CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ANEROLA » dt. feb. 03, 2009 5:32 pm

Hola noies,
Lídia modifiques tu l'Excel amb el teu menú i els hi passes??
Nosaltres també vam fer meitat i meitat del postre: pinya colada i gelat de poma àcida amb crema de maduixots.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. feb. 03, 2009 6:18 pm

Merci Anerola.

Lídia, quan tinguis fet l'excell ens el fas arribar!! A mi també m'agradaria fer quelcom diferent pel pastís, nosaltres tampoc volem sortir a tallar-lo, però no sabem què fer!!!

IDEES, IDEES!!!! :-/
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 03, 2009 7:14 pm

Bufa, doncs el tema del pastís,... fer-ne dos... pot estar bé, igual que amb el postre. Crearàs sensació, això segur!

I pel que fa a fer una rebuda del pastís diferent... això s'hauria de comentar amb Ca n 'Alzina, perquè com ja debeu saber, és un tema que porten ells, que sempre el fan igual i ho tenen com a quelcom súper original i diferent. Així que quan tingueu clar què voleu fer... ho haureu de comentar, ja que això comporta la gestió dels cambrers de manera diferent...

Com això del pastís no sigui que ho serveixin igual que la resta de plats... o sinó... podrieu sortir vosaltres dos, i enlloc de tallar-lo, menjar-ne un trosset i fer el brindis alhora, amb la gent, vull dir que alhora que porten el pastís, agafeu les copes de cava i au, a brindar per tothom que hi ha a la boda, és diferent i us estalvieu fer servir el sable, així mateix, ja tindreu fet el brindis, que sinó després, una se n'oblida... :P
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: JB » dt. feb. 03, 2009 8:00 pm

BUENOS DIAS POR LA TARDE!!!!!

Madre mia cuanta faena se me acumula!!!!

A ver tema menus, etc..

Nosotros pusimos

PICA-PICA 2 con modificaciones.

1º RABIOLIS DE BOLETS
2º ENTRECOT A LA LLOSA sin esa salsa LIDIA que dices qure no te gusto, porque a nosotros tampoco nos gusto.
3ºSORBETA DE MANZANA ACIDA CON MADUIXOTS
4ºmmmm no lo recuerdo??? COULAND!!!!

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » dt. feb. 03, 2009 8:32 pm

JJEJEJJEJEJEEJ Bea!!!! que buena!!! la salsa de gerds en el filete no me gustó nada, pero nada........... y no porque no me gusten los gerdsy fruits vermells... es que el aspecto era no ´sé, demasaiado caramelizado e impreionaba tanto rojo...

pero a todos gustó.. pues :hmm::

raviolis de ceps!!mmmm estaria genial si me casara en otoño o invierno...

OK, US PASSO L'EXCELL QUAN TINGUI EL MEU PREU...
Bea, me puedes pasar el precio del menú y los platos para añadirlo al excell??
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. feb. 03, 2009 8:34 pm

aps!!" MOT QUE NO et vaig dir res lo del cotxe heredat!!! nena que bé!! una bona incursió en el món de les bodes!! ja ens el posaràs quan arribi.. pero digam... el cotxe ve d'Argentina??? no em va quedar clar!

y la idea del pastís, tu et refereixes a no sortir allà davant?? que el portin i quan el tinguem al plat brindem???
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dt. feb. 03, 2009 9:15 pm

Hola!!

mferrer, no lo has pillado pq me he liado!! queria decir majestic! q se metio con mi ensalada :P

a nosaltres tampoc ens agrada això del pastís, a veure quan li digui a la ariadna que em diu.

NUMA el que tu vas fer también ens ho ha proposat el Bernat, pq com a mi no m.agrada el coco, i molts en porten, posar un de coco i un sense, fer un si un no. A mi m.agrada l.idea!! también ho fariem amb el postre.

Hi ha gent que el que fa es no sortir a tallar el pastís però res més. Jo vull fer algo pero no se :-/

ARARE tu com ho portes? decidit tot el menú?
S&X
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: JB » dc. feb. 04, 2009 1:21 pm

BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!!

Tengo noticias frescas......

Sabeis que es esto?????

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: JB » dc. feb. 04, 2009 1:25 pm

Pues si, lo mismo que he pensado yo.

El primero es del lunes a la noche y no se veia muy bien.
y el otro es de hoy por la mañana que se ve mejor!!!!!

Y me habia hecho otro en Valencia porque en casa de mi hermana tiene 2 gatos y claro gatos y embarazadas como que no...
Pero no se veia a penas nada y claro me tenia que venir el domingo, asi que deje un tiempo prudencial.
Pero el domingo nada ni el lunes ni el martes ni el miercoles... Eso yque yo soy como un reloj o incluso antes, nunca despues.

Asi que a la espera de confirmarlo oficialmente cuando pida hora en el medico, Juanra ha acertado de pleno el dia de la boda!!!!jajajaja
si se que acierta a la primera me hubiera esperado a este mes para que nazca a finales de octubre primeros de noviembre. Pero en fin otra vez barriga en agosto y pasando calor!!!!!

Ya os contare!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: mferrer » dc. feb. 04, 2009 1:32 pm

Ostres, què fort!!! Si dius que ets tant puntual, potser sí que si!!! home, el color de la primera línia no es veu tant clar com el de la segona, però vaja, tot pot ser!!!

Però bé, siguem prudents i no avancem alegries abans d'hora!!! >.-<:

i si és que SI!!! doncs MOLTES FELICITATS!!! això si que seria FER DIANA
mferrer

EntradaAutor: dido » dc. feb. 04, 2009 3:41 pm

Ostras Bea, ya nos contarás cuando sea definitivo y confirmado. Pues sí que sería tener puntería, si!!!!

Me espero a felicitarte a que nos lo confirmes... pero tiene buena pinta!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dc. feb. 04, 2009 4:01 pm

Segurament aquesta setmana ja reservarem el viatge! oeoeoeoeoeoeoe
Ja era hora, aquí tothom ho té reservat des de fa no sé quan i us caseu molt més tard que jo...

I al final, si no hi ha cap canvi de decisió sobtat, serà Namíbia!!!! Amb una agència francesa bastant coneguda que es diu Nouvelles Frontières i que fan viatges una mica aventura, amb xerrades amb els pobles indígenes i coses així. A veure... de moment estic super il·lusionada, però hem de fer un munt de vacunes... sort que ja en porto unes quantes de l'any passat...
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 04, 2009 4:11 pm

Hola noies,
madre mía Bea eso es un positivo no?? o se tienen que colorear las dos rayas bien? es que yo no entiendo de esto...jolín si es así habéis hecho diana total!! Muchas felicidades niña!!
Ostres dido quin viatge no?? suposo que us agrada 100% els safaris perque aquest país és només per fer això no? vaig a mirar-lo al mapa que no sé ben bé on cau, jeje. :hmm::
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: dido » dc. feb. 04, 2009 4:18 pm

Jejeje, és al sud-oest d'Àfrica. Faríem algun safari però també hi ha excursions pel desert, visites de pintures rupestres, de poblats...

On vau anar vosaltres? La veritat és que hi ha tants llocs...que ens ha costat un munt decidir-nos. Al final ha estat una mica per descobrir aquest continent, que cap dels dos coneixíem i perquè el preu era més assequible que altres coses que volíem al principi (Australia, Nova Zelanda, Argentina...)
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dc. feb. 04, 2009 4:32 pm

Dido, què guay aquest viatge. Nosaltres también volem fer alguna cosa més d'aventura, però ens agradaria per Indonèsia. He buscat l'agència que comentes, però tot surt amb francés, i clar, els vols también surten des de frança???

gràcies
mferrer

EntradaAutor: dido » dc. feb. 04, 2009 4:51 pm

A veure, clar nosaltres sortim des de França, perquè havíem mirat agències de Barcelona però ens feia pal haver de baixar per agafar el vol des de Barna. Sé que abans hi havia agència de Nouvelles Frontières a Barcelona, però em sembla que la van tancar i que ho va comprar TUI. Ara t'ho miro, a veure si ho trobo.
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dc. feb. 04, 2009 4:52 pm

MADRE MIA BEA!!!!!!

ESPERO QUE SI TANTO LO DESEAIS PUEDA DARTE UN GRAN ABRAZO Y FELICITAROS POR ESE EMBARAZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

pero seremos prudente y esperarems que nos de tu la NOTÍCIA DEFINITIVA!!!
esto es DIANA DIANA NENA!!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dc. feb. 04, 2009 4:53 pm

BUAAA

namíbia!!!!

tinc algun amic que ha voltat África i sempre em diu qe com NAMÍBIA i BOTSWANA... NO HI HA RES!!

és que Africa enamora!!!!!!!!!!

que bé , una africaneta més!!!

jo también m'he de vacunar per anar a Kenya!!
LABANDA

EntradaAutor: dido » dc. feb. 04, 2009 4:57 pm

He trobat una adreça a Balmes, 8, però em sembla que està antiquada... la web de Nouvelles Frontières d'Espanya està a la venda... mala senyal.

Si voleu en plan aventura, podeu mirar a Tarannà i a Tuareg, surten una mica de lo habitual, però els preus no són regalats, no et pensis!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dc. feb. 04, 2009 5:01 pm

De debo Labanda? El teu amic recomana Namíbia? És que nosaltres ens hem llançat una mica a l'aventura, vam veure un documental fa temps i mira...ara buscant destinació ens n'hem recordat.
Allà deien que com que políticament és un país estable els animals tenen moltes cries.

Uns amics dels meus pares ens han dit que com Kènia i Tanzània res, que era espectacular... opinions per tots els gustos.
Imatge
[/url]
dido

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants