NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Pacresol » dc. feb. 04, 2009 11:39 am

hola buenos dias nenasssssssssssss!!! que ya estamos a mitad de semana
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 12:44 pm

ise ha escrit:Bon dia precioses!!

Primer de tot...JA ERA HORA MIRI!!! >.-<: >.-<: >.-<: jejeje Ja ens diràs que t'han dit, ok?

Lluneta, que et passa? ahir quan vam parlar no estaves xoff...

Bueno, potser que em posi a treballar que avui ja he començat una hora més tard...

Petons

Iseee no res... que em vaig ficar a buscar cançons per entrar a l'esglèsia i eren taaaaaan boniques que em vaig ficar xof de no tenir el jordi amb mi!!! sort que és dimecres i divendres ens veurem... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dc. feb. 04, 2009 2:23 pm

Va anima't preciosa!!!! ::love:: ::love:: ::love::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Pacresol » dc. feb. 04, 2009 4:12 pm

venga venga que ya estamos pasando el ecuador de la semana...
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 4:14 pm

ise ha escrit:Va anima't preciosa!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Animada ja estic... lo que avui em toca tot el dia a l'institut i ara torno de dinar i tornem-hi fins a les 18h i dsps kp a casa caminant... :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. feb. 04, 2009 4:17 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... sort n'hi ha pq aquesta setmana cada dia em penso que és un dia més... :o-o: :o-o: avui tot el dia pensant que era dijous :--( :--( i noooooooooooooo...estem a dimecres...

Això de l'anunci ho he tornat a escoltar pero l'horari nanai de la xina... :-/ :-/ a veure si després puc estar més al cas :-) :-)
ise

EntradaAutor: ise » dc. feb. 04, 2009 4:21 pm

lluneta29 ha escrit:

Animada ja estic... lo que avui em toca tot el dia a l'institut i ara torno de dinar i tornem-hi fins a les 18h i dsps kp a casa caminant... :--( :--( :--(

Així faras exercici, dona!!! jejeje Avui més o menys plegarem a la mateixa hora :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 4:24 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Així faras exercici, dona!!! jejeje Avui més o menys plegarem a la mateixa hora :-)) :-))

Si, sort que són dies sueltos que sinó... a més avui em toca estudiar un tema xul.lo que ja em sé més o menys!!!! Així que amb un dia crec que en tindré prou!!! Un més al sac... ja només em kden 70 temes... jajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. feb. 04, 2009 4:25 pm

Molt bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja en queden menys!!!! jeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 4:28 pm

ise ha escrit:Molt bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja en queden menys!!!! jeje

Si si, m'animo sola... jajajajaja però bno... m'anima saber que em caso!!!! Ahir quan buscava les músiques ja m'hi feia jo allà a l'esglèsia i tal... dsps miro i penso que queda taaaan de temps però bno s'ha de disfrutar tant amb vosaltres com am el Jordi!!!!! :-):-):-): :-):-):-): Vaig marxant kp a la reunió que sense mi, la tutora, díficilment és podrà fer!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 4:29 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Així faras exercici, dona!!! jejeje Avui més o menys plegarem a la mateixa hora :-)) :-))[/quote

Si que m'he engreixat 2 kg des que estudio... així camino 40 minuts cada dia i es nota... :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. feb. 04, 2009 4:34 pm

Que vagi bé la reunió!!!! :-)ok: :-)ok:

Per cert, d'on t'has engreixat??? pq l'ultima vegada que ens vam veure estaves igual de buenorra que sempre! ::love:: ::love:: ::love:: jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 6:51 pm

ise ha escrit:Que vagi bé la reunió!!!! :-)ok: :-)ok:

Per cert, d'on t'has engreixat??? pq l'ultima vegada que ens vam veure estaves igual de buenorra que sempre! ::love:: ::love:: ::love:: jejeje

No sé... però la bàscula em diu axò... jejeje 56, 600kg!!!! :o-o: :o-o: i ara em volia aprimar fins el meu pes de sempre 55kg... jejeej manies que no les cura un metge eh!!! Jo no sóc buenorra!!!!! ni molt menys... no sè com ho faràn el dia de la boda per arreglar-me aquesta cara que tinc!!!!! bufff... x cert, que divendres he d'anar a l'advocat per allò de l'accident i la setmana que ve el judici ara q amb la mala sort que tinc, res de res, perdem segur! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dc. feb. 04, 2009 7:02 pm

BUENO YO LO HE OIDO OUTLET SOFAS CAMPOS ELISEOS PAVELLON 3 DEL 6 AL9 FEBRERO, PERO NO HE OIDO EMPRESA NI HORARIO, ASI SI OS ENTERAIS PUES YA LO COMENTAREIS. GRACIAS...
LLUNETA YO TAMBIEN ESTOY HACIENDO EJERCICIO TODOS LOS DIAS 30 MIN. PERO NO SE SI SIRVE DE ALGO, PORQUE ME ESTOY ENGORDANDO Y NO PUEDE SER....
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 7:05 pm

Pacresol ha escrit:BUENO YO LO HE OIDO OUTLET SOFAS CAMPOS ELISEOS PAVELLON 3 DEL 6 AL9 FEBRERO, PERO NO HE OIDO EMPRESA NI HORARIO, ASI SI OS ENTERAIS PUES YA LO COMENTAREIS. GRACIAS...
LLUNETA YO TAMBIEN ESTOY HACIENDO EJERCICIO TODOS LOS DIAS 30 MIN. PERO NO SE SI SIRVE DE ALGO, PORQUE ME ESTOY ENGORDANDO Y NO PUEDE SER....

Yo porque tengo ansiedad i como sin parar! jejeje però bno ahora voy andando a todos sitios a vere... ahora viene el finde y voy a comer o cenar fuera y gano lo que pierdo entre setmana soy un caso!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dc. feb. 04, 2009 7:08 pm

PARA TU CONSUELO ESO SUELE PASAR.
YO ES QUE SE ME ESTA PONIENDO UN CULO COMO UN GLOBO ENORME, Y LUEGO QUE ESTOY TOL DIA SENTADA Y NO PUEDE SER Y YA VOY A TODOS LOS LADOS ANDANDO... EN FIN EL SABADO IRE A Lleida,A VUESTRA Lleida PERO A TODOS LOS SITIOS A CAMINAR PASEAR CALLE MAYOR LUEGO LOS CAMPOS... Y TODO LO QUE PUEDA..... ASI QUE... YO COMO PORQUE NOSE QUE HACER ME ABURRO Y COMO!!!
Pacresol

EntradaAutor: ise » dc. feb. 04, 2009 7:20 pm

Hola nenetes!!!

A veure que jo també m'he engreixat eh :--( :--( :--( als matins em fustro quan els pantalons no em corden...

I jo menjo molt però es que tot el dia tinc moooooooooolta gana! Dino i al cap d'una hora ja tornaria a menjar :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Pacresol, jo he escoltat el mateix :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 7:24 pm

ise ha escrit:Hola nenetes!!!

A veure que jo també m'he engreixat eh :--( :--( :--( als matins em fustro quan els pantalons no em corden...

I jo menjo molt però es que tot el dia tinc moooooooooolta gana! Dino i al cap d'una hora ja tornaria a menjar :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Pacresol, jo he escoltat el mateix :o-o: :o-o:

Jo pq estudio i m'avurreixo i llavors menjo i entre l'ansietat i tot... pos mira... ara estic descansant del trote d'aquest matí-tarda, quan hagi acabat el que estic buscant de cursets aniré a estudiar otra vez... :o-o: :o-o: a tu si que no se't nota si t'has engreixat o no... am lo prima que estàs!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. feb. 04, 2009 7:27 pm

Ja et dic que jo ho noto amb la roba pq de bàscula no en tinc!!! i l'altre dia que vam anar a comprar roba els pantalons de la talla que normalment utilitzava no em passaven o semblava un butifarro!!! :--( :--(

Descansa una miqueta i despres et poses a estudiar!! Jo despres probaré de fer llom amb salsa d'ametlles... a veure que tal surt!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 7:30 pm

ise ha escrit:Ja et dic que jo ho noto amb la roba pq de bàscula no en tinc!!! i l'altre dia que vam anar a comprar roba els pantalons de la talla que normalment utilitzava no em passaven o semblava un butifarro!!! :--( :--(

Descansa una miqueta i despres et poses a estudiar!! Jo despres probaré de fer llom amb salsa d'ametlles... a veure que tal surt!!

jooo que bo deu estar... què es molt díficil de fer??? Ets taaan crack amb la cuina... em fas una enveja!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants