel i ja esta a arriscar-se :-) esque a la meva jefa li han montat la casa com aquell qui diu va ser acollonant per aixo ho deia nosaltres a veure solem donar diners pero bueno que sigui lo que hagi de ser lo important es estar amb els amics i pasarho bé

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » dc. feb. 04, 2009 4:18 pm

Bé, es que no tenim massa la tradició lliga només ho he vist un cop, la treu el marit no?
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. feb. 04, 2009 4:21 pm

si la treu el marit i l' ha de posar a la cama d' una amiga :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dc. feb. 04, 2009 4:50 pm

Hola Miriam!!!

Dons si que me han costat una mica més cares de 7 €, sino que 16 €!!! Ale i jo amb la crisi ... jajajaj, si es que estava tan emcionada xq havia trobat sabates que ja em vaig animar i vaig comprar les mitges ... jajajaj.
Vaig a BCN per la roba interior a la mateixa botiga del vestit, xq em faran un arreglo xq no es vegi el sosten ( com l´esquena del vestit es en "V")

Sonia a veure, explica això de les lligues ... no se com funciona ... jajaJA
Imatge
S&M2009

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant